Finello Suomi Oy kylpyhuoneremontti pilalla?

Erehdyin ottamaan Finellon kautta kylpyhuoneremontin ja nyt minulla on olo, että minua on huijattu!

Minulle luvattiin kylpyhuone remontti alle kahdessa viikossa ja nyt on mennyt puolitoista kuukautta. Työn viivästyminen johtuu kuulema siitä, että virolainen kylpyhuoneasentaja ei ole saanut rahojaan Finello Suomi Oy:ltä. Asentaja osasi kertoa, että myös muiden asentajien palkat ovat maksavatta ja myös myyjien palkat olisi maksamatta...

Kuka korvaa kylpyhuoneeni remontin, jos se ei koskaan valmistu? Onko Finello Suomi Oy ajautumassa konkurssiin?
Ilmianna
Jaa

10 Vastausta

Itselleni tuli halvimmaksi ottaa paikallinen asentaja ja ostin tarvikkeet itse. Samalla jäi riskit pois!
Ilmianna
Jaa
Itse otin finello remontin ja kaikki valmistui ajallaan ja hyvin, eikä yksikään asentaja ollut ulkomainen. Hintakin oli halvempi kuin esimerkiksi puustellilla tai tähtiremonteilla. helppoa ja hyvää
Ilmianna
Jaa
Meillä remontti sujui arvioitua (3viikkoa) nopeammin ja kaikki sujui niinkuin pitääkin. Ei moittimista, päin vastoin voin suositella kaikille :)
Ilmianna
Jaa
Ei passaa suositella enää, ajautui konkurssiin! Hähähää
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
3 VASTAUSTA:
Kuinka varma tieto?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Voin vahvistaa.
Plus, että, verovelkareisterin mukaan Finellolla on maksamatonta verovelkaa on vähintään 10 000 euroa.
https://tietopalvelu.ytj.fi/
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Jep konkkaan meni, ja jättivät palkat maksamatta työntekijöille.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Siellähän se lukee YTJ:ssä

Y-tunnus 2753139-7
Viimeisin tieto Alkupvm Tietolähde
Konkurssitieto Konkurssissa
Ilmianna
Jaa
Vastaan tuohon alkuperäisen kysyjän kysymykseen:

"Kuka korvaa kylpyhuoneeni remontin, jos se ei koskaan valmistu?"

Vastaus on, että kukaan ei korvaa, jos et maksanut luottokortilla remonttilaksua.
Ilmianna
Jaa

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

Ilmianna
Jaa
Konkurssi 13.7.2017
Ilmianna
Jaa

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

Ilmianna
Jaa

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Finello Suomi Oy kylpyhuoneremontti pilalla?

Erehdyin ottamaan Finellon kautta kylpyhuoneremontin ja nyt minulla on olo, että minua on huijattu!

Minulle luvattiin kylpyhuone remontti alle kahdessa viikossa ja nyt on mennyt puolitoista kuukautta. Työn viivästyminen johtuu kuulema siitä, että virolainen kylpyhuoneasentaja ei ole saanut rahojaan Finello Suomi Oy:ltä. Asentaja osasi kertoa, että myös muiden asentajien palkat ovat maksavatta ja myös myyjien palkat olisi maksamatta...

Kuka korvaa kylpyhuoneeni remontin, jos se ei koskaan valmistu? Onko Finello Suomi Oy ajautumassa konkurssiin?

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta