RAY:n nettikysely

Pelasin tässä taannoin rayllä yhtä uutta peliä ja olin siihen tyytyväinen. Vähän ajan kuluttua tuli ilmoitus että: peliä voi pelata vain yhden istunnon verran.
yksi vuorokausi tämän jälkeen tuli kysely mun emailiini osoitteesta Veikkauslabs.
Minulle tuli heti mieleeni jokin laboratorio jossa kokeilevat ja keittävät pelaajien päitä heidän omaan tarkoitukseensa.
He siis halusivat tietää jos jopa vahingossakin "nautin" pelaamisesta tuolla uudella pelillä.
Peli antoikin minulle nautinnon tunteen koska ilmaispyörrätyksiä tuli aika ajoin ja bonuksia tuli ihan kiitettävästi.
Heillä siis oli kyttäysputki päällä minuun.
Vastasin tutkimukseen mutta en enää heillä pelaa ainakaan vuoteen, sen verran inhottavalta tuntui tuo että nyt sinua kytätään ja että minuun ollaan "tutustuttu"
Ilmianna
Jaa

4 Vastausta

jaa-ha olit tärkeä koe...olento. edustit siinä pelaamisen hetkellä sitä osapuolta mistä hötler valisti omiaan hankkiutumaan eroon. hötlerillä oli muuten nuorempana ollut juutalainen tyttöystävä. siitäkö se herneen nenään oli vetänyt

tähän tapaanko hötler käveli eron iltana sateessa kotiin, jum jum verdammte ju-ju-judem werden jetzt meine welt verlassen
Ilmianna
Jaa
tavallaan mielenkiintoista sillä pelisi jää "historiaan" arkistoihin joka kaivetaan esiin kun vertaillaan olento rektioita kun peliin lisätään sähköä ::))
Ilmianna
Jaa
Entä kokeellinen parempi pahemmasta vaihtoehtotesti, karenssi tai 80 km päässä ruppu palkkainen työpaikka työttömälle jouten autoilevalle oliolle. Sitten arkistoidaan tietoa kumman ottaa luettavaksi maisteriopiskelioille.
Ilmianna
Jaa
Mä en ymmärrä näitä kommentteja......... puhukaa suomea!
Ilmianna
Jaa

Vastaa alkuperäiseen viestiin

RAY:n nettikysely

Pelasin tässä taannoin rayllä yhtä uutta peliä ja olin siihen tyytyväinen. Vähän ajan kuluttua tuli ilmoitus että: peliä voi pelata vain yhden istunnon verran.
yksi vuorokausi tämän jälkeen tuli kysely mun emailiini osoitteesta Veikkauslabs.
Minulle tuli heti mieleeni jokin laboratorio jossa kokeilevat ja keittävät pelaajien päitä heidän omaan tarkoitukseensa.
He siis halusivat tietää jos jopa vahingossakin "nautin" pelaamisesta tuolla uudella pelillä.
Peli antoikin minulle nautinnon tunteen koska ilmaispyörrätyksiä tuli aika ajoin ja bonuksia tuli ihan kiitettävästi.
Heillä siis oli kyttäysputki päällä minuun.
Vastasin tutkimukseen mutta en enää heillä pelaa ainakaan vuoteen, sen verran inhottavalta tuntui tuo että nyt sinua kytätään ja että minuun ollaan "tutustuttu"

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta