Hammaslääkärit

siunsote

Millaisia hammaslääkäriä on outokummussa?
Kenelle,et ainakaan menisi ja millaista palvelua saa?

15

2096

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ansku511

      Kaikki, jossa olen käynyt itse, tai puolisoa käyttänyt, ovat olleet hyviä ja asiallisia. Näistä hammaslääkäri Kokko ei ole vielä eläkkeellä, on hyvä lääkäri ja ottaa huomioon potilaan. Mieheni pelkäsi, mutta Kari hoiti homman hyvin, suosittelen. Muista lääkäreistä en tiedä, kun en ole käynyt vuosiin.

    • hyväthampaat

      Kari Kokko hoitaa nopeasti joutavia turisematta toisinkuin eräs jo eläkkeelle jäänyt. Muilla en ole käynyt 20 vuoteen

    • Ansku512

      Ei tartte miettiä tuollaista , aikoja ei saa nyt , odottelen sitä valinnanvaputta joka tuo autuuden tähänkin ongelmaan.

    • miesjokakyyditsi

      Teillä on aika vähän valinnan mahdollisuutta, tosin en muista sen Naisen nimeä. Mutta juurihoidoissa on todella surkea työssään! Eikä nyt provosoida yhden käynnin tiimoilta, vaan 4 kerrasta 3 1/2 Meni per****n totaalisesti jotta käyttää piti Kuopiossa korjuuttamassa sen tekosia viikonloppuna.

    • Rautahammas007

      Hammaslääkäri Ojala oli hyvä, mutta tuskin on enää elävien kirjoissa.

      • 6987

        Väätäinen oli myös hyvä työssään...


    • huonohammas

      Kaksi hammaslääkäriä töissä, ennen oli kolme. Pitäisikö tehdä kantelu vajaamiehityksestä.

    • tee.kantelu

      Täällä urputtaminen ei auta.

    • Katsepeiliin

      Hammaslääkäreiden kanssa on aina tullut toimeen.
      Saattaa olla joskus syytä katsella peiliin.

    • Anonyymi

      Minkänimisiä hammaslääkäreitä on nykyisin Outokummun hammashoitolassa?
      Ajan saa varmaan kuten ennenkin ihan parissa viikossa.

    • Anonyymi

      Parempaa palvelua kuin Joensuun Oralissa en ole koskaan missään saanut, koko henkilökunta vastaanotosta erikoishammaslääkäreihin on erittäin palvelualtista ja ystävällistä, siellä tuntee aina tulevansa hyvin vastaanotetuksi.

      • Anonyymi

        Outokummussa olen saanut todella hyvää hoitoa hammaslääkärissä.


      • Anonyymi

        Joensuussa on mm. Oralja liuta muita yksityisiä lääkäreitä joiden paikattvana olen käynyt tarvittaessa. Ajan saa nopeasti vaikka samalle päivälle ja hoidon hyvän palvelun kera. Maksan mielellään enemmän hyvästä palvelusta ja hoidosta, tunnen olevani asiakkaana tärkeä toisin kuin useimmissa okulaisissa palveluissa yhteensä..

        Tk. hammaslääkäriin ei kuulemani mukaan saa nopeita aikoja, lääkäreitä ei ilmeisesti tarpeeksi...


    • Anonyymi

      Minun hampaat pilattiin Okun tk:n hammaslääkärissä. Nykyinen ihmetteli tehtyjä toimenpiteitä, sanoen että hampaat on suorastaan pahoinpidelty hoidoilla.
      Toki en jokaisen Okun tk:n hml asiakkaana ollut en siis voi jokaisen toimia moittia.

    • Anonyymi

      Hyviä

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1926
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1858
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1640
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe