Mä lähden stadiin

1lesken

Koiran hoito loppu. Naapuri muutti toiselle tähdelle. Loppui hoitajien käynnit ja tupakonti. Sukulaiset ovat hyvässä hoidossa. Ei muuta kun bussiin ja Helsinkiä katsastamaan. Mikä onni ja autuus. Vapaus.Lesken

43

579

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • etkös sää friidu sieltä oo lähtösinkin :)

      • 1lesken

        Friidusta en tiedä mitään, mutta itse olen syntynyt Länsi-Suomessa, mikäli uskon syntymätodistustani, ja miksipä en uskoisi. Lesken


      • 1lesken kirjoitti:

        Friidusta en tiedä mitään, mutta itse olen syntynyt Länsi-Suomessa, mikäli uskon syntymätodistustani, ja miksipä en uskoisi. Lesken

        voihan sitä olla mistä vaan kotoisin
        mutta kai sulla jotain kytköksiä helsinkiin on
        kun sinne olet menossa
        kun oot saanu hommat hoidettua
        siellä missä oot ollu.


      • mutta mää kun en oo siellä koskaan asunu
        en sano koskaan lähteväni stadiin
        vaan se on helsinki minne ajelen
        kun lähden tallinnan risteilylle muuten sinne ei oo asiaa.


      • 1lesken
        aina.i.ankeinen kirjoitti:

        voihan sitä olla mistä vaan kotoisin
        mutta kai sulla jotain kytköksiä helsinkiin on
        kun sinne olet menossa
        kun oot saanu hommat hoidettua
        siellä missä oot ollu.

        a.i.a
        Olen Helsingissä asunut vuosikausia, joten käyn kerran vuodessa muistelemassa menneitä. Kävelen Töölönlahden rannoilla, kauppatorilla, Aleksilla. Nautin siitä tunnelmasta. Tallinnaan mua ei sais mistään hinnasta. Kammottavat paatit ja ruoka. Ja tietty ne järkyt juopot.Lesken


      • 1lesken kirjoitti:

        a.i.a
        Olen Helsingissä asunut vuosikausia, joten käyn kerran vuodessa muistelemassa menneitä. Kävelen Töölönlahden rannoilla, kauppatorilla, Aleksilla. Nautin siitä tunnelmasta. Tallinnaan mua ei sais mistään hinnasta. Kammottavat paatit ja ruoka. Ja tietty ne järkyt juopot.Lesken

        helsinkiin mua ei sais taas mistään hinnasta
        mutta tallinnassa käyn hankinta matkalla pari kertaa vuodessa
        ainakin nyt vielä oon käyny kun on olut ja viini halpaa
        mutta eikös ne uhkaile että siellä vero nousee
        laivalta kylläkin ostan aina enkä tallinnassa käy maissa

        viimeks kävin sillon kun oli etelä suomen hiihtoloma
        ja laivalla esiinty sanni
        2400 muutakin oli lähteny mun kanssa samaan aikaan
        mutta ei siellä kyllä juopoista ollu haittaa
        melko siistiä porukkaa
        hyttisiivoojakin sanoi ettei ollut kun 40 hyttiä hirveessä kunnossa
        illalla en syöny mutta aamupala oli ihan hyvä niinkun aina on ollu.


      • MitäVikaaHesassa

        Onko Helsingissä jotain vikaa tai negatiivisia asioita?
        Kerro mitä sellaista?


      • MitäVikaaHesassa kirjoitti:

        Onko Helsingissä jotain vikaa tai negatiivisia asioita?
        Kerro mitä sellaista?

        pikkukaupungin kasvattina
        ja tätänykyä maalla asuvana
        en vaan tykkää niin isoista kaupungeista
        siellä ajetaan liian lujaa ja tarttee liian usein tehdä uu käännöksiä
        parkkipaikat harvassa... ja kun löytää tyhjän parkkiruudun
        niin lähin parkkimittari ei pelaa kun kortilla ja sekin on epäkunnossa
        täällä meillä maalla saa parkata ilman korttia tai kolikoita
        ja tosi kallis paikka varsinkin tällaiselle autolla liikkuvalle
        moninkertainen hinta esim jyväskylään nähden
        ja kun en tykkää käyttää yleisiä kulkuneuvoja
        ja mennä niiden aikataulujen mukaan

        ei vaan oo mun kaupunki vaikka täti perheineen asukin siellä
        ja joskus lapsena tuli käytyä useestikkin.


      • O-Orvokki

        Vastaukseni eksyi tuonne alas. - Innostuin kuvaamaan kaupunkia omasta näkökulmastani, vaikka tähän oli tarkoitus heittää tähän kysymys: Ajetaanko 30 ja 40 km/tunti rajoitusalueilla kovaa?
        Monilla valtaväylilläkin on laskettu nopeusrajoitukset todella alhaisiksi.


    • sytämellisesti

      Vieppä terkut hunkille kun tapaatte 😘 😘 😘 😘 😘 😘 😘

      • multa ei tartte sanoo terkkuja hatsansaalle :D


      • Jänskä-tapaaminen

        Jep.
        Ne hääkellot, hääkellot.
        Hunksikin on ollut hieman vaivautunut.
        Ei ryhtynyt kiistämään. Leskeään.


    • Jospa vaikka törmäillään, käytkö puutarhamessuilla?
      Tai Stockmannin Hulluilla päivillä?

    • Miksi-hoiti-koiraa

      Hieman ihmettelen, voiko jonkun kuolemasta olla noin mielissään ja innoissaan, suorastaan pakahduttavan onnellinen?

      • siilenä

        Satutäti voi :D.
        Tai muuten vain tunteeton.


      • Mitäs sitä itkemään.
        Naapureitahan saa aina uusia, mutta saako yhtä hyviä.


      • mullekkin jäi jotenkin sellainen outo tunne
        tosta aloituksesta ja koiran omistajan poismenosta
        mutta mikäpä siinä jokainen taaplaa tyylillään.


      • aina.i.ankeinen kirjoitti:

        mullekkin jäi jotenkin sellainen outo tunne
        tosta aloituksesta ja koiran omistajan poismenosta
        mutta mikäpä siinä jokainen taaplaa tyylillään.

        Eihän siinä koiranomistajan kuolemasta ollut mitään, eikä koirankaan ...
        Ymmärsin sen tupakoivan invalidinaapurin vapauttaneen leskenenin tupakansavusta viimeiseltään.


      • Tellukka kirjoitti:

        Eihän siinä koiranomistajan kuolemasta ollut mitään, eikä koirankaan ...
        Ymmärsin sen tupakoivan invalidinaapurin vapauttaneen leskenenin tupakansavusta viimeiseltään.

        naapuri muutti toiselle tähdelle
        mitäs se sit meinaa :o
        ja koiraakaan ei tartte enää ulkoiluttaa
        mää sain siitä sellasen käsityksen
        eikös se naapurin koiraa ukoiluttanu
        no joo ei kai se mulle kuulukkaan...


      • 1lesken

        Telll
        Koiranomistaja elää ja voi hyvin. Samoin koira. Meille tuli erimielisyyttä koiran isännän kanssa melko naurettavasta asiasta. Mutta kun luonteeni ja tapani elää on tämä, minä pysyn näissä. Jos koiran isännältä löytyy selkärankaa, voin harkita uudelleen hurmurikoIran lenkittämistä. Mutta minun ehdoillani. Naapurini, invalidi, nukkui pois. Molemmat jalat olivat katkaistu reidestä asti. Muut sairaudet päälle. Tuskainen oli hänen taipaleensa. Paljon oli kärsimystä alle kuusikymppisellä ihmisellä. Mutta en voi sille mitään, että nyt kun voin joka päivä avata ovet terassille ja tuulettaa petivaatteita, olen iloinen. Ei ole hoitajia tupakoimassa. Savua ei tule silmiin. Voin vaikka laittaa kasveja ja tuolit ja pöydän sinne. Lesken


      • 1lesken
        siilenä kirjoitti:

        Satutäti voi :D.
        Tai muuten vain tunteeton.

        Siilenä
        Ettäkö ihan satutädiksi keksit minua morkata. No asioitas, eipä paljon muuta voi odottakaan näköalattomalta sepustajalta
        Kun asun vanhustentaloissa, joissa asuu hyvin iäkkäitäkin ja sairaita henkilöitä, lippu on puolitangossa usein. En viitsi teeskennellä surevaa, kun minulle lähes täysin tuntematon ihminen kuolee. Eikös se ole luonnon laki. Pitäisikö minun kyyhöttää lipputangon juurella krokotiilin kyyneleitä vääntämässä tai kulkea kukkapuskia viemässä surutaloon. Näin en tee. Em. mieheni kuoli täällä ja kukaan ei tehnyt mitään. Täällä kylillä ei kuulu sellainen tapoihin. Lesken


      • Pysytäänpä-asiassa

        Vanhaksi akaksi ja vanhaksi rapajuopoksi olet käsittämättömän yliminäinen nirppanokka, jolla ei luulisi ei pitäisi olla varaa arvostella ketään vaikka ne paskoisi naapuriparvekkeella.
        Ihan tekopyhää hurskastelua valittaa ulkona liikkuvasta tupakansavusta, se ei voi tunkeutua nenään niin pahasti, että siitä on numero tehtävä.
        Saati Tallinnaan matkustavista kansalaisista. Vanhana juoppona uppoaisit sekaan kuin väärä klaava.


      • Siilenä
        1lesken kirjoitti:

        Siilenä
        Ettäkö ihan satutädiksi keksit minua morkata. No asioitas, eipä paljon muuta voi odottakaan näköalattomalta sepustajalta
        Kun asun vanhustentaloissa, joissa asuu hyvin iäkkäitäkin ja sairaita henkilöitä, lippu on puolitangossa usein. En viitsi teeskennellä surevaa, kun minulle lähes täysin tuntematon ihminen kuolee. Eikös se ole luonnon laki. Pitäisikö minun kyyhöttää lipputangon juurella krokotiilin kyyneleitä vääntämässä tai kulkea kukkapuskia viemässä surutaloon. Näin en tee. Em. mieheni kuoli täällä ja kukaan ei tehnyt mitään. Täällä kylillä ei kuulu sellainen tapoihin. Lesken

        Käsitin että koirasi ulkoiluttaa oli kuollut, sitä ajatusta vastaan aloitukseni tuntui tunteettomalta. Toin esille vaihtoehdot, joiden takana edelleen pysyn. Tarinani vaikuttavat, anteeksi vain, useinkin keksityiltä


      • Siilenä
        Siilenä kirjoitti:

        Käsitin että koirasi ulkoiluttaa oli kuollut, sitä ajatusta vastaan aloitukseni tuntui tunteettomalta. Toin esille vaihtoehdot, joiden takana edelleen pysyn. Tarinani vaikuttavat, anteeksi vain, useinkin keksityiltä

        Siis aloitukseni.


      • siilenä
        Siilenä kirjoitti:

        Siis aloitukseni.

        prk.....-si


    • Liian lujaako ajetaan, kun on todella paljon 30 ja 40 km/t -rajoituksia?
      Aikatauluja ei paljon tarvitse katsella, kun raitiovaunuja kulkee muutaman minuutin välein, useita reittejä kuljetaan päivisin 8 - 10 raitiovaunua tunnissa. Lähibussia voi laita-alueella joutua odottamaan jopa 15-20 minuuttia. ;)

      Helsingissä on kaupunkiympäristöä erilaisine uusine ja vanhoine kerrostaloalueineen, tavarataloineen, kulttuurirakennuksineen, liikkeineen, toreineen, puistoineen, katuineen ja puistokatuineen.
      On myös teollisuusalueita ja entisiä sellaisia, joita on otettu / luovutettu monenlaiseen yhteisölliseen käyttöön.

      Taide ja kulttuuri ovat saaneet paljon uusia tiloja ja on syntynyt myös monenlaisia ammattilais- ja harrastelijaryhmiä.
      Erilaisia ja erikokoisia puutarhatilkkuja on myös luovutettu kaupunkilaisten harrastus- ja hyötykäyttöön.

      Vanhojen ja uusien kerrostalojen lisäksi on myös rivi- ja omakotialueita monella suunnalla, sekä vanhoja että uusia.

      On metsäalueita kevytliikenneväylineen ja retkipolkuineen, on merenrantoja, saaria, kanavia, metsäpuroja, jokia, koskiakin.

      Kevytliikenneväyliä rakennetaan koko ajan lisää. Työmatkoja voi ajaa polkupyörällä; lapsille ja tavaroille on kuomulaatikoita perusvarusteina sekä kaksi- että kolmipyöräisinä. Jotkut kulkevat työmatkoja kesällä jopa melomalla tai veneellä.

      Kaupunginosien väliin on yleensä kaavoitettu luontoalueita ja ainakin puistoja, leikki- ja urheilukenttiä.

      On se hyvä, että me ihmiset viihdymme erilaisissa oloissa ja ympäristöissä. Jos on hyvä olla itsensä ja läheistensä kanssa, on helppo viihtyä melkein missä tahansa. - Monet työikäisinä maalta kaupunkiin muuttaneet, muuttavat eläkeikäisinä takaisin maalle. Moni paljasjalkainen kaupunkilainen saattaa myös viihtyä erinomaisesti maaseudulla ja viettää suuren osan vuodesta mökkeilemällä.

      Itse iloitsen siitä, että sain mieleisen uuden kodin Helsingistä hyvien yhteyksien, palveluiden ja mukavien ihmisten lähellä sekä hyvän autopaikankin, jos tarvitsee tavaroita kuljetella tai haluaa lähteä omalla autolla liikkeelle. - Välillä on mukava matkustella erilaisissa kaupunki- ja luontoympäristöissä koti- ja ulkomaillakin, ja aina on mukava palata takaisin ihastuttavaan kotikapunkiini.

      • ikävä kyllä suomenmaasta ei paljoo sellaisia paikkoja löydy
        missä noudatetaan nopeusrajoituksia
        sen verran helsingissä aina ajelen kun meen länsisatamaan
        ajan aina mannerheimintien kautta
        ja pitää painaa kaasua ettei oo liikenteen tukkona
        ja täytyy alusta asti tietää minne on menossa
        koska kaistaa ei pysty vaihtamaan kesken kaiken
        kun kukaan ei anna tietä
        vaikka pitäis vilkkua päällä minuutin

        koska olen ikäni tottunut käyttämään omaa autoa
        niin mua ei julkinen liikenne kiehdo vaikka
        menis ratikoita minuutin välein

        ja kun en ole mikään kulttuuri ihminen niin en tarvii niitä
        virikkeitä siltä osin en taidenäyttelyitä sun muita sellaisia

        täytyy sanoo ettei tää syvällä maaseudulla asuminenkaan oo mun juttu
        mutta joku ehkä sellainen maaseudun ja jyväskylän välinen
        kaupunki kaikkine palveluineen olis ehkä mulle hyvä
        tiedä häntä vai oonko jo niin juurtunu tänne korpeen
        ettei mua täältä irrota mikään

        eilen just ystävä soitti ja kysyi lähdenkö hänen kanssa
        kolmeks päiväks tampereelle kylpylään
        kun hänen mihelleen tuli työesteitä
        ei muuta kun menoks pääsiäisen jälkeen
        nää piristykset aina sillon tällön riittää :)
        ja tietysti syys lokakuuksi fugeen
        nauttimaan lämmöstä ja auringosta
        koska ihan varma että suomen kesä on taas mitä on :D


      • O-Orvokki

        Itse ajan useammin Mechelininkadun kautta, ja matka sujuu aina kohtuullisen joustavasti. Kaistojen vaihtaminen sujuu myös ihan helposti ja hyvin. Kun on tuttu reitti, valinnat on tietysti helpompi suorittaa ja ohittaa muutamat pitkät jonokaistat.

        Vilkut ja kaasupoljin ovat aktiivissa käytössä. - Kyllä kaistan vaihto onnistuu kohtuullisen nopeasti ja hyvin myös Mannerheimintiellä. Vieraammilla alueilla ja Tampereellakin pitää katsella vähän enemmän ympärilleen ja käyttää välillä myös kännykän navigaattoria. ;)

        Jos aikoinaan töistä lähtiessäni tuli kiire laivalle ja parkkipaikan etsimiseen olisi kulunut aikaa, saatoin jättää autoni lähijuna-aseman parkkipaikalle ja käyttää julkista liikennettä loppumatkalla satamaan.

        Vieraissa kaupungeissa ajelen yleensä aina eri reittejä ja varaan aikaa myös ympäristöön tutustumiseen. - Voisit ehkä yllättyä positiivisesti, jos heittäytyisit turistiksi Helsingissäkin.


      • O-Orvokki kirjoitti:

        Itse ajan useammin Mechelininkadun kautta, ja matka sujuu aina kohtuullisen joustavasti. Kaistojen vaihtaminen sujuu myös ihan helposti ja hyvin. Kun on tuttu reitti, valinnat on tietysti helpompi suorittaa ja ohittaa muutamat pitkät jonokaistat.

        Vilkut ja kaasupoljin ovat aktiivissa käytössä. - Kyllä kaistan vaihto onnistuu kohtuullisen nopeasti ja hyvin myös Mannerheimintiellä. Vieraammilla alueilla ja Tampereellakin pitää katsella vähän enemmän ympärilleen ja käyttää välillä myös kännykän navigaattoria. ;)

        Jos aikoinaan töistä lähtiessäni tuli kiire laivalle ja parkkipaikan etsimiseen olisi kulunut aikaa, saatoin jättää autoni lähijuna-aseman parkkipaikalle ja käyttää julkista liikennettä loppumatkalla satamaan.

        Vieraissa kaupungeissa ajelen yleensä aina eri reittejä ja varaan aikaa myös ympäristöön tutustumiseen. - Voisit ehkä yllättyä positiivisesti, jos heittäytyisit turistiksi Helsingissäkin.

        mää taas otan auton aina laivalle mukaan
        ei maksa sen enempää kun vuorokauden parkki
        satamassa tai sit jossain muualla parkkitaloissa

        enkä usko että yllättyisin positiivisesti
        jos heittäytyisin turistiksi helsingissä
        kun en muutenkaan tykkää kaupunkilomista
        vaan rantalomista :)


      • OnpaElonYmpyrä

        Laajenna ympyröitäsi.


      • aina.i.ankeinennnn
        OnpaElonYmpyrä kirjoitti:

        Laajenna ympyröitäsi.

        ei anna aihetta
        aika kuluu muutenkin hyvin :D


      • WQ22

        Voi kun olis rahaa muuttaa täältä maalta lautasaaren vattuniemeen. Ja kun sieltä vielä löytyis mukava nainen, niin olisin maailman onnellisin mies.


      • Rohkeasti-etelään

        Ei ole esteitä muuttaa lautasaaren lauttasaareen. Vattuniemen kärkeen voi pystyttää teltan ja odottaa teltta pystyssä, josko joku nainen lankeaisi teltan naruihin ja kaatuisi melkein syliin.
        Hyvällä onnella joku kassi-alma pyytää päästä kämppäkaveriksi.


      • aina.i.ankeinen kirjoitti:

        ikävä kyllä suomenmaasta ei paljoo sellaisia paikkoja löydy
        missä noudatetaan nopeusrajoituksia
        sen verran helsingissä aina ajelen kun meen länsisatamaan
        ajan aina mannerheimintien kautta
        ja pitää painaa kaasua ettei oo liikenteen tukkona
        ja täytyy alusta asti tietää minne on menossa
        koska kaistaa ei pysty vaihtamaan kesken kaiken
        kun kukaan ei anna tietä
        vaikka pitäis vilkkua päällä minuutin

        koska olen ikäni tottunut käyttämään omaa autoa
        niin mua ei julkinen liikenne kiehdo vaikka
        menis ratikoita minuutin välein

        ja kun en ole mikään kulttuuri ihminen niin en tarvii niitä
        virikkeitä siltä osin en taidenäyttelyitä sun muita sellaisia

        täytyy sanoo ettei tää syvällä maaseudulla asuminenkaan oo mun juttu
        mutta joku ehkä sellainen maaseudun ja jyväskylän välinen
        kaupunki kaikkine palveluineen olis ehkä mulle hyvä
        tiedä häntä vai oonko jo niin juurtunu tänne korpeen
        ettei mua täältä irrota mikään

        eilen just ystävä soitti ja kysyi lähdenkö hänen kanssa
        kolmeks päiväks tampereelle kylpylään
        kun hänen mihelleen tuli työesteitä
        ei muuta kun menoks pääsiäisen jälkeen
        nää piristykset aina sillon tällön riittää :)
        ja tietysti syys lokakuuksi fugeen
        nauttimaan lämmöstä ja auringosta
        koska ihan varma että suomen kesä on taas mitä on :D

        Olen huomannut että on liikenteen tukkona jos ajaa nopeusrajoituksen mukaan alueella jossa on kyltti 80 km h.
        Olen ärsyyntynyt kun roikkuvat perässä ja tekevät älyttömiä ohituksia. On melkein pakko ajaa kovemmin kuin säännöt määrää,


      • mielikki.mummo kirjoitti:

        Olen huomannut että on liikenteen tukkona jos ajaa nopeusrajoituksen mukaan alueella jossa on kyltti 80 km h.
        Olen ärsyyntynyt kun roikkuvat perässä ja tekevät älyttömiä ohituksia. On melkein pakko ajaa kovemmin kuin säännöt määrää,

        se on tosi asia varsinkin maantiellä
        jos itse ajaa nopeusrajoitusten mukaan niin koko ajan on joku puskurissa kiinni
        oikeen kun mua ärsyttää niin vilkautan jarruvaloja
        ja vaikken tietenkään jarruta niin roikkuja jostain kumman syystä jättää rakoo
        mutta mulla on kyllä melko raskas kaasujalka :D


      • demaristi

        Kyllä se on niin,että mielikkimummo saa haistella minun uuden demarini,vai oliko se bemarini pakokaasuja, kun porhallan hänen ohitsensa.


      • henrjii

        bemarilla ja kortsulla on se yhteistä että sisältä löytyy mulkku


      • eppu2
        henrjii kirjoitti:

        bemarilla ja kortsulla on se yhteistä että sisältä löytyy mulkku

        Törkeen kamala vitsi. Hyi! (en millään voinut olla nauramatta, vaikka kuinka yritin)


    • vapauteen

      Joo se on hyvä juttu kun mäkin pääsen niuvanniemestä seikkailemaan tsadiin ilman hoitsuja.

    • Minnes se leskenen sitten upposi?
      Ei kai vain joutunut huonoille teille siellä Stadissa?

      • Yhteen.vetoisaa

        Minulla on surullisia uutisia.
        Tullessaan tsaDiin leski suuntasi ravintola esim Vaakunaan.
        Vanhasta hän muisti Vaakuna-viinan. Mutta tilasikin kahviliköörin vaikka piti tilata kahvi mustana ja valkoinen r y s s ä keltaisena.
        Leski päihtyi ja ratkesi ryyppäämään. Ollessaan Naisten vessassa jalat ristissä koska ainoa koppi oli varattu, leski muisti huah wei lirkkunumeron ja soitti siihen.
        Paikalle saapui napoleonin mittainen joutava ukkeli joka kaappasi lesken ja vei hänet hmmm hyvinkäälle syöttäen leskelle pakasteita 300 grammaa ja kaljaa.
        Tällä hetkellä Lesken on Kisahallin putkassa tai Tallinnasa umpikännissä haukkuen kaikki raittiit juopoiksi pultsareiksi.


      • määjamämmi
        Yhteen.vetoisaa kirjoitti:

        Minulla on surullisia uutisia.
        Tullessaan tsaDiin leski suuntasi ravintola esim Vaakunaan.
        Vanhasta hän muisti Vaakuna-viinan. Mutta tilasikin kahviliköörin vaikka piti tilata kahvi mustana ja valkoinen r y s s ä keltaisena.
        Leski päihtyi ja ratkesi ryyppäämään. Ollessaan Naisten vessassa jalat ristissä koska ainoa koppi oli varattu, leski muisti huah wei lirkkunumeron ja soitti siihen.
        Paikalle saapui napoleonin mittainen joutava ukkeli joka kaappasi lesken ja vei hänet hmmm hyvinkäälle syöttäen leskelle pakasteita 300 grammaa ja kaljaa.
        Tällä hetkellä Lesken on Kisahallin putkassa tai Tallinnasa umpikännissä haukkuen kaikki raittiit juopoiksi pultsareiksi.

        Hyvä stoori. Kyllä matkailu avartaa. Itse ajattelin kokeilla tänään miltä mämmi maistuu konjakkisilmällä.


      • Silmille.mämmiä

        Mäpä kokeilen mämmiä voisilmällä ja voihan siihen laittaa polkupyörän kissansilmänkin koristeeksi.
        Kaiketi mämmi pitää ensin kuumentaa että voisilmä sulaa?
        Mämmeille voisi keksiä uusia käyttötapoja millä kaikilla silmillä sitä voi nauttia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      273
      2843
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1506
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1460
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1240
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1177
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1170
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      19
      1036
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1003
    Aihe