Veretön evankeliumi EI pelasta!

Jeesusarmahtaa

"Tämä on nykyistä aikaa tarkoittava vertauskuva, ja sen mukaisesti uhrataan lahjoja ja uhreja, jotka eivät kykene tekemään täydelliseksi omassatunnossaan sitä, joka jumalanpalvelusta toimittaa,
vaan jotka, niinkuin ruuat ja juomat ja erilaiset pesotkin, ovat ainoastaan lihan sääntöjä, jotka ovat voimassa uuden järjestyksen aikaan asti.
Mutta kun Kristus tuli tulevaisen hyvän ylimmäiseksi papiksi, niin hän suuremman ja täydellisemmän majan kautta, joka ei ole käsillä tehty, se on: joka ei ole tätä luomakuntaa,
meni, ei kauristen ja vasikkain veren kautta, vaan oman verensä kautta kerta kaikkiaan kaikkeinpyhimpään ja sai aikaan iankaikkisen lunastuksen."
Hebrealaiskirje 9:9-12

137

601

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jeesusarmahtaa

      Armelias mies tekee hyvää itsellensä, mutta armoton syöksee onnettomuuteen oman lihansa.

      • Kyllä. On tärkeää että mies armeliaasti tekee itselleen hyvää aina tarpeen yllättäessä.

        Joku muukin suopea henkilö tietysti käy hyvää tekemään.


      • Näin.olen.havainnut
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        Kyllä. On tärkeää että mies armeliaasti tekee itselleen hyvää aina tarpeen yllättäessä.

        Joku muukin suopea henkilö tietysti käy hyvää tekemään.

        Olet ilmeisesti näille jeesustelijoille kiusallinen keskustelu kumppani, he etsii mieluummin helpompia kiista kumppaneita.


      • Anonyymi
        Näin.olen.havainnut kirjoitti:

        Olet ilmeisesti näille jeesustelijoille kiusallinen keskustelu kumppani, he etsii mieluummin helpompia kiista kumppaneita.

        Repen kanssa on ihan mukava keskustella. Hänellä näyttää olevan myös innokas mielistelijä perässään...


    • samma.svenska

      Detta är den tid presenterar sedan en metafor, och det erbjuds gåvor och offer, som inte har möjlighet att göra det till en perfekt samvete, att samvetet;
      men att, som mat och dryck och olika pesotkin är bara regler köttet, som är giltiga fram till tiden för reformationen .
      Men Kristus kom en överstepräst bra, så han genom större och mer perfekt tabernaklet, inte gjort med händer, det vill säga, inte av denna skapelse,
      gick igenom är inte blod getter och kalvar, men genom sitt eget blod en gång för alla, en evig förlossning. "
      Hebreerbrevet 9: 9-12

      • svenskspråkig

        No olipahan... on olemassa oikeakin ruotsinnos, miksi tyydyit googlen väännökseen?


      • Anonyymi
        svenskspråkig kirjoitti:

        No olipahan... on olemassa oikeakin ruotsinnos, miksi tyydyit googlen väännökseen?

        Ei ollut googlekäännös, mutta hiukan vanhempi ( 1917 ) käännös kyllä.


    • Jeesusarmahtaa

      Jos jumalaton saa armon, ei hän opi vanhurskautta; oikeuden maassa hän tekee vääryyttä eikä näe Herran korkeutta.

      • Anonyymi

        ”Sillä laki on annettu Mooseksen kautta; armo ja totuus on tullut Jeesuksen Kristuksen kautta.”


    • Jeesusarmahtaa

      Ylitsevuotavassa vihassani minä peitin sinulta kasvoni silmänräpäykseksi, mutta minä armahdan sinut iankaikkisella armolla, sanoo Herra, sinun lunastajasi.

    • Jeesusarmahtaa

      Sillä vuoret pitää välttämän ja kukkulat lankeeman; mutta minun armoni ei pidä sinusta poikkeeman, ja minun rauhani liitto ei pidä lankeeman pois, sanoo Herra sinun armahtajas.

    • Jeesusarmahtaa

      Sillä vuoret väistykööt ja kukkulat horjukoot, mutta minun armoni ei sinusta väisty, eikä minun rauhanliittoni horju, sanoo Herra, sinun armahtajasi.

      • Anonyymi

        Tämä on mahtava armolupaus!


    • Jeesusarmahtaa

      Kallistakaa korvanne ja tulkaa minun tyköni; kuulkaa, niin teidän sielunne saa elää. Ja minä teen teidän kanssanne iankaikkisen liiton, annan lujat Daavidin armot.

    • Jeesusarmahtaa

      Sillä hän on säätänyt päivän, jona hän on tuomitseva maanpiirin vanhurskaudessa sen miehen kautta, jonka hän siihen on määrännyt; ja hän on antanut kaikille siitä vakuuden, herättämällä hänet kuolleista."

      • Anonyymi

        ”Sillä synnin palkka on kuolema, mutta Jumalan armolahja on iankaikkinen elämä Kristuksessa Jeesuksessa, meidän Herrassamme.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Sillä synnin palkka on kuolema, mutta Jumalan armolahja on iankaikkinen elämä Kristuksessa Jeesuksessa, meidän Herrassamme.”

        Ihana armolahja!


    • Jeesusarmahtaa

      Sinä osoitat Jaakobille uskollisuutta, Aabrahamille armoa, niinkuin olet vannonut meidän isillemme muinaisista päivistä asti.

    • Käykääsiltiäänestämässä

      Evankeliumi ja vallankumous vaatii verta.

      • Mieluummin.niin

        Niinpä, kannattaa ensin käyttää muut keinot, kuin alkaa sen veren kanssa sottaamaan.


      • Anonyymi
        Mieluummin.niin kirjoitti:

        Niinpä, kannattaa ensin käyttää muut keinot, kuin alkaa sen veren kanssa sottaamaan.

        niinkuin hän tekee kaikissa kirjeissään, kun hän niissä puhuu näistä asioista, vaikka niissä tosin on yhtä ja toista vaikeatajuista, jota tietämättömät ja vakaantumattomat vääntävät kieroon niinkuin muitakin kirjoituksia, omaksi kadotuksekseen.


    • Jeesusarmahtaa

      Ja minä vuodatan Daavidin suvun päälle ja Jerusalemin asukasten päälle armon ja rukouksen hengen. He katsovat minuun, jonka he ovat lävistäneet. Ja he valittavat häntä, niinkuin valitetaan ainokaista, murehtivat häntä katkerasti, niinkuin murehditaan katkerasti esikoista.

    • Jeesusarmahtaa

      Siinä on rakkaus - ei siinä, että me rakastimme Jumalaa, vaan siinä, että hän rakasti meitä ja lähetti Poikansa meidän syntiemme sovitukseksi.

      • Anonyymi

        Jumala teki ALOITTEEN.


    • Jeesukseenluottava

      Siihen aikaan Jeesus johtui puhumaan sanoen: "Minä ylistän sinua, Isä, taivaan ja maan Herra, että olet salannut nämä viisailta ja ymmärtäväisiltä ja ilmoittanut ne lapsenmielisille.

    • Jeesusarmahtaa

      Sillä meillä ei ole taistelu verta ja lihaa vastaan, vaan hallituksia vastaan, valtoja vastaan, tässä pimeydessä hallitsevia maailmanvaltiaita vastaan, pahuuden henkiolentoja vastaan taivaan avaruuksissa.

      • Anonyymi

        Älkääkä peljätkö niitä, jotka tappavat ruumiin, mutta eivät voi tappaa sielua; vaan ennemmin peljätkää häntä, joka voi sekä sielun että ruumiin hukuttaa helvettiin.


    • Jeesusarmahtaa

      Sillä ei meillä ole sota verta ja lihaa vastaan, vaan pääruhtinaita ja valtoja vastaan, maailman herroja vastaan, jotka tämän maailman pimeydessä vallitsevat, pahoja henkiä vastaan taivaan alla.

      • Anonyymi

        Taisto on tuima!


    • Sylkykuppi

      Hän riisui aseet hallituksilta ja valloilta ja asetti heidät julkisen häpeän alaisiksi; hän sai heistä hänen kauttaan voiton riemun.

    • Jeesusarmahtaa

      Paitsi Kalebia Jephunnen poikaa, hän näkee sen, hänelle minä annan sen maan, jonka päälle hän astunut on, ja myös hänen lapsillensa, että hän uskollisesti seurasi Herraa.

