Mistä Palsanmäki ostaa

Draaga

Mistä Aki Palsanmäki ostaa vaattensa? Noin läskille ei taida normikaupasta löytyä.
Onko tuo lyllerö käynyt muita kouluja kuin peruskoulun? Vaikuttaa hänen älykkyysosamäärä sen verran alhaiselta.

55

1506

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lupsakka_julkkis

      Miesten vaatteita myyvästä kaupasta. Aki on aivan normaalin miehen kokoinen.

      • sepässe

        Aloittajan älykkyys onkin kysymysmerkki?


      • Draaga
        sepässe kirjoitti:

        Aloittajan älykkyys onkin kysymysmerkki?

        Todennäköisesti korkeampi kuin teidän älykkyysosamäärä yhteensä.
        Sehän ei ole salaisuus että te alhaisesti koulutetut perusjuntit katsotte tositelevisiota innoissanne.


      • viksueiooviisas
        Draaga kirjoitti:

        Todennäköisesti korkeampi kuin teidän älykkyysosamäärä yhteensä.
        Sehän ei ole salaisuus että te alhaisesti koulutetut perusjuntit katsotte tositelevisiota innoissanne.

        siis mitä tarkoitat? Älykäs henkilö ei todellakaan mieti kenenkään vaatekokoa noin törkeästi, jos ollenkaan,. Paitsi, että älykkäänä, varmaan tajuat, että on älykkyyttä ja ÄLYKKYYTTÄ.


    • outoakieltä

      äööä...mikä on äö? Äo tarkoittaa älykkyysosamäärää,,,,,muttä äö?????

      • BUAHHAAMAUHAAAAAA

        Missä näit jonkun käyttävän termiä ÄÖ TAHI ÄO?? Nolo moka homolta DDDD Luulit pääseväsi pätemään, mutta et edes vaivautunut tarkistamaan asiaasi. Onneksi olet nimimerkillä täällä. mUHAAAAAAAAAA


    • Säynätsalo

      Apukoulun on Aki käynyt, hyvillä arvosanoilla.

    • ddseewf

      Keskisuomesta saa ton kokoselle miehelle vaateita lähes joka kaupasta. Täällä stadissa tosiaan sit pyörii näitä kukkakeppi hipstreita jotka on miesnaisii ja sukupuolettomia yms. niiden vaatekoko on tosiaan aika eri kun akilla ei näillä kukkakepeillä ole edes hartioita.

    • masa59999

      Mitenkähän aloittaja saa yönsä nukuttua, siis näitä päivänpolttavia kysymyksiä pohtiessaan?

      • jfjfhjfhhjfdg

        Hetki sitten vielä vaikutti että vaatteet lähinnä jostakin markkinoilta kun nuo kammottavat hihattomat paidatkin jo poistuivat myymälöistä jo vuosia sitten.Tuulipuvut ja takit jostakin halpahallista mihin tuotemerkit viittaa ja nyt mainospaita viritelmiä ja ihan kunnollinen pikee paitakin sopisi jo ikänsä puolesta edustamiseen ja pikkutakki.


    • Turhaanhuolehdit

      Suomessa myydään kokoja 56 ja 58 ihan tavallisissa vaatekaupoissa ja ne on aika isoja riepuja. Ainakin kolme meikeläistä mahtuu niihin, joten ei mitään hätää, avaaja.

      Kannattaa käydä joskus oikeissa vaatekaupoissakin tai mistä minä tiedän mistä vaatteesi ostat tai oletko aistirajoitteinen?

    • lusmuPetkuttaja

      Palsanmäki on nolo huijari. Ostaa vanhuksilta 2000 euron tavarat 150 eurolla, ja myy ne sit 3000 eurolla. Pettää tietämättömiä.

      • häpeä_jo_

        Rankka väite noin julkisesti esitetyksi. Itse en tuollaisia kirjoittelisi, vaikka olisin kuinka kateellinen menestyvästä tv-ohjelmasta ja 24/7 työstä huutokaupassa.


      • läskiHuijari

        No onhan se totta että se ei maksa juuri mitään niistä tavaroista. Ihan pilkkahintaan menee.. Ja kateuskortti nähty :)


    • grty

      Yleisö määrää hinnan Akin huutokaupassa

    • Kaakkokannut

      Nimim. Lusmupetkuttaja ei ymmärrä edellenkään kaupankäyntiä ja tuota huutokaupan liikeideaa. Miksi jotkut ovat noin tyhmiä.

      • kusettajaPalsaM

        Eli idea on vanhusten petkuttaminen. Ostetaan tietämättömältä vanhukselta 5000 euron arvoinen tavara satsi 230 eurolla, ja myydään se 7000 eurolla. Sit naureskellaan ja myhäillään "hyvät kaupat tuli". Tuolla iljetyksellä ei ole mitään moraalia.


      • kieropetkuttaja

        Se äijä on täys sika.


      • siitässaivat
        kusettajaPalsaM kirjoitti:

        Eli idea on vanhusten petkuttaminen. Ostetaan tietämättömältä vanhukselta 5000 euron arvoinen tavara satsi 230 eurolla, ja myydään se 7000 eurolla. Sit naureskellaan ja myhäillään "hyvät kaupat tuli". Tuolla iljetyksellä ei ole mitään moraalia.

        minä sanon hinnan, jos ei käy näytän ovea näin se on, kaikkia ei kusta silmään.


    • 69844452

      Miks vartenhan se ei julkkiksilta ostetuilla tavaroilla tee suuria voittoja? No kohta se loppuu, jokainen myy paremmalla hinnalla jollekulle muulle kuin tälle porukalle.

    • Omglolomg

      Koska ne tavarat ovat täyttä paskaa suurimaksi osaksi. Onko täällä pelkkiä separeita paikalla.

      • Moraaliton.sika

        Ei oo. Läski vetää hirveet voitot, kun kusettaa tietämättömiä.


    • pulariz

      Eihän ole pakko myydä Palsamäelle tavaroitaan, jos hintaa pitää liian huokeana

    • pöööööööööööö

      Vesa Keskisen kyläkaupassa tietenkin, tämä oli sarkasmia.
      Telkkari lihottaa. Huomasin pari ohjelmaa sitten että Akilla oli muotifarkut, joten aloittaja voi olla huoletta, niitä löytyy myös tavallisen kokoisille ihmisille.

      • AkiOnLihava

        Mutta Akihan ei ole tavallisen kokoinen vaan reippaasti ylipainoinen. Ylipainoa vähintään 30 kiloa.


      • OletIdiootti

        Sinä se pikkupojalta vaikutat, ainakin älyllisesti kirjoituksesi perusteella.
        Et nähtävästi edes osaa käyttää isoja alkukirjaimia.
        Menehän äitisi viereen kasvamaan edes mieheksi.
        Sinun mielestä näköjään ihmisiä voi olla vain lihavia ja laihoja.


    • rikoo_on_riskillä_ruma

      Tokmannilta tai Tarjoustalosta varmaan, siltä ne rievut ainakin näyttävät.
      Ja rouvansa kledjut niinkuin myös.
      Tuo puvustus varmaan sopii kuin nyrkki silmään ko. pariskunnan halpisformaattiin.

      • pettävät.vanhoja

        Akin muija näyttää 55v ! ja oikea ikä on paljon vähemmän. VANHAN NÄKÖINEN LÄSKIMAMMA.


    • katalin

      Palsanmaki on ihana persoona ja sen vaatteissa ei mit vikaa.

      • Errrererer

        Jos tykkää henkisesti yksinkertaisesta juntista, jonka suusta ei ole lähtenyt yhtään järkevää lausetta.


    • Arto.vaan

      Enemmän minä olen huolissani Rouvasta.

      • läskiHuijariAKI

        Jep, muija näyttää 55v ja on akia paljon nuorempi !! Ja painoo noin 135 kg.


    • Hrokk

      Toivottavasti he eivät koskasn tule saamaan jälkeläisiä.

      • niin_ylpeä_pojastaan

        Äitisi ajattelee samaa, kun katsoo sinua.


      • Hrokk
        niin_ylpeä_pojastaan kirjoitti:

        Äitisi ajattelee samaa, kun katsoo sinua.

        Äitini ei ole vuosiin ajatellut mitään, hän on edesmennyt.
        Typerä kommentti muutenkin koska et tunne minua, uusi typerä yritys?


      • BUAHHAAMAUHAAAAAA

        Tunnetko sinä Pallsamäet? Vetikö ruma mutsisi itsensä jojoon kun näki typerän naamasi??


      • Hrok
        BUAHHAAMAUHAAAAAA kirjoitti:

        Tunnetko sinä Pallsamäet? Vetikö ruma mutsisi itsensä jojoon kun näki typerän naamasi??

        Tuo on totta! Äitini kuoli häpeästä. Olen keskivertoa rumempi ihminen mutta äitini häpesi enemmän tätä luonnettani eikä jaksanut häpeältään enää elää.


