Papinaho pois valtuustosta ja hallituksesta

Vaaleista

Älkää nyt ihmeessä enää äänestäkö Papinahoa kunnallisvaaleissa. Voiko jo kertaalleen takkinsa kääntäneeseen luottaa? Vielä muutama vuosi sitten oli niin Perussuomalaista että, ja ilmoitti mielipiteenään, että Suomen maahanmuuttopolitiikka on liian löysää.
Nyt on suvakeista suvakein ja istuu kaupunginhallituksen maahanmuuttotyöryhmässä, jonka tekemisistä ei julkisuudessa puhuta halaistua sanaa, vaikka tiedottamisen piti olla avointa ja säännöllistä. Puhua Papinaho osaa niin ettei suu vuoroa saa, sen tietävät kaikki, mutta aika on hänestä jo ajanut ohi.

14

515

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sunnuntainajoo

      Eipä tulisi mieleenkään äänestää muita kuin nuorta ehokkasta.

    • 15555

      en todellakaan äänestä papinahoa.ihminen joka on niin kiero että mollaa kylällä muita ehdokaitta.luuleko saavasa nekin äänet itseleen minä äänestä nuorta ja rehellistä kansalaista.mollatkoo papinaho mitä lystää.

    • Ihmisarvokaikille

      Pääsihän hän, mutta ei hänestä mitään iloa ole. Keskittyisi nyt sitten siihen, että sairaiden, vammaisten ja vanhusten kidutus, pahoinpitely ja mitätöinti lopetettaisiin noissa laitoksissa ja instansseissa.

      • juuriniinon

        Siinä on hänelle työsarkaa.


    • Kitkerä

      Toivottavasti pitää sanansa ja lopettaa tämän kauden jälkeen. Katkeruus paistoi läpi Piturin jutussa tänään, äänet vähenneet vuosi vuodelta.

      • ihanhassua

        Ei se ole Riitta-Liisan vika vaan äänestäjien, jotka sinne häntä äänestävät.


    • 00000000000000

      se on sirkka-liisa ei riitta-liisa

      • rattopoikanen

        oli mikä oli kaunis nainen kuitenkin.


    • muumiot_pois

      Nostan hattua Papinaholle kun teki päätöksen lopettaa politikointi tähän kauteen. Vielä kun ne muutamat muut muumiot tajuaisi lähteä pois sieltä jaloista niin juna lähtisi kunnolla liikkeelle.

    • Mmmmokkaa
    • äänestänaina

      Minä olen äänestänyt Sirkka-Liisdaa jo monena kertana ja olen todella tyytyväinen kun hän lähti persuista ja on nykysin keskustan moottorina. Hyvä joka paikan osaaja.

    • parasolisi

      Toivotavasti Papinahosta tulee kaupunkin hallituksen puheen johtaja. Siinä on nainen paikallaan.

    • omakehu

      äläpä ny Sirkka noin ittes kehuskele :)

    • niinikoskenpatukka

      Sirkka-Liisa on ihana.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1679
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1554
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      69
      1444
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      54
      1425
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      50
      1343
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1288
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      11
      1158
    8. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      66
      1140
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1130
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1114
    Aihe