Onks noloo

Tyttöö16v

Onko noloa tytön(16v)käyttää mustia kontio kumisaappaita tällasilla rapakeleillä,käyttääkö muut?

14

1405

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oikeinon

      Ei ole noloa :) se on vaan oikein kun käyttää kurakelissä tuollasia eikä mitään tennareita :)

    • Ei, mutta itse pidän sisäkengät koulun lokakuussa sisäkäyttöön.

    • saapasnainen31

      Ei todellakaan ole noloa! Enemmän noloa se on jos kura/rapakelillä/sateessa kahlaa tennareissa tms. lipokkaissa jalat märkinä.

      Ehdottomasti vaan kumisaappaat jalkaan jos keli siltä näyttää, ei yhtään noloa! Ja tosiaan sitten vaikka jotkut toiset pienet kengät matkaan jos jonnekin sisälle pitkäksi aikaa, eihän ne kumisaappaat ihan parhaat pitkäksi aikaa siellä sisällä ole, vaikkei ne mitään sinänsä haittaa :)

      Itse saapastelen aina reippaasti kontioissani (mustat 38) jos vähäkään keli sitä vaatii, eikä nolota yhtään.

    • Haikas

      Jos ihan järjellä ajattelee, niin märillä keleillä kumisaappaiden käyttö on ainoa oikea tapa liikkua ulkona. Mutta joku kumman villitys on, että kahlataan loskassa ja vesilätäköissä tennarit jalassa ja sit valitetaan, kun jalat on ihan märät ja on kamala olla märillä sukilla ja kengillä. Itse en koe nolona käyttää keltaisia Haita. Oon 174 pitkä ja hait on numeroa 41.

    • muoti

      Ei todellakaan. Noloa on käyttää likaisia tennareita ( joskus olleet valkoisia ) ja kaiken lisäksi huonoilla keleillä.

    • Jennylä

      Toimivat kengät märillä keleillä ja ihan nätit. Itellä kastu kontiot lammikossa kahlatessa ja useampi tunti sitten märissä saappaissa mutta eikös märät saappaat kuulu kevääseen.

    • aniletyttö

      No kyllä kontiot vähän miesten saappaat on oli väri mikä tahansa, itse kyllä käytän naisellisempia , viimeiset 3v ollut mustat kiilakorkoiset (5-6 cm korko) mutta nyt alkaa murtumia olemaan, ovat olleet niin ihanat, että mistä saisi samanlaiset uudet, korkoa pitäisi vähän olla.

    • Tarra17

      Ei oo noloo,ite käytän mustia kontioita koko 36 kaupungilla ja jotku miehet kattoo pitkään erään.

    • kumisaapastelua

      kauniit on nuoren naisenkin jalassa Nokia Kontio kumisaappaat ja varsinkin kun varret kiiltää.
      Kylä katson aina kun nään kumisaappaat kaupungilla tai luonnossa tai marjametsällä tai mökillä.
      On Nokioita kumisaappaita monia malleja kaapeissani City, Lena, Anette, Evita, Lola, Tarja
      mail. [email protected]
      Mukavaa kumisapastelua ja katselua

    • KontioPekka

      Ei tietenkää ole noloa! Itse olen käyttänyt koko ikäni mustia Kontioita, tällä hetkellä koko 43.

    • kontiofani

      Ei oo noloa. Tytöillä ihana nähdä mustat Kontiot.

    • mitähiivattia

      Vaikuttaisi siltä että monella kommentoineista on jokin fetissi kumisaappaisiin.

      • HiivaVatti

        Eli et tullut tälle palstalle vastaamaan kysymykseen, vaan arvioimaan (ja arvostelemaan) muita keskustelijoita.


      • mitähiivattia

        Juuri näin. Osuit naulan kantaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      243
      3869
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2318
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2121
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      91
      2027
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      93
      1704
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1301
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1297
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      303
      1236
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe