SOPPATYKKI ASEMISSA KE. 29.3 KLO 11 KÄVELYKADULLA.

matti.henttunen

Hei.
Nyt keskiviikkona 29.3 klo 11 on se varsinainen "VAALISOPPA.."!
Tarjolla tuhti kenttälounas (MAKKARAKEITTO) vahvennettuna vanikalla, patongilla ja mehulla sekä kyytipojaksi kaffet piparilla...
Ja johan taasen pärjää...😊

Tervetuloa makoiselle Makkarakeitolle...

Ja kaikki tämä tietenkin ensimmäisen ennakkoäänestyspäivän kunniaksi... 😊

Terveisin Matti numerolla 80.
www.mattihenttunen.fi

35

463

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • äänestäjätry

      Paljonko keität tällä kertaa sitä keittoa? Ja mitä makkaraa siihen on pilkottu?

    • Eipersu

      Henttunen se ei uskalla laittaa vaalimainokseen mitä puoluetta edustaa ettei vaan kävis köpelösti.

      • Höpönlöpöt

        Älä sie höpise! Matti on tolokun mies!


    • luukeitto

      Ne jotka ilmaisia soppalounaita tarvitsee, tuskin äänestää tuota puoluetta?

    • kinnostaatietää

      Mitä makkaraa siihen soppaan pilkotaan? Se on tärkeä tieto.

    • Oletko-kuullut

      Eikös siellä ole paikalla vakituisesti ilmaisia tarjoiluja kyttääviä, jotka annoksen saatuaan ja syötyään siirtyvät kauppakeskuksen kahvilan pöytiin juoruamaan ihmisten asioista. Tietenkään ei kahvilasta osteta mitään.

      • pitäkääsoppanne

        Samat isonokkaiset puliukot ja "tekoköyhät" eläkeläiset noissa soppajonoissa aina näkyy. Nimitän heitä kohteliaasti ammattipummeiksi. Ovat vielä äkäisiä jos joku ehtii jonoon ennen heitä. Itse olen käynyt pari kertaa tänä talvena noissa tarjoiluissa, toisella kerralla sain soppaa, toisella se oli loppunut jo tunnissa.


    • Pukupäällejatöihin

      Kyllähän Henttunen on ihan näkyvästi Kokoomuksen listalla ehdokkaana. Se on huomattava parannus siihen salaperäiseen "sitoutumaton" pelleilyyn mitä hän aiemmin harrasti. Samaan syyllistyviä ns. sitoutumattomia on toki paljon ehdokkaana ja pidän sellaista toimintaa hyvin arveluttavana. Reilusti vain puoluekanta esille kaikilta.

    • I.S.I.S.I.S.I

      Kepu ja kokoomus ovat suomen syöpä.

    • varmaäänestäjä

      puhumattakaan sdp, vihreistä ja vasemmistoliittolaisista maan pettureista. siinä on kolme puoluetta jotka ovat tämän maan pahin syöpä.

    • zxcvbnmlkjhg

      @utki on @utki vaikka voissa paistas, säälittävä ihminen aina kampittaa taloyht. remontteja jollain verukkeella, nyt sattuu omaan nilkkaan ja kovasti tulossa viemäri ja käyttövesiputki remppa, kun näitä remppoja olisi tehty jaksollisesti niin ei tulisi kaikki kerralla, mut ku on ääliö niin on ääliö...

      • RovPek

        Samaa mieltä ja koko perhe on TY hallituksessa säälittävää ja häpeäis TY tilanteesta.


    • tienauraaja

      voisko Matti käydä poistamassa mainokset risteysalueilta. myös muut ripotelleet mainoksia sinne minne ei ole lupa laittaa. risteykset, jakajat, bussikatokset, onpa vanhallatorilla lasten pulkkamäessäkin yhen mainokset ei oikein oikea paikka.

      • asqwzxcderfv

        kaikkien pitää poistaa eihän kuusen myyjäkään saanut pitää mainosta


      • auramiesmiekin

        vaalimainoksia saa lain mukaan laittaa tienvarteen mutta risteys alueet jakajat ja liikennemerkkien lähialueet muistaakseni merkistä 70metriä PITÄÄ JÄTTÄÄ rauhaan joten noilta alueilta voi käytännössä kuka vaan poistaa mainokset. itse seuraan aika tarkasti kenen mainokset on väärillä paikoilla ja automaattisesti ne ehdokkaat putoo pois mun äänestys vaihtoehdoista


    • NapaRutisee

      Makkarasoppa oli eilen oikein hyvää. Samoin ne makkarat joita tarjoiltiin Lordiaukiolla. Se on meillä köyhille nyt kissan päivät menossa kun joka puolella tarjotaan jotain. Syökää hyvin, se on ainoa asia mitä loppujen lopuksi hyödytte vaaleista.

    • kiitosnam

      Tarjoaisiko joku ehdokas joskus muutakin kuin keittoja ja makkaroita? Pyttipannua, makkaraherkkua, muikkuja paistettuna, hot dogeja yms.

    • PERUS-S

      Kyllä Perussuomalaiset ovat tarjonneet paistettujamuikkuja , sekä
      palanpainikkeeksi Koskenkorvaa .
      Siksipä he niin hienosti ovat menestyneetkin !

    • heissuliveipersut

      Ilmaista viinaa? Kuulostaa jotenkin tutulta edellisten vaalien alta.

    • Anonyymi

      On muuten pikkusen hyvää soppaa!

      • Anonyymi

        Koska Henttusen soppaa saa?


    • Anonyymi

      Kun vaalit alkaa, niin soppaa saa!
      Kun vaalit loppuu, niin soppaa saa!

      Joka kansasta välittää, antaa soppaa aina!
      Siksi äänestämme häntä, valinta on varma!

      TULE JO ROVANIEMEN KESKUSTAAN JA MAISTAPA HYVÄT RUOAT
      älä irvistele pahan ruoan kanssa, tule hyvälle sapuskalle, on lihasoppa, hernesoppa vaihtelee ja leivät ja mehut kaupan päälle! Kokoomus-PS ja myös sitoutumattomat tukee??

    • Anonyymi

      Kaiki anestaa Paavo lappin turva.

      • Anonyymi

        hoono soomi pelleily
        ei olla kiva juttu


    • Anonyymi

      Ja taas oli sitten herkullista keittoa Sampon aukiolla. Ei kahta sanaa! Ruokailu on maukas kokemus, kun ammattitaidolla tehdään, on perunat kypsiä ei raakoja ja höystöt viimeisen päälle!

      • Anonyymi

        Ihanaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanaa!

        Joko kohta on taas soppaa?


    • Anonyymi

      IHMISEN TURHAMAISUUS ON JOSKUS SANOINKUVAAMATONTA.JA ITSERAKKAUS.

      • Anonyymi

        Jostakin kuulin että, Matti tarjoaisi soppatykkiä lainaan eri yhdistyksille. huippu asia sillä näissä yhdistyksissä jäseninä olevat ovat juuri niitä yksilöitä joiden avuntarve on todellinen,esim. pienituloiset eläkeläiset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jostakin kuulin että, Matti tarjoaisi soppatykkiä lainaan eri yhdistyksille. huippu asia sillä näissä yhdistyksissä jäseninä olevat ovat juuri niitä yksilöitä joiden avuntarve on todellinen,esim. pienituloiset eläkeläiset.

        Hyväntekijämme palvelee yhteisöään, vaikka kateelliset pilkkaavat! Hän on hyvä. Moniko teistä jakaisi tuolla säiden armoilla ruokaa köyhille. Henttunen on Rovaniemen hyvän mielen lähettiläs ja vain häntä kannattaa äänestää, ensi kerralla vaihto PS on oikean miehen aika!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyväntekijämme palvelee yhteisöään, vaikka kateelliset pilkkaavat! Hän on hyvä. Moniko teistä jakaisi tuolla säiden armoilla ruokaa köyhille. Henttunen on Rovaniemen hyvän mielen lähettiläs ja vain häntä kannattaa äänestää, ensi kerralla vaihto PS on oikean miehen aika!

        Ei se tämä vanha vuonna 2017 aloitettu itsekehu korjaa mitään, kun se tarjoaa laihaa soppaa ihmispoloille joilta vienyt juottoloissaan viimeiset eurot.


    • Anonyymi

      Eikös se to 28/3 ollutkaan Ev-Lut-kirkon diakonian tarjoama soppatykki? M Henttuselta V U O K R A T U L L A soppatykillä

      • Anonyymi

        Joskus on seurakunnan soppaa joskus täysin omaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joskus on seurakunnan soppaa joskus täysin omaa

        Ja silloin kun tykki olisi lainassa eri yhdistyksillä niin silloin sen sisältö olisi kulloisenkin ryhmän itse kustantamaa ja valmistamaa. Toki tykissä voi valmistaa muutakin syötävää kuin keittoruokaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja silloin kun tykki olisi lainassa eri yhdistyksillä niin silloin sen sisältö olisi kulloisenkin ryhmän itse kustantamaa ja valmistamaa. Toki tykissä voi valmistaa muutakin syötävää kuin keittoruokaa.

        Tosi hienoa, että sitä "pikkusen hyvää" tykkiä lainataankin, keittoruokailu on suuri apua monen köyhän ihmisen arkeen. Rovaniemellä tunnetaan vapaaehtoistyön arvo.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      273
      2843
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1506
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1460
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1240
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1177
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1170
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      19
      1036
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1003
    Aihe