Valitetaan ihan urakalla :}

Me kun ollaan valittajakansaa, niin nyt maristaan ihan kunnolla..:) Mä voin aloittaa, ku mua ärsyttää suunnattomasti koirantaluttajat, jotka pitää hihnaa niin pitkällä, että koira pomppii melkeen eteen ku ohi menee :/ Ja sitten sitä katsotaan niin tuimasti, ku se rakas karvajalka joutu liki vaaraan :[

308

2334

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Uskollinen_alamaisesi

      Katsos palstan kuningatar, nyt ei allekirjoittanutta v*tuta enää mikään;) Ei edes kaupan julkisivut, liikennemerkit tai jumittava recaptcha.

      • No sehän on kiva ku ei enää veetuta..;) Piti pitää paussia ku oli täälläki nii hiljasta..sivustoki takkus :( Sun pitäis kyl rekata toi, nii pysyt uskollisena ;))


    • Tota noin... On kyl sillai mageet fiilikset et tekee tiukkaa keksii mitään :) No kai se sit sillai snadisti tympii ku tunkee mikroon pullan lämpeneen ja sisuksiin tulee sellainen kova klöntti. En mä kyl ny muuta... ;)

      • Mistä se klöntti tulee siihe pullaan? Sulattikko sitä huonosti ja jäi sisältä jäiseks? :)) Mulle on käyny nii..se kökkäre on karseeta :


      • Olisiko uuni ollut yksinkertaisesti liian kovalla teholla?


      • Mä kysyn sit vuorostain et minkä takii safka vetistyy mikros? Mä oon kuiteski pro täs duunis enkä kyl hokaa...


      • artagnan kirjoitti:

        Mä kysyn sit vuorostain et minkä takii safka vetistyy mikros? Mä oon kuiteski pro täs duunis enkä kyl hokaa...

        En keksi muuta selitystä, ku että just tuo mikroaaltouuni on se syy :P


    • Ne on sit niitä hihnoi jotka venyy ja venyy...

    • Sattuiko kukaan katsomaan eilistä Mot-ohjelmaa? Siinäpä tuli mainiota esimerkkiä, minne tämän maan asiat ovat menossa. Kun rahat ovat loppu, mm. vammaisten ruokailusta säästetään. Aterian yhteydessä saa yhden (1) lasin maitoa, siinä kaikki. Mikäli sen jälkeen janottaa, on tyydyttävä veteen. Leikkaukset koskevat myös teen ja kahvin juontia.

      Tuon katsottuani omat murheet vaikuttivat varsin pieniltä

      • En kattonu sitä, mutta noin se nykyään menee tässä maassa :/ Kunhan herroilla on millä mällätä, niin mitäs muista :/


    • tähän_aikaan_vuodesta

      Kellojen siirto on kesto v***tuksen aihe.

      • Tuo oliki hyvä veetutuksen syy..On se kyllä niin joutavaa eestaas siirrellä. Toivotaan että nyt saisivat eteenpäin tuon asian, että tuo ajansiirto olis historiaa.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Tuo oliki hyvä veetutuksen syy..On se kyllä niin joutavaa eestaas siirrellä. Toivotaan että nyt saisivat eteenpäin tuon asian, että tuo ajansiirto olis historiaa.

        Muistelen lukeneeni, että Euroopan komissio on vastahakoinen ottamaan asiaa käsiteltäväkseen. Painetta kuulemma pitäisi olla enemmän jäsenmaiden taholta.


      • spee_do kirjoitti:

        Muistelen lukeneeni, että Euroopan komissio on vastahakoinen ottamaan asiaa käsiteltäväkseen. Painetta kuulemma pitäisi olla enemmän jäsenmaiden taholta.

        Tekisivät kerrankin ees yhen hyvän päätöksen..


    • Niin mutta kuvitelkaa, miten superkahelia unta siitä näin :)) Ressu oli siis beigen värinen bulldoggi, joka haukkui ja rähisi mulle... Ja mua PELOTTI ihan kauheasti!!! Sitten huomasin, että sillä on panta tooooooooooooooosi kireällä ja juoksunarukin oli vain noin metrin pituinen. Mulle tuli hirveä hätä löysätä niitä, minkä jälkeen Ressu nuolaisi mua kädestä ja sanoi K-I-I-T-O-S!!! Can you imagine??? Tämä oli siis OIKEASTI totta...

      • Vai buldokki..eipä heitä kauaks..:] Onneks mun unet on vähä mukavampia..semmosia mistä ei haluais herätä ;))


      • ladun_varrelta

        Mikäli Wikipediaan on uskomista, bulldoggi on säyseä, omapäinen, ystävällinen ja seurallinen. Noh, vanhemmiten luonne jalostuu, sanotaan..;)


      • Koita järjestää mutkin jonnekkin uneesi;)


      • TosirealistiKokkolan

        Nöyrä kiitos...


    • Mulla on harjoituksia klo 21:30 saakka ja mulla on ihan järkyttävä NÄLKÄ!!!

      • Mahdat se sinäkin iltaisin vaan kaatua petiin :) Muista huiliakki välillä :)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Mahdat se sinäkin iltaisin vaan kaatua petiin :) Muista huiliakki välillä :)

        Ei sulla ole mitään välipaloja mukana? Pyörryt pian :]


      • No meitsillä on iltapala valmiiksi pöytään katettuna ja kylpyvesikin lorisee parhaillaan, että että.. :-)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Mahdat se sinäkin iltaisin vaan kaatua petiin :) Muista huiliakki välillä :)

        Meikän vahvoille käsivarsille on turvallista kellahtaa.. ;-)


      • butch-cassidy kirjoitti:

        Meikän vahvoille käsivarsille on turvallista kellahtaa.. ;-)

        Oiiii..on siellä neitokaisella ihanat oltavat :)) Kyllä sä Butsi tiiät miten naisia hemmotellaan :)


      • jäbällä täällä likimain komeron hylly notkuu ku tuli noita suklaa keksejä taaski ostettua semmosta herkkusuu typykkää varten.. ;)


      • temmirauta kirjoitti:

        jäbällä täällä likimain komeron hylly notkuu ku tuli noita suklaa keksejä taaski ostettua semmosta herkkusuu typykkää varten.. ;)

        No toi ei oo viel mitään ku mä roudasin eteläst sellaisen jättimunan... ;) Enkä mä ny meinaa tota omaani vaan hemmetin bulii suklaayllärii :D


      • artagnan kirjoitti:

        No toi ei oo viel mitään ku mä roudasin eteläst sellaisen jättimunan... ;) Enkä mä ny meinaa tota omaani vaan hemmetin bulii suklaayllärii :D

        TODELLA HYVÄ, että oikaisit.. :))) Ihanhan täs ois kaikki luullu, että sulla on oikeen turbo sellainen ;))))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        TODELLA HYVÄ, että oikaisit.. :))) Ihanhan täs ois kaikki luullu, että sulla on oikeen turbo sellainen ;))))

        Tota noin... Viittiskö kertoo et meidät pisteytetään sit pääsiäisen aikaan mulkkuin perusteel ;) Niinku toi koko, maku ja sisus ;)


      • artagnan kirjoitti:

        Tota noin... Viittiskö kertoo et meidät pisteytetään sit pääsiäisen aikaan mulkkuin perusteel ;) Niinku toi koko, maku ja sisus ;)

        :))) Ennen noita juttuja kannattaa tarkistaa miten se muna seisoo...;) (vanhan neuvo) ;))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Oiiii..on siellä neitokaisella ihanat oltavat :)) Kyllä sä Butsi tiiät miten naisia hemmotellaan :)

        Jepulista vaan Lananen ;-) 17 vuoden jälkeenkin rakkaus on yhtä tuore kuin räystään alla alkaessaan aikoinaan <3 Meitsillä lensi kipinät silmistä heti ensi tapaamisella eikä tunne ole siitä miksikään muuttunut vuosien varrella. Elikkä tää sälli uskoo rakkauteen ja intohimoon ensi silmäyksellä.. ;-)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        :))) Ennen noita juttuja kannattaa tarkistaa miten se muna seisoo...;) (vanhan neuvo) ;))

        Meitsin muna seisoo kuin tatti ja on kokoluokkaa XXXXXXL elikkä tää skaba on ratkennut ennen kuin on alkanutkaan.. ;-D


      • tinttu-liina kirjoitti:

        :))) Ennen noita juttuja kannattaa tarkistaa miten se muna seisoo...;) (vanhan neuvo) ;))

        Tummultasiko kyselet seisokeista vai kuka vanha siellä antaa taustalla Lanaselle asiantuntevia neuvoja? ;-D


      • butch-cassidy kirjoitti:

        Meitsin muna seisoo kuin tatti ja on kokoluokkaa XXXXXXL elikkä tää skaba on ratkennut ennen kuin on alkanutkaan.. ;-D

        Oho..turbomunajannu..;)) Tykkibutsi..Varo ettei Artsi ja Temmi yllätä.. ;)


      • butch-cassidy kirjoitti:

        Tummultasiko kyselet seisokeista vai kuka vanha siellä antaa taustalla Lanaselle asiantuntevia neuvoja? ;-D

        Ai miltä tummulta? :)) Mä oon munaexpertti..;)))))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Ai miltä tummulta? :)) Mä oon munaexpertti..;)))))

        No meitsi sitä vaan jäi ihmettelemään että kuka neuvoo? Kun Lanasen ikä on pikaisen arvion perusteella about 29-32 vuotta maksimissaan.. :-O


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Oho..turbomunajannu..;)) Tykkibutsi..Varo ettei Artsi ja Temmi yllätä.. ;)

        No meikä käytti hiukkasen mielikuvitusta ja luovaa taitavuutta tässä muna-asiassa.. ;-D


      • kaksois_olento
        butch-cassidy kirjoitti:

        Jepulista vaan Lananen ;-) 17 vuoden jälkeenkin rakkaus on yhtä tuore kuin räystään alla alkaessaan aikoinaan <3 Meitsillä lensi kipinät silmistä heti ensi tapaamisella eikä tunne ole siitä miksikään muuttunut vuosien varrella. Elikkä tää sälli uskoo rakkauteen ja intohimoon ensi silmäyksellä.. ;-)

        https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/236x/9f/4d/ec/9f4dec6bfde73755c8dfd280ada768f9.jpg
        Näyttääkö tutulta? :D


      • butch-cassidy kirjoitti:

        No meitsi sitä vaan jäi ihmettelemään että kuka neuvoo? Kun Lanasen ikä on pikaisen arvion perusteella about 29-32 vuotta maksimissaan.. :-O

        Vähä nuorempi oon ku tonttu..eli ku tonttu on jotain 300v, nii mä en ihan siihen pääse ;)

        Tiiäkkö muutes..noissa isoissa suklaamunissa on todella hyvää suklaata. Ainoo haitta on vaa se, ku meinaa sulaa käsiin :))


      • ulkonäöltä_tunnen

      • tinttu-liina kirjoitti:

        Vähä nuorempi oon ku tonttu..eli ku tonttu on jotain 300v, nii mä en ihan siihen pääse ;)

        Tiiäkkö muutes..noissa isoissa suklaamunissa on todella hyvää suklaata. Ainoo haitta on vaa se, ku meinaa sulaa käsiin :))

        No tytsi luulee kait sitä vieläkin 65-vuotiaaksi kun iästä oli jopa kinaa aikoinaan ;-D Elikkä onkos toi niin tulkittavissa nyt että Lananen on alle kolmenkymmenen ja Toljanter about siinä main? :-O


      • butch-cassidy kirjoitti:

        No tytsi luulee kait sitä vieläkin 65-vuotiaaksi kun iästä oli jopa kinaa aikoinaan ;-D Elikkä onkos toi niin tulkittavissa nyt että Lananen on alle kolmenkymmenen ja Toljanter about siinä main? :-O

        Tonttu on 300v tasan ja minä oon vähän tonttua nuorempi..;)) Mehän voidaan olla melkeen teidän isovanhempia.. ;)))))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Tonttu on 300v tasan ja minä oon vähän tonttua nuorempi..;)) Mehän voidaan olla melkeen teidän isovanhempia.. ;)))))

        Eli ei olla...tulkitsit väärin :)


      • Kun iästä tuli puhetta niin koitappa Lananen laittaa meikä, tytsi, Artsi, Speedo ja maajussi ikäjärjestykseen.. ;-)


      • Nuorimmasta vanhimpaan..1. Ariel 2. Speedo 3. Butsi 4. Temmi 5. Artsi :)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Nuorimmasta vanhimpaan..1. Ariel 2. Speedo 3. Butsi 4. Temmi 5. Artsi :)

        No meitsi ei viitsi vielä paljastaa jos Chihunen ja Toljanter innostuvat myös arvaamaan.. ;-)


      • butch-cassidy kirjoitti:

        No meitsi ei viitsi vielä paljastaa jos Chihunen ja Toljanter innostuvat myös arvaamaan.. ;-)

        No voi kakka..mä en millään jaksais oottaa :] Jos ei kohtapuoliin tonttu ja Kittie tuu arvaamaan, nii kerro sit heti :]


      • epäilisin_näin
        butch-cassidy kirjoitti:

        No meitsi ei viitsi vielä paljastaa jos Chihunen ja Toljanter innostuvat myös arvaamaan.. ;-)

        Pikkupimu, Artsi, Speedo, Butsi, Temmi, Kittie, Tinnuliina, Toljanter:)


      • epäilisin_näin kirjoitti:

        Pikkupimu, Artsi, Speedo, Butsi, Temmi, Kittie, Tinnuliina, Toljanter:)

        Artsi ei kyl ole kakkonen :)) Naurattaa toi Tinnuliina :)))


      • tarkemmin_ajatellen
        epäilisin_näin kirjoitti:

        Pikkupimu, Artsi, Speedo, Butsi, Temmi, Kittie, Tinnuliina, Toljanter:)

        Pikkupimu, Artsi, Speedo, Butsi, Kittie, Temmi, Tinttuliina, Toljanter:)


      • sama_heppu
        tinttu-liina kirjoitti:

        Artsi ei kyl ole kakkonen :)) Naurattaa toi Tinnuliina :)))

        Näppäilyvirhe, sori;)


      • sama_heppu kirjoitti:

        Näppäilyvirhe, sori;)

        Ei haittaa :))) Sainpas suun korviin ;))


      • arvuuttelija
        butch-cassidy kirjoitti:

        Kun iästä tuli puhetta niin koitappa Lananen laittaa meikä, tytsi, Artsi, Speedo ja maajussi ikäjärjestykseen.. ;-)

        Tyttösi on nuorin, Temmirauta vanhin. Väliltä loput Artsi, sinä ja Speedo.


      • Mun rivi meni väärin..Eka on Ariel..sit Butsi, Temmi, Artsi ja viimeks Speedo..Ja turha murista ettei sais i uudestaa yrittää..Mulla oli oma lupa :)


      • eipä oo tullu moneen päivään näin makiasti naurettua.. :D


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Vähä nuorempi oon ku tonttu..eli ku tonttu on jotain 300v, nii mä en ihan siihen pääse ;)

        Tiiäkkö muutes..noissa isoissa suklaamunissa on todella hyvää suklaata. Ainoo haitta on vaa se, ku meinaa sulaa käsiin :))

        Munkin mielestä iso muna on niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin PARAS... ;))


      • Ariel-the-Mermaid kirjoitti:

        Munkin mielestä iso muna on niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin PARAS... ;))

        Niin on :)) Ei semmosella pienellä mitään tee..ei pääse ku pikkasen makuun vaa ;))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No voi kakka..mä en millään jaksais oottaa :] Jos ei kohtapuoliin tonttu ja Kittie tuu arvaamaan, nii kerro sit heti :]

        No meitsipä paljastaa nyt elikkä järjestys on tytsi, meikä, Artsi, maajussi ja Speedo.. :-)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Mun rivi meni väärin..Eka on Ariel..sit Butsi, Temmi, Artsi ja viimeks Speedo..Ja turha murista ettei sais i uudestaa yrittää..Mulla oli oma lupa :)

        Elikkä tää liippasi melko läheltä itse asiassa.. ;-)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Niin on :)) Ei semmosella pienellä mitään tee..ei pääse ku pikkasen makuun vaa ;))

        Ja ne TOSI pienet maistuu jotenkin... hmmm... kitkeriltä ehkä :((


      • Ariel-the-Mermaid kirjoitti:

        Ja ne TOSI pienet maistuu jotenkin... hmmm... kitkeriltä ehkä :((

        Nii maistuu..eihän sitä melkeen voi ees niellä :P


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Nuorimmasta vanhimpaan..1. Ariel 2. Speedo 3. Butsi 4. Temmi 5. Artsi :)

        Tota mä oon kyl funtsinu et mites sä mua pidit vanhimpana? Oonkos mä silleen jo snadisti kalkkis... ;)


      • artagnan kirjoitti:

        Tota mä oon kyl funtsinu et mites sä mua pidit vanhimpana? Oonkos mä silleen jo snadisti kalkkis... ;)

        No et..sussa on vaan jotenkin semmosta oikeasti aikuista..en osaa selittää sen kummemmin :))


      • Elikkäs tytsi on porukan lapsellisin Lanasen mielestä ;-D Hittolainen sentään..


      • butch-cassidy kirjoitti:

        Elikkäs tytsi on porukan lapsellisin Lanasen mielestä ;-D Hittolainen sentään..

        Kyllä se tästä saletisti riemastuu.. ;-D


      • butch-cassidy kirjoitti:

        Kyllä se tästä saletisti riemastuu.. ;-D

        Sori Butsi..on nuorin, mutta ei suinkaan lapsellisin 😊 Täytyy sanoa, että nuoreks naiseks osaa viedä teitä ku pässiä narussa, joten ei ole kyllä lapsellisin..😁


      • Mulla onkin oikeasti harvinaisen kypsä luonne :)) Ja kaikista aikuismaisin... Jos teitä huvittaa tietää, niin mun jälkeen seuraavaksi ei-lapsellisimmat ovat: 2. Mun valmentaja ja Kittie, 3. Toljanter, Jäbä ja Speedo sekä viimeisinä Butch ja Artagnan :))


      • Ariel-the-Mermaid kirjoitti:

        Mulla onkin oikeasti harvinaisen kypsä luonne :)) Ja kaikista aikuismaisin... Jos teitä huvittaa tietää, niin mun jälkeen seuraavaksi ei-lapsellisimmat ovat: 2. Mun valmentaja ja Kittie, 3. Toljanter, Jäbä ja Speedo sekä viimeisinä Butch ja Artagnan :))

        Hieno lista. Meni täysin oikein! Sä oot todella fiksu likka! 🌹


      • Ariel-the-Mermaid kirjoitti:

        Mulla onkin oikeasti harvinaisen kypsä luonne :)) Ja kaikista aikuismaisin... Jos teitä huvittaa tietää, niin mun jälkeen seuraavaksi ei-lapsellisimmat ovat: 2. Mun valmentaja ja Kittie, 3. Toljanter, Jäbä ja Speedo sekä viimeisinä Butch ja Artagnan :))

        Tonttujen sanakirjassa löytyi sana feminismi. Silloin en tajunnut sanan syvintä tarkoitusta mutta nyt silmäni avautuivat...

        Hyi sua Ariel;)


      • Asioitaseuraava

        Kyllä on vanaha ukko huomionkipiä. Anna nuorten olla keskenää ja kisailla nuoren neidin huomiosta. Kahto sinäkin omaa ikää olevia muoreja.


      • Asioitaseuraava kirjoitti:

        Kyllä on vanaha ukko huomionkipiä. Anna nuorten olla keskenää ja kisailla nuoren neidin huomiosta. Kahto sinäkin omaa ikää olevia muoreja.

        Siis täh?? No et ole kyllä kunnolla seurannut, jos pidät tonttua tollasena irstailijana :)) Tonttu on vaan semmonen symppis, kaikkien kanssa toimeentuleva...vähäsen pönttöki tonttu (sori tonttuli) :P


      • HerraToljanter kirjoitti:

        Tonttujen sanakirjassa löytyi sana feminismi. Silloin en tajunnut sanan syvintä tarkoitusta mutta nyt silmäni avautuivat...

        Hyi sua Ariel;)

        No meitsiäkin hiukkasen poltteli tää aihe mutta pisteiden menettämisen pelossa tää sälli päätti pysyä kuitenkin vaiti.. ;-D


      • butch-cassidy kirjoitti:

        No meitsiäkin hiukkasen poltteli tää aihe mutta pisteiden menettämisen pelossa tää sälli päätti pysyä kuitenkin vaiti.. ;-D

        Elikkä peukkua rohkeudesta ja etenkin alimman rivin erittäin osuvasta kommentista.. ;-D


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Siis täh?? No et ole kyllä kunnolla seurannut, jos pidät tonttua tollasena irstailijana :)) Tonttu on vaan semmonen symppis, kaikkien kanssa toimeentuleva...vähäsen pönttöki tonttu (sori tonttuli) :P

        Naulan kantaan :-) Meitsi on saletisti tään sakin number one irstailija.. ;-D


      • butch-cassidy kirjoitti:

        Naulan kantaan :-) Meitsi on saletisti tään sakin number one irstailija.. ;-D

        Nii ootki..😄


      • butch-cassidy kirjoitti:

        Elikkä peukkua rohkeudesta ja etenkin alimman rivin erittäin osuvasta kommentista.. ;-D

        No eihän Ariel voi pikku piikistä loukkaantua kun hän on niin aikuismainen, toisin kuin me uroot...;)


      • HerraToljanter kirjoitti:

        No eihän Ariel voi pikku piikistä loukkaantua kun hän on niin aikuismainen, toisin kuin me uroot...;)

        No meitsinkin mielestä aikuisuuden kiistaton ilmentymä on sydämmenmuotoinen päiväkirja ja vaaleanpunaisella kuuliksella sinne tehdyt merkinnät ;-D Elikkä ei sellainen 'kypsyys' ilmeisestikään kovin vähästä suutahda..


      • Ariel-the-Mermaid kirjoitti:

        Mulla onkin oikeasti harvinaisen kypsä luonne :)) Ja kaikista aikuismaisin... Jos teitä huvittaa tietää, niin mun jälkeen seuraavaksi ei-lapsellisimmat ovat: 2. Mun valmentaja ja Kittie, 3. Toljanter, Jäbä ja Speedo sekä viimeisinä Butch ja Artagnan :))

        Ai ku sä muru osaat sit sivaltaa kipeetä... ;)


      • butch-cassidy kirjoitti:

        Elikkä peukkua rohkeudesta ja etenkin alimman rivin erittäin osuvasta kommentista.. ;-D

        K-u-k-a k-a-k-k-i-a-i-n-e-n o-n k-e-h-d-a-n-n-u-t p-e-u-k-u-t-t-a-a B-u-t-c-h-i-a??? (〠_〠✿)


      • Siis näkyyhän varmasti kaikille, että olen napauttanut punapeukkua toooooooooooooooooooosi monessa kohtaa???


      • SäädyllinenVanhaTäti kirjoitti:

        Siis näkyyhän varmasti kaikille, että olen napauttanut punapeukkua toooooooooooooooooooosi monessa kohtaa???

        Harmaitä käpäliä on..ei näy punaista. Mä en oikeesti ymmärrä ollenkaan tätä punaisen peukun juttua, ku se ei todellakaan näy kenellekkää. Ei siis mitään virkaa silläkään.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Harmaitä käpäliä on..ei näy punaista. Mä en oikeesti ymmärrä ollenkaan tätä punaisen peukun juttua, ku se ei todellakaan näy kenellekkää. Ei siis mitään virkaa silläkään.

        Peukutin vahingossa ittelleni vihreetä, ku mun piti Arielia peukuttaa :))


      • artagnan kirjoitti:

        Ai ku sä muru osaat sit sivaltaa kipeetä... ;)

        Mitä se Artsi siinä isottelee, ku tietää just kuinka nöyrää sä olet, ku Ariel kerran karjasee.. lammas... ;)))))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Harmaitä käpäliä on..ei näy punaista. Mä en oikeesti ymmärrä ollenkaan tätä punaisen peukun juttua, ku se ei todellakaan näy kenellekkää. Ei siis mitään virkaa silläkään.

