Naiseni mustasukkaisuus

AnttuXXX

Naiseni on mustasukkainen kun tietokone tai puhelin kilahtaa eikä tiedä mikä ääni se on. Ajattelee että olen chattailemassa jonkun kanssa. Hyvä jos omalle koneelle pääsee. Meillä kummallakin on ikää yli 30v reippaasti jo. Lapsia edellisistä suhteista. Luulis ettei olis mitään tälläistä. Ahdistaa !! Auttakaa vähän.

5

495

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaikka.näin

      Sinun tulee avoimesti näyttää että ei ole puuhia kenenkään muiden kanssa ja kertoa miten paljon naistasi rakastat ja miten paljon hänestä välität, ottaa hänet syleilyysi ja kertoa että juuri hän on sinun suurin rakkautesi.

    • Sempylä

      Meillä sama juttu, minulla ikää jo 40 . Kun vaimoni puhelin kilahtaa, mietin aina että mitähän sieltä nyt. Vaimoni oli suhteemme alkupuolella sen verran paljon yhteyksissä eksiinsä että asia rupesi vaivaamaan minua. Hän sanoo lopettaneensa yhteydenpidon niihin kun puhuimme asiasta vakavasti. Tuolta somesta tulee silti yhteydenottoja joltain eksiltä/ex treffikumppaneilta kun olen yhdenkin illan pois kotoa työmatkalla, olen nähnyt kun on näyttänyt.

      Neuvoksi sulle, että jos sinulla kerran ei ole mitään salattavaa, niin ole avoin äläkä pelaa mitään pelejä.

    • Vauhtiloppuiäkkiä

      Avoimuus! Lupa toisella katsoa puhelin ja tietokone jos siltä tuntuu. Siis jos on vakavalla mielellä suhteessa.
      Itse tapasin ihan mukavan henkilön... jossain vaiheessa epäilin kun aina puh äänettömällä ja oikeassa olin.. Olin vain karusellissa muiden joukossa...

    • Mustasukgainen

      Avoimuus. Jos ei kerran ole salattavaa anna hänen nähdä mitä katselet.. Ehkä olet alkanut viettää huomaamattasi paljon aikaa netissä/kännykän äärellä onhan se vähän harmillista ja toinen tulee väistämättäkin uteliaaksi ja jos et koskaan vastaa ja kerro vähän avaavasti mitä näkyy, mikä oli mielenkiintoinen puheen aihe että jäit kirjotteleen niin pitkäksi aikaa niin johan siinä alkaa itsekukin haistella että onkahan tässä jotain mätää.. ja vedätetyksi tulemisen makua.. Huomioi vaihteeksi naistasi enemmän kuin somea.. itseäkin välillä huolestuttaa kun mies on niin nenä kiinni faces ja kännykänkin vie vessaan. mutta eipä hätkähdä jos satun hänen kännykästään kelloa vilkaisemaan tai saatan hänen kännykkäänsä lainata pikaisen netin käyttöön.. että hyvällä mielellä tässä saanut olla vaikka toisella netti addiktio vähän onkin.. kunhan vaan tiedän välillä että mikä siellä niin kiehtoo.. ni ei nouse stressi turhasta.. :)

    • tzemiiii

      Miksi ajattelee niin? Oletko sitten aiemmin tehnyt niin, chattaillut luvattomia muiden naisten kanssa?

      Itse olin varsinainen ääliö suhteen alkupuolella, ihme että mies pysyi mukana. Oli vaikka minkälaista säätöä, hävettää ajatellakin. Lopulta kun tajusin että se mitä hain istuikin siinä mun vierellä, sain tehdä ihan tosissani töitä luottamuksen eteen. Niistä selvittiin sillä avoimuudella. Sitä suhdetta ei enää ole, mutta ei kaatunut tuohon vaan ihan muuhun.

      Tietysti jos naisesi on mustis syyttä suotta ja se häiritsee elämää, kannattaa varmaan ehdottaa varovaisesti että haette ulkopuolista apua. Olen myös nänhyt miten rankkaa sairaalloisen mustasukkaisen kanssa elää ja mitä se tekee terveelle puolisolle aikaa myöten.

      Jaksamista ja koittakaahan saada asianne kuntoon :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      66
      6402
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4123
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      268
      2543
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2000
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1508
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1367
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1080
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1026
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1011
    Aihe