Elisan rosvous

Ahneenloppu

Elisan palvelujen hinnat, huonontunut asiakaspalvelu ja kaikin mahdollisin keinoin tapahtuva asiakkaiden rahastus sai mittamme täyteen.Olen irtisanonut viihdepalvelun ja perheemme puhelinliittymät ja olemme saaneet kilpailijalta paremmat ja edullisemmat palvelut. Jäljellä on kuitenkin Elisan kaapeliliittymä josta laskutettiin aiemmin jopa kolmen kuukauden välein paperilaskulla (ilmainen), sittemmin kahden kk välein. Vuodenvaihteessa alettiin laskuttaa kuukauden välein ja paperilaskusta periä 1,9euroa, uusimmassa laskussa ilmoitetaan että kohonneitten kustannusten = Mattilan palkat ja optiot, vuoksi paperilaskun hinta on toukokuusta alkaen 2,90. Ihan vaan Mattilalle ja muulle Elisan johdolle tiedoksi, olen jo ostanut teräväpiirtoantennin ja sen asennuksen ja kaapeliliitymän irtisanomisen jälkeen ei tarvitse kuvitellakaan että mikään tai minkäänlainen kampanjatarjous toisi meitä takaisin asiakkaiksi, Elisan pojat saavat pyöriä kauppakäytävillä kerjäyslaput kourassa ihan vapaasti.
Tehkää toisetkin samoin!

7

167

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • DNA_1.90e

      Elisan puhelin liittymä paperi laskusta veloitetaan jo 2,90e/lasku

      • rotat

        V...u.on niillä pokkaa korotus laskuun yli 30% ajatelkaapa vaikkapa jos kaikkien tuotteiden hinta nousisi yli 30% vain yhdellä yliolkaisella ilmoituksella vähenisi kulutus huomttavasti.Turha on elisan ihmetellä jos tulee asiakaskato (ROTTIA ON MONENLAISIA)


    • Petkutusta

      Kaikki operaattorit mainostavat, että hoida asiasi nopeiten chat -asiakaspalvelussa ja kun klikkaat sisään niin huomaat että olet jonossa nrolla 20 ja . Ei voi kun nauraa.

      • vi__n-pellet

        Elisalla varsinkin nämä chat tyypit ovat todella törkeitä käytökseltään, yhdestä pellestä teen kyllä ilmoituksen eteenpäin. Luultavasti elisa käyttää näissä työttömiä 9 euron kulukorvauksella olevia, sillä niin on törkeää käytös.

        Niin ja lähtee se minultakin pian tuo viimeinen elisa liittymä, sillä nyt en voi enää edes laskuani noutaa saai nähdä omasta elisasta, vaikka sen saaminen on jopa laissa tarkalleen määritelty.


    • Sikatouhua

      Myös tämän uudistetun Elisa Prepaid Kauppa myötä hinnat nousseet pilviin.. 3G liittymän kuukausihinta nousi vain yli 10 euroa kuukaudessa!
      Vähävaraisia kuluttajia ei huomioida ollenkaan, oma palkka paljon tärkeämpää!

    • Juupoili

      Irtisanoin elisa kaapelikortin ennen 16 ja nyttemmin elisan reititin mobiilisopimuksen. Paikkana elisashopit ja sama naispuolinen myyjä. Kummallakin kertaa tämä sujui asianmukaisesti. Saatan myöhemmin asioida elisan kanssa liittymissä uudelleen.

      Mutta entä nykyinen telia. Irtisanoin tabletin siellä, niin kaveri alkoi väittään, että tabletista katkeaa netti. Elisan edellä kertomani myyjä ei väittänyt mitään, otti vielä selvää olisiko heillä ollut vastaavaa tuotetta kuin dnalla.

      Siitä soneralle pointsit, että liittymä toimii rajattomasti pohjoismaissa ja balttiassa, asia on testattu ja se toimii.

      Mitä tulee laskuihin. Laskutuslisä on kaikkien operaattoreiden juttu. Se on sitä perustellusti. Paperi on kallista ja laskuja on turha lähetellä kun kerran kyse on nettipalvelusta, jolla sen laskun saa sähköisestikin. Puhelinliittymän paperilaskulisällä kuittaa vuodessa yhden kuukauden puhelinlaskun. Sähköinen lasku on ongelmallinen asia vain ikäihmisille. Mutta siihenkin on ratkaisu jos joku ikäihmisen lähiomainen alkaa hoitamaan asioita ja saa pankin valtakirjan. Mä en oikee ymmärä paperilaskuja nykyaikana pakollisissa asioissa kuten puhelin ja netti

    • Oletteko_miettineet

      "Elisan palvelujen hinnat, huonontunut asiakaspalvelu ja kaikin mahdollisin keinoin tapahtuva asiakkaiden rahastus"

      Oletteko yhtään miettineet, miksi elisan hinnat nousee jatkuvasti, ja kaikki muu heikkenee alati, kuten juuri asiakas palvelu? Miksi perivät euroa jopa markkinointikiellosta lain vastaisesti, eivätkä halua noudattaa yleistä markkinointikieltoa, tai että paperi lasku maksaa liki 5 euroa?

      Tämä "kaiken kattava" elisa siontahan on agressiivisesti mainostanut jo 2 vuotta toinen toistaan typerämmällä ja suorastaan vammasilla mainoksilla televisiossa, ja pistää asiakkaat maksamaan tämänkin hintojen korotuksilla. Huvittavinta onkin mainostella kaiken kattavuudella, kun minunkaan perusliittymä ei toimi pätkääkään, ja ihan Varsinais-Suomessa olen, ja tästä on kyllästymiseen asti tehty ilmoituksia, mutta heitä kiinnostaa vain rahastaminen toimimattomilla liittymilläkin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      274
      2903
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1526
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1460
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1250
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1187
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1180
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      22
      1058
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1003
    Aihe