    • Jeesusarmahtaa

      Minä laulan Herran armoteoista lakkaamatta, julistan suullani sinun uskollisuuttasi polvesta polveen.

    • Jeesusarmahtaa

      Minä sanon: ikiajoiksi on armo rakennettu, sinä olet perustanut uskollisuutesi taivaisiin. -aamen

    • Jeesusarmahtaa

      Ja avuksesi huuda minua hädän päivänä, niin minä tahdon auttaa sinua, ja sinun pitää kunnioittaman minua."

      • KiitosJeesus

        Jeesus on valmis auttamaan!


      • Yrittäkää-edes

        Ootteko te "jeesuksen omat" niin uusavuttomia, että ette ominpäin mihinkään pysty?


      • Yrittäkää-edes kirjoitti:

        Ootteko te "jeesuksen omat" niin uusavuttomia, että ette ominpäin mihinkään pysty?

        Ei tarvitase yrittää,kun on tehty jo puolesta,sitä mitä on tehtävä,hän antaa siihen voiman ja taidon.


      • Anonyymi
        paju4 kirjoitti:

        Ei tarvitase yrittää,kun on tehty jo puolesta,sitä mitä on tehtävä,hän antaa siihen voiman ja taidon.

        "Ja sanoivat suurella äänellä: Karitsa, joka tapettu on, on mahdollinen ottamaan voiman, ja rikkauden, ja viisauden, ja kunnian, ja kiitoksen, ja siunauksen."


      • Yrittäkää-edes kirjoitti:

        Ootteko te "jeesuksen omat" niin uusavuttomia, että ette ominpäin mihinkään pysty?

        Ei ole uus avuttomuudesta kys,Jeesus sanoon itse iman minua ette voi tehdä, hänen voimallan voimme tekdä kaikea mitä,hän käskee eihän autokaa kulje ilman poltto ainetta vaikka olisi miten vahva kone keulassa.


    • Kun sinä uskollisesti noudatat tätä entisen ystäväni - Devout/Devoit - Puskalähetyksen käskyä:

      "Kun kerran Teuvo ei pelaa reilusti
      Tehdäänsittenniin                                 
      20.11.2016 20:14
      ja herjaa vaan ja toimii vilpillisesti, tehdään sitten tästä palstasta oikein villilänsi, kunnes saamme tänne sheriffin ja saamme tästä asiallisen foorumin, jossa kukaan ei herjaa ketään ja vääryyttä ei harrasteta!"

      Niin voisitko kertoa, miten saisin häneen yhteyden. Ei toimi sähköposti, ei puhelin eikä tavallinen posti.

      Kun jotakin nimimerkkiä arvelen hänen nimimerkikseen, saan vastauksen; "En ole Devoit."

      Hänen viimeisin omalla nimimerkillään kirjoittama todistus on lähes 9 vuoden takaa

      "Devoit
      5.9.2008 23:25
         kysyn. kirjoitti:
      Miten se heittäminen tapahtuu?

      Vain verbaalisesti. Kohdallani hoitomies heikki saari totesi, että minut heitetään saatanalle.
      En tiedä, minkä vastapalveluksen hän saatanalta siitä sai."

      Jos hänet vielä tapaat, voisitko kysyä, miten kauas hänet on heitetty, ja  kysyä:

      Minkä palkinnon hän Saatanalta saa, levittäessään minusta jatkuvasti törkeitä valheita ja uhkailuja?

    • Jeesusarmahtaa

      Ja avukses huuda minua hädässäs, niin minä tahdon auttaa sinua, ja sinun pitää kunnioittaman minua.

      • AamenkiitosJeesus

        Ei yksikään, joka sinua odottaa, joudu häpeään; häpeään joutuvat ne, jotka ovat syyttä uskottomat.


      • Jeesusarmahtaa

        Ja on tapahtuva, että jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu.'


      • AamenkiitosJeesus

        "ja uuden liiton välimiehen, Jeesuksen, tykö, ja vihmontaveren tykö, joka puhuu parempaa kuin Aabelin veri."


      • Anonyymi

        "En minä tee mitättömäksi Jumalan armoa, sillä jos vanhurskaus on saatavissa lain kautta, silloinhan Kristus on turhaan kuollut."


      • Anonyymi
        AamenkiitosJeesus kirjoitti:

        Ei yksikään, joka sinua odottaa, joudu häpeään; häpeään joutuvat ne, jotka ovat syyttä uskottomat.

        "Ja suuri voitto onkin jumalisuus yhdessä tyytyväisyyden kanssa."


      • Anonyymi
        AamenkiitosJeesus kirjoitti:

        Ei yksikään, joka sinua odottaa, joudu häpeään; häpeään joutuvat ne, jotka ovat syyttä uskottomat.

        "Minä säilytän armoni hänelle iankaikkisesti, ja minun liittoni hänen kanssaan on luja."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "En minä tee mitättömäksi Jumalan armoa, sillä jos vanhurskaus on saatavissa lain kautta, silloinhan Kristus on turhaan kuollut."

        Koska me siis olemme uskosta vanhurskaiksi tulleet, niin meillä on rauha Jumalan kanssa meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen kautta,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska me siis olemme uskosta vanhurskaiksi tulleet, niin meillä on rauha Jumalan kanssa meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen kautta,

        Vahva rauha, joka kestää!


      • Anonyymi

        Valtava lupaus!


    • Jeesusarmahtaa

      Kuitenkin Jumalan vahva perustus pysyy lujana, ja siinä on tämä sinetti: "Herra tuntee omansa", ja: "Luopukoon vääryydestä jokainen, joka Herran nimeä mainitsee."

    • Jeesusarmahtaa

      Ja kaikki lausuivat hänestä hyvän todistuksen ja ihmettelivät niitä armon sanoja, jotka hänen suustansa lähtivät; ja he sanoivat: "Eikö tämä ole Joosefin poika?"

      • Anonyymi

        Jeesus oli täynnä armoa ja totuutta.


    • violaluna17

      Koska me siis olemme uskosta vanhurskaiksi tulleet,niin meillä on rauha Jumalan kanssa meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen kautta,jonka kautta me myös olemme saaneet uskossa pääsyn tähän armoon,jossa me nyt olemme,ja meidän kerskauksemme on kirkkauden toivo.

    • violaluna17

      Neljä olentoa ja kaksikymmentäneljä vanhinta lankesivat Karitsan eteen ja heillä oli kantele kullakin ja heillä oli kultaiset maljat täynnä suitsutuksia,jotka olivat pyhien rukoukset,ja he veisasivat uutta virttä sanoen: Sinä olet arvollinen ottamaan kirjan ja avaamaan sen sinetit,sillä sinä olet tullut teurastetuksi ja olet verelläsi ostanut Jumalalle ihmiset kaikista sukukunnista ja kielistä ja kansoista ja kansanheimoista.

    • violaluna17

      Herran silmät tarkkaavat kaikkea maata,että hän voimakkaasti auttaisi heitä,jotka ovat ehyellä sydämellä hänelle antautuneet.

      • Jeesusarmahtaa

        Aamen! Tämä lupaus on minulle yksi rakkaimmista.


      • Anonyymi

        "Kiittäkää Herraa, sillä hän on hyvä; sillä hänen armonsa pysyy iankaikkisesti."


    • Siisvalvokaa

      Vihollinen yrittää kaikkensa, eksyttääkseen valitut pois veren evankeliumista.

      • Anonyymi

        "Kaikissa heidän ahdistuksissansa oli hänelläkin ahdistus, ja hänen kasvojensa enkeli vapahti heidät. Rakkaudessaan ja sääliväisyydessään hän lunasti heidät, nosti heitä ja kantoi heitä kaikkina muinaisina päivinä."


    • alfa123om22

      Mitä sitten tarkoittaa Danielin kirjan ilmoitus 2300 illasta ja aamusta (2300 vuotta lännessä ja 2300 vuotta idässä). Nuo illat, jolloin VÄÄRÄ PALVELUS LAITETTIIN MOOSEKSELTA PERITYN PALVELUN TILALLE, JOTA JO NOOA HARJOITTI JA AABEL, alkoivat Aleksanteri Suuren kuollessa 323 eKr ja jatkuivat lännessä vuoteen 1975 jKr asti. Tuona VÄÄRÄN PALVELUN aikana jumalattomuus levitti tuhoa sodin, inkvisitioin, kidutuksin, kansanmurhin (intiaanit ja Australia), totuus oli poljettu maan rakoon ja temppelissä oli alttarilla väärä hahmo.

      Vaikka ei ollut eläinuhria syntien sovitukseksi, vaan tuo iankaikkinen lunastus niin ei tuo seikka estänyt maailmansotia, juutalaisten ja intiaanien kansanmurhaa ja muita lukemattomia ihmisveren uhrauksia. Pitää muistaa, että ensimmäisen verettömän uhrin esitti jo veljensä murhaan syyllistynyt CAIN. Ja Jumalan todistus oli, että vaikka tuo uhri sinänsä olisi kelvannutkin niin Cainin teot estivät vastaanottamasta tuota kasvisuhria. Niin on yhä tänä päivänäkin, että veretöntä uhria esitetetään, mutta teot joita sen esittäjät tekevät tuskin kelpaavat Jumalan edessä.

      Toivotaan kuitenkin, että Cainin ajoista on jotakin opittu. Toivotaan, että Kristuksen esittämät lunnaat todella ovat vertaansa vailla olevat ja että niiden arvo vielä ikuisesti vahvistuisi. Toivotaan, että esimerkiksi Intian ahimsa periaate ja Kristikunta voisivat jotenkin yhdistyä laajemmaksi verettömyyden periaatteeksi. Niin, että tulisi paratisiimaa, jossa leijona ja karitsa käyvät yhdessä laitumella ja jopa niin, että vatsa käy tarpeettommaksi, koska ei tarvitse syödä mitään epäpuhdasta tai kelvotonta. Mutta evankeliumien valossa tämä toive jäänee turhaksi. Sillä Kristuksessa pitäytyvät joutuvat usein uhraamaan koko omaisuutensa ja jopa elämänsä kun paine uskontoja kohtaan ja lihaa kohtaan käy yhä sietämättömämmäksi. Ja Jesajan kirjan viimeisessä luvussa esitetään kuvaus, että grillibileet sikojen lihan merkeissä jatkuvat Jumalan tahdon vastaisesti aivan maailman loppuun asti.

      Itse uskon, että temppeli ja sen uhrauskäytäntö palautetaan voimaan 2300 illan ja aamun jälkeen. Ja uskon sen olevan Jumalan tahto aivan todella. Jeshua tuli pelastamaan jumalattomia, maailmaa ja syntisiä. Hän tuli eläinten messiaaksi. Ja hän tietää kuinka vedota eläimiin niin, että saa nämä puolelleen taisteluun ihmiskuntaa ja eräinäisiä pyhiä kansoja vastaan. Mutta onko myös Jumala valinnut tuon Luciferisen puolen enkeleineen. Eli sovittiko Jeshua saatanan ja Jumalan keskenään. Niin yhä tänä päivänä uskotaan laajalti ja Karitsa symboliikka viittaisi siihen, että saatana ja Jumala saivat sovun aikaan keskenään. Ja eläinkunta liittyi innokkaasti tuohon liittoon, jonka ulkopuolelle jäivät ihmiskunta ja erinäiset pyhät kansat.

      • Anonyymi

        "Niin ei nyt siis ole mitään kadotustuomiota niille, jotka Kristuksessa Jeesuksessa ovat."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Niin ei nyt siis ole mitään kadotustuomiota niille, jotka Kristuksessa Jeesuksessa ovat."

        "Sillä Herra hankkii oikeuden kansalleen ja armahtaa palvelijoitansa."


      • Anonyymi

        "sillä jota Herra rakastaa, sitä hän kurittaa; ja hän ruoskii jokaista lasta, jonka hän ottaa huomaansa.""


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Niin ei nyt siis ole mitään kadotustuomiota niille, jotka Kristuksessa Jeesuksessa ovat."

        Se on Jeesuksen ansiota.


      • Anonyymi

        "Hän pelasti heidät vihamiehen kädestä ja lunasti heidät vihollisen vallasta."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on Jeesuksen ansiota.

        Täydellisesti!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on Jeesuksen ansiota.

        Täydellisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Niin ei nyt siis ole mitään kadotustuomiota niille, jotka Kristuksessa Jeesuksessa ovat."

        Se on valtava asia!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "sillä jota Herra rakastaa, sitä hän kurittaa; ja hän ruoskii jokaista lasta, jonka hän ottaa huomaansa.""

        Se ei tunnu kivalta.


    • Jeesusarmahtaa

      Mutta hän on laupias, antaa anteeksi rikkomukset eikä tahdo hukuttaa. Sentähden hän usein kääntyi vihastansa eikä antanut kaiken kiivautensa nousta.

    • Jeesusarmahtaa

      Niin kauan kuin päivä on, tulee meidän tehdä hänen tekojansa, joka on minut lähettänyt; tulee yö, jolloin ei kukaan voi työtä tehdä.

    • Jeesusarmahtaa

      Julkeat pilkkaavat minua kovin, mutta sinun laistasi minä en poikkea.

      • Anonyymi

        Jumala rakastaa omiaan!


    • Jeesusarmahtaa

      Hän varjelee hurskastensa jalat, mutta jumalattomat hukkuvat pimeyteen; sillä mies ei omalla voimallaan mitään voi.

      • Anonyymi

        "Sillä Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itse kanssansa, ja ei lukenut heille heidän syntiänsä, ja on meissä sovintosaarnan säätänyt."


    • Jeesusarmahtaa

      Jeesus Kristus on sama eilen ja tänään ja iankaikkisesti.

      • Anonyymi

        Hän on armollinen eilen, tänään ja huomenna.


    • Jeesusarmahtaa

      Ja veri on oleva merkki, teille suojelukseksi, taloissa, joissa olette; sillä kun minä näen veren, niin minä menen teidän ohitsenne, eikä rangaistus ole tuhoava teitä, kun minä rankaisen Egyptin maata.

      • Aamenaamenaamen

        Ei ole verenhimoisuutta kun panee toivonsa sovitusvereen.


      • Jeesusarmahtaa
        Aamenaamenaamen kirjoitti:

        Ei ole verenhimoisuutta kun panee toivonsa sovitusvereen.

        Nimenomaan. Se on hullutusta, jonka Jumala aivoitteli, ettei kukaan voisi kerskata erinomaisuudellaan.


      • Anonyymi
        Jeesusarmahtaa kirjoitti:

        Nimenomaan. Se on hullutusta, jonka Jumala aivoitteli, ettei kukaan voisi kerskata erinomaisuudellaan.

        "Ja suuri voitto onkin jumalisuus yhdessä tyytyväisyyden kanssa."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ja suuri voitto onkin jumalisuus yhdessä tyytyväisyyden kanssa."

        Hieno asia!


    • AamenkiitosJeesus

      Ja eipä he tahtoneet kuullakaan, ja ei he ajatelleet niitä ihmeitä, jotka sinä teit heidän kanssansa; vaan he tulivat uppiniskaisiksi ja asettivat päämiehen palataksensa takaperin orjuuteensa, vastahakoisuudessansa; mutta sinä Jumala olet anteeksiantaja, armollinen, laupias ja pitkämielinen, sangen suuri laupiudesta, ja et sinä heitä hyljännyt.

    • AamenkiitosJeesus

      Herramme Jeesuksen Kristuksen armo olkoon teidän kanssanne. Amen.

    • AamenkiitosJeesus

      Turvaa Herraan ja tee sitä, mikä hyvä on, asu maassa ja noudata totuutta;

    • AamenkiitosJeesus

      Mutta armossasi sinä johdatit lunastamaasi kansaa, sinä veit sen voimallasi pyhään asuntoosi.

    • AamenkiitosJeesus

      Hän, Herra, on meidän Jumalamme; hänen tuomionsa käyvät yli kaiken maan.

    • AamenkiitosJeesus

      Mutta vanhurskasten pelastus tulee Herralta, hän on heidän linnansa ahdingon aikana.

    • AamenkiitosJeesus

      Mutta joka vahvana pysyy loppuun asti, se pelastuu.

    • AamenkiitosJeesus

      Sillä ei tarvitse Jumalan kauan ihmistä tarkata, ennenkuin tämän on astuttava tuomiolle hänen eteensä;

      • millointuomitaan

        Tuomiopäivästä on esitys erikseen. Sitten kun KIRJAT aukaistaan, jne. Ei pidä mennä asioiden edelle.


    • 12____13

      Muistakaa kuitenkin tämä:

      "Henki on se, joka eläväksi tekee; ei liha mitään hyödytä. Ne sanat, jotka minä olen teille puhunut, ovat henki ja ovat elämä."
      Joh. 6:63

    • onteilläpuheet

      Teurastamosta saat niin paljon verta kylpyammeeseesi kuin tarvitset. Uiskentele
      siinä aivan vapaasti.

      • PimeysEikäsitä

        "Ja valkeus loistaa pimeydessä, ja pimeys ei sitä käsittänyt."


      • Anonyymi
        PimeysEikäsitä kirjoitti:

        "Ja valkeus loistaa pimeydessä, ja pimeys ei sitä käsittänyt."

        Nämä pilkkaajat eivät tiedä näistä hengellisistä mitään.


    • Absolutisti

      Kyllä mieleterveystyötä pitäisi tehostaa ja ohjata siihen enemmän varoja.
      Ei hyvää päivää sentään!

      • Huolestunut

        Koita nyt edes jostain sitä apua itsellesi löytää.


    • Otsikko on väärin kirjoitettu, Tämä on minun vereni, liiton veri, joka kaikkien puolesta vuodatetaan syntien anteeksiantamiseksi. Matt 26:28
      Mutta sitä ennen on evankeliumi julistettava kaikille kansoille.Matt. 13:10
      Hän sanoi heille: "Menkää kaikkialle maailmaan ja julistakaa evankeliumi kaikille luoduille. Mark. 16:15

    • AamenkiitosJeesus

      "Ja tämä valtakunnan evankeliumi pitää saarnattaman kaikessa maailmassa, todistukseksi kaikille kansoille; ja sitten tulee loppu."

    • AamenkiitosJeesus

      "Eikä ole pelastusta yhdessäkään toisessa; sillä ei ole taivaan alla muuta nimeä ihmisille annettu, jossa meidän pitäisi pelastuman."

    • Tommottist

      Simmottist mä vaa.

    • Joh1ja5

      "Ja valkeus loistaa pimeydessä, ja pimeys ei sitä käsittänyt."
      Joh 1:5

    • AamenkiitosJeesus

      "Sillä Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itsensä kanssa eikä lukenut heille heidän rikkomuksiaan, ja hän uskoi meille sovituksen sanan."

    • AamenkiitosJeesus

      "Ja minä annan heille iankaikkisen elämän, ja he eivät ikinä huku, eikä kukaan ryöstä heitä minun kädestäni."

    • AamenkiitosJeesus

      "Jumala on uskollinen, hän, jonka kautta te olette kutsutut hänen Poikansa Jeesuksen Kristuksen, meidän Herramme, yhteyteen."

    • Jeesuksenwerenkautta

      "jonka Jumala on asettanut armoistuimeksi uskon kautta hänen vereensä, osoittaaksensa vanhurskauttaan, koska hän oli jättänyt rankaisematta ennen tehdyt synnit"

    • AamenkiitosJeesus

      "kuinka paljoa ankaramman rangaistuksen luulettekaan sen ansaitsevan, joka tallaa jalkoihinsa Jumalan Pojan ja pitää epäpyhänä liiton veren, jossa hänet on pyhitetty, ja pilkkaa armon Henkeä!"

    • AamenkiitosJeesus

      "Ja samoinkuin ihmisille on määrätty, että heidän kerran on kuoleminen, mutta senjälkeen tulee tuomio,"

    • AamenkiitosJeesus

      "Paljoa ennemmin me siis nyt, kun olemme vanhurskautetut hänen veressään, pelastumme hänen kauttansa vihasta."

    • VertaVaaditaan

      Pelastukseen tarvitsen avukseni siskoni poikaa!

      • Eitokkiisa

        Ei tok riitä!


    • AamenkiitosJeesus

      Samoin hän otti myös maljan aterian jälkeen ja sanoi: "Tämä malja on uusi liitto minun veressäni; niin usein kuin te juotte, tehkää se minun muistokseni."

    • AamenkiitosJeesus

      Ja hän sanoi heille: "Tämä on minun vereni, liiton veri, joka vuodatetaan monen edestä."

    • AamenkiitosJeesus

      "jonka Jumala on asettanut armoistuimeksi uskon kautta hänen vereensä, osoittaaksensa vanhurskauttaan, koska hän oli jättänyt rankaisematta ennen tehdyt synnit"

    • AamenkiitosJeesus

      "mutta nyt, kun olette Kristuksessa Jeesuksessa, olette te, jotka ennen olitte kaukana, päässeet lähelle Kristuksen veressä."

    • AamenkiitosJeesus

      "Hän on kallio; täydelliset ovat hänen tekonsa, sillä kaikki hänen tiensä ovat oikeat. Uskollinen Jumala ja ilman vääryyttä, vanhurskas ja vakaa hän on."

    • AamenkiitosJeesus

      "Sillä hänen armonsa meitä kohtaan on voimallinen, ja Herran uskollisuus pysyy iankaikkisesti. Halleluja!"

    • AamenkiitosJeesus

      Joka sanoo valkeudessa olevansa, mutta vihaa veljeänsä, se on yhä vielä pimeydessä."

    • AamenkiitosJeesus

      "ja hän on kuollut kaikkien edestä, että ne, jotka elävät, eivät enää eläisi itselleen, vaan hänelle, joka heidän edestään on kuollut ja ylösnoussut."

    • AamenkiitosJeesus

      "Mutta heidän on tehtävä tili hänelle, joka on valmis tuomitsemaan eläviä ja kuolleita."

    • AamenkiitosJeesus

      "Ja meri antoi ne kuolleet, jotka siinä olivat, ja Kuolema ja Tuonela antoivat ne kuolleet, jotka niissä olivat, ja heidät tuomittiin, kukin tekojensa mukaan."

    • AamenkiitosJeesus

      "Hän, Herra, on meidän Jumalamme; hänen tuomionsa käyvät yli kaiken maan."

    • AamenkiitosJeesus

      "Hän, Herra, on meidän Jumalamme; hänen tuomionsa käyvät yli kaiken maan."

    • Anonyymi

      "Sillä hän tuntee valheen miehet, vääryyden hän näkee tarkkaamattakin."

    • Anonyymi

      "Te tiedätte, että kahden päivän perästä on pääsiäinen; silloin Ihmisen Poika annetaan ristiinnaulittavaksi."

    • Anonyymi

      Pilatus sanoi heille: "Mitä minun sitten on tehtävä Jeesukselle, jota sanotaan Kristukseksi?" He sanoivat kaikki: "Ristiinnaulittakoon!"

    • Anonyymi

      Veretön evankeliumi EI pelasta!

      Siksi annoin siskon pojalle tehtävän

    • Anonyymi

      "Silloin hän luovutti hänet heille ja antoi ristiinnaulittavaksi. Ja he ottivat Jeesuksen."

    • Anonyymi

      "Sillä minä olin päättänyt olla teidän tykönänne tuntematta mitään muuta paitsi Jeesuksen Kristuksen, ja hänet ristiinnaulittuna."

    • Anonyymi

      "Tulkaa, kohottakaamme ilohuuto Herralle, riemuhuuto pelastuksemme kalliolle."

    • Anonyymi

      "Ja suuri voitto onkin jumalisuus yhdessä tyytyväisyyden kanssa."

    • Anonyymi

      Miksi tarvitset vielä Teuvo Sunin verta?

    • Anonyymi

      Tätähän ei eräs vanha mies suostu ymmärtämään. Painotus sanalla ”suostu”.

    • Anonyymi

      joka "itse kantoi meidän syntimme" ruumiissansa ristinpuuhun, että me, synneistä pois kuolleina, eläisimme vanhurskaudelle; ja hänen "haavainsa kautta te olette paratut."

    • Anonyymi

      Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainoan Poikansa, että jokainen, joka uskoo hänen päällensä, ei pidä hukkuman, mutta ijankaikkisen elämän saaman.

    • Anonyymi

      Ei todellakaan!

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      247
      4082
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2358
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2141
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2066
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      97
      1725
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      25
      1414
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      12
      1348
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1317
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1272
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe