Yllättävä käänne

Siis ei voi olla totta??? Tänä juttelin salilla yhen naisen kanssa ja hän sanoi suoraan että on ihastunut sinun (mies)... Sanoi sun sukunimen, silloin olin kuin puulla päähän saanut... Mä en nyt tiedä mitä pitäis tehää, kun alan miettimä ja katsoma asia sillä silmällä siis kaiken järjen mukana valitset varmaan hänet...

Hän on minusta tasapainonen, minä taas pikkuisen sekopää
Hän taas kypsä nainen, minä taas hieman riiviö
Hänen silmissä loistaa tähti, minun silmissä taas ukkosmyrsky...
ei epäillystä...
1=0, hän voitti joka tapauksessa, kannataks minun sitten jatkaa ikävöinttiä =(

9

445

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jos he ovat jo yhdessä, niin älä sure. Kyllä sinullekin joku löytyy.
      (Minusta asia riippuu myös aika paljon tästä miehestä eli siitä, kummasta teistä hän on kiinnostunut.)

      Kun en tunne teitä enkä tilannettanne tarkemmin, en osaa sanoa enempää.

    • EiJeesuus

      Voi pyhä yksinkertaisuus!

      Muhun on ihastunut 7 henkilöä tällä hetkellä. Kaikki sen sanoneet mut se ei vaikuta et ne on ihastunut muhun vaan se kehen mä. Se ratkaisee joten mitä opit tästä?

      • Voi pyhä kaksinkertaisuus!
        Sä oot kun lumikki ja 7 kiimasta kääpiötä jonossa =) vitsi-vitsi...

        Toivo kuolee viimeisenä ja sinusta oppisin sen että ne kääpiöt on sulla kohta oven takana...


      • EiJeesuus

        Sadut on turhan vanhoillisia ja miehet nykypäivänä laiskoja. Ne "kääpiöt " whatsappaa mulle.


      • Joo teen sitä heti, kerro mihin whatsappaan sen, pitäis ensiksi olla joku numero =)


    • Elämä.on.sen.arvoinen

      Vitsi vai vitsaus? Kerro kumpi!

    • ergegWQE

      game is on. nyt vaan ilmoittaudut peliin ennen kuin se loppuu.

      • Pointti on se että EI mies tietää minun ihastumisesta mitään ja arvan että myös toinen nainen on minun kanssa samalla viivalla, elikkä molemmat tykkää mutta mies ei tietää siitä mitään.
        Ja tää vielää kun mies on lähinnä "asiakkaiden" kanssa tekemässä yhteistyötä ja 100% varma että paljot asiakkaat tykkäävät-ihastuvat häneen, silloin hän valitse itse eikä toisipäin..
        Sabotaaz ja manipuleerimine ei ole minun varten, siihen en suostu
        =)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5650
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3587
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      207
      1710
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1702
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      92
      1166
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      28
      1119
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      917
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      846
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      72
      839
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      828
    Aihe