    • 0090

      No pari viikkoa oltiin Akin kanssa Stockmannilla yhtäaikaa Hesassa.

    • haisaapastelija

      Mulla on ollut jo kaksi vuotta musta-hopeinen lännenpaita kuin Palsallakin. Ostin Koskenkorvalla Mäen kaupasta (ei vitsi).

    • totttammmmar

      Mainospa paitoja saavat varmaankin ilmaiseksi. Miksi leikkaa niistäkin hihat pois. No siksi, että näkyy kun läskit hyllyy.

    • nhgjf

      Ei taida keskuteluketjun aloittajaa koulutus painaa eikä älykkyys.

      • HerraAloittaja

        Molemmat suurella todennäköissydellä itseäsi korkeammat.


    • Etzilleen

      Terveyden ja Hyvinvoinnin laitos kertoo, että yli puolet suomalaisista aikuisista on vähintään ylipainoisia ja joka viides voidaan luokitella lihavaksi.
      Joten keskustelun aloittaja voi kysyä vaatteiden ostoa vaikkapa naapuriltaan tai tuttavaltaan eikä pohtia sitä täällä. Toisaalta keskustelun aloittaja voisi laittaa kuvansa tänne niin voisimme kertoa mikä sinussa on pielessä noin ulkonäöllisesti. Älykkyyden ja koulutuksen jo tiedämmekin tuosta sinun aloituksesta :D

      • HerraAloittaja

        No mikä minun koulutukseni ja äkkyysosamääräni ovat?


      • siinähänne
        HerraAloittaja kirjoitti:

        No mikä minun koulutukseni ja äkkyysosamääräni ovat?

        Koulutusta ei sinulla ole ja ÄO on pienempi kuin kenkäsi numero.


      • HerraAloittaja
        siinähänne kirjoitti:

        Koulutusta ei sinulla ole ja ÄO on pienempi kuin kenkäsi numero.

        Taidat projisoida omakuvaasi viestissäsi.
        Minulla luettuna kolme erilaista tutkintoa, eli koulutustakin löytyy.
        Älykkyysosamääräkin on keskivertoa korkeampi.
        Otan osaa vuoksesi, kyllä se sinunkin elämä vielä helpottaa.


      • nollakoko
        HerraAloittaja kirjoitti:

        Taidat projisoida omakuvaasi viestissäsi.
        Minulla luettuna kolme erilaista tutkintoa, eli koulutustakin löytyy.
        Älykkyysosamääräkin on keskivertoa korkeampi.
        Otan osaa vuoksesi, kyllä se sinunkin elämä vielä helpottaa.

        Tää on niin tätä "Minulla luettuna kolme erilaista tutkintoa, eli koulutustakin löytyy.
        Älykkyysosamääräkin on keskivertoa korkeampi." Sitä kun kolmen erilaisen tutkinnoin voimin täällä viettää aikaansa, ei voi muuta kuin sääliä, ymmärrätkö? Toista kun me tyhmät siiderivalaat jotka tuhlataan teikäläisten verorahoja.... siksi onkin erittäin älykästä olla pohtimatta kenenkään vaatekokoja, niin kuin huippuälykäs HerraAloittaja tekee.


    • VenlaVarkaudesta

      Minä sormetan aina kun katon sitä ohjelmaa.
      Aki on niin ihana että muut akat on kateellisia upealle Helille.
      Näyttävä ja fiksu pariskunta.

    • silmätpäässä

      Hyi helkkari miten ällö koko 200 kiloinen äijä 100 kiloinen muija.

      • Trombiina

        Olet kateellinen laiska luuseri!!
        He ovat rikkaita julkkiksia ja sinä et!!


    • Nuijaapöytään

      Palsa veti Aria turpaan Epsanjassa. Ari saa kunnon kipurahat. Palsaa vituttaa,kun pitää maksaa.

      • lusmuPetkuttaja

        Palsanmäki on väkivaltainen.


      • Holylight

        Millä perusteella? Olet tietämätön idiootti joka ei tiedä mistään mitään. Aki on rauhallinen ja lempeä herrasmies!!
        Olet kateellinen luuseri.


    • suuresti.naurattaa

      Aki ostaa vaatteensa Dresmannin isojen poikien myymälästä josta löytyy XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXL kokoista housua ja paitaa.

    • MisterHirvaskangas2017

      Aki käyttää nykyään myös rintaliivit. Toki vielä A-kupit.

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2606
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1421
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      73
      1421
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1179
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1154
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1143
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1131
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1083
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1042
    Aihe