Houkuteltiin vaimo kimppapanolle

1Nainen2Miestä

Olimme tulleet saunasta ja kuivateltiin itseämme kaverini oli mukana saunassa ja pesi vaimoni selän.
Vaimolla on tapana saunan jälkeen avata kylpytakin ja ottaa yläosan pois päältä avata ja istua kylpytakin päälle.
Nyt otimme vaimon ja ohjasimme hänet sänkyyn.
Kaveri asettui vaimoni oikealle puolen ja minä otin vasemman puolen.
Meillä oli vaimo jaettuna kahtia pillu oli yhteinen. Kun hieroin hänen klitoristaan tunsin kun kaverin käsi tuli samaan hommaan.
Kaveri alkoi nuolemaan vaimon pillua niin kauan että vaimo alkoi pyytämään panemaan.
Panimme vaimoani takaa päin kaveri aloitti minä nuolin sillä hetkellä vaimon klitorista ja katsoin kun kaveri työntyi takaapäin olimme kylkiasennossa.
Kun toinen laukesi vaihdoimme panomiestä useaan kertaan.
Nyt ollaan oltu perjantai iltapäivästä asti alasti ja naitu vähän väliä ja jatkuu sunnuntai iltaan asti.
Sauna on myös päällä koko ajan kun menee niin tahmeaksi spermaista ja pillun eritteistä.
Ja pesun jälkeen vaimo saa suuseksiä kummaltakun vuorotellen.

12

3893

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Buuaahaa

      Ja löylykauhan perseeseen ja nyrkkiä silliviivaan olipahan taas peräkamari poikien satuja jallu lehdestä luettuna

    • N27V

      Minä tykkään naida kahden miehen kanssa.
      1N 2M on parasta.

    • 1Nainen2Miestä

      Ollaan nyt naitu vaimoa joka viikonloppu kaverin kanssa.
      Minusta on kiihoittavaa katsoa kun omaa vaimoa naidaan.
      Vaimo on myös kiimassa kun kaksi miestä nai häntä vuorotellen.

      • sikahommaa

        Niinhän ne piri horot tekee jakaa persettään surutta ja sitten syntyy äpäriä yhteiskunnan elätettäväksi


      • ViestiÄlykääpiölle
        sikahommaa kirjoitti:

        Niinhän ne piri horot tekee jakaa persettään surutta ja sitten syntyy äpäriä yhteiskunnan elätettäväksi

        Ei sinusta ole kenenkään elättäjäksi.
        Olet sossun luukulta elantosi saava pummi.
        Nostaisit edes housusi ja pyyhkisit roikkuvan räkäsi ja yrittäisit olla kuin miehet.
        Idiootti koko tyyppi


    • N22v

      Minä suostuin mieheni kanssa kimppaseksiin koska olin haaveillut siitä jo aika kauan.
      Kaikkea täytyy kokeilla ainakin kerran sillä vain kerran täällä eletään.
      Kimppapanosta on tullut mun juttu.
      Hyvä että mies on samalla mielellä ja mukana panemassa.

    • NaidaanVaimoaKimpassa

      Kun sain vaimoni houkuteltua kimppaan naiseksi.
      Hän on innostunut kimpan naisena olemisesta täysin.
      Hän ehdottelee miehiä joiden kanssa haluaa naida kimpassa.
      Naimme kimpassa joka viikonloppu ja viikolla tilaisuuden tullen.

      • zxxffgt

        Niinhän se piri horo toimii


    • NaidaanVaimoaKimpassa

      Minun ei ollut vaikeata houkutella vaimoa kimppaan.
      Kun ehdotin että otetaan yksi kaveri mukaan sänkyyn hän kysyi ainoastaan oletko varma että haluat minun naivan kaverisi kanssa.
      Kun olin vastannut olevani täysin varma sain luvan järjestää viikonloppu jutun kaverini kanssa.
      Kun kaveri tuli perjantaina olin itsekin melko jännittynyt ja kaveri ja vaimo vielä enemmän.
      Ehdotin että mentäisiin sänkyyn ensimmäisenä että laskee jännitys.
      Kumpikin olivat samaa mieltä joten siirryimme sänkyyn vaimo keskelle ja me hyväiltiin vaimoa ja imettiin tissejä ja hierottiin vartaloa pilluun päin.
      Viimein vaimo kääntyi kyljelleen pylly kaveria kohden käännyin 69 asentoon vakmoni kanssa ja nuolin klitorista kun kaveri työntyi takaapäin pilluun, kun kaveri laukesi niin vaimo toisin päin ja jatkoin siitä mihin toinen jäi.
      Kun vaimoni oli saanut orgasmin oli jännitys ohi.
      Jatkoimme samaa koko viikonlopun.
      Kaveri lähti maanantai aamuna meiltä töihin.
      Olimme 4-5 kuukautta joka viikonloppu kimpassa ja joskus myös viikollakin.
      Nykyään ollaan kimpassa kerran kuussa yleensä koko viikonlopun.

    • Jallu.jallu

      Se kävi kuin luonnostaan. Tottahan toki oli kevennetty tunnelmaa kuplivalla juomalla. Vene oli ankkurissa ja keula kiinni saaressa. Elokuinen ilta ja lämpimän meriveden tuoksu. Kaskaat pitivät sitä loppukesälle niin tyypillistä siritystä. Ilmassa ja vedessä oli harvinaista lempeyttä. Ystävämme oli kutsunut meidät veneelleen, vaimoni ja minut. Hän oli itse eronnut puolisen vuotta aiemmin. Hiukan ehkä tunsin myötätuntoa kaveria kohtaan hänen nyt jäätyä ilman naisen läheisyyttä.

      Olimme kaikki olleet ystäviä jo nuoruusvuosista lähtien, seikkailtu ja kolhittu itseämme, selvitty. Nyt kaikki olimme töissä kuka missäkin.

      Vene keinui hiljaisten maininkien sitä nostaessa ja laskiessa. Aurinko painui vähitellen punaisena pallona horisonttiin, lokit ja linnut päästelivät niin tuttuja ääniään. Huomasin vaikeuden pitää silmiä auki ja annoin silmille hetken levon ja suljin. En tiedä miten kauan olin torkahtanut kun vähitellen palasin todellisuuteen. Ystäväni oli vaihtanut penkkiä ja istui nyt samalla puolella meitä. Vaimoni välissämme. He suutelivat kiihkeästi, mikäli elikuun hänärässä näin tai ei siinä näköaistia kovinkaan paljon tarvinnut. Huokaukset ja vaatteiden kahina.

      Yritin olla kuin nukkuisin tai olisin horroksessa. Hetken päästä ystävämme johdatti vaimoni veneen keulatilaan, jossa varsinainen makuutila oli. Hiukan olin mustasukkainen. Miten vaimoni noin helposti antaa. Toisaalta tilanne kiihotti saatanasti. Keulan ja ohjaamon, jossa oli nämä seurustelutilat, välissä ei ollut ovea vaan kulku tapahtui kapeasta välistä.

      Jäin siis mustanpuhuvana, no se oli osittain kiimaa, kuuntelemaan. Vaatteiden kahinaa, pieniä tukahdutettuja naurun pyrähdyksiä, kiimaista suutelua. Tämän tietenkin mielikuvitukseni loi niiden pienten kuuloärsykkeiden pohjalta jota havaitsin.

      Jonkin aikaa kului ja ääntely voimistui, selvää kiimaisen naisen voihkaisuja. Olin kuulevinani naisen äänähdyksestä kullin menevän sisään sinne vain minulle kuuluvaan koloon. Kuulin ja aistein vaimoni olevan täysillä mukana. Harmikseni tuo kaikki kiihotti samalla kun tunsin mustasukkaisuutta. Mulkkuni alkoi seistä. tai sehän oli ollut heti puoliseisokissa jo alusta asti.

      Keulassa kiimainen ääntely voimistui, pillu litisi ja kaverin karheat murahdukset voimistuivat. Kuvittelin näkeväni vaimoni hänen allaan ja kynsien painuvan kaverin selkänahkaan.

      En uskaltanut runkata itseäni, koska pelkäsin lastin lentävän heti.

      Kuulin kun vaimoltani tuli ja samaan aikaan tuli kaverilta. Kaikki kyllä äänihavaintoja, mutta äänistä ei epäilystäkään. Ininää, litinää, murahduksia.

      Hetkeen en kuullut juuri mitään, luulen heidän suudelleen ja syleilevän. Jonkin ajan kuluttua he hiipivät ulos kuiskaillen "nukkuu edelleen". Menivät kannelle peseytymään merivedellä. Kaveri ei ollut mitään päällä, vaan kärsä roikkui kuin alakuloisella elefantilla, pujahti makuutilaan ja vaimoni alkoi herätellä minua. "Tule jo nukkumaan" hän visersi tyytyväisenä. Tottahan raahauduin leveälle vuoteelle, jossa kaikki nukuimme aamuun asti, tai ainakin minä nukuin.

      Aamulla heräsin kahvin tuoksuun. Kaikki olimme iloisia ja kävimme uimassa ennen aamiaista.

      Jallu

      • hahahaaaa

        Aasi on aina aasi ja akkas on jakorasia horo


    • KimpassaPantuNaine

      Olen ollut mieheni toiveesta hänen ja hänen ystäviensä naitavana ja myös omasta kiimasta.
      On mielettömän kiihoittavaa kun 2-3 miestä iskee minua.
      Ja sitä käsien paljoutta vartalolla vaeltelemassa ja miehet naivat vuorotellen 2-4 miestä kerrallaan.
      Olen mielelläni kimppa panon naisena.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      133
      1888
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe