Olenko aivan hirveä?

jokunainenjostain-

Jos panisin varattuja miehiä? Ajatus kiihottaa, mutta tulisi varmasti huono omatunto.

13

377

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • etolishirvee

      Et ole hirveä. Mieshän siinä pettää, etkä sinä. Tosi harva parisuhde perustuu rakkaudelle ja intohimolle, joten pakkohan miesten on saada perustarpeensa tyydytettyä ja mikäli sua ei rakkaus seksissä kiinnosta tai pelkkä pano riittäisi, niin siinä on loistava mahku sulle.

      • Jokunenpajoku

        Heh heh, joku voisi pelata halvan ja helpon panonsa juuri näin.


    • Oletko mies, koskapa rustasit näin seksistisen aloituksen?
      Mikä tarve sinulla on "pan**" varattuja miehiä",
      ellet ole sattumalta rakastunut mieheen, joka paljastuukin varatuksi.
      (Niinkin voi käydä. Silloin usein erotaan aiemmasta kumppanista, jos rakastutaan uuteen.)

      Itse olen aina ihastunut ihmiseen, ja kääntynyt sitten jo heti kannoilla,
      ennen kuin "mitään on ehtinyt tapahtua", koska toinen on paljastunut varatuksi. (Enkä muutoinkaan harrasta monia suhteita yhtä aikaa.)

      JOS RAKASTUT JOHONKIN VARATTUUN MIEHEEN TAHATTOMASTI, ja itse olet vapaa, tuskin sinua kovin moni nykyajan Suomessa tuomitsee.
      (Vähemmillä sielunvammoilla varmaan selviät, jos et päästä itseäsi rakastumaan varattuun, vaan pyrit löytämään vapaan. Varmaan helpommin sanottu kuin tehty.)

    • Maineesiveroinen

      Tämä on vapaa maa tee kuten tahdot. Muista kuitenkin se pienen pieni juttu jos tuohon ryhdyt. Kun joko aikanaan löydät oikean oman kumppanin niin olisiko sinusta oikein että käy nauttimassa? Myös muista ettei sun maine kiiri tulevan kumppanin korviin. Äkkiäkös ukkomiehet saunailloissaan kertoiöevat naisesta jolta saa. Mietiskellä miltä miehestäsi tuntuisi älytä että sinusta puhutaan.ei kukaan mies halua puolisoksi tai vaimonsa olevan maineessa kuinka varattuja nai. Muista se nykyään jutut kulkee vaikka olisi kyse pelkästä kaveruudesta.

    • qwertyuiopt

      ihmiset on niin typeriä kun ajattelevat että rakastuminne on syy pariutumiseen tai yhtään mihinkään,
      rakastumisia tulee ja rakastumisia menee.

    • Mietipä_tätä

      Joo mikäpä siinä, jos olet niitä tyyppejä. Joita kiihottaa myös ajatus, että omaa kumppaniasikin himoitsisi joku samalla tavalla, kuten sinä himoitset muiden kumppaneita.
      Jos himoitsee toisten omia. Silloin pitäisi olla myös valmis aina
      jakamaan muiden kanssa sitä omaakin kumppaniaan. Pettyä ei saa.
      Pitää tajuta, että on olemassa itsensä kaltaisia tyyppejä, jotka ei osaa, tai halua kunnioittaa toisten parisuhteita. Vaan kiilaisivat siihen kolmanneksi.

    • ehkätämävielähelpottaa

      minun ohje: tee niinkuin teet omapa on asiasi itse saan päänsärkyä nykyään pelkästään miehistä jopa auttavasta kotonaolevastakin että semmosta

    • takertumiskammo

      Ei siitä tarvitse huonoa omaatuntoa potea. Anna mennä vaan. Varatut miehet on aikuisia ihmisiä ja saavat päättää tekemistään ja ovat itse siitä vastuussa.
      Itse olen harkinnut samaa, varattuja miehiä, ihan vaan siksi, että sinkkumiehet ovat melkoisia takertujia, niistä ei pääse eroon, jäävät nurkkiin pyörimään, kaipaavat hellyyttä ja haluvat puhua tunteista. Niille pitää pitää koko ajan seuraa eikä niillä ole mitään omaa elämää.
      Varattu mies on kiinnostava, koska sillä on oma elämä eli se ei takerru, joten sen kanssa kaikki pysyy tuoreena ja mielenkiintoisena. Kannattaa vaan ekaksi varmistaa, että ukkomies kans pysyy liitossaan, kyllä niistäkin melkoisen riipan elämäänsä saa, jos ne päättääkin haluta erota.

    • kannattaavalita

      kohteet tarkoin, koska joskus kolmiodraamat päättyvät huonosti esim. surmaan. :)

    • dpkjiu

      Miten niin mies päättää haluta erota, eiköhän se vaimo haista asian ja eroa. Näin se yleensä menee.

    • ihmekitinää

      Toi varattu on sanana aika ärsyttävä ihan kuin saunavuorokin on varattu ei ihmistä voi varata

    • Näinaattelen

      Kyllä parisuhteessa on kyse sitoumuksesta ja luottamuksesta. Sormus on merkki mm. tästä. On luvattu jollekin jotakin kahden keskistä eli varattu kunnes toisin sopii.

    • helppo_ehkä

      En mä tiedä hirveä...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5178
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3377
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1512
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      184
      1353
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1046
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      958
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      877
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      768
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      63
      728
    Aihe