Mitä pakkotyöstä hänestä jää jäljelle?

JoArgentiina

Meidän maapallolla...

Tämä on kuusitoista vuotta, viime tapaamisen sen yhdessä elämisen alun jälkeen.
Tähän väliin mahtuu paljon tapahtumia vielä vähemmän hänen vastuunsa toisesta ihmisestä sen puuttumista, lääkitykselläkään. Myös tapoin laiminlyöntinä naiseen kohdistuen. Vielä satoi lunta, ja silloin oli vielä talvi monta viikkoa myöhemminkin.
Häneen vastuuttomasti laiminlyönnistä joihin ihminen ei syyllistynyt.
- Voi jumalauta, mä olen sekoittanut. Nainen
Se onkin hyönteinen...
Ei koskaan lapsen seuraan.
Ei koskaan saa olla lapsen seurassa.
- Niin en minä Sini ole, hänen pikkusisko.
- En minä ole hänen, hyönteinen...
Se kidutti yleistämisellä vastuuttomasti kivun poistotta, ei sitä voinut nähdä osallistumaton. Ei sitä voinut pyytää nähtäväksi, osallistumisen sijasta.
"Koska he eivät tee työtä.." Terveisin Sini
Mitä helvettiä mä vastuuttomuudesta, jostakin artikkelista?
Joku nainen toisteli niin tuttua, sanaa: -Vittu, mä olen liian yksinkertainen.
Ja hän jatkoi työtä. Yleistämisellään siten ettei se ole naista varten.

Elämästä vapautena, edes sen kohteena ei oltu kuultu tai toimittu lainkaan. Sen teon kohdistamisen jälkeenkään, jota hän ei tehnyt. Mutta kun me ei oltu lapsia. He olivat.
Hänet oli unohdettu kivun tuottamiseksi oikeutta pyytäen. Jota ei ole lapsityövoiman verkoston käyttönä. Se on laitonta, kiduttamisella myös suoja-ajatuksin häntä kohtaan. Pakkotyöstä määrä ei näkynyt ylirasite-tilan, sen käytön pakottamisella esiintymisenä ihminen. Koska keho kuoli! Niin pitkästä välimatkasta sen käytön asettamisella pakkotyö, kuvitelma mielenvikaisena, heidän oikeudeksi, harhoin.
Miksi niihin hevosiin pitäisi ottaa jotain?
- Mä luulin, että niihin hevosiin otetaan sähköä?
- No ei ole ulkoisesti, sellainen ohjelma lainkaan.
Terveisin isoveljen kaksonen mies.
Eikä hänen kehoaan saa käyttää edes sen työn, asettamiseen naismielivaltana miesvalta-ihanteina.
- Ei näitä otetakaan näitä sähköjä, hevoseen... Nainen
- "Ei niitä olekaan käytettävissä mieshäiriöin."
Nainen: - Ei ne ole miesten ammatteja, etusijalla.
- Jaa haista paska.

Johtamisen kuvitelmista edelleen osallistumatta, sen yleis-sivistyksettömyys ei seuraillen tajuttomaksi ajaen. Hän vain ajatteli että mitä sä huudat? Koska esitti.
Edes tietämättä sen seurauksista, tai välittämättä siitä, tai hänen ajattelun mukaisena saada, oikeutena. Edes hyvinvointi, rakentamisesta kuvitelma yli-ihminen. Sen naisten tapoin rankaista alueelle, sijaan. Mutta ihan vapautena se olisi näin: ulkopuolinen sen ympäristön velvoite. Ei lainkaan fasisminne. Kone joka poisti viestiä, ei halunnut ilmoittaa, miten sitä tekisi. Kone joka poisteli viestiä ei halunnut ilmoittaa, esimerkiksi ajattelun lähtökohta muistikatkoa. Tätä verkostoa osin.
Joka oli vapaasti käytettävissä vapaa-ajankin henkilökohtaisena elämänä. Millaista seksiväkivaltaa se näyttikään?
Ilmaisu: Satyagraha ulkoisen hypnoositason inhimillittömän vuorovaikutuksen käytöstä näin satiais-kuvitelmin oikeana vapaa-ajan osallistumattomuus ohjelmana kehon olemuksen alistamisella kipuun oli sairaus, etsiä rankaista seuraillen. Kivun käyttönä suun alueelta levittäen lapsia murhaten hakemalla... Ei hän osannut kertoa!
Ei edes sitä mistä hänen pakkotyönsä johtui, erityisen pitkäksi kasvaneena tummana, miehenä. Kone ei halunnut kertoa alastomuuden kunnioittamatta jättämisestä, kuinka se seurailuna oli lasten murhaa sen ylikorostamisella keholle.
Pakkomielteisesti!


- Että jos te osallistuisitte edes tähän normaaliin ryhmään satyagraha. Terveisin Sini
- Nainen: Haista paska..!
Isoveli kysyi juuri mikä on satyagraha-ryhmä.
Se tapettiin...
Mutta ehkä hän elää!
Se ei teidän vastuullista työtänne.

Ja joku poliisi sanoi, ja soitti, tappoi itsensä samantien.

Mitä hänestä jää jäljelle maapallonamme, alistamisesta seksuaalisen väkivallan-teoin häntä kohteena pitämällä lapsi-pakkotyön verkkona?
- "Niin mekö sitä pidetään...?" Nainen

Kyllä näin voi sanoa, heitä tuomitaan uudestaan!

2

70

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Koulutusvektorisiskot

      Hän halusi kertoa halusta, entiseen kotipaikkakuntansa, sen seutuun. Tai tietää siitä jotain edes muistona. Ei osallistua eläinsiirtonaan! Myös hän on pakkotyön, uhri.
      - En minä ole lentävä kuollut, terveisin Sini eikä sellaista ohjata ollenkaan.
      - Ei me ollakaan tähän rotuna, esittämisenä ihminen.
      Ei ihmiselle, naisellekaan siten ohjata teleks lentämisen joukkoharhaa.
      Ei ollenkaan laillisena erottelukyvyttömyytenä, alueella.
      - Mies: Joo se on vähän vaarallinen.
      Mies ulkopuolinen tavoittamis-yritykset ei lainkaan ihmis-alkuperältään ulkoisestikin.
      Ei hän tee sitä tai ole rankaistava alueelle.
      Hän on naiivi lapsellinen.
      Hän haittaa maapalloa.
      Hän haittaa etsimisellään perhe, eikä löydä koskaan.
      - Kuka on päästänyt pois?

      Ei hän ole oikea poliisi. Esittämisestään mies sukupuolellaan tai esittäen lapsi.
      Mies totesi, että: - He korvaavatkin pois kokonaan. Jopa naishenkilöstä esittämisestä.
      Isoveli ei ollut syytteessä, hän ei tehnyt pahaa läsnäolemisellaan fyysisenä kanssani. Hän yritti työ naiseuden tukeminen ja ei saanut apua koska ilmoititte väärin antaen toista kehonvaihdon, hänen käytön oikeutta toista ihmistä varten, esiintymiseen.
      Te olitte ilmoittaneet väärin hänen työnsä tekemistä. Se oli sairaalloista julmuutta.
      Te olitte ilmoittaneet hänestä väärin työssä, sen tekemisenä tai ihan työpaikkana.
      Ihmiset toistelivat, että heillä oli pikku-alirotu häiriö ihmiset eivät olekaan koskaan pitkä-aikaista kuolemansa tilaa.
      - No en minä sitä sitten jaksa olla!
      Olipa se tosi, vanha juttu, hän ihmisenä, ja sotilas siten. Eikä niitä saanutkaan pahoinpidellä.
      Niin koska sun pitää olla tähän mielikuvituksellinen eikä ostaa kehosta ollenkaan.
      Säännöillä seurailla määräilläkseen ollakseen parempi...
      - Isoveljeni oli joskus sanonut tähän äitini olevan hullu, ettei tule kotiin siksi.
      Ja samoin isoveljeni oli sanonut joskus, vain nähden äitiäni siten hän äitini häkissä, että hänellä äidilläni oli joku, ihan toinen, mies. Hän ja minä ei pidetty siitä.
      Se ei ollut aviorikos. Edes harjoittamanamme.

    • Henkilöstäpaktyössä

      On kuulemma sekoittanut, että on monessa asiassa ollut väärässä monta kertaa.
      - Ja eri asiassa.
      Tällä kertaa, hän mies, joka oli pitkä oli sekoittanut, joskus että siellä oli asuin-seutu.
      Tai asukkaita.
      Mutta tehän olette ilmoittaneet olevanne sieltä. Se kertoi surullista seksiväkivallan tarinaa. Heidät tuomitaan uudestaan... Sen ihanne ulkoinen väkivalta-teon verkko, oli sokeus ihmistä kohtaan hänen ihmis-arvolleen myös rikoksenaan. Jopa hakien apua.
      Se kosketti monia laajasti. He halusivat kiitosta että joku heidän tekemistä asioista oli hyvä. Että ihmiset pitäisivät heistä, heidän tekemistänsä asioista. Jota ei sitten koskaan tullutkaan.
      Edes sitä toista asuinseutua mille piti mennä. Toivoin että isoveljeni olisi parantunut. Kuin Picatszo-kissa seksiväkivaltaisina... Eivät he olleet rankaistavissa heidän puolestaan käytettäviksi. Jos hän elää toisenlaista elämää niin se ei tarkoita että hän eläisi mielellään toisella asuinseudulla. Eikä näin saa keskustella harhaansa sen pitkä-aikais-tilaa käyttäen assosiaationa, seurailla hyökkäävästi painostamisekseen. He olivat joutuneet sosiopaattien tuhoamiksi jo lapsena. Ei kyllä mulle on säädetty sikiöönkin kohdistuva kidutus-kielto. Miksi teille ei vieläkään sovellu hänelle ihmis-arvon ohjelma? Edes isoveljelleni...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      2451
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1968
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1948
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      88
      1759
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1520
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1200
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe