Auttakaa mua

Auttakaa12vpoika

Mulla on tälläinen... no en tidä voiko sitä sanoa ongelmaksi muutta suurimalla osalla mun kavereista on tyttö tai poika ystävä mutta mulla ei ja se häiritsee. Oon siis 12v poika ja haluisin mulle tyttö ystävän mun kaa samast koulusta. Voisko joku tyttö kertoo et miten teen johonki vaikutuksen?

23

2802

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei.oikeesti

      Lyö ja purista persettä. Toimii aina

    • En usko että kenelläkään sinun kavereista on oikeaa suhdetta. Yleensä tuossa iässä ne on vain kavereita eikä yhtään sen vakavampaa.
      Ja turhaan sinä vielä etsit tyttöystävää, kun tuossa iässä 99% suhteista loppuu muutaman kk sisällä.

      • Auttakaa12vpoika

        Niin no... Kaikkihan sitä noin sanoo... Mun kaverilla on ainaki ihan 100% suhde ja on ollu yhes ainaki 3kk.


      • No, 3kk on todella lyhyt aika. 12v on vielä pieniä ja muuttuu paljon muutaman vuoden sisällä, joten pitkäaikainen suhde on todella epätodennäköistä.

        Itse olen 17v enkä ole koskaan seurustellut.


      • Auttakaa12vpoika
        TrolliMies69 kirjoitti:

        No, 3kk on todella lyhyt aika. 12v on vielä pieniä ja muuttuu paljon muutaman vuoden sisällä, joten pitkäaikainen suhde on todella epätodennäköistä.

        Itse olen 17v enkä ole koskaan seurustellut.

        No en tiiä ehkä puoli vuotta


    • Valitettavasti en voi oikein rohkaista sinua, muuten kuin sanomalla, että ole oma itsesi. Jos teeskentelet olevasi joku toinen, kuin oikeasti olet se rupeaa ajan myötä rasittamaan sinua.
      Olet nuori, todellakin, etkä vielä tarvitse mielestäni mitään suhdetta, sinulla on siihen kyllä myöhemmin aika. Joka päivä opit myös uutta kaikesta, elämästä ja muutenkin, jolloin osaat tehdä hyviä päätöksiä ja valintoja entistäkin paremmin. Sinulla ei ole kiire mihinkään.
      Kuitenkin onnea ja iloa elämääsi!

      • PeltolanTieltä

        " Valitettavasti en voi oikein rohkaista sinua, muuten kuin sanomalla, että ole oma itsesi. Jos teeskentelet olevasi joku toinen, kuin oikeasti olet se rupeaa ajan myötä rasittamaan sinua. "


        This.


    • Auttakaa12vpoika

      Odotan...

      • Hyvä idea, odota muutama vuosi.


    • Hei!
      Jos nyt aloittaisit olemalla kaveri tytöille ja katsot, miten asia siitä etenee. Sinulla on vielä aikaa ja olisi hyvä kasvaa rauhassa. Ehdit vielä tutustumaan moneen kivaan tyttöön.
      Terveisin Sampsa ja Päivi

      • Auttakaa12vpoika

        Siis mä tiedän monta kenet mä haluisin mut...


    • Siis ihmisiin pitää tutustuu, sanoo vaikka Moi aamulla kun tulee kouluun ja näkee ihmisen ekaa kertaa. ja sit jos tykkää toisesta niin sit alkaa. EI sitä voi pelkästään haluumisen takia tehä. Tyttö/poikaystävä ei ole mikään asuste joka vaan otetaan sen takia että muillaki on,

    • ongelmasi on se että haluat tyttöystävän vain mielyyttääksesi kavereitasi joten kannattaa unohtaa koko juttu

    • Reality876

      Tarzan leikit ja pikkuautoilla pörrääminen on ton ikäiselle sopivampia harrastuksia. Jokainen pimu ketä nyt himoitset on 50 vuoden päästä räjähtäneitä rumia vanhoja akkoja kuten itsekin ajan runtelema vanha mies Unohda koko juttu ja leiki leluillasi.

    • Neponen88

      Moi! Suosittelen että menet kikkeli edellä tytön ikkunasta sisään ja sanot että "aika panna, suuhun nanna" minulla ainakin toimi! Suosittelen! vinks vinks ;)

    • SHINKANSEN

      Sanoisin et oota semmosta jonka oikeesti haluut, joku jota et saa sun mielestä ja jonka näkeminen on päiväsi kohokohta.

      Vaikutukseen taas et oo oma ittes ja hyvä hygienia on oikeesti tosi tärkeetä. Eri tytöt tykkää eri asioista, esimerkiks mä oon ihan heikkona söpöihin, ujoihin, rehellisiin ja fiksuihin poikiin.

      Älä tee asioita vaa koska haluut miellyttää toisia. Tulee helposti semmo olo et vaa nuoleskelet jonku persettä ja kukaa ei tykkää semmosista. Oo vaa rehellinen ittelles ja muille. Sulla ei oo mikää kiire. Mä ihastuin ekaa kertaa viime vuonna, se jätkä oli oikeesti ihan täydellinen, sit omalla tosi awkwardilla tavallani kysyin sitä ulos, se suostu ja nähtii pari kertaa, pussailtiinki, mut valitettavasti se sit vaa hävis :c mut mun pointti on, et turhaan nyt kiirehdit, etityisesti ku puberty hits hard nii oot viiden vuoden päästä paljon kypsempi.

      Mä oon 17-vuotias tyttö.

      • Auttakaa12vpoika

        No just eilen olin partiossa Yrjönpäivä kirkossa ja mu viereen istu yks ihan älyttömän ihana tyttö ja mä haluisin olla sen kaa miten voisin kysyy silt et alax olee


    • Auttakaa12vpoika

      Auttaisitteko te?

      • Katsotaan muutaman vuoden päästä.


    • Auttakaa12vpoika

      Ookei.......
      Nyt mun paras kaveri on yhes olkoon nyt vaikka hildan kaa. Ei sillee et hildas ois mitään pahaa mut...

    • Auttakaa12vpoika

      Auttakaa

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2576
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1421
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      73
      1421
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1176
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1133
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1131
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1083
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1042
    Aihe