OLEN HOMO!

16vHelsinki

Olen homo ja kaapissa. En usko että pystyn ikinä kertomaan mun vanhemmille tai läheisille. Muutamille läheisille ystäville oon kertonut ja ne on suhtautunut siihen ihan hyvin. Mua vaan ahdistaa kun joudun joka päivä esittämään jotain sellasta mitä en ole. Vanhemmat odotetusti olettaa että olen hetero, mutta syy siihen miksi en ole heille vielä kertonut homoudestani on pelko. Pelkään, että ne ei osaa suhtautua siihen oikealla tavalla vaan heittää mut pois kotoa tai jotain muuta vastaavaa. Ne on tosi homovastaisia ihan niin kuin mun koko muukin suku. Ne heittää aina pilkkaa homoista ja muutenkin pitää niitä alempiarvoisina. Ne taitaa vaan ite olla ihan täysiä idiootteja. Mul on vaan niin hirvee olo etten saa olla mikä olen ja se ahdistaa joka päivä mua. Kannattaako mun kertoa sen uhallakin että mut heitettäisiin kotoa pois? Mitä muuta voin tehdä?

39

3690

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • etooyksin

      Moi,
      Tiiän tilanteen mulla ihan sama juttu. Luulen et ajan kanssa munki vanhemmat ymmärtäis mut en tiiä kuin kaua siihen tarvittais.

      Eli et ainakaa oo yksin:)

      • 16vHelsinki

        Tosi kiva kuulla!


      • Anonyymi

        olosuhteiden älykästä optimointia. soita 112


    • Veggsu

      He saavat rangaistuksensa. Kun vanhuus koittaa, muistat heidän kantansa.
      Ei sitä tarvitse kiirehtiä. Varmista nyt tulevaisuutesi.

      Lue Johanna Hulkon Geoetsivät. Se tekee hyvää. Raparperi selittää kavereilleen, miksi hänellä on kaksi isää... En spoilaa enempää.

    • vanhamieskai

      Ole mikä olet ja älä kerro heille. Jos heitävät pihalle ota yhteys Helsingin sossuun/nuorisoasiankeskukseen saat asunnon; Ogelissa oli ennen asuntola. Jos et muuten saa asuntoa, voit asua minun luonna Tukholmassa ja ilman seksiä, mutta koulua joudut käymään.

    • juutiedäntunteen

      Autsista juu tiedän ton tunteen, tuttu tunne aikoinaan nuoruudessani. se just kun tietää että on Homoseksuaali ja sit kun ei tiedä miten vanhemmat suhtautuu siihen tai jotku muut ihmiset, niin ei sitä oikein paljoo uskaltanut huudella oikein missään. Ainakin jos olisin sun asemassasi niin: ensimmäiseks sun kannattais ehkä varmistaa oma tulevaisuus, ainakin se, että missä voit asua ja elää. ettet jää ainakaan kodittomaks, jos ja kun aijot kertoa vanhemmillesi

    • Olisiko aivan kauheaa odottaa vielä se pari vuotta, että ehdit täysi-ikäiseksi? Tällöin voit antaa vanhempiesi mielipiteille piut paut ja lähteä tarvittaessa lätkimään. Täysi-ikäisenä oman elämänsä herrana tämä kaikki olisi helpompaa.

      Vanhempien rakkaus on yleensä ennakkoluuloja voimakkaampi, mutta muihinkin vaihtoehtoihin on hyvä varautua.

      En kuitenkaan oikein ymmärrä, että miksi sinun ikäisen tarvitsisi vielä "esittää" seksuaalista suuntautumistaan kenellekään. Sen ehtisi kyllä mielestäni tehdä vähän myöhemminkin.

      • 16vHelsinki

        En mä esitä olevani homo mut jos joku kysyy niin en mä haluu väittää kiven kovaa olevani hetero mitä en todellakaan ole.


      • 16vHelsinki kirjoitti:

        En mä esitä olevani homo mut jos joku kysyy niin en mä haluu väittää kiven kovaa olevani hetero mitä en todellakaan ole.

        Anteeksi, että muotoilin sanomiseni hieman huonosti.

        On ihan ymmärrettävää, että haluaisit pystyä myöntämään homoutesi. En kuitenkaan usko, että lähipiirisi tulee sinulta suuntautumistasi kysymään. Se on kuitenkin aika henkilökohtainen ja suora kysymys.

        Jos joku heistä kuitenkin kysyy, niin silloin joudut sen valinnan tekemään: alatko olla julkisesti sellainen kuin olet vai turvaudutko valheeseen sen varmistamiseksi, että kotiolosi pysyvät siedettävinä. Minun mielestäni tuo jälkimmäinen vaihtoehto on täysin hyväksyttävä. Sinun oma hyvinvointisi on asiassa tärkeintä ja valitettavasti vain sinä pystyt arvioimaan, että miten se tavoite parhaiten saavutetaan.

        Tsemppiä!


      • Veggsu
        16vHelsinki kirjoitti:

        En mä esitä olevani homo mut jos joku kysyy niin en mä haluu väittää kiven kovaa olevani hetero mitä en todellakaan ole.

        Seksuaalinen suuntaus ei tarkoita rivoutta. Se ei myöskään vaadi sitä, että lempivärisi on pinkki, haluat käsilaukun, peruukin , meikin ja ison dildon. Homo ei ole kiiltävässä jakussa kulkeva huora. Se ei myöskään ole antikristusjuttuja. Se on samaa ihmissuhdeliimaa mitä heteroilla. Siksi on parempi esitellä ihana poikakaveri kuin väittää asioita, joita punanistahetero ei luupäässään osaa kuvitella. Rakkauden näyttäminen on parempi asia kuin siitä puhuminen.


      • Anonyymi
        16vHelsinki kirjoitti:

        En mä esitä olevani homo mut jos joku kysyy niin en mä haluu väittää kiven kovaa olevani hetero mitä en todellakaan ole.

        minäkin olen homo.
        t-puittisen äidin poika


    • realismia.please

      Kyllä vanhemmat tunnistavat homon varsinkin, kun ovat seuranneet poikaansa aina. Turha sanoa, ettei homous näy ulospäin.

      • 16vHelsinki

        Ei homoutta voi nähdä persoonasta tai ainakaan olla täysin varma siitä.


      • beenthere11

        ei kaikki vanhemmat tajua sitä homoutta. osalle se tulee ihan puhtaasti ja aidosti yllätyksenä kun siitä niille kerrotaan


      • Anonyymi

        Juu niin tekee monet vanhemmat, mutta on niitäkin jotka eivät näe sitä lapsestaan , sekin on eräänlainen puute ihmisessä jos ei tunne omaa lastaan.


    • Homohki

      Itsellä ollut sama tilanne Faija heitti läppää homoista ja mutsi ei mutta silti kun en edes tullut omastatahdosta kaapista :/ mutta kumminkin tulin sieltä ulos niin aluksi äti oli ns. Shokissa mut ajan kuluessa se alko pikkuhiljaa hyväksyy sen ja nyt helpottunu olo ja faijaakaa ei enää heitä läppää :) odota oikeaa hetkeä ja kerro, jos et kehtaa kertoa kasvotusten kirjoita vaikka kirje tai lähetä viesti, niin minun yksi kaverin teki joskus 👍🏻 Zemppiä sulle

      • Anonyymi

        Kamala on ajatuskin että vielä nykyaikana mennään shokkiin asiasta josta jokaisella pitäisi olla valistusta .
        Itsehän he ovat sinut tähän maailmaan saattaneet ja geenisi olet heiltä perinyt , joten homo tai hetero , ei siinä mielestäni ole mitään ihmettelemistä .


    • beenthere11

      jos sun vanhempien asenne on tollanen niin mä en oma-alotteisesti puhuis mitään niille ennenku oot 18v. jos ne sitten heittää sut pihalle niin muutat omaan kämppään ja mietit sitten, haluutko olla niiden kanssa vielä tekemisissä vai et. sossu järkkää sulle sen kämpän kyllä sitten.

      se on sitten hankalampi homma jos ne rupeaa sulta nyt kyselemään, mutta harva vanhempi kai sellasta nyt suoraan utelee. jos kysyy niin senkus valehtelet ettei ne heitä sua pihalle, ei se valehteleminen ole väärin tossa tilanteessa.

      kolmas vaihtoehto on tietenki se että kerrot niille nyt ja katot sitten mitä siitä seuraa. kadulle et joudu, käytännössä suomi on täynnä vanhempia homoja jotka majottaa sut ilomielin jos oot jotenkuten normaalin näkönen. mutta haluutko sä oikeesti sellasta, toivottavasti et. sossu voi hoitaa lastariin mutta siellä nyt vasta vaikeeta onkin kriminaalilasten ja mamujen seassa homopoikana. en suosittelis.

      kurja tilanne sulla kyllä.

      • VanhemmanNäkövinkkeli

        Huuh,
        tämä on aika järkyttävää ajatella, että joku oikeasti uskoo että vanhempaa järkyttäisi ikinä homous siinä määrin kuin alaikäisenä muuttaminen jonkun random-ihmisen luo, joka "mielellään majoittaa".

        Veikkaan, että suurimmaksi osaksi nämä pelot on pahimmillaan kun niitä omassa päässä pyörittelee. Tai sitten Suomi on kyllä täynnä todella hirviö-vanhempia.


      • Anonyymi
        VanhemmanNäkövinkkeli kirjoitti:

        Huuh,
        tämä on aika järkyttävää ajatella, että joku oikeasti uskoo että vanhempaa järkyttäisi ikinä homous siinä määrin kuin alaikäisenä muuttaminen jonkun random-ihmisen luo, joka "mielellään majoittaa".

        Veikkaan, että suurimmaksi osaksi nämä pelot on pahimmillaan kun niitä omassa päässä pyörittelee. Tai sitten Suomi on kyllä täynnä todella hirviö-vanhempia.

        Näkeehän sen netissä miten ” hirviöt” kirjoittelee , että aika takapajuiselta vaikuttaa


    • uuuuuuu

      Ei ole mikään pakko tulla pois kaapista. Nämä kaapista tulijat ovat näitä huomion hakuisia ihmisiä.

      • Anonyymi

        Jokaisella on oikeus olla se mitä on, eikä tartte peitellä ja olla kaapissa, jonkun toisenihmisen mielipiteiden mukaan .
        Puhut huomionhakuisuutta ihmisistä , siinä oikea emävale,
        Se että haluaa olla oma itsensä ei ole huomion hakemista vaan että olisi hyväksytty omassa ympäristössään . Eletään vuotta 2022 joten kaikkien pitäisi toki ymmärtää ettei homous ole mikään mielen oikku jossa päätetään että juu nyt olen homo. Sitä synnytään homoksi ja heillä on oikeus elää sellaisina kuin ovat ilman tölppöjen kirjoituksia


    • Vantaa13vHOMO

      Sama juttu täälä en uskalla kertoo homoutta vanhemmille

      • taateli6969

        miten suhun saa yhteyttä vantaa13vhomoi


    • VanhemmanNäkövinkkeli

      Jos vanhemmissassi on yhtään selkärankaa, niin he kyllä hyväksyvät ja ehkä oppivat sinun kauttasi ajattelemaan uudesta vinkkelistä homoja. Homovastaisuus tuskin heille tärkeämpää kuin oma lapsi?

      Meillä on vähän välitila tuosta, miten teini tulossa kaapista ulos. Ei edes taida tajuta kuinka paljon aikuisina hahmottaneet tilanteen. Etenkin miehellä tuo oli tietenkin shokki, mutta hän on kyllä hyvin päässyt sinuiksi asian kanssa ja tasan tarkkaan on poikansa tukena. Minulle tässä se suurin huoli on juurikin se, että kuinka paljon kerää ahdistusta aiheesta, miten koulussa suhtaudutaan (ymmärtääkseni huhuja liikkuu) ja miten koko kuvio kasvattaisi itsetuntoa eikä musertaisi sitä. Toinen huoli on se, että jos ajautuu tekemisiin esim. netin kautta joidenkin täysi-ikäisten miesten kanssa . Tässä tämä gay-kuvio muuttaa koko homman ja valitettavasti riskit ovat huomattavasti suuremmat. Onhan nämä käyty läpi yleisesti, mutta sydän syrjällään tästä myös. Ihan siinä määrin, että olen harkinnut että istutetaan poika keittiöön, sanotaan että kyllä me tiedetään ja rakastetaan ihan yhtä paljon kuin ennenkin. Ja sitten nuo huolenaiheet pöytään. Minua ei pätkääkään hetkauta kiinnostuuko tytöistä, pojista vai ei kestäkään - mutta se kiinnostaa ettei ole vaarassa ja voi hyvin. En tiedä mitä traumoja sillä asettaisi. mutta kun sehän on selvempää kuin mikään muu asiassa että lapsen rinnalla ollaan etenkin jos lapsella on siihen tarvetta.

      Surettaa kun muutenkin teini-ikä ei helpointa ja tuollainen taakka joillakin kannettavana ihmisillä. Voiko sitä kertomista pehmentää esimerkiksi sillä, että on miettinyt asioita eikä ihan varma (vaikka olisikin täysin) - näin saisi keskusteluyhteyttä avattua. Se sulattelu tuohon varmaan tarvitaan. Enkä tiedä onko parempi lähestyä kumpaa vanhempaa ensin. Itse tokaisin miehelle siinä shokin keskellä (milloin höpisi älyttömyyksiä juuri poispotkimisesta) että sittenhän myös minä lähden. Eli olisi se maltillisempi osapuoli siinä vaiheessa puhumassa järkeä.

      Pitkä jaarittelu, mutta pointtina että samaan aikaan se vanhempi voi olla ahdistunut juuri siitä, että lapsi joutuu teeskentelemään ja rasittamaan henkisesti itseään ihan kohtuuttomasti.

    • Anonyymi

      Jos vanhempasi rakastavat sinua nyt, niin olisi ihmeellistä jos lopettaisivat rakastavasta saatuaan tietää että olet homo. Sillä olet sama ihminen kun aina ennenkin.
      Toisaalta jos he heittäisivät sen tähden sinut pois elämästään niin ei ne silloin ole rakastaneetkaan sinua koskaan . Sinä olet saanut geenisoija niiltä , jotta kai niiden nyt sen verran pitäisi ymmärtää että heidän itse tekemä lapsi on heidän tuotettaan.
      Kamala ajatuskin ettei saa olla se mikä on, ja tulla hyväksytyksi .
      Moni on helpottunut kun on uskaltanut olla se mikä on, vaikka vaikeuksiakin se on silti tuottanut.. ole oma itsesi , silloin olet onnellinen ihminen .
      Ei kukaan jaksa vetää roolia koko elämänsä , eikä tarvitsekaan .

    • Anonyymi

      Siis mitä joudut "esittämään", miksi et vain ole ihan normaalisti oma itsesi? Kuinka ihmeessä heteroa tai homoa esitetään, täytyykö sen näkyä ulospäinkin kilometrin päähän?

    • Anonyymi

      Älkää nyt hyvät immeiset tehkö tuollaista karsinajakoa. Hetero, homo, bi, trans.... Otetaanhan asia hiukka "suurennuslasin" alle. Ensinnäkin kaikki liittyy samaan asiaan eli erotiikkaan. Voidaan pohtia mitä on näiden eri sexisuuntien alku ja seuraukset.

      Otan esimerkin. Meille vesi on perusjuoma. Se vie janon ja ja on kehomnme tominnan peruselementti ja -ehto. Mutta juodaan myös kaljaa, alkoholia, mehuja, virvoitusjuomia... Ilman näitä tullaan kyllä toimeen muttei ilman vettä.

      Kaikki juomat samalla tavalla nestemäisessä muodossa ja vastaavat ihmisen tarpeeseen. Siis janoon, humala hakuisuuteen, poistavat jännitteitä, vastaavat makean himoon...

      Entä erotiikka? Kaikki eri sextyypit vastaavat samaan tarpeeseen eli erotiikan tyydytykseen. Tulee tehdä yksi oleellinen huomio: mikä on niiden seuraukset.

      Heterosuhde siis ainoa ihmissuhde mikä toimii ja lisääntyy luonnostaan. Vain m+n pystyy lisääntymään. Kaikki muu on lisääntymistä "poppakonstein" eli ei siis terveen ihmissuhteen kautta vaan erilaisilla hedelmöitysnikseillä. Mies ei saa miehen kanssa lapsia. Eikä lesbot ilma keinohedelmöitystä. Vain heterot.

      Entä seuraukset ? Kaikilla janojuomilla jotka ovat muuta kuin vesi on vaikutuksia. Humaltumista, maksakirroosia, kuolemia, lihomista, sokeritauti, ylienergisyys... Mutta puhdas vesi ei tuota mitää haittoja. Samoin on myös heteroseksuaalisuudesta poikkeavilla sexmudoilla seuraukset. Eikä silloin ole kyse suinkaan niiden arvostelusta vaan seurauksistaan jotka liittyvät niihin. Miksi ? Koska kaikki m+n suhteesta poikeava on luonnotonta.

      Siksi homomaailma tunnetaan mm. korkeasta itsemurha%sta, alkoholisoitumisesta, huumeista, lyhyistä suhteista, pettämisestä, uskottomuudesta, mustasukkaisuudesta... Lesbosuhteet taas mm. väkivallasta, masennuksesta, mustasukkaisuudesta, lesboperheiden lasten mielenterveysongelmista...

      Kun taas puhutaan trans ym erilaisesta erotiikasta on seuraukset vielä mutkikkaampia ja häiritsevät koko yhteiskunnan luonnollisuutta mm, ureilussa, yleisissä saunoissa...

      Miksi sitten on m+n suhteista poikkeavaa. Kukaan ei synny homoksi, lesboksi tmv. vaan kyseessä on ihmisen syntisyys. Himo joka saa otteen ihmisessä koska se on nautintoa tuottava. Kysessä on siis kuvainnollisesti sama kuin sama juomatarve johon ihminen hakee tyydytystä. Vesi on kuin heteroa ei haittavaikutusta. Alkoholismi kuin homo, lesbo... riippuvuutta seurauksineen.

      Heittäkää lepikkoon tuon syntyminen homoksi tmv. On kyseessä lankeaminen syntiin. Siihen koukkuun jääminen. Jeesus voi vapauttaa !

      • Anonyymi

        Jospa jeesus auttaisi sinua löytämään suvaitsevaisuuden. Ikävä kyllä osa väitteistä nojaa tutkimustuloksiin (masennus jne), olisikin tärkeää miettiä miten vähemmistönuorten vointia voisi parantaa. Se olisi lähimmäisenrakkautta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jospa jeesus auttaisi sinua löytämään suvaitsevaisuuden. Ikävä kyllä osa väitteistä nojaa tutkimustuloksiin (masennus jne), olisikin tärkeää miettiä miten vähemmistönuorten vointia voisi parantaa. Se olisi lähimmäisenrakkautta.

        Sanot: Jospa jeesus auttaisi sinua löytämään suvaitsevaisuuden. Ikävä kyllä osa väitteistä nojaa tutkimustuloksiin (masennus jne), olisikin tärkeää miettiä miten vähemmistönuorten vointia voisi parantaa. Se olisi lähimmäisenrakkautta.

        Puhut lähimmaisrakkaudesta ikään kuin se olisi kaiken salliavaa ja kaiken hyväksyvää. Eihän lähimmäisenrakkaus ole suinkaan sitä.

        Ongelman syytä ei haluta nähdä. Ja nimenomaan syynä ahdistukseen on lankeaminen luonnollisen, mies+nainen, vastaiseen suhteeseen.

        Ja olet näköjään unohtanut käskyn: Rakasta Herraa sinun Jumalaasi kaikesta sydämestä, sielusta, mielestä ja voimasta.

        Huom! KAIKESTA. Ja tämä takoitaa, että ihminen pitää Jumalan kaskyt. Jumala kieltää homoseksuaalisuuden.

        Eli koko sinun ajatuksesi vastustaa Jumalaa. Kohtalokasta sikäli, että se vie ihmisen Helvettiin.

        Pridet, Seta, suvaitsevaisuus on nykyään yksi ihmisä Helvettiin saattava arvo.

        VAROKAA !


    • Anonyymi

      Liikuntaharrastus, 2-3 lajia.

    • No mitä meillä kuulu kenen kanssa nukut makuuhuoneesta ,Ajattelen sanot olet mies joka palautii rauhaa maailmasta

      • Anonyymi

        Kas kun ei ole ainoastaan makuuhuoneesta kysymys, sillä homoseksuaalist perustavat perheitä myös, miksi ihmiset usein luulee että heidän elämänsä on ainoastaan seksiä, sitähän ei ole heterosuhteetkaan. Seksi on vaan yksi osa ihmisen elämää.
        Ja aloittaja joka aloitti tämän palstan , kuinkahan hänellä menee tänään , aillä palsta ei ole mikään uusi
        Ihmeellistä että usein pelätään vanhempien suhtautumista homouteen, sillä lapsiahan on perinyt geeninsä juuri näiltä vanhemmilta joita pelkää.
        Siis kukaan ei päätä kohdussa että synnynnäinen tässä nyt homoksi.
        Aika huomata ettei homous ole mitään erikoista , ihan tavallista elämää, ja heidän ei tarvitse pyydellä anteeksi sitä miksi syntyivät , vaa. Saavat olla sitä mitä ovat.
        Siis ympäristölle se näyttää olevan jonkinlainen ongelma, kukaan ei ymmärrä miksi, jollain on ongelmia jonkun toisen seksuaalisen suuntauksen kanssa.
        Itse sitä mieltä että saavat tulla ulos kaapista, ja se joka ei ymmärrä niin yksinkertaista asiaa kun homous on aika takapajulla oleva ihminen.


    • Anonyymi

      Suomessakin jenkkifutiksen otteluiden yleisössä käy homoja ja bi.

    • Anonyymi

      Sinun kannattaa rauhassa olet vielä nuori ikäinen .. ehkä ulkopuolella voi puhua asiaa kuin kaverit ...

      • Anonyymi

        Aloitus on vuodelta2017 joten toivon mukaan hän on löytänyt oman tiensä ja elämän missä viihtyy, ja on onnellinen


    • Anonyymi

      Älkää nyt hyvät immeiset tehkö tuollaista karsinajakoa. Hetero, homo, bi, trans.... Otetaanhan asia hiukka "suurennuslasin" alle. Ensinnäkin kaikki liittyy samaan asiaan eli erotiikkaan. Voidaan pohtia mitä on näiden eri sexisuuntien alku ja seuraukset.

      Otan esimerkin. Meille vesi on perusjuoma. Se vie janon ja ja on kehomnme tominnan peruselementti ja -ehto. Mutta juodaan myös kaljaa, alkoholia, mehuja, virvoitusjuomia... Ilman näitä tullaan kyllä toimeen muttei ilman vettä.

      Kaikki juomat samalla tavalla nestemäisessä muodossa ja vastaavat ihmisen tarpeeseen. Siis janoon, humala hakuisuuteen, poistavat jännitteitä, vastaavat makean himoon...

      Entä erotiikka? Kaikki eri sextyypit vastaavat samaan tarpeeseen eli erotiikan tyydytykseen. Tulee tehdä yksi oleellinen huomio: mikä on niiden seuraukset.

      Heterosuhde siis ainoa ihmissuhde mikä toimii ja lisääntyy luonnostaan. Vain m+n pystyy lisääntymään. Kaikki muu on lisääntymistä "poppakonstein" eli ei siis terveen ihmissuhteen kautta vaan erilaisilla hedelmöitysnikseillä. Mies ei saa miehen kanssa lapsia. Eikä lesbot ilma keinohedelmöitystä. Vain heterot.

      Entä seuraukset ? Kaikilla janojuomilla jotka ovat muuta kuin vesi on vaikutuksia. Humaltumista, maksakirroosia, kuolemia, lihomista, sokeritauti, ylienergisyys... Mutta puhdas vesi ei tuota mitää haittoja. Samoin on myös heteroseksuaalisuudesta poikkeavilla sexmudoilla seuraukset. Eikä silloin ole kyse suinkaan niiden arvostelusta vaan seurauksistaan jotka liittyvät niihin. Miksi ? Koska kaikki m+n suhteesta poikeava on luonnotonta.

      Siksi homomaailma tunnetaan mm. korkeasta itsemurha%sta, alkoholisoitumisesta, huumeista, lyhyistä suhteista, pettämisestä, uskottomuudesta, mustasukkaisuudesta... Lesbosuhteet taas mm. väkivallasta, masennuksesta, mustasukkaisuudesta, lesboperheiden lasten mielenterveysongelmista...

      Kun taas puhutaan trans ym erilaisesta erotiikasta on seuraukset vielä mutkikkaampia ja häiritsevät koko yhteiskunnan luonnollisuutta mm, ureilussa, yleisissä saunoissa...

      Miksi sitten on m+n suhteista poikkeavaa. Kukaan ei synny homoksi, lesboksi tmv. vaan kyseessä on ihmisen syntisyys. Himo joka saa otteen ihmisessä koska se on nautintoa tuottava. Kysessä on siis kuvainnollisesti sama kuin sama juomatarve johon ihminen hakee tyydytystä. Vesi on kuin heteroa ei haittavaikutusta. Alkoholismi kuin homo, lesbo... riippuvuutta seurauksineen.

      Heittäkää lepikkoon tuon syntyminen homoksi tmv. On kyseessä lankeaminen syntiin. Siihen koukkuun jääminen. Jeesus voi vapauttaa !

    • Anonyymi

      onko kaappi ahdas? tule ulos. älä leiki kaapissa!

    • Anonyymi

      Älkää nyt hyvät immeiset tehkö tuollaista karsinajakoa. Hetero, homo, bi, trans.... Otetaanhan asia hiukka "suurennuslasin" alle. Ensinnäkin kaikki liittyy samaan asiaan eli erotiikkaan. Voidaan pohtia mitä on näiden eri sexisuuntien alku ja seuraukset.

      Otan esimerkin. Meille vesi on perusjuoma. Se vie janon ja ja on kehomnme tominnan peruselementti ja -ehto. Mutta juodaan myös kaljaa, alkoholia, mehuja, virvoitusjuomia... Ilman näitä tullaan kyllä toimeen muttei ilman vettä.

      Kaikki juomat samalla tavalla nestemäisessä muodossa ja vastaavat ihmisen tarpeeseen. Siis janoon, humala hakuisuuteen, poistavat jännitteitä, vastaavat makean himoon...

      Entä erotiikka? Kaikki eri sextyypit vastaavat samaan tarpeeseen eli erotiikan tyydytykseen. Tulee tehdä yksi oleellinen huomio: mikä on niiden seuraukset.

      Heterosuhde siis ainoa ihmissuhde mikä toimii ja lisääntyy luonnostaan. Vain m+n pystyy lisääntymään. Kaikki muu on lisääntymistä "poppakonstein" eli ei siis terveen ihmissuhteen kautta vaan erilaisilla hedelmöitysnikseillä. Mies ei saa miehen kanssa lapsia. Eikä lesbot ilma keinohedelmöitystä. Vain heterot.

      Entä seuraukset ? Kaikilla janojuomilla jotka ovat muuta kuin vesi on vaikutuksia. Humaltumista, maksakirroosia, kuolemia, lihomista, sokeritauti, ylienergisyys... Mutta puhdas vesi ei tuota mitää haittoja. Samoin on myös heteroseksuaalisuudesta poikkeavilla sexmudoilla seuraukset. Eikä silloin ole kyse suinkaan niiden arvostelusta vaan seurauksistaan jotka liittyvät niihin. Miksi ? Koska kaikki m+n suhteesta poikeava on luonnotonta.

      Siksi homomaailma tunnetaan mm. korkeasta itsemurha%sta, alkoholisoitumisesta, huumeista, lyhyistä suhteista, pettämisestä, uskottomuudesta, mustasukkaisuudesta... Lesbosuhteet taas mm. väkivallasta, masennuksesta, mustasukkaisuudesta, lesboperheiden lasten mielenterveysongelmista...

      Kun taas puhutaan trans ym erilaisesta erotiikasta on seuraukset vielä mutkikkaampia ja häiritsevät koko yhteiskunnan luonnollisuutta mm, ureilussa, yleisissä saunoissa...

      Miksi sitten on m+n suhteista poikkeavaa. Kukaan ei synny homoksi, lesboksi tmv. vaan kyseessä on ihmisen syntisyys. Himo joka saa otteen ihmisessä koska se on nautintoa tuottava. Kysessä on siis kuvainnollisesti sama kuin sama juomatarve johon ihminen hakee tyydytystä. Vesi on kuin heteroa ei haittavaikutusta. Alkoholismi kuin homo, lesbo... riippuvuutta seurauksineen.

      Heittäkää lepikkoon tuon syntyminen homoksi tmv. On kyseessä lankeaminen syntiin. Siihen koukkuun jääminen. Jeesus voi vapauttaa

    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1888
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      119
      1858
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1620
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1442
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe