Kissan virtsanpidätysongelma

Sepsok

Eilen aamukahvilla kissani kertoi, kuinka hän katsoi Li Anderssonin vaalitentin ja että hän on samaa mieltä hallituksen eriarvoistavasta politiikasta. Kissani lukee myös kulttuurimarxistien blogeja ja on useasti kertonut aikovansa äänestää kuntavaaleissa Silvia Modigia. Olen hyvin huolestunut, sillä kissani on aikaisemmin ollut sosialidemokraatti. Hän on puoltanut useasti oikeistodemarilaista Kataisen hallituksen politiikkaa ja kun minä olen porvarikokoomuslaisena kritisoinut Kataisen hallituksen politiikkaa liian sosiaaliliberalistiseksi, niin hän on raivokkaasti syyttänyt minua huonosta argumentoinnista. Kissani kunnioitti Juhana Vartiainsen päätöstä loikata Kokoomukseen ja kertoi itsekin äänestäneensä Niinistöä presidentiksi 2012. Aikaisemmin hän äänesti aina Halosta, vaikka tämän kauden lopussa hän piti Halosta liian vasemmistolaisena ja oli hänen kauteensa hyvin pettynyt. 2007 vaaleissa kissa äänesti Antti Kalliomäkeä tämän reformistisen talouspolitiikan ansiosta ja hän jakaa Mikael Jugnerin oikeistodemariaatteen mutta nyt vaikuttaa siltä, että kissani on luisumassa vassariksi. Miten saisin kissani taas uskomaan lib-demaristiseen poliitiikkaan?

6

61

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Raisale

      Вие се киссаси кокоомуксен кесäлеирилле я вармиста еттеи се пääсе текемисиин култтууримархистиен кансса.

    • apukolähedal

      Kisuli, ma loodan, et te näete seda.
      Omanik läheb segada oma valikuid, ja võib-olla käännyttääkkin sunua.Joten, hülgamisega, nii palju kui võimalik.
      See on ainus viis olla vaba mõjutada oma elu jatkossa.Et on imeline teenija, ta on surkea.Löydät ise paremmankin.Joka ei piiramise kohta oma naabri ja puoluekeskeinen.Hakeudu loob, ma arvan, et seal võiks leida apua.Toimi vaikselt, sa ei saa kiinni.Onnea reisimine, mulle meeldib oma varbad.

      • Kohtla-järve

        tästä opimme sen, että Google kääntäjä ei ole paras mahdollinen viron kielessä.


    • RhodesianPurija

      Lillä oli ikävä kyllä yhdessä vaalitentissä vastenmielinen koirakuviollinen pusero päällään. Muistamme myös ed. pj. Arhinmäen ruman ja vihaisen piskin. Äänestän kahden kissan kanssa eikä meistä kukaan voi äänestää Vasemmistoliittoa niin kauan kun puoluejohto on "koiraihmisten" käsissä. Koira on perinteisesti ollut oikeiston lemmikki, onhan isot koirarodutkin kehitetty orjien ja vankien kiinniottamiseen ja rankaisuun.

      • Porsanki

        Niin vaan Saulikin omistaa koiran, eikä mitään Suomenpystykorvaa vaan pienen terrierin, jolle Eestin presidentti antaa tyynyn. Mutta Lennu-koira on aina iloinen toisin kuin isäntänsä jolla on otsarypyt syvälle uurtuneet.


      • SeOnNäin
        Porsanki kirjoitti:

        Niin vaan Saulikin omistaa koiran, eikä mitään Suomenpystykorvaa vaan pienen terrierin, jolle Eestin presidentti antaa tyynyn. Mutta Lennu-koira on aina iloinen toisin kuin isäntänsä jolla on otsarypyt syvälle uurtuneet.

        Pistetään Lennu ja Purinin koirat vastakkain ja sitten katotaan toimiiko YYA-henki. Näin se menee tosielämässäkin. Suomalaisia vaivaa sokeus, kun eivät tajua tosiasioita. Katsokaa karttaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1699
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1584
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      70
      1458
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      54
      1435
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      51
      1349
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1298
    7. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      79
      1217
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      11
      1158
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1130
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1121
    Aihe