Raahelaisen jako venyy.

KyRos

Raahelaisen jako venyy aina iltayöhön täällä Pattijoen Pietarinpolulla,alkaa jo saatana kypsyttämään se turha ramppaaminen ja odottaminen sinne iltakymmeneen.Varmaan joku pakolainen jakamassa sitä koska tämä on jatkunut jo kuukauden ainakin.Semmoiselle jakajalle kalossinkuva persusta koristamaan ja lopputili perässä perkele,Mä En Enää Oota Perkele.

20

354

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • RoKys

      Mikä siinä raahelaisessa on niin mahtavaaa luettavaa että koko lauantai menee sitä odotellessa? Eihän siinä ole kuin mainoksia,kuolin ilmotuksia ja seurakuntaviikko.
      Kuulemma joillakin on 1000 lehteä jaettavana et siin meneekin sit 10 tuntia lehtiä jakaessa.. tosin ne varmaan elää muuten verorahoilla ja lauantaisin käy jakamassa lehteä.

    • uevbeb

      Ei vissiin ihmiset tajua, että sen voi lukea netistä verkkolehtenäkin heti lauantai aamusta, jos on RS:n tilaaja.

      • netistä-löytyy

        Ei tarvitse olla edes RS:n tilaaja, raahelainen.fi -osoitteella menee suoraan nykyään Raahelaiseen avoimeen näköislehteen.

        Lehdenjakajilla on niin surkeat palkat, ettei ole ihme, jos motivaatio ei ole kaikkein korkein. Mutta, se on sitä kokoomuksen ajamaa ilmaistyötä (tuntipalkaksi muutettuna pari euroa).


    • q.z

      Eipä tuo tänne kaupungin slummialueellekaan tule yleensä ennen ilta seitsemää. Mutta ei mun päivä silti pilalla ole.

    • tiploomilukija
      • tiploomilukija

        luen ihan ilman RS-tilausta, kun osaan lukea.


    • Enymmärräihmisiä

      Pistä palautetta jakeluyritykselle, eipä ne mitään asialle voi tehdä jos asiasta märistään vaan täällä.
      www.jakelupalaute.fi menee perille, itse laitoin ja asia korjaantu sillä.

    • kaikkikokäypi

      juurikin näin - ihmetyttää että raahelaiset vaan tyytyy 0-tason palveluun. Lehdenjakajalle maksetaan palkka että se jakaa lehden - tokihan se tykkää siitä jos me tyydytään siihen että se ei jaa, eli ei tee töitänsä ja saa palkan.
      Saatkos sinä palkan vaikka et tee duuniasi???
      Minä myös yritykseni mainostajana ärsyynnyn kun maksan kalliit mainokset lehteen tai suo´rajakeluun ja kuulen sitten kun teemme pistokokeita että jätkä ei olekaan viitsinyt jakaa niitä mainoksia. Potkut tulee välittömästi.

      • orjafirmat

        Ilmaisjakelujen jakajat tekevät töitä orjapalkalla, olisiko sinulla motivaatiota jakaa lehteä ja mainoksia räntäsateessa ja saada koko päivän hommasta lauantaina 20 euroa bruttona?


      • Ahneetihmisetälyhoi

        Maksatko oman yrityksesi työntekijöille 3-6 euron tuntipalkkaa? Tekisitkö itse työsi samalla palkalla? Miinukselle menee työntekijöillä kun pyörä hajoaa nuissa hommissa ja autokin kuluu kun kytkintä käyttää melko paljon...


    • Älkäävalittako

      Raahelaisen jatkoaika loppuu lauantaina 21.00 että turha valittaa jos ei heti aamukahville sitä saa

    • Älkäävalittako

      Jakoaika aika Siis on lauantaina kello 21.00 mennessä

    • EnUrputa

      Kuka viittii urputtaa ilmaisen lehden jakeluajoista?

    • jepulis1z

      Raahen seutu on jäänyt tulematta kolmen viimeisimmän numeron verran. Se olisi kiva saada kun siitä kerta maksaakin. Kai pitää tilaus peruuttaa kun tyhjästä maksaa.

      • Rseutula

        Missä päi kaupunkia asut?


    • osta_elämä

      Et kai oo tosissaan, oottaa ilmaisjakelulehteä koko päivän.

    • Kuolinilmoitukset

      Voi sen Raahelaisen oikeasti lukea netistä jo lauantaiaamuna, mutta onhan se paperiversio aina mukavampi kattella. Se siinä lehdessä eniten kiinnostaa, onko tuttuja läkähtynyt.

    • KyRos

      Nyt se sitten jäi kokonaan tulematta VOI JUMALAUTA laatikossa oli vain pino mainoksia vaan ei Raahelaista ollenkaan.Alkaa tosiaan ottaa pannuun tällainen uunotus ja vituttaa ihan Perkeleesti,jos se ei huomenaamulla ole laatikossa niin otan yhteyttä sinne toimitukseen ja annan hieman palautetta,tiedän että muitakin kyrsii tämä keissi mutta kun luotettavuus kärsii tällaisen takia.

      • KyRos

        Tänäänkin jatkuu tämä PERKELEEN farssi 500 lehteä jäänyt kuulemma jakamatta eikä mun postilaatikkoon ole vieläkään ilmestynyt mainittua ilmaisaviisia.Jos se ei vielä huomiseen tiistaiaamuun mennessä jaeta Pietarinpolulle niin se on POTKUT,asia on varma siinäpähän sitten pyytelee anteeksi ja ihmettelee kun ei saakaan enää jakovuoroa. ps..Tätä Ei Enää Venytetä Päivääkään ja siellä toimituksessa Hävetkää ja katsokaa peiliin mitä on tullut vatuloitua saatana.


    • Käsittämätöntä

      Mistä te oikeasti tiedätte mitä jakajille maksetaan? Orjapalkalla ei varmaan Herran vuonna 2017 kukaan tee töitä. Mistä tiedätte paljonko joku jakaa, kauanko siihen menee ja mistä maasta jakaja on kotoisin? Ja mitä se auttaa sinne toimitukseen soittaa, eihän ne toimittajat sitä lehteä jaa? Ja itse kun taannoin lehteä kaipasin, jakeluyrityksestä sanottiin että lehteä oli tullut liian vähän, mistä ne jakajat jakaa jos niitä lehtiä ei ole? Omalla kohdalla ongelmat ratkesi kun antoi asiallista palautetta jakeluyritykselle ja jakeluhäiriöön on aina ollut ymmärrettävä syy. Säälittävää itkeä jossain keskustelupalstalla, kertoo lähinnä siitä että mukavampaa on valittaa täällä nimettömänä kuin pyytää ongelmaan korjausta. Jos ei halua nimeään kertoa niin lomakkeelle voi kuulemma nimekseen laittaa vaikka Matti Meikäläisen, eikä ne siellä sun nimellä mitään tee kun osoite on olennaisempaa. Tuntuisi että ongelmiin on aika vaikea puuttua jos yrityksessä ei tiedetä että sellaisia on. En ymmärrä ihmisiä, mikä ajaa kommentoimaan kasvottomana kaikenlaista paskaa kun täälläkään kellään tuskin on faktoihin perustuvaa tietoa asioista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1505
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1212
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1102
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1026
    7. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      999
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      991
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe