Liisa ilmestyy Ismon ovelle

Peetamama

Mitäs siihen sanotte?

24

424

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Liisanäidinkaima

      No sitä meinaan että Liisa ilmestyy Ismon ovelle.Mitä sitä kiertelemään tosi asiaa

    • AaroValanne

      Samalla ilmoitan että Anttoni ilmestyy Kari ja Lindan oven taa kohta.On saannu herätyksen

    • Bälänteri

      Mambakin on älykkäämpi, kuin turhan hoilaaja.

      • Kuningaskobra_

        Tarkoitatko yhtyettä vai käärmettä :) ?


    • Ismo_Laitela

      Liisa! No, mutta tervetuloa! Mun elämäni suurin rakkaus...Helenan ja Kristiinan ohella.

      • rakasLiisasi

        Olet täys pelle ja mä tulin koska eurot vähissä,et antaisitko vähän


      • Ismo_Laitela

        Vai pelle! Mähän annoin sulle viimeiset euroni tässä taannoin, ja sen jälkeen mulla ei ollu rahaa mennä asumaan hotelliin putkirikon ajaksi. Sitten tuli se yks Seireeni uhkailemaan mua, kun päivystin kotona kynttilän valossa säilykkeitä syöden.

        Että on sulla otsaa! Tuu nyt kuitenki sisälle. Keitetään teet ja jutellaan. Onneks ei oo Kalle näkemässä, ja se yks homppelikin muutti jo pois.


      • rakasLiisasi
        Ismo_Laitela kirjoitti:

        Vai pelle! Mähän annoin sulle viimeiset euroni tässä taannoin, ja sen jälkeen mulla ei ollu rahaa mennä asumaan hotelliin putkirikon ajaksi. Sitten tuli se yks Seireeni uhkailemaan mua, kun päivystin kotona kynttilän valossa säilykkeitä syöden.

        Että on sulla otsaa! Tuu nyt kuitenki sisälle. Keitetään teet ja jutellaan. Onneks ei oo Kalle näkemässä, ja se yks homppelikin muutti jo pois.

        Ai miksi pelle no kun et anna poliisien hoitaa Kallen kidnappaus tapausta, Tale kertoi Kallesta. Mä satuin näkee kun yksi mies raaahasi Kallea jonnekin kellariin ja ihmetystä lisää se kun Kallea tuotiin poliisi autossa.


      • Ismo_Laitela

        Nokun Kalle siinä videolla vannotti, että poliisille ei hiiskuta sanaakaan, muuten hänelle käy huonosti. Voin näyttää sen videon, kunhan on juotu teet ja syöty hyvät makkaravoileivät ja vaihdettu kuulumiset muutenkin.

        Mistä sä Talen tunnet? Perhanan, perhana sen pojan kanssa. Jos nyt Kallelle käy huonosti, se on Talen syy.


      • Taletallaaja
        Ismo_Laitela kirjoitti:

        Nokun Kalle siinä videolla vannotti, että poliisille ei hiiskuta sanaakaan, muuten hänelle käy huonosti. Voin näyttää sen videon, kunhan on juotu teet ja syöty hyvät makkaravoileivät ja vaihdettu kuulumiset muutenkin.

        Mistä sä Talen tunnet? Perhanan, perhana sen pojan kanssa. Jos nyt Kallelle käy huonosti, se on Talen syy.

        Olinhan minä jo syntyny kun Liisa täällä majaili sulta rahoja yritti varastaa


      • Ismo_Laitela

        Suus kiinni nyt! Sun takia Kalle on entistä enemmän vaarassa, kun menit poliisin puheille, vaikka mä toisin määräsin.


    • Pppppppppppppf

      Odotin että Liisa olisi käynyt syksyllä yhtä aikaa Cindyn kanssa... mutta kyllähän tämä on hauska yllätys. Miksihän tosin Liisa palaa? Sehän pakeni ulkomaille poliisia.

