NaamaPunaisena

PunaposkiPallleroinen

Minä asun yksin isohkossa ok-talossa ja äänten puuttuessa laitan iltaisin eroottisen filmin pyörimään, äänet täysille ja sitten menen makkariin kuuntelemaan.
Kyllähän talossa ääntä pitää olla.
Hirvittävä ujouteni estää minua kehittämästä pariutumissuhdetta vastakkaiseen sukupuoleen.

15

820

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ettetvaanolissinä

      Maajussille morsian :D

    • pompperi

      Älä,mä teen samaa.Tosin saatan kattookin sitä filmiä ja sit...

    • ghkkgkkk

      missä kohtaa mälli lentää, jäin aprikoimaan jääkö ne eteisen seinälle vai patjan rakoon

      • pompperi

        Milloin mihinkin ja usein..


      • sepäSepä
        pompperi kirjoitti:

        Milloin mihinkin ja usein..

        Noista leijailevien mällien uhreista muotoutuu yksinhuoltajia ym erikoisuuksia raitille .


    • SiistiTyttö

      Moi
      Mä olen perfektionisti ja se näkyy mun elämässä ja arjessa aika selvästi. Mun täytyy tehdä tekemiseni aina kamalalla huolella, mun on tosi vaikea tehdä mitään "kunhan nyt jotenkin"-tyyliin tai tehdä vain osa jostakin hommasta.
      Mun on pakko tehdä koko homma yhdeltä istumalta alusta loppuun niin hyvin kuin pystyn. Se on tosi uuvuttavaa ja täydellisen tuloksen vastana mun perfektionismi myöskin johtaa siihen että en tee ollenkaan. Asetan itselleni niin korkeat tavoitteet että lannistun jo ennen aloittamistakin ja tämä koskee ihan kaikkia arjen tehtäviäni.
      Perfektionismi ei tietenkään aina mee tämmöseksi. Ihminen voi olla perfektionisti ilman että se erityisesti haittaa elämää.
      Jopa hampaiden harjaaminen menee mulla liiallisuuksiin. Poikaystävä huutaa yleensä kesken harjaamisen että eikö toi jo riitä, harjaat hampaas ja ikenes paskaksi! Mun on vaan pakko harjata ja harjata kunnes oon varma että hampaat on täysin puhtaat. Poikaystävä onkin mitannut aikaa ja mulla menee helposti 15-20 minuuttia hampaiden harjaamiseen ja tuloksena onkin usein kipeiksi hankautuneet ikenet.
      Siivous on toinen hyvä esimerkki. Meillä on nykyään tosi paskasta koska en saa aloitettua mitään. Mutta kun aloitan niin en voi lopettaa ja kaikki pitää puunata hirveen tarkkaan. Vaikka mun olis alunperin pitänyt vaan tiskata niin kesken tiskaamisen jo musta alkaa tuntua että mun pitäis myös imuroida, luututa, vaihtaa lakanat ja jos ne aion tehdä niin mun täytyy myös kopistella matot ja peitot ja tyynyt. Ja sit se lista vaan kasvaa ja lopetan vasta kun oon tehnyt kaiken tai kun oon niin sippi että nukahdan luutu kourassa. Sit oon yliväsynyt seuraavina/seuraana päivänä enkä oikeestaan kykene sitten tekemään muuta kuin vaan lepäämään.
      Ja kaikki nämä vaatimukset saa mut myös tuntemaan huonoa omaatuntoa tai ahdistusta jos en ole tehnyt tehtäviäni täydellisesti tarkasti tai kokonaan tai varsinkin jos en oo ollenkaan kyennyt niitä tekemään.
      Ulos on vaikea lähteä jos en ensin ole käynyt suihkussa ja muutenkin laittautunut viimeisen päälle valmiiksi. Monesti myöhästyn koska jään miettimään mitä kaikkea muuta mun pitäis tehdä ennen lähtöä tai mihin kaikkeen mun pitäis varautua. On tosi vaikea vaan aloittaa mitään tai lähteä jonnekin ilman että kaikkeen täytyy varautua ja kaikki pitäis suunnitella. :(

      Tosta selityksestä varmaan jo tajuaa idean. Kaikki menee liiallisuuksiin ja liiallisuudesta seuraa ylirasitysta, lamaannusta ja ahdistusta.

      Mun perfektionismi on joko syy tai seuraus mun masennukseen, syömishäiriöön ja sosiaalistentilanteidenpelkoon, mitkä mulle on diagnosoitu ja joita mulla hoidetaan sekä terapialla, masennuslääkkeillä ja rauhoittavilla. Terapiassa ollaan mietitty tapoja madaltaa mun vaatimustasoa ja päästä perfektionismista eroon ja yks tapa mikä tehoaa hitaasti mutta hyvin on yksinkertaisesti ensin tiedostaa milloin vaatii liikaa ja sit tietoisesti yrittää esim. jättää joku homma puolitiehen. Siitä sitä pikkuhiljaa oon alkanu tajuta ettei maailma kaadu vaikka keskeyttäisinkin jonkun homman puolitiehen tai tekisin sen summittaisesti. Sit oon pakottanut itseni ulos räjähtäneen näköisenä ja pakottanut itteni unohtamaan sen miltä näytän tai mitä muut musta ajattelee. Oon opetellut ajattelemaan että "Haistakoon nenänsänyrpistelijät paskan! Mähän saan näyttää hirveeltä missä mua huvittaa, saan tehdä huonoo jälkee ja saan olla laiska jos mua huvittaa!"

      Perfektionismi mun käsittääkseni kulkee käsikädessä huonon itsetunnon kanssa. Tekemällä hyvin sitä jotenkin uskottelee itselleen että on itsekin hyvä. (Pitäis osata uskoa se kyllä muutenkin kuin pyrkimällä ihmesuorituksiin. ) Siks suosittelenkin että yrität kans hyväksyä itses sellaisena kuin olet, uskoa että oot yhtä hyvä kuin muutkin ja sulla on samat oikeudet olla mitä oot ja mitä haluat olla kuin muillakin. Onnistumisten kautta yleensä itsetunto paranee. Älä aseta tavoitteita liian korkealle, koska ihmisolennolla on rajansa onnistumiskyvyssä. Pienetkin onnistumiset voi kohentaa itsevarmuutta ja kuvaa itsestä. :) Yritä tietoisesti madaltaa vaatimuksias. Mulla tällanen ajattelu ja toiminta on vähä vähältä auttanut. Ja se myös että muistaa että Minulla on oikeus, auttaa myös. Voi olla vaikeaa pakottaa itsensä madaltamaan kynnyksiään kun on tottunut siihen että pitää nostaa kynnyksiään ja jatkuvasti lyödä itsensä, mutta se on pakko tehdä jos haluaa olla onnellinen.

      • Ruususelta

        Noinhan elämä menee minullakin , paitsi että en harjaa ikeniäni paskaksi . Minusta on mukavaa olla täydellinen .


    • HulluusTauti

      Mahtavaa olla täydellinen veri-ien ,-sietämätön sellainen!

    • KasKaskummaa

      Minä kuitenkin olen täydellinen . Ehkäpä joku toinenkin pääsee samalle täydellisyyden tasolle , sit meit olis kaks .

    • LesbianAkusetä

      eiku kolme ÄÄLIÖ!

    • Ruususelta

      Olkos se akukii täysis sielunvoimis ? Kas ku unohin

    • juyytr57

      siisti tyttö koska olet per fekt ionisti niin kauanko hemputat poikaystävän pippeliä yliaikaa jos sillä lentää minuutissa

    • arjasi

      Onko aloittaja lasse?

    • VittunahkaVinkuu

      Arja antaa Lasselle munaa!

    • tutun.on.tuntuinen

      onko kyseessä vanha hiillostaja alias laajalti tunnettu omituisuuksien oksentaja?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      156
      2722
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2006
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2001
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1806
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1550
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1212
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1201
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe