Vaikka olet ihana nainen

siksienvoinutenempää

on sinussa jotain pelottavaakin . . .

35

2019

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huhuuuuu

      Mikäs se hänessä noin pelottaa?

    • vitsauskin

      Tiedän. Se on se syylä.
      :(

    • ihmeväninää

      Munattomia miehiä pelottaa vahvat naiset.

      • onneksionoikeitamiehiä

        nää on niin nähty, vahvat naiset etenkin pelottaa pikkumulkkusia.


      • harmii

        musta tuntuu,että näiden pelkäävien miesten mielestä miehen pitäs saada komentaa naista,naisen pitäis olla suhteessa se,joka myötäilee ja mieluiten vähän tyhmempi varmaan :) sitten sellainen vahva,ehkä sanavalmis nainen,joka tietää mitä haluaa,niin sellainen pelottaa miestä :/


      • xvvncbnn

        Eihän ap välttämättä tarkoita vahvaa naista. Voihan kyseessä olla vaikkapa mielenvikainen nainen tai persoonallisuushäiriöinen.


      • itsekinluinniin

        Saman minäkin aloituksesta ymmärsin.


    • Äläpelkää

      jos Herra ei jouda olemaan kanssasi, niin kyllä minä tulen ;).

      • eipäkuulekiinnosta

        Voisitko sinä lopettaa tuon vittuilun minulle. En ole kiinnostunut työtoveteista, enkä tykkää että pilkkaat uskomistani.


    • ihmetyttäähieman

      Sä oot sitten kyllä ensimmäinen ihminen joka mua pelkää. Minussa ihmiset yleensä ei näe mitään pelottavaa.

    • milläalkaa

      naisen nimen alkukirjain?

    • heheh.naisten.uhoo

      Mitä pelottavaa naisisaa on? Tuollainen uhoominen mulkkujen koosta ei teistä vahvoja vaan idiooteja! :)))
      Menkääs.. itteenne

    • vinoneliö

      Joo sorisori! En aina muista riisua näitä draculahampaita.

    • positiivisilletunteille

      Herättää ankaran kersantin mielessä lempeämpiä tunteita ...laveaan viittaan puettu nuori,ihmeen ihana nainen, jolla ...

    • sepäsejust

      Miehet ei naisia pelkää, se on myytti.

      Ainoat jotka voi huolettaa naisissa on:
      -epäluotettavuus
      -änkyräkänkyröinti
      -pompottelu

      Mies tahtoo kuitenkin naisen, ei toista komentelevaa "naista" suhteeseen.

      Vahva nainen osaa olla myös naisellinen ja ihmismäinen.

      Ei mikään äijän kuvatus pillullla.

      Joillakin naisilla tosin tuntuu että niillä roikkuu säkit haaroissa jotka täytyy päästä tyhjentämään välillä ja siitä kaiketi johtuu tämä miesten kutsuminen "pikkumunaisiksikin".

      Suomessa jopa korkeakoulutetuissa naisissa on näitä junttipilluja jotka kuvittleevat itsestään kaikenlaista mutta ei heissä mitään naisellista ole.

      • puheetonpuheita

        Ja siinä meillä on taas yksi itsensä jumalan lahjaksi naissukukunnalle kokeva, mieheksi luultava otus.


      • sepäsejust
        puheetonpuheita kirjoitti:

        Ja siinä meillä on taas yksi itsensä jumalan lahjaksi naissukukunnalle kokeva, mieheksi luultava otus.

        Ei, olen vain yksi mies joka sanoo asiansa ja kertoo totuuden.

        Jos et kestä niin pissi housuusi kuten just nyt teet niin että suhina käy.


      • puheetonpuheita
        sepäsejust kirjoitti:

        Ei, olen vain yksi mies joka sanoo asiansa ja kertoo totuuden.

        Jos et kestä niin pissi housuusi kuten just nyt teet niin että suhina käy.

        Luuletko olevas mies? Voi pikkupoikaa. Sun mielestä naiset on pissihousuja jos ne sanoo jotain johonkin. Sulla taitaa olla fetissi oikein siitä pissistä. Mitäs pissihousua kaipaat vai onko se vaan sitä menetettyä fantasiamaailmaa jota täällä kaipailet? Se missä sä oot "mies" ja naiset pikkusieviä niiailijoita? Taitaa ottaa sun onteloon pahasti kun oikein pitää "totuuksia" täällä kertoo. Ja kiitos, mä kestän oikein hyvin, huvittaa vaan sun pissifetissi, ei meinaan oo eka kerta tuolle ilmasulle täällä.


      • puhutvainitsestäsi
        sepäsejust kirjoitti:

        Ei, olen vain yksi mies joka sanoo asiansa ja kertoo totuuden.

        Jos et kestä niin pissi housuusi kuten just nyt teet niin että suhina käy.

        Kaikki miehet eivät kuitenkaan allekirjoita sinun "totuuksiasi". Nainen, kuten mieskin, voi olla monella tavoin vahva.


    • Luulen_että

      Pelkäät naisen huomaavan tunteesi häntä kohtaan.

    • ÄläPelkääNiitä

      Pitkät terävät kulmahampaatko ja verivana suupielessä? ,..,

    • Vaaratonfyysisesti

      Mä en tiedä miksi mua miehet pelkäisi.Ehkä ihastunut pelkää mitä hänestä ajattelen ? Ehkä torjuntaa? Suoria sanoja mielipiteistäni, joita välillä jaan hyvin suorin sanoin?
      Itsenäisyyttäni ja riippumattomuuttani muista ?



      Kokoni nyt on sellainen ettei miehet yleensä sitä minussa pelkää. Jos jokin minun fyysisessä koossa pelottaa se pelko kohdistuu enemmän siihen ettei ne vahingossa rusenna mua. on minut kerran iso mies rusentanutkin. Astui varpaideni päälle ja minulle tuli varvasluuhun murtuma.

    • pelottavasaakin

      olla puhelimessa häiriköiville hengittelijöille ja galluppivainoajille ja lehtimyyjille ja ovelle tunkeville jehovantodistajille. Muuten ne ei koskaan lopeta. Työaikaan jauhavat paskaa tajuamatta sanaa ei, kun toisella on kiire selvitä töistään ja töihin. Onhan sen nyt prkele!

    • voisinollaminä

      Voisko ap vihjaista vähän, keneltä kenelle tämä on?

    • Sen.ymmärrän

      Ristiriitaisuus voi pelottaa.

    • etkäsuotta

      Vaimolle kertomistako pelkäät

    • jaHymyilenkinvielä

      Kertokaa nyt hyvät ihmiset, mikä tekee naisesta pelottavan? Minulle on muutama kaveri sanonut, että voit olla jotenkin pelottava, sillai, että eivät välttämättä uskalla sanoa vaikka pitäisi.

      Joskus aikoinaan töissä, kun meillä kävi uusia taloon tulleita kierrolla, niin yksi ihan ja tosi herttainen tyttö oli sanonut, että "hän ei uskalla olla tuon naisen ryhmässä". Mun esimies oli ihan ymmällään ja kertoi minulle siitä. Me oltiin ihan että "häh" en minä voi olla niin pelottava, en oikeasti ole. No hän sitten oli ryhmässäni ja oli oikein ihana ja tykästynyt ja antoi parhaimmat pisteet siitä kierrosta. Meillä aina "kiertolaiset" antoivat kirjallisen palautteen ja piti antaa vielä lopuksi kokonaispisteet vierailusta/kierrosta.

      En minä mikään susihukka ole, joka söisin vastaantulevia ja olen vielä pienikokonenkin, että koollakaan en pysty rehostelemaan.

    • Etköhaluaedestutustua

      Haluaisitko kertoa jonkin tunnisteen, kenelle viesti menee? Olisi kiva tietää... H?

    • metrinhaiveli

      Vain määrätietoinen. En niin pelottava

    • annasitolla

      Senkin lälläri!

    • pitäishaluta.lol

      Mua ei pelota, mut pitäis haluta. Miten mä opettelen haluamaan, kun mä olen opetellut siitä ensin pois. Tämmöistäkin voi olla.

    • toivoa.vaan

      Pelkojen voittamiseksi kukaan toinen ei voi tehdä juuri mitään

    • Sanonpa sanaseni minäkin:

      Onneksi aloitus ei ole minulle!
      Arvostan ihmisissä rohkeutta,
      kuten ex-miehessäkin.

    • Tämä on täysin turhaa keskustelua, jos pelko
      johtuu naisen teräväkielisyydestä eli sanavalmiudesta yms.
      Jokainen pitempään, HYVÄSSÄ PARISUHTEESSA ollut henkilö
      on nähnyt, että silloin kun ollaan kumppaneita, ollaan kumppaneita.

      Tällöin se PAHASISUISIN UKKO TAI AKKAKIN ON SINUN PUOLELLASI,
      koska on kumppanisi; eihän ole sinua vastaan ja pyri löytämään virheitä ja heikkouksia sinusta.

      Jo Raamatussa kehotetaan naista ja miestä tulemaan yhdeksi. Tämän yhteyden voi ymmärtää muunakin kuin lihallisena: ollaan YKSI YKSIKKÖ
      eikä kaksi toisistaan mittaa ottavaa jästipäätä. Tätä sanotaan myös kumppanin tukemiseksi, myötä ja vastamäessä.

      Ihmettelen onko sellaisella miehellä lainkaan kokemuksia pitkistä parisuhteista, joka koko ajan on asettelemassa miehet ja naiset sukupuolen perusteella vastakkain, JA LEIPOMASSA HEISTÄ AUTOMAATTISESTI RIITAPUKAREITA.

    • olenpelottava

      Ap ei sitten avannut tätä yhtään enempää, höh

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      246
      3963
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2328
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2131
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2046
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      94
      1713
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1401
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1311
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1297
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1252
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe