HANHIMUMMUN TIEDONANTO

se.oikea.hanhimummu

Juttelin lauantaina 18.3.2017 demaripapan kanssa. Kerroin, että tiistaina 21.3.2017 on teknisen lautakunnan kokous, jossa päätetään hanhien ja ankkojen tuomisesta Keskuspuistoon ja että lautakuntaan kuuluu demareitakin.
Ilmoitin tavoitteena olevan kiellon tuoda niitä enää. Jos tekevät päätöksen, ettei enää tuoda, asia on minun osaltani siinä. Jos ei päätetä niin, jatkan niin kauan, että saavutan tavoitteeni, vaikka sitten hautaan asti. --- Näköjään jatkan.

Kirjaston lehtisaliin tulee lautakunnan pöytäkija. Näkyy päätökset, toivottavasti liitteineen eli valvontaeläinlääkärin lausunto myös. -Käykää lukemassa. -Ei ole minun tehtäväni toimia kaupungin tiedottajana.

Valvontaeläinlääkärin sähköpostia itselleni en julkaise tässä. On ristiriitainen sekä itsensä että päätöksen kanssa. -Ja AP:n uutisissa netissä tuli lisää ihmeteltävää, että mitenkä..

Suomentakaa kapulakieltä minulle.

12

154

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eivirallistakieltoa

      Lehtiä ei kannata uskoa. -Voivat kirjoittaa mitä vaan.

      Perjantaina 24.3.17 AP:n nettiuutisisa oli otsake : Ankat jättänevät Ankkapuiston Riihimäellä on nyt lisäksi kielletty eläinten ruokkiminen yleisillä alueilla.
      ...eli Akkauistoon ei tule ankkoja tulevana kesänä eikä muinakaan kesinä, sillä puistoon suunnitellaan isoa emontia. - Aita lammen ympäriltä poistetaan, --- ( En pystynyt lukemaan enempää, kun en ole tilaaja.)

      Tänään 27.3.2017 AP:ssä oli pikku juttu asiasta.

      remontista: ..Suunnitelmissa on edetä toteutukseen ensi vuonna, jos rahat saadaan. --Lintuflunssaan ja rottiin viitataan.



      VIRALLISET PÄÄTÖKSET

      ihan vain pari otetta:

      -Tekninen lautakunta päättää asettaa lintujen ja eläinten ruokintakiellon hallinnassaan oleville alueille............KIELTO VOIMASSA TOISTAISEKSI. Eli voidaan lopettaa vaikka kesäkuun alussa, eikä sitäkään tarvita, koska

      - Kielto ei koske Ankkapuiston koristelintuja, joiden ottamisesta päättää ja ruokkimisesta huolehtii katu- ja puistoyksikkö.
      - KORISTELINTUJEN OTTAMINEN ANKKAPUISTOON ARVIOIDAAN VUOSITTAIN VOIMASSA OLEVAN EVIRAN OHJEISTUKSEN MUKAAN.

      päätös: ehdotus hyväksytään

      • hanhimuori

        Riihimäen kaupunki - päätöksenteko - pöytäkirjat ... jne.- pääsee netissäkin lukemaan, jos on kone, jolla se on mahdollista.


    • hommanijatkuvatvaan

      SIIS: jos Eviran ohjeet lintuinfluenssan takia voidaan noudattaa, HANHET JA ANKAT VOI VAPAASTI TUODA LÄTÄKÖLLE:

    • pitääköpaikkansa

      Voisiko AamuPosti kertoa ,mihin perustuu tieto, ettei hanhia ja ankkoja tuoda ensi kesänä Keskuspuistoon. Sellaista päätöstä en ole nähnyt.

      • hanhimummu

        Lehdillä on tietenkin lähdesuoja, mutta en usko kuin virallista päätöstä.

        Pilakuva oli tämän päivän aviissa.


    • hanhimuori

      Tämä asia ei ole niin simppeli, että selviäisi jakamalla ihmiset kolmeen ryhmään. Rautalankamalli selventää kuitenkin. (Tämä on lainattu narsismi-palstalta.)

      Ihmiset voidaan jakaa karkeasti kolmeen ryhmään: empaatteihin, apaatteihin ja psykopaatteihin.

      Empaatit ovat tarkkanäköisiä sekä herkkiä muiden tunteille ja moraalille. Heitä edustaa "Keisarin uusissa vaatteissa" lapsi, joka näkee ja ilmaisee totuuden.

      Pykopaatti elää valheessa, ja siksi psykopaatti aluaa tuhota empaatin.

      Apuna psykopaatilla ovat apaatit, muiden tunteille sokeat laumasopeutujat, jotka myötäilevät kulloistakin keisarin oikkua.

      Aivan kuten koko keisarin valta perustuu valheisiin, saa psykopaatti hovinsa hyökkäämään empaattia vastaan valhein. Apaatteja käytetään apuna kohteen tuhoamiseen. Apaatit juoksevat keisarin asioilla tietämättä asioiden todellista laatua. Psykopaatti hylkää apaatit tarpeen tullen ja jättää myös rikosoikeudellisen vastuun heille.

      Nämä keisarit käyttävät pääasiassa epäsuoria keinoja ja saavat apaatit todella näkemään vaatteita siellä, missä kekkaloi alasti, ihmisen asua vailla oleva psykopaatti.

    • Hanhimus.maximus

      Kyllä ne hanhet ja sorsat sinne tulee, älkää peljätkö. Niitä on niin mukava katsella samalla kun tulee sirinää jä värinää ohimoon. Eräänlainen joukkopsykoosi, ah.

      • sittenpesee

        Saatat olla ihan oikeassa, kyllä ne sinne voivat ilmestyä. Selitys: hanhimummulle piti valehdella, että rauhottuisi, kun työntekijät jo pelkäsivät turvallisuutensa puolesta.


    • heheheko

      Jatkoa Ketjuun Raportin jälkipuintia.

      Niin tosiaan, puhelussa Begtrömille painoton, että olen antanut työrauhan kaupungin työntekijöille, mutta että tulevasta en tiedä. Mielessäni oli silloin eläinsuojelujärjestöihin yhteyden ottaminen ja toivon mukaan sieltä käsin olisi ruvettu ottamaan yhteyksiä kaupungintalolle päin. -Minä olin lähestynyt enimmäkseen kirjallisesti.

      Tänään tuli shköpostia:
      Katu- ja puistoyksikkö päätti, että koristelintuja ei oteta tänä vuonna eikä tulevina vuosinakaan. Syynä tähän on puiston kojaussuunnitelman aloittaminen, jossa lammen kunnostuksen lähtökohtana on, että ympärillä olevaa aitaa ole. Näin lampi voidaan suunnitella virkistykseksi ihmisille.

      Toivon, että tämä päätös rauhottaa sinua. Kuitenkin mikäli jatkossa käyttäydyt uhkaavasti kaupungin työntekijöitä kohtaan, meillä ei ole muuta mahdollisuutta kuin tehdä asiasta ilmoitus poliisille. Työntekijöiden turvallisuus tulee kaiken etusijalle. Ei kuitenkaan kuulu kenenkään intresseihin, että tällaiseen joudutaan.



      Voisikohan nyt ne kaupungin työntekijät, joita kohtaan olen käyttäytynyt uhkaavasti, ilmoittautua tähän.

      Voisin tehdä kunnianloukkausilmoitukse poliisille, mutta se olisi naurettavaa, kun ottaa huomioon kaiken muun mustamalauksen, mikä vainooni on kuulunut vuosia.

      Tässä vainossani peruskuvioihin kuuluu, että vainoaja heittäytyy viattomaksi uhriksi
      ja syyttää kohdetta siitä, mihin itse on syyllistynyt. -On jatkunut jo vuosia, enpä jaksa reagoida.

      Lätäköllä olin helppo kohde, tietenkin stalkattiin. Yritin raporteissani pitää erillään oman stalkkaukseni eläinsuojeluasiasta, mihin liittyvät epäkohdat olivat jatkuneet vuosien ajan ennenkuin koko puistossa olin käynyt. En käynyt siellä, koska olin kuullut niin paljon pahaa, että halusin kiertää kaukaa.



      SORRY, NAURATTAA VÄKISIN TUO HUOLI KAUPUNGIN TYÖNTEKIJÖIDEN TURVALLISUUDESTA. Kun nyt kaikki voivat nähdä, että olen puolikuoliaaksi rääkätty, jatkuvassa väsymytilassa pidetty mummun rääpäle, ja puistotyöntekijät työikäisiä ruumiillisen työntekijöitä, jotka saisivat minut puhaltamalla kumoon.

      • ent.hanhimummu

        Lainaus narsismiketjusta:

        Mutta minä olen koko ikäni ihmetellyt sitä, että jopa virallisessa järjestelmässä hyväksytään sellaista niin huonoa argumentointia , JOSSA HUOMIO KÄÄNNETÄÄN ASIASTA IHMISEEN ja mennään jopa mukaan sellaiseen. Miten on mahdollista, ettei huomata kyseessä olevan huonon argumentoinin yksinkertainen taktiikka.



        (Ei vähempää voisi kiinnostaa kuin kaupungin työntekijät.)


      • muutakintuttua

    • voihyväsylvi

      Ammattiini kuului olla projektioiden kohteena. Ihan se luontoisetu on jatkunut aina vaan.

      Esim. jos huokaan, kerään voimani ja sanon, että täytyy pistää masiina käyntiin ja itsellä on mielessä avunpyyntö eläinsuojelujärjestöiltä, mutta rva B:lle tulee mieleen väkivaltarikollisuus ,niin en kyllä ole siitä vastuussa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1645
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      16
      1509
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      68
      1419
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      38
      1373
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      49
      1314
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1248
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1136
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1126
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1104
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1092
    Aihe