        Mä epäilen että ylläpito panostaa tähän punapeukkujutskaan...

        Tarkoittaa siis sitä että aiheettomat punaiset peukut häipyy välittömästi. Valvomo on näköjään skarppina, ehkä laitan heille poikkeuksellisesti positiivista palautetta;)


      • SäädyllinenVanhaTäti kirjoitti:

        K-u-k-a k-a-k-k-i-a-i-n-e-n o-n k-e-h-d-a-n-n-u-t p-e-u-k-u-t-t-a-a B-u-t-c-h-i-a??? (〠_〠✿)

        Eikös tuollaisen ikäihmisen käytöksestä pitäisi näkyä jo iän mukanaan tuoma seesteisyys? Kun vaikuttaa siltä nyt että arvoisan tädin puheenparsi on kuin erään pissiäisen suusta tullutta.. ;-D


      • HerraToljanter kirjoitti:

        Mä epäilen että ylläpito panostaa tähän punapeukkujutskaan...

        Tarkoittaa siis sitä että aiheettomat punaiset peukut häipyy välittömästi. Valvomo on näköjään skarppina, ehkä laitan heille poikkeuksellisesti positiivista palautetta;)

        Oisko noin..;) No se on sit toi ylläpito kaikille tasapuolinen..😨


    • olisko se sitte toi eu mikä on semmonen kesto harmin aihe. miettikääpä et kanttura potkasee isännän kanveesiin et seurauksena on tajuttomuus ja reissu teho-osastolle. navetassa elukat mölisee lypsäjää saapuvaksi mut eipä ketään näy. syy on sitte semmonen et se onneton lypsykarja tilallinen ei oo tienny allekirjoittaa etukäteen plankettia jolla sijaisapua pystyypi hakemaan joku toinenki hänen puolestansa. tämmösen kommervenkin tuolla eussa sitte keksivät ku oli joutilaan sorttinen työpäivä. pienoisena esimerkkinä vaan ku terve järki katoaa..

      • Typerää!!! Tuo se sitten on, kun ei noilla herroilla ole mitään tuntumaa tavallisen ihmisen elämään :/ Istutaan puvuissa ja päätetään kaikkia typeriä juttuja, ja sitten ollaan niin tyytyväisiä ku mukamas on jotain tehnykki :/


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Typerää!!! Tuo se sitten on, kun ei noilla herroilla ole mitään tuntumaa tavallisen ihmisen elämään :/ Istutaan puvuissa ja päätetään kaikkia typeriä juttuja, ja sitten ollaan niin tyytyväisiä ku mukamas on jotain tehnykki :/

        Katos vaan ku Temmilt unohtui kertoo et omiin häihinsä ei tuu saamaan sijaisapuu... ;)


      • artagnan kirjoitti:

        Katos vaan ku Temmilt unohtui kertoo et omiin häihinsä ei tuu saamaan sijaisapuu... ;)

        Voi olla Temmin rantahäät navetassa ;))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Voi olla Temmin rantahäät navetassa ;))

        Maajussi on väliinputoaja joka saletin asiassa ;-) Saikku olisi tullut kyllä tarpeeseen meitsillekki viime kesänä kun herkkään hipiään tuli saakelinmoiset verirakkulat haravoimisesta.. :-/


      • butch-cassidy kirjoitti:

        Maajussi on väliinputoaja joka saletin asiassa ;-) Saikku olisi tullut kyllä tarpeeseen meitsillekki viime kesänä kun herkkään hipiään tuli saakelinmoiset verirakkulat haravoimisesta.. :-/

        Haravoimisesta?? :] Hienokäpälä..;))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Haravoimisesta?? :] Hienokäpälä..;))

        Jepulista :-) Viime kesänä maajussin pellolla meitsi parin blondin kanssa nahkansa tärväsi..


      • lainkaan sitte elukkojen hyvinvointia väheksymättä panee kyllä ihmettelemään tämmönenki tuomio. ku vanhukset makaa viikkotolkulla vaipoissaan kenenkään piittaamatta eipä siitä ketään kiven sisälle laiteta. ihminen ku kyllin ahtaalle ajetaan et ihtestään ei jaksa enään huolehtia panee vaan pohtimaan et paljonko linnatuomio siihen päälle sitte auttaa..

        http://m.iltalehti.fi/uutiset/201703232200090889_uu.shtml


      • artagnan kirjoitti:

        Katos vaan ku Temmilt unohtui kertoo et omiin häihinsä ei tuu saamaan sijaisapuu... ;)

        täytyypi sitte luottaa tommosten hyvien kamujen apuun ku se yks ilta menee vaikka aidanseipäänä.. ;)


      • temmirauta kirjoitti:

        lainkaan sitte elukkojen hyvinvointia väheksymättä panee kyllä ihmettelemään tämmönenki tuomio. ku vanhukset makaa viikkotolkulla vaipoissaan kenenkään piittaamatta eipä siitä ketään kiven sisälle laiteta. ihminen ku kyllin ahtaalle ajetaan et ihtestään ei jaksa enään huolehtia panee vaan pohtimaan et paljonko linnatuomio siihen päälle sitte auttaa..

        http://m.iltalehti.fi/uutiset/201703232200090889_uu.shtml

        Tota mä aloin funtsii et 240 Mansikkii ja sit sälli hoitaa ne itekseen... Hitto soikoon mikä urakka :(


      • temmirauta kirjoitti:

        lainkaan sitte elukkojen hyvinvointia väheksymättä panee kyllä ihmettelemään tämmönenki tuomio. ku vanhukset makaa viikkotolkulla vaipoissaan kenenkään piittaamatta eipä siitä ketään kiven sisälle laiteta. ihminen ku kyllin ahtaalle ajetaan et ihtestään ei jaksa enään huolehtia panee vaan pohtimaan et paljonko linnatuomio siihen päälle sitte auttaa..

        http://m.iltalehti.fi/uutiset/201703232200090889_uu.shtml

        No juu..eipä se vankila auta..Minusta tuossa olis pitäny jo alussa ottaa ohjat käsiin, ettei tilanne olis päässy noin pahaks..
        Kun ihmiset kehtaisivat pyytää apua ja myös antaa sitä...


    • Ihminen on valmis valittamaan aina. Jos elämäntilanteessa on oikeita ja isoja valttamisen aiheita niin silloin mieli ja valituskohde on luonnollisesti niissä. Kun elämä rullaa mukavasti niin silloin koiran pisukin lähihangessa saattaa ärsyttää...

      Onneksi oon tonttu, mä en valita mistään;)

      • Tuo on muutes totta..ku sitä on omia juttuja, niin ei huomioi muita pieniä juttuja..Ammattinipottajilla on siis kaikki hyvin :} Kuules tonttuli..hyvä ku et valita mistään..muista tuo joulunaki ;)


      • Meitsi laittaa hiukkasen arpoen että toi on myöskin niitä elämänasenne-juttuja.. :-)


    • Minä kyllä lyhennän koirani hihnaa, kun muita tulee vastaan. Mutta sitten on näitä koirien vihaajia jotka syyttä hyppivät silmille......

      • Mun yks kaveri kertoi, että oli pyörätiellä pyöräillyt kotia kohti ja vastaan oli tullut nainen koiransa kanssa. Koiran hihna oli ollu niin pitkällä, että koira pääsi pompiskelemaan siinä tän tutun ajokaistalla. Tietysti hän sit hiljensi ja seuras mitä koira meinaa, niin tää tiukkatäti oli kumminki vihaisesti kärähtäny, että varo koiraa!!! Aattele...antaa ite koiran pomppia ihmisten edessä ja sit varottaa ettei sen koiran päälle vaa aja..Hitto, jos mä oisin ollu siinä, niin toi koiranomistaja olis kyllä kuullu kunniansa!! :/


      • Tuollaisia koiran omistajia kyllä piisaa.. Mutta on niitä mukavia ja järkeviäkin.


      • KittieChi-chi kirjoitti:

        Tuollaisia koiran omistajia kyllä piisaa.. Mutta on niitä mukavia ja järkeviäkin.

        On niitä tosi fiksuja. :) Tulee usein juteltuakki heidän kanssaan. :) Mun on pakko päästä käpälöimään ku tulee oikeen supersöpö vastaan :)


    • Nyt ei huvita valittaa mistään, kun aurinko paistaa ja viikonloppu edessä :)


      Piti ostaa nameja, että saa sitten taas jälkikäteen harmitella että niitä söi :))

      Tuli tuosta auringonpaisteesta niin keväinen olo, että mulle tuli siilit mieleen. Eipä ne taida ihan vielä tulla esiin :)

      • Meikä ei muista edes milloin olisi siilin viimeksi nähnyt :-O Joskus alle kouluikäisenä kaiketi..


      • butch-cassidy kirjoitti:

        Meikä ei muista edes milloin olisi siilin viimeksi nähnyt :-O Joskus alle kouluikäisenä kaiketi..

        Siis häh..Nyt on kyllä Butsi vieraantunu luonnosta :)) Ku pikkutuhisijoille laittaa ruokaa ulos, niin kyllä niitä aina tulee..vähintäänkin yksi :) On ne niin sulosia veitikoita ♡


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Siis häh..Nyt on kyllä Butsi vieraantunu luonnosta :)) Ku pikkutuhisijoille laittaa ruokaa ulos, niin kyllä niitä aina tulee..vähintäänkin yksi :) On ne niin sulosia veitikoita ♡

        No meitsin kämppä on sellaisella paikalla että siilien on sieltä parempi pysyä poissa. Kyykäärmeen kylläkin näin viime syksynä kun olimme maajussin kuusikossa retkeilemässä.. :-)


      • butch-cassidy kirjoitti:

        No meitsin kämppä on sellaisella paikalla että siilien on sieltä parempi pysyä poissa. Kyykäärmeen kylläkin näin viime syksynä kun olimme maajussin kuusikossa retkeilemässä.. :-)

        Mä oon nähny vaa kyykäärmeen vauvelin..sekin oli kissan suussa. :)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Mä oon nähny vaa kyykäärmeen vauvelin..sekin oli kissan suussa. :)

        Voihan hittolainen :-O Mahtoi olla näky. Noissa käärmeen poikasissa on kuulemma eniten myrkkyä. Meikä vaan siitä jostain luki..


      • butch-cassidy kirjoitti:

        Voihan hittolainen :-O Mahtoi olla näky. Noissa käärmeen poikasissa on kuulemma eniten myrkkyä. Meikä vaan siitä jostain luki..

        Ei ollu oma katti kyseessä. :) Piti sitä vähän aikaa kattoa että mikä lonkero siel suussa roikkuu. Se otettiin pois siltä katilta :)


      • butch-cassidy kirjoitti:

        Meikä ei muista edes milloin olisi siilin viimeksi nähnyt :-O Joskus alle kouluikäisenä kaiketi..

        Siis sen yhdenhän me kannettiin ämpärillä metsään, kun se oli mennyt palloksi...


      • Ariel-the-Mermaid kirjoitti:

        Siis sen yhdenhän me kannettiin ämpärillä metsään, kun se oli mennyt palloksi...

        No niinpä taidettiin tosiaankin tehdä.. :-)


    • No tämä ei ole valituksen aihe sitten vaan pikemminkin ihmetyksen elikkä mistä johtuu että pimatsut tuoksuu rankan treeninkin jälkeen kukalta? :-O Tytsi aina valittaa että kylläpä tuli hiki luistelutreeneissä tai voimistelussa mutta ilmassa leijuu siltikin kukkaistuoksu. Meitsi kun käy lenkillä niin haju on jälkikäteen saakelin paha. Elikkä jonkin näköinen sukupuolten välinen tasa-arvo näyttää kylläkin puuttuvan.. :-/

      • Sä juot liian vähän vettä..sekin vaikuttaa paljon. :)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Sä juot liian vähän vettä..sekin vaikuttaa paljon. :)

        No se ei selitä muiden sällien hien hajua kuitenkaan ja kyllä meitsi juoda osaa. Olisiko se toi testosteroni siltikin.. :-O


      • butch-cassidy kirjoitti:

        No se ei selitä muiden sällien hien hajua kuitenkaan ja kyllä meitsi juoda osaa. Olisiko se toi testosteroni siltikin.. :-O

        Kyllä siinä miehiset hormonitki vaikuttaa :) Te miehet ootte semmosia sontatunkioita ;))) Aah..mä muutes rakastan partaveden tuoksua..:}


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Kyllä siinä miehiset hormonitki vaikuttaa :) Te miehet ootte semmosia sontatunkioita ;))) Aah..mä muutes rakastan partaveden tuoksua..:}

        Sitäpä tytsikin meikälle yrittää aina selittää että joka päivä uudet sukat jalkaan.. ;-D


      • butch-cassidy kirjoitti:

        Sitäpä tytsikin meikälle yrittää aina selittää että joka päivä uudet sukat jalkaan.. ;-D

        Nii ja pikkupökät :)) Ja pitää olla paljon sellasta miehekästä tuoksua..Mun teki mieli kerran yhes kaupassa lähteä seuraamaan miestä, ku se tuoksu niin hyvälle :}


      • kyllä siinä jonkin sorttinen juju on. jäbä ku koitti tota velipoikaa kertaalleen juksata ton typykän päältä niin sepä sieltä navetan perältä asti nuuhkasi et kyllä täällä vaan joku nainen on ollu.. ;)


      • Hmmm... Ehkä auttaa, jos peseytyy ;))


    • jäbästäki on sitte tulossa iskä loppuvuodesta et semmonen mukavan sorttinen tapahtuma on eessäpäin.. <3

      • SIIS TÄH?? Tulin täs vaa käväseen aamukahvin kanssa ja meinas mennä väärään kurkkuun! :o Et oo mitää ees kertonu että seurustelet!?? Ja ny sit susta tulee jo iskä :] Oot sä nopee poika Temmi ;)) Oot ampunu kovilla ;))) Mut onnea miljoonasti mukava Temmi ♡


      • Hahaha ;)) Hieman mua naurattaa... Tiedätkö mitä mun rakas jäbä?!! Vessanpytyn rinkulasta ei oikeasti voinut ajautua vauvansiementä mun sisälle, joten sinusta ei tulekaan iskää :(( Narrasin sua... Ei mutta hei!!! Mun kissalle tulee ihan aidosti pentuja, vaikka se on poika!!! En tajua, miten niin on päässyt käymään (◔_◔✿)♫♪♪


      • tinttu-liina kirjoitti:

        SIIS TÄH?? Tulin täs vaa käväseen aamukahvin kanssa ja meinas mennä väärään kurkkuun! :o Et oo mitää ees kertonu että seurustelet!?? Ja ny sit susta tulee jo iskä :] Oot sä nopee poika Temmi ;)) Oot ampunu kovilla ;))) Mut onnea miljoonasti mukava Temmi ♡

        Mun oli pakko oikaista mun aprillipila, koska Artagnan mököttää mulle... Ja ilmeisesti ikuisesti :((


      • Ei voi olla totta!!!!!! :((((( Minä niiii uskoin toho Temmin juttuun..:(( Näin jo sieluni silmin pikkutemmin :(( Selkäänsä sais, ku näkisin!! :[


      • Ariel-the-Mermaid kirjoitti:

        Mun oli pakko oikaista mun aprillipila, koska Artagnan mököttää mulle... Ja ilmeisesti ikuisesti :((

        Tuskin mököttää..Miehet ei semmosta kauaa jaksa..:)) Me naiset ollaan toista maata..:]


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Ei voi olla totta!!!!!! :((((( Minä niiii uskoin toho Temmin juttuun..:(( Näin jo sieluni silmin pikkutemmin :(( Selkäänsä sais, ku näkisin!! :[

        Anteeksi mun rakas valmentaja :(( Oikeasti kaikki on varmaankin taas mun syytä, koska juksasin jäbää niin uskottavasti, haha... Että mulla on aamupahoinvointia ja kaikkea ;)) Don't be angry with me...


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Tuskin mököttää..Miehet ei semmosta kauaa jaksa..:)) Me naiset ollaan toista maata..:]

        Ehkä mun on pakko lähteä sen työpaikalle esittämään asiakasta, jos se vaikka parantaa meidän välit... ;))


      • Ariel-the-Mermaid kirjoitti:

        Anteeksi mun rakas valmentaja :(( Oikeasti kaikki on varmaankin taas mun syytä, koska juksasin jäbää niin uskottavasti, haha... Että mulla on aamupahoinvointia ja kaikkea ;)) Don't be angry with me...

        Nyt mä kyllä menin ihan sekasin..:[ Siis jos sä kerrot Temmille et oot pieniin päin, nii sehän tarkottaa että te...you know..:} Ja sitä mä en usko..mä taidan olla huilin tarpeessa :]


      • antaa_mököttää
        Ariel-the-Mermaid kirjoitti:

        Anteeksi mun rakas valmentaja :(( Oikeasti kaikki on varmaankin taas mun syytä, koska juksasin jäbää niin uskottavasti, haha... Että mulla on aamupahoinvointia ja kaikkea ;)) Don't be angry with me...

        Toi oli hyvä läppä, osui ja upposi;)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Nyt mä kyllä menin ihan sekasin..:[ Siis jos sä kerrot Temmille et oot pieniin päin, nii sehän tarkottaa että te...you know..:} Ja sitä mä en usko..mä taidan olla huilin tarpeessa :]

        Kyllä se oliski, ku vessanpöntön renkaalla pomppis niitä pikku sittiöitä...;))))) Siinähä pamahtais yks sun toinen paksuks ;)))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Kyllä se oliski, ku vessanpöntön renkaalla pomppis niitä pikku sittiöitä...;))))) Siinähä pamahtais yks sun toinen paksuks ;)))

        No juuri sen vuoksihan uimahallien veteen joudutaan lisäämään klooria ettei tule hillitöntä väestöräjähdystä.. :-O


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Kyllä se oliski, ku vessanpöntön renkaalla pomppis niitä pikku sittiöitä...;))))) Siinähä pamahtais yks sun toinen paksuks ;)))

        Ihan niiden takia se kannattaakin pyyhkiä TODELLA superhuolellisesti :)) Siis jos joku mies on käynyt siellä vähän aiemmin... ;))


      • Ariel-the-Mermaid kirjoitti:

        Hahaha ;)) Hieman mua naurattaa... Tiedätkö mitä mun rakas jäbä?!! Vessanpytyn rinkulasta ei oikeasti voinut ajautua vauvansiementä mun sisälle, joten sinusta ei tulekaan iskää :(( Narrasin sua... Ei mutta hei!!! Mun kissalle tulee ihan aidosti pentuja, vaikka se on poika!!! En tajua, miten niin on päässyt käymään (◔_◔✿)♫♪♪

        no jäbä kyllä vähä ihtekseen ihmetteli et ompa sitte ollu elävän sorttista siementä ja typykällä semmonen mainio tiinehtyvyys.. ;)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        SIIS TÄH?? Tulin täs vaa käväseen aamukahvin kanssa ja meinas mennä väärään kurkkuun! :o Et oo mitää ees kertonu että seurustelet!?? Ja ny sit susta tulee jo iskä :] Oot sä nopee poika Temmi ;)) Oot ampunu kovilla ;))) Mut onnea miljoonasti mukava Temmi ♡

        pitäiskös tässä jäbän kummiski kiittää jo etukäteen.. ;)


      • temmirauta kirjoitti:

        no jäbä kyllä vähä ihtekseen ihmetteli et ompa sitte ollu elävän sorttista siementä ja typykällä semmonen mainio tiinehtyvyys.. ;)

        Tuohan olis sitä, että miehet joka vessareissulla heittelis niitä siemeniään veskipöntölle :)))


      • temmirauta kirjoitti:

        pitäiskös tässä jäbän kummiski kiittää jo etukäteen.. ;)

        Sit ku se aika koittaa, niin susta Temmi tulee varmasti hyvä isä :)


      • Ariel-the-Mermaid kirjoitti:

        Hahaha ;)) Hieman mua naurattaa... Tiedätkö mitä mun rakas jäbä?!! Vessanpytyn rinkulasta ei oikeasti voinut ajautua vauvansiementä mun sisälle, joten sinusta ei tulekaan iskää :(( Narrasin sua... Ei mutta hei!!! Mun kissalle tulee ihan aidosti pentuja, vaikka se on poika!!! En tajua, miten niin on päässyt käymään (◔_◔✿)♫♪♪

        Jokos Toltsu on käynyt lykäilemäs 'pennut' veskis hiekkalaatikkoon? Tais tulla sillai yksvärisii pökälei... ;)


      • artagnan kirjoitti:

        Jokos Toltsu on käynyt lykäilemäs 'pennut' veskis hiekkalaatikkoon? Tais tulla sillai yksvärisii pökälei... ;)

        Mun miau on T-o-l-j-a-n-t-e-r, eikä mikään TOLTSU!!! ლ(눈_눈❀)


      • artagnan kirjoitti:

        Jokos Toltsu on käynyt lykäilemäs 'pennut' veskis hiekkalaatikkoon? Tais tulla sillai yksvärisii pökälei... ;)

        No Toltsu onkin sellainen hiukkasen pyylevään kuntoon päässyt omahyväinen sinisilmä jolla lihahyytelö ja hanhenmaksapatee jumiutuvat nieluun ilman nimikaiverretulla kermakupilla käyntiä.. ;-D


      • Ariel-the-Mermaid kirjoitti:

        Mun miau on T-o-l-j-a-n-t-e-r, eikä mikään TOLTSU!!! ლ(눈_눈❀)

        Sori muru ;) Mä oon nöyrää taas... ;)


      • artagnan kirjoitti:

        Sori muru ;) Mä oon nöyrää taas... ;)

        Mikä nössö...lammas... :)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Mikä nössö...lammas... :)

        Mä sain niin heikot pointsit eilen et ny täytyy kyl skarpata... ;)


      • artagnan kirjoitti:

        Mä sain niin heikot pointsit eilen et ny täytyy kyl skarpata... ;)

        Ai..no mitä te niillä pisteillä teette? :)) Lasketaanko loppuvuodesta yhteen ja eniten saanu voittaa jotakin..👄


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Ai..no mitä te niillä pisteillä teette? :)) Lasketaanko loppuvuodesta yhteen ja eniten saanu voittaa jotakin..👄

        Jepulista vaan :-) Voittaja saa kuulemma kielarin elikkä yritys on jokaisella kova.. ;-D


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Ai..no mitä te niillä pisteillä teette? :)) Lasketaanko loppuvuodesta yhteen ja eniten saanu voittaa jotakin..👄

        Skaban voittajan suuhun laitetaan jotain mageeta nii mä oon kyl kuullu... ;)


      • artagnan kirjoitti:

        Skaban voittajan suuhun laitetaan jotain mageeta nii mä oon kyl kuullu... ;)

        Karkkia vai? 😊


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Karkkia vai? 😊

        Eiku jotain kosteeta... ;)


      • artagnan kirjoitti:

        Eiku jotain kosteeta... ;)

        Ai kosteeta..mä tiiän semmosta montakin..mut että makeeta..Se täytyy olla sit jätskiä 🍦😄


      • Mmmm... Siis kukaan ei TODELLAKAAN saa multa mitään kielaria, vaan mun tekemän diplomin ja vadillisen kakkutaikinaa :))


      • Ariel-the-Mermaid kirjoitti:

        Mmmm... Siis kukaan ei TODELLAKAAN saa multa mitään kielaria, vaan mun tekemän diplomin ja vadillisen kakkutaikinaa :))

        no jäbä taitaapi kummiski olla jonkin sorttisessa erityisasemassa ku melkein tuli tässä lähettyä jo pinnasänky ostoksillekki.. ;)


      • Ariel-the-Mermaid kirjoitti:

        Mmmm... Siis kukaan ei TODELLAKAAN saa multa mitään kielaria, vaan mun tekemän diplomin ja vadillisen kakkutaikinaa :))

        Siis kakkutaikinaa...paistaako se voittaja ite sit sen, vai eihän sitä semmosenaa voi syödä :P
        Ei taida toi Temmi tyytyä vaan kakkutaikinaan, ku sillä varmaan alkoi pusuhormonit jylläämään kropassa, ku oli lähellä isäks tulo ;)))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Siis kakkutaikinaa...paistaako se voittaja ite sit sen, vai eihän sitä semmosenaa voi syödä :P
        Ei taida toi Temmi tyytyä vaan kakkutaikinaan, ku sillä varmaan alkoi pusuhormonit jylläämään kropassa, ku oli lähellä isäks tulo ;)))

        Raakana sitä ollaan syöty mutta tytsi väsyi sen vatkaamiseen joten kielarin lisäksi sitä on kaiketi palkintona kulhollinen.. ;-P


      • butch-cassidy kirjoitti:

        Raakana sitä ollaan syöty mutta tytsi väsyi sen vatkaamiseen joten kielarin lisäksi sitä on kaiketi palkintona kulhollinen.. ;-P

        Raakana..uuh..😣 Eikö tollasesta tuu ripalit pöksyyn?? 😨


    • veisivät.perhoon-sairaan

      Tinttu-liina,et mee täältä pois,eikä muutkaan teitä on kiva lukea!ei tuota RIIPPAKIVEÄ voi ymmärtää,joka aloituksessa roikkuu,ja kirjoittelee synkkiä ajatuksiaan!hyi hemmetti kun puistattaa,MITEN voi olla nuin synkkä mieli?henkisesti sairas on!

      • Voi olipa nätisti sanottu..😊 Tuosta tuli niin hyvä mieli...sinä ihana ihminen 💗 Ja juu, toi ukko on sekasin ja pahasti..


      • Ei me mennä minnekään.😊


    • Tuleeko teille muille immeisille näin keväällä semmosta nurkkien siivousvimmaa?? Mulle tulee ja se on hyvä juttu se. Tuleepa kerättyä kaikki turhatkin tavarat pois kuleksimasta :)
      Kokkolassa on kyllä hyvin järjestetty tää asia, kun haluaa luopua sellasista tavaroista mitä ei enää tarvi :)

      Voikohan miehille tulla semmosta putsausvimmaa, vai onko tämä vain naisten touhua..? :)

      • No en mä kyl itestäin oo tuollasii piirteitä löytänyt... Mä vältän kaikkee turhaa roinaa :)


      • artagnan kirjoitti:

        No en mä kyl itestäin oo tuollasii piirteitä löytänyt... Mä vältän kaikkee turhaa roinaa :)

        No parempi onkin ku ei päästä tulemaan mitään tavararöykkiötä. Joskus sitä vaa luulee, että tarvii viel jotain kamaa :)


      • Naulan kantaan :-) Noi on pimatsujen touhuja..


      • näin_meillä

        Ikkunat joutuu pestä ennen pääsiäistä, auringonpaiste on armoton pölynpesien paljastaja:(


      • butch-cassidy kirjoitti:

        Naulan kantaan :-) Noi on pimatsujen touhuja..

        Jassoo..Butsi sitten aattelee, että on vaan naisten asia siivoilla...hyi sua :))


      • näin_meillä kirjoitti:

        Ikkunat joutuu pestä ennen pääsiäistä, auringonpaiste on armoton pölynpesien paljastaja:(

        Joo, sanos muuta. Minukin ikkunat on ihan niinkuin olisi joku harmaa verho lasin päällä :P Toivottavasti ilmat kohta suosii, että pääsee ikkunanpesuunkin..vaikka pitäiskö sanoa että joutuu :))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No parempi onkin ku ei päästä tulemaan mitään tavararöykkiötä. Joskus sitä vaa luulee, että tarvii viel jotain kamaa :)

        Auttaa ku muuttaa kyllin tiheään... Sillai ei pääse kertyyn romui nurkkiin :)


      • artagnan kirjoitti:

        Auttaa ku muuttaa kyllin tiheään... Sillai ei pääse kertyyn romui nurkkiin :)

        Se muuttoki on raskasta.. 😊


      • Minäkö oon ainoo, joka siivoilee ja putsaan nurkkia turhista tavaroista...:P

        Sottapytyt...:)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Minäkö oon ainoo, joka siivoilee ja putsaan nurkkia turhista tavaroista...:P

        Sottapytyt...:)

        No tytsin residenssissä homma on ainakin ulkoistettu ettei sen viimeisen päälle lakatuista kynsistä irtoa maali siivotessa parkettiin.. ;-D


      • butch-cassidy kirjoitti:

        No tytsin residenssissä homma on ainakin ulkoistettu ettei sen viimeisen päälle lakatuista kynsistä irtoa maali siivotessa parkettiin.. ;-D

        Ai.. :) Mä haluan kyllä siivota oman kotini..:)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Se muuttoki on raskasta.. 😊

        Sit varsinkin ku unohtaa skriivailla laatikoihin et mitä kamaa on sisäs... ;)


      • artagnan kirjoitti:

        Sit varsinkin ku unohtaa skriivailla laatikoihin et mitä kamaa on sisäs... ;)

        Mä en oo ikinä kirjottanu mitään laatikoihin. :)


    • Hitto tää sivusto jumittaa taas.. :-/

      • Sullaki..Mä luulin että vika on mun vehkeessä 😨


      • Koko ajan jumittaa...😐


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Sullaki..Mä luulin että vika on mun vehkeessä 😨

        Ny on jokaisen vehkees sama vika...


      • artagnan kirjoitti:

        Ny on jokaisen vehkees sama vika...

        Ihan niinku tauti..😄


    • Älkääs heittäkö enää kommenttii takas ku toi Ressu ilmaantuu urputtaan. Nytki ylläpito höyläs ympäriltä kymmenittäin asiallisii viestei ku he poisti noi jutskat...

      • rekkaamaton_likka

        Kiinnostaisiko sähköposti-kaveruus?


      • Nii..mitäs se Artsi vastaa..Odotamme henkeä pidätellen..😨


      • missä_silmät
        rekkaamaton_likka kirjoitti:

        Kiinnostaisiko sähköposti-kaveruus?

        Toi jätkä on korviaan myöten turkoosin neitosen pauloissa.


      • Minä valitan myös kun tuo yks kiusaa


    • On se niin typerää..Turvapaikanhakijat jotka ovat saaneet kielteisen päätöksen, niin pistetään koneeseen ja pois maasta..Mä en ymmärrä miks jotku osoittaa mieltään sen takia??? 😡

      • Samaa ihmettelen


      • noi jutut ei mee kyllä jäbälläkään jakeluun. postimerkki vaan tommosille persauksiin ja takas kameleita paimentamaan..


      • temmirauta kirjoitti:

        noi jutut ei mee kyllä jäbälläkään jakeluun. postimerkki vaan tommosille persauksiin ja takas kameleita paimentamaan..

        Samantien sais aina laittaa heti merkin kankkuseen, kun on tehnyt jonku karmeen rikoksen...esim. raiskauksen :/

        Vielä noista mielenosoituksista, niin eikö ne tajua, että ei tänne voi kaikkia ottaa, joilla ei edes ole mitään todellista syytä täällä olla. Jos tällä maalla on liikaa rahaa, niin on kantasuomalaisiakin joita voi auttaa.
        Tuo palauttaminenkin maksaa muutes paljon. Tuli mieleen, että jos ei ole aihetta saada jäädä maahan, niin sen maahanpyrkijän maa sais maksaa palautuslennot.


      • Jepulista vaan Lananen :-) Mikä meitsiä noissa erityisesti pännii on toi alikulkutunneleissa notkuminen monen äijän porukoissa. Täälläpäin varsinkin noita tunneleita on keskusta-alueella erityisen runsaasti. Meikä kyllä sen varan pitää aina että Arieli ei joudu iltaharkoista itsekseen tulemaan kämpille että vastaan menen joka kerta tai sitte Speedo vaihtoehtoisesti. Kun tällainen kriminaalin ulkonäkö on synnyinlahjaksi annettu on sitä hyvä hyödyntää jotenkin.. ;-)


      • Ukrainan selkkauksen jaloista Suomeen pyrkineet saivat jokainen lähtöpassit takaisin vaikka meikä väittäisi heillä olleen moninkertainen hätä noihin lähi-idän sälleihin verrattuna.. :-/


      • butch-cassidy kirjoitti:

        Ukrainan selkkauksen jaloista Suomeen pyrkineet saivat jokainen lähtöpassit takaisin vaikka meikä väittäisi heillä olleen moninkertainen hätä noihin lähi-idän sälleihin verrattuna.. :-/

        Kyllä sitä vaan joutuu varomaan, ku ei sitä koskaan tiedä..Ja minusta kyllä pitää ottaa oikeesti semmosia, joilla on oikea hätä..


    • Minä valitan vaaleista

      • No mitäs Ilmannimellä on mielessä noista vaaleista? :)


      • Jokos olette käyneet äänestämässä? :-O


      • butch-cassidy kirjoitti:

        Jokos olette käyneet äänestämässä? :-O

        En ole käyny..enkä käy.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        En ole käyny..enkä käy.

        No meitsipä kävi kun komennettiin.. ;-)


      • butch-cassidy kirjoitti:

        No meitsipä kävi kun komennettiin.. ;-)

        Nii ne lampaat tekee 😄


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Nii ne lampaat tekee 😄

        Artsikin kuulemma kävi.. ;-D


      • butch-cassidy kirjoitti:

        Artsikin kuulemma kävi.. ;-D

        No sehän kuuluu samaan lammaslaumaan 😊


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No sehän kuuluu samaan lammaslaumaan 😊

        Katos ku sattui kerranki tsäkä et ei tarvinnut käyttää lainkaan omii hoksottomii. Mä vaan kuuntelin valppaana et mitä numeroo äänestää... ;)


      • artagnan kirjoitti:

        Katos ku sattui kerranki tsäkä et ei tarvinnut käyttää lainkaan omii hoksottomii. Mä vaan kuuntelin valppaana et mitä numeroo äänestää... ;)

        Käyttää omia hoksottimia???? Mä kuules epäilen, että ne hoksottimet on jo sulanu taivaan tuuliin :))))))


    • nokkeluus

      Vaaleistahan saa valittaa mutta tummista ei

      • Mulla meni hetken ennenkuin meni kaaliin..mutta sitten kun upposi, niin repesi :))))


    • Meikän opiskelukamuista about 80 prossaa on pimatsuja jotenka jutunaiheet ovat sen mukaisia sitten. Tään takia meitsiä tänään hiillostettiin oikein urakalla kun otin sen linjan että Riiniksen olisi pitänyt ottaa tiskarin homma. Onkos täällä mielipiteitä aiheeseen liittyen suuntaan taikka toiseen? ;-)

      http://www.iltalehti.fi/viihde/201704062200098040_vi.shtml

      • No mä oon sitä mieltä, että työ ku työ. Aika monikin ihan korkeesti koulutettukki joutuu ottamaan mitä vaan sattuu saamaan. Ja kaikki työt on sellasia mitä pitää arvostaa..oli se sitten siivooja tai roskakuski. Kaikkia kun tarvitaan. :)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No mä oon sitä mieltä, että työ ku työ. Aika monikin ihan korkeesti koulutettukki joutuu ottamaan mitä vaan sattuu saamaan. Ja kaikki työt on sellasia mitä pitää arvostaa..oli se sitten siivooja tai roskakuski. Kaikkia kun tarvitaan. :)

        Perusteellisemman pohdiskelun jälkeen meikä tuli siihen lopputulokseen kuitenkin että jos meistä Arielin kanssa pari vielä tulee se joutaa käydä töissä ja meitsi ryhtyy sittenkin koti-iskäksi.. ;-D


      • tinttu-liina
        butch-cassidy kirjoitti:

        Perusteellisemman pohdiskelun jälkeen meikä tuli siihen lopputulokseen kuitenkin että jos meistä Arielin kanssa pari vielä tulee se joutaa käydä töissä ja meitsi ryhtyy sittenkin koti-iskäksi.. ;-D

        Koti-iskäks..no ne muksut pitää ensiks synnyttää..😄


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Koti-iskäks..no ne muksut pitää ensiks synnyttää..😄

        No siihen ei kyllä saletisti ala vaikka meitsi haaveilee 2-3 mukulasta.. :-/


      • butch-cassidy kirjoitti:

        No siihen ei kyllä saletisti ala vaikka meitsi haaveilee 2-3 mukulasta.. :-/

        Noo...kyllä se mieli vielä muuttuu, ku aikaa kuluu 😊


      • No sen mä kyl tiedän sanoo et toi liitto on finaalis sit ku muija saa ilmaa siipeinsä alle...


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Noo...kyllä se mieli vielä muuttuu, ku aikaa kuluu 😊

        Välttämättä kaikkia tyttöjä ei huvita pilata omaa vartaloa tai istua kymmentä vuotta hiekkalaatikon reunalla ja vaihtaa kakkavaippoja :((


      • Mua ainakin oksettaisi olla tuollaisen sovinistin kanssa, joka pihtaa rahojaan ja ilmiselvästi alistaa puolisoaan... :((


      • artagnan kirjoitti:

        No sen mä kyl tiedän sanoo et toi liitto on finaalis sit ku muija saa ilmaa siipeinsä alle...

        Ai miks sä niin epäilet??


      • SäädyllinenVanhaTäti kirjoitti:

        Välttämättä kaikkia tyttöjä ei huvita pilata omaa vartaloa tai istua kymmentä vuotta hiekkalaatikon reunalla ja vaihtaa kakkavaippoja :((

        No ei..onhan niitäkin jotka ei halua koskaan muksuja. :) Mut näin yleisesti, niin sit ku vauvelikuume iskee, niin siinä ei aattele kroppaa eikä kakkavaippoja..eikä hiekkalaatikoitakaan :)


      • SäädyllinenVanhaTäti kirjoitti:

        Mua ainakin oksettaisi olla tuollaisen sovinistin kanssa, joka pihtaa rahojaan ja ilmiselvästi alistaa puolisoaan... :((

        Miten mä en ole sanu heistä semmosta kuvaa, että Kalle pihtais tai alistais..Onhan toi rouva saanu vaikka mitä. :)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Noo...kyllä se mieli vielä muuttuu, ku aikaa kuluu 😊

        No meitsi sai luvan kylvää perunansiementä ainoastaan kun oli puhetta aiheeseen liittyen.. ;-D


    • Tästä hetkestä lähtien mä kirjotan sit tällä vähän muunneltuna nimellä. Tein tän joskus ku oli ongelmia tuolla liina-nimellä. Nyt se on jatkuvasti takunnu ja mulle riitti!😠 Ylläpidostakaa ei ollu mitään apua. 😠

      • Muunnellulla kuvalla..tuliko nyt oikein..? Hitto, ku osaa ees kirjottaa 😨


      • Tinttu-miina kirjoitti:

        Muunnellulla kuvalla..tuliko nyt oikein..? Hitto, ku osaa ees kirjottaa 😨

        Hitto soikoon kun meitsillä valahti melkein löysät lahkeeseen kun ennätin nähdä sen edellisen profiilikuvan myöskin :-O Sanoppas että millä tavalla oikein takkuaa kun meikällä 'kommentoi' ei reagoi tai sitten 'lähetä' ei toimi..?


      • butch-cassidy kirjoitti:

        Hitto soikoon kun meitsillä valahti melkein löysät lahkeeseen kun ennätin nähdä sen edellisen profiilikuvan myöskin :-O Sanoppas että millä tavalla oikein takkuaa kun meikällä 'kommentoi' ei reagoi tai sitten 'lähetä' ei toimi..?

        Ai mikä sulla meinas pöräyttää löysät? :) Toi tinttunikki ei vaa suostunu kirjautumaa tarvittaessa. Se tökki nii paljon ja tietenkää ylläpidosta ei ollu mitään apua. 😈


    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1408
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1261
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1205
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1155
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      28
      1147
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1067
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1053
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1043
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      33
      1038
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1032
    Aihe