Sähköpotkulauta rajoittimen poisto sekä kokemuksia

Sähköpotkulauta

174

82735

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Trafin sivu sanoo, että sähköpotkulauta saa kulkea max. 25km/h, mutta koska sitä ei tarvitse vakuuttaa ym, kuinka kukaan edes huomaisi jos malli todellisuudessa kulkisi huomattavastikin kovempaa kuin 25km/h? (Edellyttää etten ajelisi sillä juurikaan yli 25km/h ihmisten ilmoilla)

      • Anonyymi

        vittuako niitä trafin sääntöjä noudattamaan. antaa palaa vaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        vittuako niitä trafin sääntöjä noudattamaan. antaa palaa vaa

        Miten rajottimen saa pois


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten rajottimen saa pois

        Nii


      • Anonyymi

        Ei sillä oo mitää väliä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten rajottimen saa pois

        Miten rjoittimen saa pois ku ei jaksa ajaa niin hiljaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        vittuako niitä trafin sääntöjä noudattamaan. antaa palaa vaa

        Mitä jos sitte poliisi näkee että menee yli ja pysäyttää tuleeko vitulliset sakot vai eikö edes välitä vai mitä teet sitte lähetkö karkuun?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä jos sitte poliisi näkee että menee yli ja pysäyttää tuleeko vitulliset sakot vai eikö edes välitä vai mitä teet sitte lähetkö karkuun?

        Ei mulle tullu mitää sano vaa että kypärä päähän vaik mun lauta kulkee yli 25 nyt 35 Pia kovempaa ku osat tuloo


      • Anonyymi

        Mäkin ajoin mun sähköpotkulaudalla sellasella istuttamalla 45 ihmisten ilmoilla eikä ketää kiinnostanut


    • HondaKurkonAkseli

      Noi on kyll makeit vehkeit.
      Nappaan rajoittimen vex.
      Rakennan takapenkin.
      Asennan sivulaukkuja kax ja takalaukun selkänojalla, sellaisen kun Harrikoissa.
      Jutustelija ykkönen kakkospaikalle ja lähdetään Euroopan kiertueelle.
      Repikää siitä fattamotoristit.

      • Jutustelija1

        Sähköpotkulaudalla Eurotourille, siihen ei ole vielä kaikki yltäneet :-)


      • HondaKurkonAkseli

        Eikä yllä koska me kaksi olemme palstan ainoat tervepäiset moottoripyörähaaveilijat.


      • Anonyymi

        Lait viel kyltti kylkeen: En osaa muuta!


    • Anonyymi

      Tietoa tähän, samaa kyselisin kuin aloittaja ja juuri tuon tyyliseen vehkeeseen

    • Anonyymi

      Kannattaa ostaa suoraan laiton peli joka kulkee 60-80 km/h kun ei ole mitään rajoittimia. Ei sitä poliisi huomaa kun ajelee ihmisten ilmoilla rauhallisesti.

      • Anonyymi

        Ja mitäs sit kun tulee kojolle? Mites meinasit selittää sen n. 40km/h ylinopeuden?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja mitäs sit kun tulee kojolle? Mites meinasit selittää sen n. 40km/h ylinopeuden?

        Sano vaan että oottakaa niin kaivan hullunpaperit esiin, niin vielät pöpilään.


    • Anonyymi

      Kiinnostaisi itseäkin tuollainen kun en jaksa mitään mopokorttia ajaa tai maksaa.

    • Anonyymi

      YouTubessa katselin jonkun Xiaomi M365:n arvostelun ja siinä mentiin talvella ilman mitään ongelmia.

      • Anonyymi

        Xiaomiin ainakin saa asennettua custom firmwaren jolloin ei rajoittimia.


      • Anonyymi

        Miten otetaan rajoitin pois


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Xiaomiin ainakin saa asennettua custom firmwaren jolloin ei rajoittimia.

        Mistä moisen saa??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten otetaan rajoitin pois

        No ota tongit ja vetäse se pois


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Xiaomiin ainakin saa asennettua custom firmwaren jolloin ei rajoittimia.

        miten löytää tuon custom firmwaren


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        miten löytää tuon custom firmwaren

        Löytyy heti googlesta... Hakusanakin on aika itsestään selvä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Xiaomiin ainakin saa asennettua custom firmwaren jolloin ei rajoittimia.

        Mistäs kyseisen ohjelman löytää


    • Anonyymi

      Monissa eri potkulaudoista on se rajoitin helposti poistettavissa, ainaki e- scoot potkulaudassa tarvii vain yksi sininen johto irroittaa, sitä ei tarvi katkaista kun siinä on liitin, huippunopeus kasvaa huomattavasti, ennen 20km/h nyt noin 32km/h

      • Anonyymi

        Minulla on tilattu ebaysta. Saksasta tuli Scooter lauta. Noin 170e maksoi.
        Näissä on liittimet sulatettu kutistesukkaan ja näyttää että sen sisällä ois muoviliima.
        Pitäisikö moottorilta päin oleva johto katkaista?
        1mm2 johtoja , 3kpl vihreä, sininen, keltainen.?

        Sitten on 5kpl 0.5mm2 johtoja.
        punainen, sininen,keltainen,vihreä,musta?


      • Anonyymi

        missä se sininen piuha on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on tilattu ebaysta. Saksasta tuli Scooter lauta. Noin 170e maksoi.
        Näissä on liittimet sulatettu kutistesukkaan ja näyttää että sen sisällä ois muoviliima.
        Pitäisikö moottorilta päin oleva johto katkaista?
        1mm2 johtoja , 3kpl vihreä, sininen, keltainen.?

        Sitten on 5kpl 0.5mm2 johtoja.
        punainen, sininen,keltainen,vihreä,musta?

        Mistä tilasit saksasta? Tulli maksuja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä tilasit saksasta? Tulli maksuja?

        Ääliö. EUn sisältä tilattaessa ei tule tullimaksuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on tilattu ebaysta. Saksasta tuli Scooter lauta. Noin 170e maksoi.
        Näissä on liittimet sulatettu kutistesukkaan ja näyttää että sen sisällä ois muoviliima.
        Pitäisikö moottorilta päin oleva johto katkaista?
        1mm2 johtoja , 3kpl vihreä, sininen, keltainen.?

        Sitten on 5kpl 0.5mm2 johtoja.
        punainen, sininen,keltainen,vihreä,musta?

        räjähdät kun väärän katkaset


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Älä osta!! Sekundaa myyvät eivätkä anna takuuta!!


      • Anonyymi

        Osta vaa ja älä kuuntele noita


      • Anonyymi

        Osta vaa ja älä kuuntele noita


      • Anonyymi

        Mitä on nuista suomeksi? 😂
        Mene takaisin kouluun!


    • Anonyymi

      Ottaa kipeää kun lentää viritetyllä laitteella asfalttiin. Turha kuormittaa terveyskeskuksia tahallaan. Sama pätee bensakäyttöisiin mopoihin.
      Pahin virhe on virittää lähes jarruton PV tai Monkey. Endurot ovat paljon turvallisempia viritettäviä, jos on pakko tehdä laittomuuksia.

    • Anonyymi

      Mitenköhän saa tuommoisesta preeco vehkeestä rajoittumen irti mikä johto se niistä on

    • Anonyymi

      Miten se rajotin pois otetaam et pääsis kovempaa ku 25km h

      • Anonyymi

        Sakkopaikka jos kulkee nopeammin kuin 25 km/h. Jos nopeus on suurempi kuin 25 km/h se on rekisteröitävä mopoksi, otettava vakuutus ja oltava ajokortti.

        Jalkakäytävällä saa ajaa vain sellaista sähköpotkulautaa jonka nopeus on rajoitettu enintään 15 km/h.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sakkopaikka jos kulkee nopeammin kuin 25 km/h. Jos nopeus on suurempi kuin 25 km/h se on rekisteröitävä mopoksi, otettava vakuutus ja oltava ajokortti.

        Jalkakäytävällä saa ajaa vain sellaista sähköpotkulautaa jonka nopeus on rajoitettu enintään 15 km/h.

        Tuskin poliisi noita potkulautoja kuitenkaan valvoo. Järki tietenkin pidettävä päässä kun on nopeammin kulkeva vehje.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sakkopaikka jos kulkee nopeammin kuin 25 km/h. Jos nopeus on suurempi kuin 25 km/h se on rekisteröitävä mopoksi, otettava vakuutus ja oltava ajokortti.

        Jalkakäytävällä saa ajaa vain sellaista sähköpotkulautaa jonka nopeus on rajoitettu enintään 15 km/h.

        Voi pitäis sakottaa siis kun kulkee 26kmh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sakkopaikka jos kulkee nopeammin kuin 25 km/h. Jos nopeus on suurempi kuin 25 km/h se on rekisteröitävä mopoksi, otettava vakuutus ja oltava ajokortti.

        Jalkakäytävällä saa ajaa vain sellaista sähköpotkulautaa jonka nopeus on rajoitettu enintään 15 km/h.

        Sähköpotkulaudalla ei saa ajaa jalkakäytävällä ollenkaan, jos ei ole pyörätietä täytyy ajaa ajoradalla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sakkopaikka jos kulkee nopeammin kuin 25 km/h. Jos nopeus on suurempi kuin 25 km/h se on rekisteröitävä mopoksi, otettava vakuutus ja oltava ajokortti.

        Jalkakäytävällä saa ajaa vain sellaista sähköpotkulautaa jonka nopeus on rajoitettu enintään 15 km/h.

        ei saa kun kävelynopeutta ajaa eli 5kmh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi pitäis sakottaa siis kun kulkee 26kmh

        En kulke 26, lauta rupe ite jarruta.


    • Anonyymi

      Xiaomi M365:n pro on sinnä rajotin

    • Anonyymi

      Pitäiski xiaomi m365 prosta mikä piuha ottaa irti

      • Anonyymi

        Harmaa yksittäinen piuha on kaikissa vehkeissä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harmaa yksittäinen piuha on kaikissa vehkeissä

        Onko toi harmaajohto varma kun sen vetäsee poikki nii rajotin ei enää toimi🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko toi harmaajohto varma kun sen vetäsee poikki nii rajotin ei enää toimi🤔

        Parempi kun et mene mitään johtoja kuule pätkimään Xiaomista.


      • Anonyymi

        Itte en kyllä menis jatkasee mitää johtoja xiaomista


    • Anonyymi

      Ite huristelen mayor maikilla joka päivä fiiliksen mukaan 45kmh ja 90kmh välillä.. toki poliiseja aina jaksaa kiinnostaa mut jos tuntee mestari hyvin mihin pääsee ja ei pääse autol niin pääsee todella helposti karkuun.. pelkästään viritetyllä Max g30 vetelin joskus jepareira karkuun ja jallitin ne mettäpolulle jumiin..

    • Anonyymi

      Ei siel mitään johtoja tarvi näpprätä, ilmaisia viritysohjelmia löytyy netistä

    • Anonyymi

      Missä rajoitin on

    • Missä on rajoitin xiaomi m366 pro 2:ssa ja miten sen saa pois, että pääsee pikkase lujempaa kuin 25km/h?

      • Siis Xiaomi m365 pro 2


      • Anonyymi

        Siis kirjota vaan youtubeen xiaomi m365 pro 2 speedhack


    • Anonyymi

      Ihanasti on taas vastattu selkeään kysymykseen🤦‍♂️ Mutta ei kait siinä.

      Jos joku tietää kysymykseen liittyvän kokonaisuuden, niin olisin siitä keskustelusta erittäin tyytyväinen.

      En tarvitse muita kommentteja, että on mopo jne. Tiedän sen kyllä...

    • Anonyymi

      Olisko ohjeita miten virittää sähköpotkulauta ihan niinku vaihe kerrallaa

    • Anonyymi

      Tietääkö joku miten augment.eco skuutista saa rajoittimen pois? Uudessa mallissa todella hyvä vääntö. Ehdottomasti paras skuutti mitä itse oon ajanut (oon kokeillut n 10 eri skuuttia mukaan lukien niiden viime vuoden malli). Kovempi nopeus kiinnostaisi silti :)

      • Anonyymi

        Es 210 mallista on hankalampi saada kun on eristetty potkulaudan asetukset sovelluksella josta on jätetty nopeuden muuttamis asetus kokonaan pois


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Es 210 mallista on hankalampi saada kun on eristetty potkulaudan asetukset sovelluksella josta on jätetty nopeuden muuttamis asetus kokonaan pois

        Kun taas edeltäjässä oli potkulaudab asetuksen itse potkulaudassa ja sieltä sait vaihdettua nopeuden ja muutkin asetuksen moottorijarru jne jne


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun taas edeltäjässä oli potkulaudab asetuksen itse potkulaudassa ja sieltä sait vaihdettua nopeuden ja muutkin asetuksen moottorijarru jne jne

        Tarkoitatko ES 10 Onea? Nopeuden sain nostettua 30km/h. Löytyi Youtubesta ohje. Pystyykö muutakin säätämään? Muuten aivan loistava laite mutta hyytyy mäkiin. Pitäisi varmaan päivittää ES 210:seen. On ilmeisesti paljon parempi..


      • Anonyymi

        Nykyään saa tästäkin pois ja huiput jonnekkin 35-39km/h kieppeille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nykyään saa tästäkin pois ja huiput jonnekkin 35-39km/h kieppeille.

        Jep! Ite vedin omalle samat! Painoa 98-100kg ja pääsen 31-32km/h joskus enemmän pienessä loivassa mäessä!


    • Anonyymi

      Ainakin huonona puolena on se että ilman rajoitinta kun vetelee täysillä, kaatuessa lähes aina tulee asiaa sairaalan ensiapuun.

      • Anonyymi

        Ei tässä kysytty että miten käy jos kaatuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tässä kysytty että miten käy jos kaatuu.

        No sanotaan sitten että saa sakot.


      • Anonyymi

        On sullaki melko surulline elämä ku tuut tänne vinkumaa mitä käy jos tekee tota ja tota :D


    • Anonyymi

      En suosittele päivittämään es210 versioon koska siitä ei tällä hetkellä kukaan ole saanut rajoitinta pois ja se "isompi" moottori 450w on vain päivitetty ohjelmistosta eli täysin sama moottori kun es one 10 mutta päivitetty käyttämään virtaa eritavalla

      • Anonyymi

        Ok,kiitos tiedosta. Hyvä laite tuo es one 10 muuten on. 30km/h riittävä vauhti kyllä. Noin 20km pääsee tavallisella akulla. Tosin eipä ole painoakaan kuin 70kg joten sujuvaa matkantekoa. Kysyin Augmentilta mäkien nousukyvystä niin vastasivat että tulossa joku päivitys joka parantaisi sitä. En ole ladannut sovellusta kun se kuulemma estää sen jälkeen tuon nopeuden nostamisen 30km/h,tiedä sitten pitääkö paikkaansa. Mietin vaan tuota mahdollista päivitystä josta Augment puhui,pitääkö itse jotenkin aktivoida jotain jostain :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok,kiitos tiedosta. Hyvä laite tuo es one 10 muuten on. 30km/h riittävä vauhti kyllä. Noin 20km pääsee tavallisella akulla. Tosin eipä ole painoakaan kuin 70kg joten sujuvaa matkantekoa. Kysyin Augmentilta mäkien nousukyvystä niin vastasivat että tulossa joku päivitys joka parantaisi sitä. En ole ladannut sovellusta kun se kuulemma estää sen jälkeen tuon nopeuden nostamisen 30km/h,tiedä sitten pitääkö paikkaansa. Mietin vaan tuota mahdollista päivitystä josta Augment puhui,pitääkö itse jotenkin aktivoida jotain jostain :)

        Itse omaan es210 ja kiinnostaisi juuri saada kulkemaan enemmän kuin 25


    • Anonyymi

      Miten e-free sähköpotkulaudoista otetaan rajoitin pois?

    • Anonyymi

      Miten e-way e500 saadaan nopeammaksi/rajoitin pois?

      • Anonyymi

        Itellä e-way 350 tiedätkö miten saa rajottimen poissa tiedätkö mikä piuha se on


      • Anonyymi

        Samaa itsekin mietin...


      • Anonyymi

        Ootko saanu selville mulla sama ongelma


      • Anonyymi

        Sain minun oman eway e500 kulkemaan 32km/h


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sain minun oman eway e500 kulkemaan 32km/h

        Miten?


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten?

        Niin ja tuo toimii vain androidilla


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lataamalla tuon ja ÄLÄ PÄIVITÄ UUDEMPAAN VERSIOON VAAN KLIKKAA OHI PÄIVITYS ILMOITUKSESTA! Sitten yhdistä sähköpotkulautasi ja valitse unlimited speed: https://drive.google.com/file/d/18FJiKL2883tkE64psYDDN1GxNIJNzttL/view

        Mikä sen sovelluksen nimi on ku tuo linkki ei aukee mulla? Olis täällä e way 600 eikä kulje kuin 19-20 vaikka lupaavat 25?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itellä e-way 350 tiedätkö miten saa rajottimen poissa tiedätkö mikä piuha se on

        Ootko saanu vauhtia lisää. Itsellä kans tuo e350 ja jos sait niin miten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten?

        Laitoin sen iskän bemarin kyytiin, ja ajettiin motarilla kahtasataa 👌😎.


    • Anonyymi

      xiaomi pro 2. Miten poistan entisen käyttäjän sovelluksen skuutista.

      • Anonyymi

        Jarru ja kaasukahva pohjaan, ennenkuin laitat päälle - pitäisi vilauttaa 14 koodia kun hardreset on valmis.


    • Anonyymi

      Eway350 miten rajoitin poistetaan...

      • Anonyymi

        Komppaan edellistä.??


      • Anonyymi kirjoitti:

        Komppaan edellistä.??

        Moi. Mä haluisin ottaa rajooittimen pois, niin et otan sen liittimest irti? Et jos joku mua huomattavasti fiksumpi tyyppi osais pikkasen jeesata vatipäätä sen verran, et neuvoo, et minkäs värinen johto pitää irroittaa, et scootin saa kulkemaan koveempaa, et ei tarvi hävetä, kun vanhat muorit ajelee kolmipyöräisel ohi : ) Et jos sen verran vois joku jelppii tällaista tunarii, joka ei osaa noita juttui. Tää on mulle jo toinen scootti ja nyt tahtois jo et tulis vauhtii pikkasen lisää ns. vakkari lautaan, kun ei ole viel varoi ostella tuplamoottorist ; ) Nim. Ei haittaa vaikka tulee asfaltti-ihottumaa tai leekot lahtee, sillä hauskaahan pitää olla ja vaaratilanteit ; )!?


      • skarbone kirjoitti:

        Moi. Mä haluisin ottaa rajooittimen pois, niin et otan sen liittimest irti? Et jos joku mua huomattavasti fiksumpi tyyppi osais pikkasen jeesata vatipäätä sen verran, et neuvoo, et minkäs värinen johto pitää irroittaa, et scootin saa kulkemaan koveempaa, et ei tarvi hävetä, kun vanhat muorit ajelee kolmipyöräisel ohi : ) Et jos sen verran vois joku jelppii tällaista tunarii, joka ei osaa noita juttui. Tää on mulle jo toinen scootti ja nyt tahtois jo et tulis vauhtii pikkasen lisää ns. vakkari lautaan, kun ei ole viel varoi ostella tuplamoottorist ; ) Nim. Ei haittaa vaikka tulee asfaltti-ihottumaa tai leekot lahtee, sillä hauskaahan pitää olla ja vaaratilanteit ; )!?

        Edelliseen sen verta, et scoottini on toi E-way 600 Max ja siitä pitäis jollain fiksul neuvoo, et minkäs värinen piuha/liitin pitää irroittaa, et lauta kulkee pikkasen lujempaa. Sillä lauta menee vain tosiaan mökki käyttöön ja siel saa ajella omii ja hiljaisii teitä pikkasen lujempaa. Sielhän sääsketkin päästelee jo 30km/h, niin pitäis niitäkin päästellä karkuun : )


    • Anonyymi

      xiaomi mi electric scooter essential lite harmaa piuha rajottimen?

    • Anonyymi

      Swoop es 600 x miten rajoitin pois?

    • Anonyymi

      Rajoitin ei vaikuta tehoon vaan ajonopeuteen. Kun rajoituksen mukainen ajonopeus saavutetaan, moottorilta katkeaa virta, kunnes nopeus laskee taas hyväksyttyyn. Eli toimintaperiaate on erilainen kuin tehorajotetuissa polttomoottorimopoissa.

    • Anonyymi

      Mulla on meeko proo rajoitin oli vain otaa liitin irti ja rupesi kulkemaan56km/h tasaisella

      • Anonyymi

        Siitä kun lentää turvalleen, menee jo enemmänkin luita rikki eikä äitikään enää tunne naamasta.


      • Moi. Voitko auttaa mua mitenkään? Mul on toi e-way 600 max ja olis ihan yes, et lauta kulkis pikkasen paremmin, kuin lastenvaunut : ) Oli miten rajoitin poistetaan tai minkäs värinen piuha/liitin otetaan vex : )? auta, jos vain suinkin voit??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siitä kun lentää turvalleen, menee jo enemmänkin luita rikki eikä äitikään enää tunne naamasta.

        Oo nyt varovainen ettet vahingossa elä


    • Anonyymi

      Swoop es 600 x miten rajoitettu?

    • Joku sanoo, et joku liitin vain irroittaa ja toinen toista? Niin olisitko sä mun auttava enkeli ja voisit neuvoo, et miten mä saan ton e-way:ni kulkemaan, et ei lapset mene polku-autoil ohi : )

    • Anonyymi

      Miten e-way e500 sähköpotkulaudasta saa rajottimen pois?

      • Anonyymi

        Helposti.


    • Anonyymi

      Miten denver sähköpotkulausasta saa rajoittimen pois

      • Anonyymi

        Mene kysymään Tonkmannin aisakaspalvelusta.


      • Anonyymi

        Samaa itekki mietin


    • Anonyymi

      Onko Xiaomi essential ei mallissa rajoitin? Jos on niin missä?

    • Onko Xiaomi essential eu mallissa rajoitin? Jos on niin missä se sijaitsee?

      • Anonyymi

        Jossain EU maassa, ehkäpä Saksassa ?


    • Anonyymi

      Miten denver sel sähköpotkulaudasta saa rajottimen pois

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Miten denver sähköpotkulaudasta saa Bluetoothin päälle?

    • Anonyymi

      Itte tilasin xiaomin pro2:sen. Kattelin jo kuinka saa softalla ohitettua rajottimen. Mutta kuinkas lätkä pohjassa kruisailu vaikuttaa ajomoottorin lämpöihin? Ylikuumeneeko? 7km per suunta ku töissä käyn. Tasaista on ku lakeuksilla asustelen.

      • Anonyymi

        Kuumenee huomattavasti, maailmalla on syttynyt näitä palamaan kun rajoitin on poistettu.


    • Anonyymi

      Meillä pojalla uusi Ninebot Max sähköpotkulauta. Olivat sitten veljekset päättäneet ladata jonkin viritys sovelluksen siihen jonka seurauksena ninebot käynnistäessä tarjoaa vikakoodia 19,ja sammuu.Bluetooth yhteyttä ei siihen näinollen saa.Kellään tietoa mitä tuolle voi tehdä?

      • Anonyymi

        Pitää ns. kipeinään, ja antaa pojalle selkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitää ns. kipeinään, ja antaa pojalle selkään.

        Voi myös laittaa vahingon ns. kiertämään, eli lapsen karuselliin ?


    • Anonyymi

      Postimies, putkimies ja naapurin Reiska osaavat käyttää meisseliä, ja korjata kaiken, kun vaan on rouva itsekseen kotona remontin aikaan!

    • Anonyymi

      Rajoittimen poiston jälkeen potkulauta tulee rekisteröidä moottoripyöräksi. Tämän jälkeen sillä voi ajaa myös moottoritiellä.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Kyllä lähtee! Karvanopat voi ripustaa tankoon!


      • Kiitos vinkistä. En aatellukkaa että tämmösen kiihtyvyyden vois saada lautaa :D Nyt enää vaa ne karvanopat, ei vaa kyllä kelpaa ajella ku kaasusta tapahtuuki jotain


    • Anonyymi

      Miksi tänne ei saa kirjoittaa Pensselisetä ? Niilin hanhet ?

      • Anonyymi

        Palstaa taitaa moderoida Meisselisetä ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palstaa taitaa moderoida Meisselisetä ?

        Uhh


    • Anonyymi

      Ladatkaa kingsong soft tuner toimii kaikkiin bluetooth lautoihin ei tarvitse asennella firmiksiä

      • Anonyymi

        https://drive.google.com/file/d/18FJiKL2883tkE64psYDDN1GxNIJNzttL/view siinä linkki


      • Anonyymi

        Sitten poliisit alkaa kirjoitella sakkoja ylinopeudesta ja kortitta ajamisesta (tarvitaan A1 kortti), muut viranomaiset alkaa lähetellä 20 kertaisia laskuja vakuuttamattomalla ajoneuvolla ajamisesta.


    • Anonyymi

      Miten ottaa rajoitin pois insera e scooter

    • Anonyymi

      Miten ottaa insera sähköpotkulaudasta rajoitin pois?

      • Anonyymi

        Siellä on useita johtoja, jotka voi kokeilla katkaista. Näissä nykyisissä sähköpotkulaudoissa on jo varmaankin ns. WEL eli wireless electricity, joten nuo johdot lienevät pelkästään rajoitinta varten. Voi toki olla, että kun johdot on onnistuneesti katkaistu, niin lauta kulkee enää energiajuoman voimalla, mutta isi kyllä varmaan sitä hankkii, kun on laudankin sinulle ostanut.


    • Anonyymi

      Miten xiaomi pro 2 seriesistä rajotinta sais pois?

      • Anonyymi

        Johdot poikki, ja energiajuomaa reilusti! Kyllä lähtee kun tarpeeksi potkii!


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täältä rajoitin pois ja muutaki kivaa thttps://ruutunopeus.fi/sahkopotkulaudan-viritys/

        Hienoa, että joku auttaa jonneja saamaan laudoille lisää vauhtia 👍. Saako tuolta linkkaamaltasi sivulta myös boostattua energiajuomaa ?


    • Anonyymi

      Miksi pitää vastata jonneille ilkeästi ? Nehän vaan tahtovat isin ostamaan potkulautaan lisää vauhtia, kun kavereiden mummot menee kadulla nopeammin.

    • Anonyymi

      Eilen tuli seurattua kuinka kovaa tuollainen "viritetty" sähköpotkulauta kulkee. Aikuinen mies ajoi loivaa ylämäkeä pyörätiellä kadun varressa, niin todellista 50 km/h ajamalla saavutin menijän hiljalleen, joten hänen nopeutensa oli noin 40-45 km/h. Poliisi olisi ilmeisesti lätkäissyt sakkolapun.

    • Anonyymi

      Miten näkyy nopeus

    • Anonyymi

      Mitä tehdä jos xiaomi pro 2 alkaa yhtäkkiä mennä vaan 20kmh S vaihteella

    • Anonyymi

      Mites tuollaisesta Velocifero Mad 1000w saa rajoittimen pois?

      • Anonyymi

        Oletko keksinyt vastausta. Johtoja irrottamalla se ei varmaankaan onnistu. Naapurin kanssa meillä samanlaiset mad1000w , mutta naapurin mopossa ei rajoitinta. Samat johdot kuitenkin kiinni. Olisiko softapuolella ratkaisu?


    • Anonyymi

      Voi helvet mikä kakaroitten höpöhöpö palsta tämäkin on. Älkää vaan kukaan kuunnelko näitä apinoita, täältä et tule apua saamaan.

    • Anonyymi

      ootko keksiny miten rajottimen saa pois?

      • Anonyymi

        Kyllä olen Velociferoon. Tarvitsee johdon (kiinasta noin 30€ kuluineen), jolla liitetään tietokoneeseen. Johdon mukana tulee latauslinkki softalle. Googlella löytyy kyllä kauppa ja ohjeet.


    • Anonyymi

      Miten noista preecon sähköpotkuladoista saa rajottimen pois?

      • Anonyymi

        Controlin otat ruuvilla auki ja pois paikoiltaan. Takaa löytyy vihreet johdot jotka toisissaan pikaliittimellä. Alkaa punanen nappiin toimimaan


    • Anonyymi

      Motor controlista otat pikaliittimellä vihreet pois toisistaan just testasin. Joutuu ottaa irti ku on jemmattu ohjaimen taakse

      • Anonyymi

        Mikä noista vihreistä? Sen liittimen missä 3 johtoa vai 2 johtoa?


    • E Fox custom cruiser. Rajoittimen poisto, onko tietoo?

      • Anonyymi

        Niinpä? Kertokaas ny joku..


    • Anonyymi

      Laitonta laitetta ei kannata hankkia. Ei myöskään kannata poistaa rajoittimia. Jos joutuu onnettomuuteen, niin mikään ei taida korvata mitään, koska on täysin laiton peli.

      • Anonyymi

        Ei ole laiton peli jos rekisteröi mopoksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole laiton peli jos rekisteröi mopoksi.

        Katsastusinsinöörillä on pokassa pitämistä kun asiakas yrittää muutoskatsastaa sähköpotkulaudan mopoksi, vaikka se ei täytä mopon tyyppihyväksyntävaatimuksia alkuunkaan.


    • Anonyymi

      fackin dubi

    • Anonyymi

      Ensimmäinen tuollainen sähköpotkulauta tuli vastaan joka kulki yli 30km/h. Poljin polkupyörällä suoralla ohi, mutta jäin jälkeen ylämäessä. Voin veikata, että poljin suoralla 40km/h eikä tuollainen kauas taakse jäänyt. Kieltämättä kunnioitettava nopeus tuollaiselle sähköpotkulaudalle, mummot jää jälkeen niiden sähköpolkupyörillä.

    • Anonyymi

      Swoop N3 Cruiser, onko neuvoja miten rajoitin irrotetaan? Kiitos

    • Anonyymi

      Tietääkö joku minkä värinen rajotin piuha on seon 350W

    • Anonyymi

      Osti itte ton zero 11x 3200e. Ei tarvi paljo kituutella jollain vitun 200w ylämäen joutuu työntää. Omasta löytyy melkeen 7kw ja kulkee reilu 90kmh. Täytyy olla vähä tyhmä jos jää odottaa että siat kirjottaa sakkoa. Kiihtyy kasikymppii asti alle 10 sek ni painan aina kävelytiel tai mettään karkuun. Mitää rekkarei ole nii hauska kiusata. Älkää perkele ostako sellasia tussuja ku kunno vehkeitä saatavil. Iha 60kmh riittää jo alkuun max vauhdiks jos vaa kaupungin alueen ajelee

    • Anonyymi

      Kellään tietoa miksi mun preeco kulkee vain 21kmh rajottimella pystyykö säätämään?

    • Anonyymi

      Preecon 1.000 w sähköpotkulaudalla ei aikuinen tee mitään. Vähän jyrkempi mäki, niin sähköpotkulaudasta tulee potkulauta. Itse painan 92 kg, jolloin mäkiä ei voi nousta ilman apua.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Miten saan mun swoop es350 viritettyy .tänään voin kertoo et mitä sen sisällä on

    • Anonyymi

      Sähköpotkulautailijoille ilmakiväärillä perustuksiin!!Ei väliä muista!!!Ja renkaat paskaksi samantien!!!

    • Anonyymi

      Mitä työ vittu narisette täällä paskapäätkertokaa tuolle pojalle mitenkä virittää sitä romua vittu ei se kysyny trafin neuvontaa. 😂😂 Vittu mitä kansaa te ootte. Todellisuudessaan täällä ei vittuilijoista tiiä ees mitenkä se rajottimenpoisto tapahtuu kuhan pitää vittuilla samalla ku pelaa runescapee. 😂😂😂 Ootte työ vittu aika miehiä joka keskustelupalstalla sama homma iltasanomissa murha infoon

    • Anonyymi

      Joko nyt joku saa rajoitti meni pois es210::ta

    • Anonyymi

      Ei oo pakko vastata.
      Ompas kädetön tämä porukkaa

    • Anonyymi

      Tietääkö joku saako ewheels e2s v2 rajottimen pois 20-21 mallista?

    • Anonyymi

      Kiinnostaa lähinnä missä oikein asutte, kun siellä pikkulapset ja mummot menee kovempaa kuin 25 km tunnissa. Itse asun itä-Helsingissä ja ohitan ainakin työmatkalla kaikki muut paitsi toiset lautailijat.

    • Anonyymi

      Miten viritetään eway e600 max

    • Anonyymi

      Tietääks joku miten virittää nordic racer 600e ku se menee 20kmh

    • Anonyymi

      Mutta miten pystyy seon sähköpotkulaudan rajojttimen poistamaan

    • Anonyymi

      miten tämmöne SEON CITY 800W viritetää

    • Anonyymi

      Osaako joku sanoa miten rajoittimen saa pois

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1036
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      967
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      714
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe