Hua Hinissä onneton palokunta

SurkeaPalokuntaHuassa

10 minuutin matka vie Hua Hinin palokunnalta saapua hälytyksen jälkeen 45 minuuttia.

http://www.thaivisa.com/forum/topic/973848-fire-brigade-45-mins-late-again/

Eikä tämä ole ensimmäinen kerta Hua Hinissä kun palokunnan saapuminen kestää. Kaikki muistaa yhä Viking baarin palon muutama vuosi sitten jolloin palokunnalta kesti 2 tuntia saapua paikalle.

http://www.huahinforum.com/viewtopic.php?t=24451

16

207

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • OnnetonHuaHin

      Hua Hinin palokunta on surkeampi kuin Retuperän VPK se on todettu jo aiemminkin. Onhan Hua Hinissä infrakin retuperällä, mikään ei toimi. Songthaewit lopettavat liikennöinnin klo 18 tai klo 21. Surkeaa todella surkeaa.

      • OnnetonHuaHin

        Onneksi sain äiteeltä bensarahaa mopooni, joten pääsen ajelemaan taas vapaasti. Isot pojat kertoivat Songthaewitien kulun loppuvan liian aikaisin. Minua tämä ei haittaa sillä mopollani pääsen joka paikkaan ja joka aikaan.


      • OnnetonHuaHin

        Kännisiä onkin paljon Hua Hinin liikenteessä. Älä myöskään käytä kypärää nimimerkin varastaja, näin pääsemme sinusta nopeammin eroon. Aivot asfaltille vaan, vaikka ei nimimerkin varastajalla aivoja ole.


    • BaariTyttö

      Hyvää huomenta sinullekin.
      Voisitko ystävällisesti kokeilla olla näpyttelemättä tänne yhden päivän aluksi ja jos selviät siitä ilman vakavampia oireita, niin sitten seuraavaksi voit kokeilla kahta päivää ?

      • näinsevainon

        Hyvää huomenta BaariTyttö, matkijalerppaa et saa lopettamaan kirjoitteluaan ja mopopojat ovat Hiekkaharjussa elämänsä kohokohtia.


      • OnnetonHuaHin

        Pieni pyyntö. Voisitko jo vihdoin lopettaa nimimerkin varastamisen. Minä jatkan mopoiluani miten haluan.


    • BaariTyttö

      Aivan oikein, sinullahan on tuo ainainen vastaus Lerpasta, vaikka itse olet palstan sairain provo.

      Onko sinulla jotain järkeväksi luokiteltavaa kirjoiteltavaa tänne ?

      • näinsevainon

        Ainoa kirjoitukseni tänne oli vastaukseni sinulle, taidat olla apulerppa, vai lerppa itse kymmenillä nimimerkeillään...


      • SitäSaaMitäTilaaBaariH

        Mene tuonne Pattaya palstalle katsomaan numerohullun kirjoituksia.


    • BaariTyttö

      Ei jatkoon.....

      Voi jatkaa ainoita päivittäisiä kirjoitteluitasi mielihalujesi mukaan.

      Toivottavasti saat tahtomasi mielihyvä.

      • onkosamahenkilö

        Hmm, oikeinkirjoitus lerpan tasoista.


    • SurkeaPalokuntaHuassa

      Pidän erittäin tärkeä viestittää tästä palokunnan surkeudesta tällä matkailupalstalla. Tämän takia lopetan kaikki google matkailuni Hua Hiniin.

      • suurkiitos

        Hyvä lerppa, teeppä sama Pattayalle.


      • TurvatonHuaHin

        Onhan tuo vakava turvallisuus ongelma kun palokuntaan ei voi Hua Hinissä luottaa.


      • hehehehehee

        Kyllä näistä turvallisuusasioista kannattaa huolta kantaa tällä suoli24 palstalla. Kyllä se on jämpti niin.


    • HuaHinPaskamesta

      Hua Hin THAIMAAN VAARALLISIN TURISTIKOHDE TILASTOJEN MUKAAN. Pommeja väkivaltaa koirilla ja apinoilla vesikauhua suuri huumeongelma korruptioitunut poliisi ei välitä mistään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1382
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1265
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1170
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1052
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1006
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1005
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      993
    8. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      979
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      971
    Aihe