Kumpi lihavampi: Runsasmuotoinen vai pyöreähkö?

tttttttttt

Ja paljonko noilla ylipainoa? Naiset varmaan venyttävät normaalipainoakin jonkun 5kg ainakin yli BMI 25:n?

Toinen kysymys: Miksi naisilla on kaikenlaisia niittejä naamassa? Jos katselee vähänkään nuorempaa niin hirvittää tuollaiset?

9

282

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sipid029

      Molemmat samanlaisia palloja. Luultavasti sama jos ei ilmoita ollenkaan..

    • Jopaontaas

      Runsasmuotoinen on lihavampi, sillon tissit ja perse hehtaarikokoa ja mahakin röllykkänä roikkuu. Mutta mikä on pointtina aloituksessa? Etkö itse osaa arvioida, missä kulkee ylipainon ja lihavuuden raja, kun katsot peiliin?

      • tttttttttt

        Peilistä ei näy naisten profiilikuvat, aika monet ovat kuvattomia tai tiukasti kasvoihin rajattuja.


    • naiset-nirsoja

      Samahan se on mutta lihavat naiset ei kelpuuta lihavia miehiä. Naiset kelpaa vain bodarit jotka nostaa 150 kiloo penkistä.

    • Jataasmennään

      No sinun kaltaista vinkuiitaa en ainakaan huolisi vaikka olisit ainoa mies maan päällä. Joten anna olla ja lopeta vinkuminen.

    • ShowMustGoOn

      Lävistykset kasvoissa ja korut ovat signaali että pysy etäällä vanha niljakas irstailija.
      Ikäpolvilla on omat signaalinsa joita he sitten keskenään lukevat.
      Toivottavasti nuori/nuorehko lävistysnainen löytää virkeän nuoren/nuorehkon kumppanin joka on samaa maata ja viettävät yhdessä onnellisen elämän, voivat nauttia vielä senioreinakin toistensa seurasta.
      Vanha mies on takuuvarma hoidokki myöhemmin.

    • Pyöreähkö

      Pyöreähköllä ei paikat roiku, vaan massu, kasvot ja muutkin paikat ovat söpön pyöreitä. Runsasmuotoisen taas käsitän lihavaksi sadan kilon keijukaiseksi. Toki riippuu aina kertojan rehellisyydestä.

    • Tiukutäti

      Yleisesti ajateltuna pyöreähkö on ns.terveen mitoissa vielä ja hiukan normaalipainon ylärajoilla. Runsasmuotoisia ovat sitten pulskemmat tapaukset.
      Mutta tuttavapiirissä ovat kaikki tukevammat naiset "pyöreähköjä" :D

      Mutta niistä niiteistä voin sanoa oman näkemykseni ja syyn. Pidän niistä ja nuorempana niitä muutamia tuli otettua. Pieniä ja kauniita koruja (ei siis naama täys reikiä.. Pari kerrallaan on) omasta mielestäni ja todellakin vielä kolmekymppisenä hyvin karkottaa ahdasmielisemmät tai muuten epäsopivat tyypit hyvin!
      Nyt ehkä niiden vaikutus on merkittävämpi kuin nuorempana.
      Silmääni hivelee esim.kulmakoru miehelläkin jos se tyyliinsä sopii. :)

      Makuja kun on niin monia kuin persooniakin niin hyvähän se on vaan et on näkyviä karkotteita. Kun itse en ole näitä "muodokkaita" niin ruipeluuskin etoo monia. Ja hyvä näin. En ymmärrä miksi kenenkään pitäisi vaivata päätään toisten mieltymyksillä kun joku tykkää aina jostakin kummiski. Ne jotka eivät sovi omaan makuun niin olkoot rauhassa. ;)

    • realismia

      Itse tykkään pyöreähköisistä naisista kun ne muodotkin on paikallaan esim. peppukin on naisellinen eikä ns. miesmäinen....mutta tämä koskee paljolti nuorempia naisia kun naisella tulee ikää niin ne naiseuden muodot alkavat roikkumaan selluliitillä ja appelsiini-iholla ja ei ole niin kiinteä että onko se kaunista?

      Itse kävin muutaman kerran treffeillä ja naiset kysyivät tykkäätkö "PIKKASEN pyöreistä naisista" ja eivät kyllä laittaneet kokovartalo kuvaansa ja kasvotkin oli peitetty jollain hiuksilla ja sivukuvalla ja sanoinkin ettei haittaa.....tuli monta kertaa vastaan ihrainensotanorsu ja hyvä jos silmiäkään näki poimujen läpi ja vaatteetkin oli säkkimäisiä kun muut eivät mahtuneet päälle
      Monta kertaa teki mieli kääntyä samantien ympäri mutta miehenä pidin sanani ja juteltiin enään kavereina...eräskin nainen laittoi haukkumaviestin kun en kiitellyt treffeistä ....nämäkin olivat käyneet useammilla treffeillä ennen minua ja minun jälkeen niin eikö oppineet näistä??!!
      Niinpä kysynkin miksi tässä asiassa pitää valehdella ja tällä asenteella viedään mahdollisuus näille todellisille pikkasen pyöreiltä naisilta?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1625
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      29
      1319
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      64
      1224
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1122
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      28
      1066
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1046
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      11
      1036
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1001
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      999
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      2
      996
    Aihe