Pitkäaikaistyötä

Työkokemus

Hei! Kuinka monta pitkäaikaistyötöntä on löytänyt Kokkolan alueelta työpaikan? Olen lähettänyt kymmeniä hakemuksia, mutta ei ole tärpännyt.Vaikuttaako ikä, viisikymmentä mittarissa.

17

322

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bvbgg

      ikä vaikuttaa ja suhteet yritä lemminkäiselle asvaltti töihin paikkoja om auki ympäri suomen

    • DI-EKONOMI

      Osaaminen on tärkeintä, hae töitä älä työpaikkaa, älä kysele palkkaa jos ensimmäinen palkkasi on huono, niin kysy eikö osaamisesi vastaa toimenkuvaasi, jos työantaja vastaa että ei, niin vastaa takaisin ettei sinunkaan osaamisesi vastaa tehtäviäsi, kun otat töihin tarpeettomia.

      Yritys ei menesty, koska koulupapereilla sivistyneet eivät ymmärrä osaamisen merkitystä.

    • TosirealistiKokkolan

      Hah hah haaa. Kyllä tekevä työtä löytää, sanoi äitinikin, hah hah haaa!!!...

      • kenraali-kaluuna

        Ja kun ei ole tekevä, niin voi jäädä eläkkeelle, sanoi kenraali.


    • aurinkoaamu1

      Todella harva. Täällä toimii hyvä veli järjestelmä

    • toivotonvon

      Ei ole nuoremmillekaan töitä, suhteilla menee nykyään suurin osa työpaikoista.

    • Narukaulas

      En tunne ketään pitkäaikaistyötöntä Kokkolan alueella joka olis saanut töitä. Itsekkin jo kolmatta vuotta työttömänä. Ei edes haastatteluihin pääse. Viisikymppinen olen.

      • Lumikko7

        Pitää paikkansa minunkin kohdalla. Ikää 59.


    • Kokkolan seutu on vaimeaa seutua, etenkin työn suhteen.
      Olen nuorempana asunut siellä, ja töitä ei ollut silloinkaan.
      Ja huomio on, että monella muullakaan paikkakunnalla ja alueella ei ole töitä suomessa.
      Iso osa kansaa on ahneesti jätetty työn ja elintason ulkopuolelle.
      Näin ne työssä ja elintasossa kiinni olevat saavat suuremman osuuden, kun sitä työtä ja tuloa ei jaeta.
      Ja tälle kehitykselle ei voi mitään, voi sivusta tietysti katsella ahneus menoa....

      Poikkeuksena edelliseen arjen kuvaukseen on nyt uudenkaupungin autotehdas, joka palkkaa oikeasti töihin ihmisiä. Tosin palkkataso ei ole hyvä, mutta töitä on ! Ainakin muutamaksi vuodeksi. Toivottavasti pitempäänkin.

    • etsivä-toimisto

      Etsivä löytää myös työtä

      • 51työtön

        Lopetahan viisastelu! Etsippä minulle työ josta maksetaan vakituista palkkaa. Niin minä teen sen työn. Olen 51 ja työtön.
        Jos otat haasteen vastaan niin sovitaan aika ja paikka. tulen verokortti taskussa ja työvaatee päällä valmiina töihin.
        Viisastelu on typerää, elämän realiteettien ymmärtäminen on viisautta.


      • vaikuttaa_jotain

        Minkä alan työvaatteet sulla on päällä?


      • neonvalot

        Mjaah..no näkyvät vermeet kumminkin, kuljetusalan..


    • 8vuottavasta

      työttömänä, mies kypsyy ja paranee..eiköhän niitä johtajien paikkoja kohta aleta tarjoomaan, 50 täälläkin

    • Flatliner

      Vuoden ravasin yhdeksän euron tukihommissa ja sitte ehdottivat töitä, niin jatku työt ja yhä samoissa hommissa.. Kyllä työtä tekevälle löytyy.

    • realrealisticvagina

      Kyllä nuorten pitää muuttaa heti pois Kokkolasta jos meinaa elantonsa hankkia. Niin saastunut paikka myrkkytehtaineen joihin niihinkään ei oteta töihin kuin suvunsuhteilla syöpäsoluja hankkimaan.

    • TosirealisointiKokkola

      Pärstäkertoimella on myös suuri vaikutus siihen saako työpaikan.
      Vaikka olisi kuinka hyvät luokat hitsauksessa, niin sillä ei ole mitään merkitystä, jos hakijan pärstäkerroin ei miellytä työnantajaa.
      Niinkuin työnantaja katselisi työntekijän naamataulua koko työpäivän, vaikka hitsaus maski peittää naaman, paitsi ruoka ja kahvitauolla, jolloin firman johtaja tuskin aterioi tai juo kaffetta työntekijöiden kopissa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      246
      3993
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2338
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2131
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2056
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      96
      1719
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1411
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      9
      1320
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1307
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1262
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe