Toinen juttu

Teknodonna

Kävelin naisten perässä pitkin pitkää hotellikäytävää. He kävelivät samaan tahtiin ja keskustelivat vilkkaasti sekä käsillään että kehollaan. Toinen oli kuin yö ja toinen kuin sen yön jälkeinen päivä. He eivät olisi voineet olla erilaisemmat, kuin olivat. Mutta kuitenkin he olivat ulkoisesti lähes identtisiä; jos naisia tarkasteli mittanauhan näkökulmasta.

Oikeastaan he näytti shakkilaudan kuningattarilta, jotka olivat ainoat jäljelle jääneet nappulat koko hotellissa.

Itse tunsin olevani kuin heidän vanavedessä valuva varjo. Olin kuin epäilys tai moraalin jäänne. Raahautumisestani ei kuulunut ääntä.

Naiset astuivat sisään hotellihuoneeseen, joka kuului valkoiselle kuningattarelle. He keskustelivat hiljaa, joivat tuoremehua parvekkeella ja katselivat kaupungin kattojen ylitse aina merelle asti. Päivä oli kuuma ja kaunis. Meren yllä leijui usvaa, eikä horisonttia verhon takaa enää näkynyt. He tunsivat olevansa perillä puolikkaan ovaalin muotoisella parvekkeella, jonka kaiteelta pursusi kukkien väriloisto ylitse reunojen.

Valkoinen kuningatar nousee seisomaan ja ottaa kiinni mustan kuningattaren kädestä, hän taluttaa tämän vuoteen varjoihin ja he riisuutuvat sanatta, eleettä ja poikkeuksetta toistensa elämän edessä.

Meren ylle syttyy tuntematon tähti.

Keskellä päivää.

Keskellä päivää elämän keskitiessä minä seison vuoteen vierellä ja olen kaksi.

(hirn)

6

191

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Teknodonna
    • Teknodonna

      - Mä äänestäsin ton kakkosmirrin puolesta. Sillä irtoo parhaiten jalat lattiasta, vk sanoi ja osoitti sormellaan kuvaruutuun.

      - Ethän sä ole muita edes katsellut. Edestakaisin kelailet samaa kohtaa, mk vastasi ja asetteli tyynyä paremmins elän taakse. Oli pirullisen kuuma päivä tanssia.

      - Vähän sun näköinen, vk mutisi ja nytkytti itseään kuin saisi sähköä.

      - Ei mulla ole tollasta snäppäriä.

      - Ai tota lippistä?

      - Niin. Onks mulla muka tollanen perse ja naama sun mielestä?

      - No silleen vähän.

      - Montakohan sormea ton mirrit toosaan mahtuu?

      - Kuinka niin?

      - Näyttäisi vähän kahden sormen tyypiltä.

      - Jonkun pitäs näyttää sulle sormea, lesbo.


      Naiset nauroivat omille jutuilleen ja dippailivat aamiaistaan tuulensuojaan.

      Oli kyllä tyyntä.


      (tuplanaurua)

      • Teknodonna

        - Oletko sä koskaan yrittänyt kirjoittaa jotain?

        - Kenelle sä oikein puhut?

        - Mä olen funtsinut jotain raaputella. Tanssiminen rikkoo vaan paikat.

        - En mä ole rikkonut sun paikkoja.

        - Taas sun käsi on siellä.

        - Kyllä mä nyt tiedän, missä mun kädet on, lesbo.

        - Mä olen ajatelut kirjoittaa jonkunlaisen monologin, jossa kaks misua heittäs läppää keskenään, ja niiden sormet ja naama haisis toisillensa.

        - Siis niin kuin dialogin... vissiin?

        - Joo just sen.

        - Ne niin kuin makais jossain hotellissa Italiassa ja vetelis tyyliin viinipypäleitä aamiaiseksi ja ohuet verhot heiluis partsin ovella.

        - Aika siistii. Pääsenkö mäkin sinne?

        - No totta vitussa.

        - Levitä vielä vähän.

        - Mä en voi kohta enää kirjoittaa. Siis tän näppiksen pitäs kohta leijua ilmassa.

        - Uskomaton kymmensormijärjestelmä sulla. herrajesus sentään.

        - Sulla on tanssijan rytmi sun läpässä, portto.



        (hihitystä)


      • Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

        - Oletko sä koskaan yrittänyt kirjoittaa jotain?

        - Kenelle sä oikein puhut?

        - Mä olen funtsinut jotain raaputella. Tanssiminen rikkoo vaan paikat.

        - En mä ole rikkonut sun paikkoja.

        - Taas sun käsi on siellä.

        - Kyllä mä nyt tiedän, missä mun kädet on, lesbo.

        - Mä olen ajatelut kirjoittaa jonkunlaisen monologin, jossa kaks misua heittäs läppää keskenään, ja niiden sormet ja naama haisis toisillensa.

        - Siis niin kuin dialogin... vissiin?

        - Joo just sen.

        - Ne niin kuin makais jossain hotellissa Italiassa ja vetelis tyyliin viinipypäleitä aamiaiseksi ja ohuet verhot heiluis partsin ovella.

        - Aika siistii. Pääsenkö mäkin sinne?

        - No totta vitussa.

        - Levitä vielä vähän.

        - Mä en voi kohta enää kirjoittaa. Siis tän näppiksen pitäs kohta leijua ilmassa.

        - Uskomaton kymmensormijärjestelmä sulla. herrajesus sentään.

        - Sulla on tanssijan rytmi sun läpässä, portto.



        (hihitystä)

        Intimiteettisyistä sensuroitu kappale - sen lisäksi että se kryptataan - se vielä suljetaan tallelokeroon ja lukkoon tungetaan tyttöjen purukumia. Tällainen oli ainoa varma säilö. kaikenlaiset muunlaiset holvisysteemit olivat alkeellisia ja esimerkiksi datan polttaminen infantiilia.

        Tytöt olivat oikeassa, sotkeutuneina toistensa jäseniin ja elimiin kaikein mahdollisin keinoin. Tiukempaan pakettiin ei voi ihmistä kuvitella, kuin naisen kynsiin toinen nainen. Se oli niin kuin solid brass.

        - Sun nenä on mun perseessä, lessu.

        - Mitä valitat siellä. Sun piti kirjoittaa joku jutska, eikä marista. Funtsi, susta saattaa tulla joku tyyliin Oksanen.

        - Pitääks mun hommaa samanlainen fleda?

        - Ei oo vissiin must, mutta kyllä tolle jotain vois tehdä.

        - Kuinka niin?

        - Vaihtelu virkistää.

        - Ai sua vai? Ootko sä jotenkin kyllästynyt muhun?

        - Hölmö. Mä rakastan sua.

        - Sä oot ihana. Mä kirjoitan tänne, että sä oot ihana.

        - Spöpöä.

        (reps)


      • Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

        Intimiteettisyistä sensuroitu kappale - sen lisäksi että se kryptataan - se vielä suljetaan tallelokeroon ja lukkoon tungetaan tyttöjen purukumia. Tällainen oli ainoa varma säilö. kaikenlaiset muunlaiset holvisysteemit olivat alkeellisia ja esimerkiksi datan polttaminen infantiilia.

        Tytöt olivat oikeassa, sotkeutuneina toistensa jäseniin ja elimiin kaikein mahdollisin keinoin. Tiukempaan pakettiin ei voi ihmistä kuvitella, kuin naisen kynsiin toinen nainen. Se oli niin kuin solid brass.

        - Sun nenä on mun perseessä, lessu.

        - Mitä valitat siellä. Sun piti kirjoittaa joku jutska, eikä marista. Funtsi, susta saattaa tulla joku tyyliin Oksanen.

        - Pitääks mun hommaa samanlainen fleda?

        - Ei oo vissiin must, mutta kyllä tolle jotain vois tehdä.

        - Kuinka niin?

        - Vaihtelu virkistää.

        - Ai sua vai? Ootko sä jotenkin kyllästynyt muhun?

        - Hölmö. Mä rakastan sua.

        - Sä oot ihana. Mä kirjoitan tänne, että sä oot ihana.

        - Spöpöä.

        (reps)

        Se tytöistä, joka ei tanssinut vaan kirjoitti, tuli.

        Tuleminen on kuin joutuisi ulos huoneesta, joka on oma keho. Mielihyvä on kiinni ruumiissa, mutta jollain tapaa sitä on kaiken ulkopuolella valossa ja kirkkaudessa. Tätä kestää toisinaan liiankin kauan, sillä se on aika kovaa kamaa.

        - Olen huutamatta! Ne luulee meidän olevan jotain pervoja. Ties vaikka soittavat poliisit.

        - No minkä helvetin mä sille voin.

        - Sulta puuttuu kysymysmerkki tosta sun lauseesta. Pitäskö sun vielä meittiä sitä kirjoittamista ja jatkaa paikoillas hyppimistä. Sun perse saattaa lässähtää, jos droppaat danssan.

        - No, lässähtäähän se enyway.

        - Sä oot kyllä saatanan fiksu muija. Sä oot niin kuin ainoa realisti maailmassa. Sä tajuat lässähtäväs.

        Tytöt nauroivat yhteen ääneen.

        (naurau)


      • Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

        Se tytöistä, joka ei tanssinut vaan kirjoitti, tuli.

        Tuleminen on kuin joutuisi ulos huoneesta, joka on oma keho. Mielihyvä on kiinni ruumiissa, mutta jollain tapaa sitä on kaiken ulkopuolella valossa ja kirkkaudessa. Tätä kestää toisinaan liiankin kauan, sillä se on aika kovaa kamaa.

        - Olen huutamatta! Ne luulee meidän olevan jotain pervoja. Ties vaikka soittavat poliisit.

        - No minkä helvetin mä sille voin.

        - Sulta puuttuu kysymysmerkki tosta sun lauseesta. Pitäskö sun vielä meittiä sitä kirjoittamista ja jatkaa paikoillas hyppimistä. Sun perse saattaa lässähtää, jos droppaat danssan.

        - No, lässähtäähän se enyway.

        - Sä oot kyllä saatanan fiksu muija. Sä oot niin kuin ainoa realisti maailmassa. Sä tajuat lässähtäväs.

        Tytöt nauroivat yhteen ääneen.

        (naurau)

        Kaikki on kiinni rytmistä. Naisilla on hämmästyttävä taito rytmittää asioita yhteen sulavaksi jatkumoksi. Nainen on kuin lumoava runo siinä missä mies on jokin merkitykseltään hämäräksi jäänyt tolppa parkkiksen kulmalla.

        Törmäsin juuri tällaiseen tolppaan. Se oli juuri sen mittainen, että häpyluussa tuntui varsin vittumaiselta. Näyttäkää minulle yksi sellainen nainen, joka pystyttää tällaisen kapineen äiti maan otsaan, niin minä näytän teille kuinka rakennusvirastoon soitetaan ja vähän kysellään.

        (tuntemattomaksi jäänyt hymiö)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      66
      6382
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4106
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      265
      2529
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1990
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1498
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      96
      1348
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1097
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1080
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1026
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1001
    Aihe