    • kakkaprööt

      Ulla ilmestyy ovellesi ja pieraisee naamallesi. Mitäs siihen sanot?

    • Joonatan_fefemies

      Saamarin Liisa! Tuo mun Ferrari takasin. Tietysti se haisee lissun väljälle perseelle.

      • Lissu_Pissu

        Hei Joonatan! Kävi vähän hassusti ku pakomatkalla Cindylle iski norovirus. Poliisit perässä ei oikein ehitty vessaankaan pysähtyä niin se vähän niinku lurtsahti pitkin auton sisustaa. Poliisit saatiin karistettua mut tartuntavaaran takia meiän oli pakko romuttaa sun Ferraris ongelmajätelaitoksella. Sori nyt vaan mut ei me oikein muutakaan voitu tehdä!


      • Joonatan_fefemies
        Lissu_Pissu kirjoitti:

        Hei Joonatan! Kävi vähän hassusti ku pakomatkalla Cindylle iski norovirus. Poliisit perässä ei oikein ehitty vessaankaan pysähtyä niin se vähän niinku lurtsahti pitkin auton sisustaa. Poliisit saatiin karistettua mut tartuntavaaran takia meiän oli pakko romuttaa sun Ferraris ongelmajätelaitoksella. Sori nyt vaan mut ei me oikein muutakaan voitu tehdä!

        Mä vielä ripuloin sun suuhun!


      • Cindy_Rintala

        Kuules Joonatan! Sinä se tässä oot joka kusetit. Se ei ollukaan ferrari vaan mustangi mihin oli teipattu ferrari-tarrat.


      • Lissu_Pissu
        Joonatan_fefemies kirjoitti:

        Mä vielä ripuloin sun suuhun!

        Yritä nyt ees ymmärtää! Cindyä hermostutti tosi paljon eikä se voinu tilanteelle yhtään mitään! Eikä se ollu ku yks auto vaan! Olisit kerranki mies ja antasit anteeks!


      • Joonatan_fefemies
        Lissu_Pissu kirjoitti:

        Yritä nyt ees ymmärtää! Cindyä hermostutti tosi paljon eikä se voinu tilanteelle yhtään mitään! Eikä se ollu ku yks auto vaan! Olisit kerranki mies ja antasit anteeks!

        Ei tule kuuloonkaan!
        Ripuloin cindynkin suuhun, saatte sukeltaa mun ripulissa ämmät.


      • KarijaIsmojaTale

        Ole mies ja tule pihlajakadulle niin katsotaan onko susta mieheksi vai oletko marjan poimija.


      • Tuunaaja_Komulainen
        Cindy_Rintala kirjoitti:

        Kuules Joonatan! Sinä se tässä oot joka kusetit. Se ei ollukaan ferrari vaan mustangi mihin oli teipattu ferrari-tarrat.

        Oikeesti se oli mun Mazda. Löysin siihen täydellisen Ferrari replica-alustasarjan. Logot, kuppipenkit, kromivanteet ja kaikki. Eiks ollukki hyvät kyydit ja stydit popit? Joonatan teki hyvän diilin ja tarjos tosta 200 donaa. Luuli kait ostavansa aidon Feffen. Noh, kyllähän se Komulaiselle sopii.


    • Mari_Janne

      Hehe, en kuolutkaan, Muunuka on Heiskaselle raskaana...

      • Tuunaaja_Komulainen

        Lähetkö ajelulle mun uudella Mazdalla? Siin on kromivanteetki. Tiesitsä et sä oot tosi nätti tsirbula?


    • sopivathyvinyhteen

      Liisa, Mustavaaran sisarukset Monika ja Camilla sekä poliisi Linda ovat se rikollisjoukko joka on Kallen kaappauksen takana. Eikös se Camilla maksanut sille Seireenille Heikin tappamisesta ja Lindakin sai rahaa.
      Se Liisan entinen mies on samaa porukkaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      25
      1451
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1281
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1245
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1185
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      29
      1184
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1077
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1073
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1064
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1053
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1042
    Aihe