Ennakkoäänestys

Kaikket

Olipa tympeitä henkilöitä vaalitoimitsijoina :(

Ei ees tervehtiä osanneet .

18

360

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vaalitarkastaja

      Mikä on kyseisen vaalitoimipaikan osoite? Mikä on päivämäärä ja kelloaika, jolloin tämä tapahtui?

      • Kerran.äänestänyt

        Taisipa olla itse keksitty juttu, kun ei pystynyt kertomaan edes, missä kävi äänestämässä eikä päivämäärää ja kellonaikaa. Jokaisella ennakkoäänestyspaikalla on osoite.


    • hfgdgdg

      No voi hyvää päivää.

    • näkemisiin

      Olit tietenki, liikaa persun näköinen.

      • tympeäAloitus

        Miksei aloittaja itse mennyt toimitsijaksi?
        Itse ei viitsitä muuta kuin moittia niitä jotka tekevät jotain muitten hyväksi.


      • äänestäminenHelppoa

        Tilanne voi olla toimitsijallekin jännittävä. Ennakkoäänestys on monimutkainen toimenpide. Virheitä ei saa toimitsija tehdä, sehän tärkeintä.


    • Kylläpä oli tänään ennakkoäänestyspaikalla paljon rintamakarkureita ja muita pakoloisia. Molotuksesta sai sen verran selvää, että SDP:ta äänestivät, he ja vasemmistohan niitä tänne eläteiksi haluaa. Ja onhan sdl:la matutaustainen ehdokaskin.
      Alkaa oleen jo menetetyn maan meininkiä Kemissä.

      • Saman.huomasin

        että joku tumma partalapsihan se siellä listalla komeili.
        Mitä luulet? Meneekö valtuustoon? Minä pahaa pelkään että menee suurimmalla äänimäärällä.


      • Paperittomatkin äänestää. Kyllä se puoluepeli sellaista vatulointia on et kyllä äänestää saa kuka vain.

        Lapsi:
        - Isi, alkavatko kaikki sadut: Olipa kerran?
        Isi:
        - Ei, toiset alkavat: Jos äänestätte minua, niin lupaan...

        Haa haa


      • mitäsnyt--

        Niin niin, ennen Kemin päättäjät olivat niiiiin hyviä....


      • Äääääääähäh

        Hähähähähähähähähähähääää...


      • apin
        Saman.huomasin kirjoitti:

        että joku tumma partalapsihan se siellä listalla komeili.
        Mitä luulet? Meneekö valtuustoon? Minä pahaa pelkään että menee suurimmalla äänimäärällä.

        Juuri näin . Menee valtuustoon suurimmalla äänimäärällä . Seuraavaksi tullut jää kauas äänimäärässä . Kemissä riittää tätänykyä suosijoita tälle politiikalle . Kaksi kuukautta vaalien jälkeen tumma poju on jo sosiaalitoimen johtaja . Puolenvuoden kuluttua hän on jo kaupunginjohtaja , koska nykyinen kaupunginjohtaja suosii tummia poikin , kuten muukin Kemin johtavassa asemassa oleva sisäänpäin lämpeävä eliitti .


      • Niinpäsnii

        Harmittaa kun noi paperittomatkin saa äänestää. Mitä he tietävät kaupungin asioista muuta kuin omat etunsa? Ja kohtahan niiden on pakko lähtä pois, tai ne viedään pois. Voitte vain kuvitella kuka ja nikä taho on pyytäny niitä sen numeron siihen piirtämään.
        Minusta tuo on perustuslain vastaista toimintaa.


    • alikersanttiköyrijä

      keminmaassa hionoa vaalitoimintaa se kemissä aina kaikki huonosti eri on maalikylillä kaikki toimii ei ole mistä valittaa

    • J.Tavasti

      Tervehditkö ensin itse, kun tulit äänestyspaikalle? Helppo vaatia hyviä tapoja muilta, jos ei itse hallitse alkeellisiakaan käytöstapoja.

    • apin

      Itse en voi äänestää lainkaa , enkä ole varma onko äänioikeuttakaan . En pääse terveyssyistä äänestyspaikalle , eikä ennakkoäänestys paikkojakaan ole lähimain . Olen luullut , että äänestäminen on kansalaisille maksutonta . Minä puolestani joutuisin maksamaan invataksin päästäkseni vaalipaikalle .

      • äänestinkinJo

        Se on pieni hinta siitä, että Suomessa on äänioikeus ja vapaat vaalit. Itse kyllä maksan mielelläni matkakustannukseni. Ajatelkaa millaista täällä olisi, jos ei kansalaisilla olisi äänioikeutta.


      • Muistappa

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1655
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      17
      1517
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      68
      1429
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      40
      1384
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      50
      1323
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1258
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1136
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1126
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1114
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1102
    Aihe