Hullu äijä

efuhefhuefuh

Hullu tämä Kallen vangitsija!

29

933

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AikaTyperää

      Marianna häipyi niin poliisi jatkaa sen juttuja.

      • potilasturvallisuus

        Eikö noita pahiksia ole muista kun Lindan työkaverista.Sairas mies,nyt kuolee sairaalassa porukkaa kun ainoa ja pätevä mies poissa. Tulee poliisille viellä syytteitä kuolemantuottamuksista......


      • SairasOn
        potilasturvallisuus kirjoitti:

        Eikö noita pahiksia ole muista kun Lindan työkaverista.Sairas mies,nyt kuolee sairaalassa porukkaa kun ainoa ja pätevä mies poissa. Tulee poliisille viellä syytteitä kuolemantuottamuksista......

        Joo sairas mies, näitkö kun se siinä lopussa katto Kallee. Selvästi sillä ei ole kaikki muumit laaksossa ja se varmaan vetää Kallee perseeseen ja pitää alkoholin alaisena. Välillä ilmestyy pullo viinaa jota Kalle ei voi vastustaa jotta pysyy heikossa kunnossa et toi kaveri pääsee nussii?

        Valtteri kuvio kai toistuu jotenkin vähä eri taval?


      • SalkkaritPskalla

        Mites Kallen nyt käy? Eihän se poliisi voi enää Kallea vapaaksi päästää.


      • Äitituupyyhkii

        Onkohan tää poliisi Mariannan salarakas ja kun marianna on poissa hän jatkaa siitä ?


      • sespoippo
        SairasOn kirjoitti:

        Joo sairas mies, näitkö kun se siinä lopussa katto Kallee. Selvästi sillä ei ole kaikki muumit laaksossa ja se varmaan vetää Kallee perseeseen ja pitää alkoholin alaisena. Välillä ilmestyy pullo viinaa jota Kalle ei voi vastustaa jotta pysyy heikossa kunnossa et toi kaveri pääsee nussii?

        Valtteri kuvio kai toistuu jotenkin vähä eri taval?

        Odottakaa vaan, niin kohta se Valtteri tulee ja kostaa Kallelle vankeustuomionsa.

        Valtteri on sen poliisin puoliso, joka Kallen kidnappasi.


    • Sheriffi_pamputtaa

      Nyt saa Kalle kunnolla pamppua hanuriin.

      • Naukkailee

        MIssä Kalle käy kakalla??


      • SinneKalletekeekakat
        Naukkailee kirjoitti:

        MIssä Kalle käy kakalla??

        Siellä kopissa on lattiassa reikä, niinkuin venäjällä vessoissa.


      • PoliistPiere

        Sillä poliisilla oli sellainen ilme että seuraavaksi se istuu Kallen naamalle ja pieraisee oikein kunnolla.


      • PaljainPersein
        PoliistPiere kirjoitti:

        Sillä poliisilla oli sellainen ilme että seuraavaksi se istuu Kallen naamalle ja pieraisee oikein kunnolla.

        Se ilme myös näytti siltä, että joku on pierassu sen kytän naamalle.


    • Jassoosh

      Vielä kun Larin ja Mariannan jälkeen Kallekin kuolee tai pelotellaan pois Helsingistä, niin on kaikki kiinnostavimmat hahmot poissa.

      • asukasrööperistä

        Onhan siellä Kari Taalasmaa kadun paras asukas, ja hyvin hoitaa autokorjaamon hommat ainakin mun pösö tuli kuntoon,ja meni katsastuksesta läpi Kiitti Kari


      • Karin.olutbiili
        asukasrööperistä kirjoitti:

        Onhan siellä Kari Taalasmaa kadun paras asukas, ja hyvin hoitaa autokorjaamon hommat ainakin mun pösö tuli kuntoon,ja meni katsastuksesta läpi Kiitti Kari

        Karin korjaamo on paljon luotettavampi, kuin naapurissa oleva Delta-auto.


    • Säynätsalo

      Toivottavasti Kallen perse kestää, nussimista!

      • HamppuaPanuriin

        Kallen perse kestää mitä vaan.


      • KalleLaitela

        Mä en ookaan saanut sen jälkeen kun Lari jätti mut. Nyt saan olla hullun tuhman poliisisedän kanssa ja se panee mua joka päivä. Taas odotan täällä peppu pystyssä seuraavaa kierrosta.


    • Tämäkin_vielä

      Heh heh. Ensin mä olin, että ei helvetti. Onks toi kyttäkin homo? Sit selkis, että se on vieläpä mätä kyttä. Homo ja mätä kyttä.

    • Jassoosh

      Minkäs takia muuten se Seireeni etsi yhtä niistä Ismon Liisoista? Sitä ammattihuijaria, joka vain häipyi jonnekin, ei Hämeenlinnaan. Joku rahajuttu?

      Jos tässä on sama toimeksiantaja taustalla ja yrittävät saada Laiteloita kiusaamalla Liisan esille.

    • pppppppppppppppppp

      Nyt saakin Kalle oikein Mieheltä peppuun, ei voi muuta kuin maata sidottuna ja voihkia, kun Poliisi Äijä painaa syvälle.

      • EiOoTottaah

        Siis paneskeleeko se kyttä Kallea? Missä on poliisien taso?


    • lilovits

      jos se valtteri onkin toi poliisi on tehty vähän leikkauksia ym
      tai sit oikeesti joku kuvittelee et ismolla on rahaa ja yrittää kiristää kallen kautta, mut nythän ei kallee voi päästää vapaaksi koska se ilmiantaa poliisin.

      • KalleLaitela

        Voihan se kyllä olla Valtteri.......aivan....näyttää kyllä vähän tutulta.Mä saan kirjotella tänne suoli24 salkkareiden palstalle. Kunhan en kyttiä pyydä avuksi
        ps...Tale käy sanomassa Lindalle et sen kolleega joka voi siis olla Valtteri


    • Kksks

      Onko tuo poliisi Mikaelin apuri? Varmaan maksanut sille siitä, että houkuttelee Kallen mukaansa ja sitten kidnappaa tämän.

      • kupletinjuoni

        Ja huijari-Liisa Salo on jutussa mukana kuin peräpukama.


      • HamppuaPanuriin

        Saako Kalle pääsiäisenä poliisedältä "yllätysmunaa"?
        Kateeks käy Kallea.
        Kyllä ois niiin iihanaa, jos mäkin saisin!


    • Ei_kalle_kaapat_ol

      Kalle meni äänivyöryllä valtuustoon.

      • Porvoonmitalla

        Ketkä nyt juoppoa yli-lääkäriä on äänestäny.


      • AnusRööperistä

        Siellä Kalle makaa kopissa housut kusessa ja paskassa raudat ranteissa ja voihkii elämänsä kurjuutta. Vapauttakaa Kalle!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      278
      3018
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      78
      1547
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1470
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      1276
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1200
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1197
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1119
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1077
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe