Terve mieli

Asdfh33444

Olen terve nuorimies, jankkaan paskasta vuosikaudet työpaikan vessassa voisi elämänsä huonomminkin käyttää :-))

13

282

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ja missään tapauksessa ei tule mieleen että voisi senkin ajan käyttää työntekoon tai ainakin työpaikan hakuun?
      Yleensäkin,,, eikös teille tarjota jotain harjoittelupaikkoja 6-9egee tosin onhan teistä varsin huonoja kokemuksia senpä takia meille ei teitä huolita enää,,, yrittää neuvoa kopiokoneen käytön niin sekin liian vaativaa,,,?

    • En oikein ymmärrä... paskallaoloaika pitäisi käyttää työntekoon tai työnhakuun sen sijaan, että kirjoittaa tänne yhden lauseen? Voisitko vähän selventää? Pitäisikö siis mielestäsi soitella työnantajalle yleisestä vessasta ja kysellä työpaikkoja samalla kun turauttaa pökäleitä pönttöön?

      Ja taatusti osaan käyttää kopiokonetta, tietokonetta, kännykkää ja tulostinta paremmin kuin sinä. Ja ihan oikealla palkalla, vaikkei nyt millään järisyttävän hyvältä

      • No sehän on hienoa, mutta minäkään en ymmärrä yhtä asiaa että miksi vastaat 'Asdfh33444 ' kirjoittamaan aloitukseen 'asdfh32 ' and 'minulle'?
        Tietysti jos olette sama henkilö niin sen ymmärtää vai miksi muuten olisit niin puolustuskannalla? :)
        Mutta "terve mieli hei" good luck with tha't,,, ja aloittajan kommentti, "jankkaan paskasta vuosikaudet". :)


      • grrhthyt

        Joo et todellakaan ymmärrä, jos jankkaat vuosikausia työpaikan vessassa, voisi välillä sieltä tulla ulos ja tehdä sitä mitä työsopimus velvoittaa.


      • Samaa yritin vähän vihjata,,,


    • sak_lakimies

      Työnantajalla on tiettyjä direktio-oikeuksia.

      Ehkäpä nykäskylän duunipaikka on jokin julkishallinnon virasto, jossa ei turhia tulospaineita ole ja pomo on katsonut paremmaksi passittaa poitsun johonkin pois silmistä, vaikka sontimaan vessaan ja polttelemaan tupakkaa ulko-ovelle.

    • Ei ihan liity aiheeseen, mutta aikoinaan eräässä toimistotyöpaikassani yksi paperinpuskijapomo tapasi ottaa aina mapillisen töitä vessaan mukaan.

      Kukaan ei tietenkään hänen mappejaan tarkistamaan mennyt, joten niissä saattoi hyvinkin olla jotain työhön liittyvää, taikka sitten Jallun vuosikerta.

      Pitkään hän koppia kuitenkin varasi.

    • Vitsi on tyhmää kommentointia. Ei jaksais provosoitua mutta... jos olette jaksaneet vertailla tekstejäni, vedän keskimäärin yhden lauseen postauksia 1-2 kpl virastoaikoihin 8-16. Siihen menee takuulla vähemmän aikaa kuin yhteen röökitaukoon (itse en polta), ja paskalla on joka tapauksessa käytävä.

      On ihmeellistä että ehkä työttömät, baarissa laahustavat juopot kääntyvät "työn sankareiksi" heti kun on tilaisuus. Täytyy sanoa että näiden tekopyhien kommenttien lukeminen on ärsyttävää, nolostuttavaa ja hivenen häpeällistäkin. Tulee mieleen ihan se raamatullinen sananlasku hirrestä ja malkasta. Erityisen yllättynyt olen Ex-tissun typerästä kommentoinnista, yleensä olen tottunut häneltä älykkäämpään ulosantiin.

      Niin, ja olen yksityisellä sektorilla ollut 10 vuoden ajan, muutaman vuoden myös julkisella sektorilla sitä ennen mutta voin vakuuttaa että töitä sielläkin tehdään. Toki julkisella sektoilla jokunen turhake oli talossa ymmärtääkseni.

      Tämän tulituksen jälkeen olen entistä vakuuttuneempi telttamajoituksen ja pontikkalitran eduista käyvän hoidon muotoina.

      • Niin no joo, sinua on vähän vaikea vakavasti ottaa välillä ,,, tulee uskomattoman älykästä tsydeemiä sitten littaat itsesi alimaan hemmettiin,,, ihan ite,,,
        En ole varma oletko niistä vastuussa vaiko feikki?


      • EX-TISSU112 kirjoitti:

        Niin no joo, sinua on vähän vaikea vakavasti ottaa välillä ,,, tulee uskomattoman älykästä tsydeemiä sitten littaat itsesi alimaan hemmettiin,,, ihan ite,,,
        En ole varma oletko niistä vastuussa vaiko feikki?

        haha, se on vähän niin kuin Yin ja Yang. Välillä täytyy tuulettaa pääkopaa ja heitellä löyhäruuvisia juttuja jotta voisi taas kirjoittaa jotain syvällistä :D Kyllä, olen vastuussa lähs kaikella nimelläni kirjoitetusta. Jotain laaduttomia trolleja tosin on ollut tässä ajan mittaan mutta niiden tyyli ja huumorittomuus on melko ilmiselvää.

        Se miksi olen välillä asdfh32 ja välillä asdfh33444, johtuu samasta syystä kuin 1.hoitsu on välillä 1..hoitsu ja jopa 1.......hoitsu. Foorumin rakenteessa joku omituisuus, ei saa kirjoitettua samoilla rekisteröitymätömillä nimimerkeilä välillä.


    • Ukkuuun

      Hyvää yötä puohitie.

      • itse_sinä_jauhat_siitä

        Älä yritä vyöryttää paskaasi puohareiden niskaan.


    • OlenJumalasi

      Vitun juntti. Sinun kuuluu rukoilla vähintään 10 tuntia päivässä. Kiitos.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      367
      3258
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      146
      1282
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      62
      1188
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      139
      1030
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      833
    6. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      762
    7. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      160
      752
    8. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      23
      737
    9. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      113
      727
    10. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      40
      699
    Aihe