KunVaalit.Imatra.

Sleepy-Sleeper

Ketä sie äänestät Imatran valtuustoon?Miks sie äänestät?
Mie jään nukkuvien puolueeseen.

43

565

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • autetaanyhdessä

      Vain äänestämällä saamme lisää pakolaisia autettaviksi!

      • Muutosta.pahempaan

        Näinhän ihmiset tekivät, demareille jopa lisäkannatusta paikkakunnalla. Vaikka toisaalla maassa valtakunnallisesta oppositioedusta huolimatta demareille kannatuksen laskua. Mutta Imatrahan kuuluukin Lappeenrannan kanssa Suomi-neidon "punapersreiäksi" ollen takapajuisuuden ja taantuvan maailmanlopun aluetta...

        Tasataan loputkin lähikoulut, lisää rahaa Ukonniemeen, jatketaan yhdellä maan suurimmista työttömyysluvuista sekä muuttotappio pysynee negatiivisena, kaupan päälle kunnalliset asumiskustannukset jatkunevat maan kalleimpien joukossa. Se on se valtaosan toive, ettei muutosta synny vaan turvallisen kurjaa kaikilla tai pahennetaan asioita entisestään.


    • KunKysyit

      Äänestän sosialidemokraattia. Henkilön pidän omana tietonani, lista on julkinen. Sivumennen sanoen, olet sitten tullut Länsi-Suomesta tänne levittämään monistettasi.

    • äänestäntutua

      Äänestän tuttua .

    • HEIKIENLEIKKILOPPU

      demareiden alamäki kasvaa koska demari aate on alamäki / liukumäki-aate..Demareille on tulossa Tampereen LeninMuseoon ateiseen oma 2 neliön nurkkaus, jonka nimeksi tulee VAROITTAVA ESIMERKKI !

    • uudeTuulet

      Olisin äänestänyt Demareita ,mutta koska SDP haluaa olla museopuolue ja pitää kahta muumio-heikkiä edelleen listoillaa , kertoo se puolueen pysähtyneisyydestä jolla ei ole kykyä eikä halua vastata tämänpäivän haasteisiin millään tasolla.!

    • ketämuutatahansa

      demarit on saaneet häärätä täällä teollisuuspaikkakunnalla yli 60 v,,ja mitä ne on saaneet aikaan ?? TUHOA..TYÖTTÖMYYTTÄ,ERIARVOISUUTTA ja HALLITSEMATTOMAN PAKOLAISVIRRAN. Nyt lopeta sinä tuo s airas kehitys ja vaihda suuntaa omalla äänelläsi !

    • Paitsi_että

      Persuillahan keittää oikein mukavasti enkä ihmettele kun katsoo niiden kannatuslukuja, kyllä se kyrsii.

      • simolin

        Eipä kyrsi....ainut puolue millä on kuitenkin järki päätöksissä heikkejä ja rikkaita kokoomuslaisia vastaan......minä äänestän persua ja naista....kannatusluvut ovat taas heillä nousseet vaikka lehdistö kuinka paskaa jauhaa....


    • muita_solvaamalla

      Demareita ei voi äänestää, koska ymmärrys ei riitä siihen, miten he samaan aikaan pysytyvät auttamaan heikossa asemassa olevia enemmän (sosiaaliturva, työttömyys) ja toivottavat tänne tervetulleeksi äärettömän määrän lisää porukkaa elämään sosiaaliturvan varassa. Katsokaa tilastoja ja miettikää tarkasti.

      Demariehdokkailla on myös vahva taipumus haukkua Perussuomalaisia, en pidä siitä, joten muita mollaaville en ääntäni anna! Demarit eivät ole yhtään sen parempia!

    • kevätEtenee

      gallubit ei äänestä... Persuilla paras ohjelma !

    • työväenpuoluehaha

      Valitettavasti vaan kun kattelee äänestäjiä, niin keski-ikä pyörii 70 v huonommalla puolella. Senhän tietää mitä puoluetta nämä muumiot on ikänsä äänestäneet.

    • Imatra-KD

      Nyt tulee Imatralla KD-jytky.

    • 9.4äänestämäänmänen

      äänestän sdp:tä tai vasemmistoliittoa, ihan vaan vittuillakseni nyky hallitus puolueille.

    • 255553254

      kommarit on nukkuva ajatus

    • Kauko-K

      Kauko tässä.Moi.Nyt lupaan että en äänestä Persuja.
      Kokoomus,Keskusta.Sdp,Kd,Rkp,Vasemmistoliitto,Vihreät eivät saa ääntäni.

      • Siilas_Kalotti

        Terve Kauko. Minä äänestän demaria.


      • simolin

        Kauko-K olet fiksu mies


      • Pakkomokutukselle-stoppi

        Kauko-K, et kai halua, että Suomen tuhoaminen jatkuu. Jos et äänestä Persuja, annat vallanpitäjien jatkaa pakkomokuttamista ja suomalaisten tuhoamista. Toivottavasti arvostat ja rakastat omaa maatasi ja tätä hienoa kansaa ja käyt äänestämässä jotain Perussuomalaista ehdokasta.


    • ääneni_on_kadonnut

      Kauko-K. Samoin teen itse. Mutta en ole tyytyväinen siihen. En vaikuta tilanteeseen.

    • KD-Imatra

      Äänestä KD-ehdokasta.

    • Perseestä

      Persut on pellepuolue,joka on pettänyt kaikki lupaukset mitä on antanut. Kukaan järkevä ihminen ei persuja äänestä. Aikuinen ihminen ei usko satuihin.

    • äänestinsaskaa

      äänestin SASKAA.

      • ihanakortti

        Hänen mainoksensa oli ihana
        ruudukortti ! ( suoraan kotiin ).


      • ihanakortti

        siis Ruusukortti !!!


      • hyvänasianpuolesta

        äänestin hyvän vaalimainos
        lauseen takia , koska olen
        itsekin samaa mieltä.


      • saskanmainos

        Se on sitten ihana kortti .
        Tulipunaruusut. ja ehdokkaat!
        Saska ja muut !!!! Hienoa!!!


      • hipst

        Mä äänestän sitä sun tummaa...


      • hienovaalimainos

        Saska on hyvännäköinen
        siinä mainoksessa ja kaikki
        muutkin ovat.


      • yhteentoiseenkyllä

        ai , en oo ehdokkaana siihen
        juttuun .


      • mihintoiseen

        kerro lisää, mihin toiseen?


    • Sleepy-Sleeper

      Miksi Saskaa se puhuu...

    • VasuriVeikko

      Kumpa olis vielä vanha kunnon SKP ja SKDL.
      Tässähän tulee ikävä vanhoja hyviä aikoja.

    • nokinenänokeiketys

      älä perkele äänestä demareita,,, ne on kuumia porvareita ja kuumempia kuin porvarit itse.

    • 987987

      mustalaiset ei osaa edes kirjoittaa...ei niitä voi äänestää.

    • PORMESTARIKARI

      mustalaisilla on ihan oma ääni HIRVEÄ VIBRA

    • vaalitoimijatar

      Loikkari -konnari : Mykrä meni läpi säälipisteillä ja äänillä. turhake

    • kolmiloikaaja

      Mykrä loikkaa kokoomukseen.

    • Pölinää

      Suomessa liikaa puolueita. Olisi aika siirtyä kaksipuoluesysteemiin niinkuin monessa maassa jo on. Liikaa sähläreitä hämmentää asioita joista suurin osa valtuutetuista ei ymmärrä mitään. Oikeisto ja vasemmisto riittäisi näin pienessä maassa hyvin,niin tulisi jotain selvyyttä asioiden hoitoon. Onneksi persut on häviämässä sinne mistä tulivatkin. Soini vie puolueensa mennessään.

    • moskeijaatarvitaan

      Toivottavasti nyt saadaan suurmoskeija imatrallekkin. Pitäähän turviksilla olla paikka missä toteuttaa uskontoaan. Kun tulevaisuudessa suomestakin tulee muslimimaa, niin on hyvä että moskeijat on valmiina.

    • Sleepy-Sleeper

      En äänestänyt.Ehdokas jota olisin voinut äänestää pääsi valtuustoon.

    • teryleenihemmot

      hevosmies putosi ja jäi hevospuomin alle.

    • Appiukko

      Soinin anoppi putosi valtuustosta. Bravooooooo.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      297
      3276
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1619
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1480
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      41
      1331
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1240
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1220
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      45
      1151
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1127
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      157
      1034
    Aihe