Minulla on hyvin pieni kalu

Itsevarmana_sänkyyn

Minulla on hyvin pieni kalu, se on vain muutaman rupusen millin yli kahdeksantoista ja puoli senttimetriä pitkä. Jos kalun pituudessa pitää puhua milleistä on se auttamatta pieni.

No niin, vitsit sikseen.

Kaikille muille pienimunaisille vinkki ex-pienimunaiselta.

Eli kasvattakaa kaluanne. Älkää uskoko sitä jonnin joutavaa sontaa että kalu ei kasva enää murrosiän jälkeen blaa blaa. Kyllä se kasvaa kun kasvattaa. Minä häpesin kaluani ennen, vältin kaikkea seksuaalista kanssakäymistä vaikka naisia olisi ollut yllin kyllin komean ulkonäköni johdosta. Joitain naisia toki oli, mutta se oli aika huonolaatuista se seksi, ainakin minulle kun häpesin kaluani ja tunsin sen liian pieneksi. Kyllä ainakin osa naisista kuitenkin selvästi nautti seksistä kanssani, mutta ei se silti minua ilahduttanut kun tämä tunne pienikaluisuudesta, teeskenteleeköhän nainen jne. Nykyään on täysin eri juttu, aina odotan sitä hetkeä kun saan työntää ensimmäistä kertaa huomattavasti jykevämmän penikseni uuden tuttavuuden vaginaan. Enää ei tule mieleenkään pohtia että teeskentelisikö nainen voihkimista, joillekin se on ollut joka vähän turhankin iso kun kohdun pohjaan tökkii ja sattuu.

Todella hyvä puoli kalunkasvattamisessa on se, että kun sen on kerran kasvattanut mieleiseensä mittaan pysyy se sellaisena, ehkä jotain ylläpitävää treeniä voi tehdä sillon tällöin mutta se ei ole mitään verrattuna siihen pitkäjännitteiseen ja piinalliseen kasvatusprosessiin nähden.

12

297

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fkfkxkxk

      Työnnä löylykauha perseesees minimuna

      • Nyt-se-selvisi

        "Minimuna" ...Onko häxy löylykauhamies?


    • va-senius

      sulla on aika pirun ohut muna jos saat sen sujahtamaan pillun läpi kohdun päätyyn.

      • 54y45y45y

        Sun luetunymmärtäminen on hyvin heikkoa. Oletkokenties persereikäpenttinussialinaaalinanussikeijoaoletisoinhomomiesmitäolennainuttuletäneepersenaamasaatpersenaamallesipaskakakkua.


      • Yyhyyhyy

        Tuossahan sanotaan "kun kohdun pohjaan tökkii", eli naisen anatomia on kirjoittajalla hakusessaan. Kannattaisi googlettaa, mikä on kohtu ja missä se on. Sen jälkeen voisi tulla tänne kertomaan, miten saat ujutettua mulkkusi kohdun pohjaan.


    • Joooasjoo

      Häxykö siinä taas mulkunkasvatusvälinekauppaa yrittää edistää? Häxyn homokaveri kun yrittää myydä mulkkupumppuja elääkseen paremmin hulluusetuuksilla, niin häxy uskollisena homohuorana yrittää edistää kauppaa.

    • 14senttinen

      Ei ne kaikki naisetkaan ole mitään horopilluja! Paljon mukavampi nussia kun saa päästellä täysillä eikä tarvii varoa että satuttaa. Ja oon päässyt itsekin paukuttaa "pohjiin" omalla 14 senttisellä...

      • Winkkisulle

        Sinäkinhän voit mitata perseestä asti, niin pääset pohjiin 22 senttisellä.


      • Winkkisulle kirjoitti:

        Sinäkinhän voit mitata perseestä asti, niin pääset pohjiin 22 senttisellä.

        Joo. Askon kusetuskonstit käyttöön. Sekin väittää nussivansa 17/12-mallilla.

        Tuossa on vain kaksi virhettä, Askolla ei ole tuollaista mulkkua, eikä hän nussi minkään kokoisella.


      • Mene-hoitoon

        Mikä vitun Asko? Sinulla on paha pakkomielle.


      • Mene-hoitoon kirjoitti:

        Mikä vitun Asko? Sinulla on paha pakkomielle.

        Mene peilin eteen ja sano: "Minä olen palstan Asko. Sairastan pientä munaani ja siksi jankutan, että kenelläkään ei voi olla isoa, tai ainakaan pikkuruista munaani isompaa."

        Toistat tuon 500 kertaa illassa ja kun olet tehnyt niin kuukauden ajan, jatkat toisen kuukauden. Sitten sinulle alkaa pikkuhiljaa selvitä, kuka on pientä munaansa itkevä Asko.

        Ja sama itkijä-Asko itkee myös vuodesta toiseen keskikoosta, vaikka palstan aihe on, onko koolla väliä. Ei palstan aihe todellakaan ole, onko keskikoko mikä.


      • Olet-sekopää

        Yritätkö aivopesty ihmisiä?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      174
      3184
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2131
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2054
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1905
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1588
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1241
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe