Monica on kivasti pyöristynyt viime aikoina.

MonicaHot

Kun oli saunassa Camillan kanssa näkyi että kiloja on tullut. Saanut aika lihavat käsivarret. Mutta ei hätää Monica, olet edelleen sarjan kuumin nainen. Kurvikas vartalo sopii sinulle paremmin.

15

618

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EvaTamminen

      Hei enkö mä ole kuuma pakkaus, katseleppas tarkemmin.

      • UllaTaalasmaa

        Entäs minä sitten? Gunnarin mielestä oon kaunein nainen maan päällä, ja se mies tietää kyllä, mistä puhuu.


      • Evaaah

        Pylly on sulla kuuma.


    • Kari__Taalasmaa

      Enkös minäkin ollut aika näpsäkkä Karita Alasmaa aikoinaan Ullan vaatteissa ja peruukissa?

    • salkkaristalkkari

      Taitaa olla raskaana. Punainen mekko ei kuulemma mahtunut enää päälle.

      • MonicaMustavaara

        Mitä? Minäkö paksuna? Miten se on mahdollista, sillä enhän mä oo ollu 'sillain' kun viimeks Jirin kanssa? Sebastanin kanssa me vaan halailtiin, vai tapahtuiko siinä jotain enemmänkin? En ihan tarkkaan muista, kun tuli nautittua sinä iltana aika runsaasti viiniä.

        Onks Kallesta kuulunu mitään? Että jos se tekis mulle raskaustestin, kun en mä osaa itse. Marianna osais neuvoa, mutta se ei ole nyt paikalla sattuneesta syystä.


      • OliverVuorela
        MonicaMustavaara kirjoitti:

        Mitä? Minäkö paksuna? Miten se on mahdollista, sillä enhän mä oo ollu 'sillain' kun viimeks Jirin kanssa? Sebastanin kanssa me vaan halailtiin, vai tapahtuiko siinä jotain enemmänkin? En ihan tarkkaan muista, kun tuli nautittua sinä iltana aika runsaasti viiniä.

        Onks Kallesta kuulunu mitään? Että jos se tekis mulle raskaustestin, kun en mä osaa itse. Marianna osais neuvoa, mutta se ei ole nyt paikalla sattuneesta syystä.

        Vauvat syntyy kun tyttö ja poika halaa. Eks se oo niin?? Saako Camilla muuten vauvan kohta? Mä näin et se ja iskä halas.


    • Camillanjupiter

      Onko sillä vatsassaan pökäle?

    • KoneIsmo

      Monica on raskaana koska minä tuuppasin Monicaan.Monicalla on ihanan pyöreä takapuoli.Hän keikutti sitä edessäni ja langesin.Oli se kuuma yö.
      T :Ismo L

    • JoonatanHaba

      Monica tulee minun Ferrarin kyytiin...kun löydän sen

    • PullatUunissa

      Onks moonikan näyttelijä oikeesti raskaana? Tietääks joku?

    • PullatHousussa

      Ettei nyt vaan olis uusi ovela juonenkäänne ja Monica onkin raskaana Evalle. Nehän on nussinu.

    • Mon1caMustavaara

      Kyllä,voin myöntää että Ismo "Sexmachine" Laitela on lapseni isä.Ipankaa vähän oltiin hänkypänky Ismon poikamiespoxissa.Ai jettäteki eetua.

    • Monica_Mustavaara

      Totta se on.Ismo on tulevan lapseni isä.Mentiin Ismon kämpillä sellausta letkajenkkaa että taulutkin tippuivat seiniltä.Ismoo ,uusintaa pian ??

      • kunhanihmettelen

        Nopeasti sitten. Kohta sulla on isompi maha kuin Ismo. Ei taida seksi onnistua enää silloin.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1906
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1848
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe