näin meillä

pannaanhanporissaki

Mulle seksi on harrastus.Koska kotona en saa tarpeeksi harrastaa,niin käyn huorissa.En näe siinä mitään moraalista ongelmaa niin kauan kun en tartuta puolisoani taudeilla.Vaimo haluaa 2 kertaa viikossa ja minä 3 kertaa päivässä.Johan tuollainen yhtälö rikkoo normaalin avioliiton,joten mielestäni omalla tavalla pidän suhteen terveenä. 30 vuotta olen joka viikko käynyt maksullisissa joten uskon tietäväni mistä puhun.

16

861

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • macking

      Oletko aidosti kiinnostunut seksistä vai riittääkö sisään-ulos-sisään -meno? Näin naisena kysyn ihan vakavissaani, koska tuohan kuulostaa mahtavalta menolta, jos vielä tiedät mitä teet ja olet kekseliäs ja annat naisellesikin ihania kokemuksia ;)

      • pannaanhansitäporissaki

        Olen ihan aidosti kiinnostunut seksistä.Mikään mekaaninen sisäänulos meno ei ole minulle se juttu. Seksuaalisesti olen vain yli vilkas ja ellen pääse purkautumaan useasti päivässä ,niin se häiritsee esim. keskittymistäni työssä. Vaimoni on valittanut seksimme pitkää kestoa ja sitä että paikat tulee araksi pidemmistä sessioista. Myönnettäköön että maksullisten kanssa ei tunteilla tarvitse pelata ja tuleekin keskityttyä omaan hekumaan enemmän,koska niiden kanssa every minute counts money;)
        Mielestäni olen myös kekseliäskin ja kiitosta olen saanut siitä että huolehdin naiseni tulemisesta ennen omaani.
        Tavallaan tämä on ollut ihan toimiva ratkaisu,vaikka tässä kaksi seksuaalisuudeltaan täysin erilaista ihmistä on yhdessä .Eihän se ole ns win win juttu mutta harvemmin avioliitoissa kaikki onkaan täydellistä.


      • macking

        Kiitos asiallisesta vastauksestasi! Noinhan se on, että aina ei avio/avoparit ole samaa mieltä seksin määrästä, kestosta ja tavasta. Itse aikoinani jouduin aina(!) tekemään aloitteen silloisen mieheni kanssa ja hän usein kieltäytyi. (Ja en ole ylipainoinen tai ruma.) Todella turhauttavaa! On sitä naisillakin halut, jotka ihan konkreettisesti tuntuu siellä jalkojen välissä ;)

        Hyvät jatkot sinulle ja harrastuksellesi!


      • senseees
        macking kirjoitti:

        Kiitos asiallisesta vastauksestasi! Noinhan se on, että aina ei avio/avoparit ole samaa mieltä seksin määrästä, kestosta ja tavasta. Itse aikoinani jouduin aina(!) tekemään aloitteen silloisen mieheni kanssa ja hän usein kieltäytyi. (Ja en ole ylipainoinen tai ruma.) Todella turhauttavaa! On sitä naisillakin halut, jotka ihan konkreettisesti tuntuu siellä jalkojen välissä ;)

        Hyvät jatkot sinulle ja harrastuksellesi!

        Naisella ei saa olla mitään omia haluja, vain miehellä saa olla halut. Nainen on tehty sitä varten, että hän antaa silloin kun mies sitä haluaa.


      • Pannaahasitäporissaki
        macking kirjoitti:

        Kiitos asiallisesta vastauksestasi! Noinhan se on, että aina ei avio/avoparit ole samaa mieltä seksin määrästä, kestosta ja tavasta. Itse aikoinani jouduin aina(!) tekemään aloitteen silloisen mieheni kanssa ja hän usein kieltäytyi. (Ja en ole ylipainoinen tai ruma.) Todella turhauttavaa! On sitä naisillakin halut, jotka ihan konkreettisesti tuntuu siellä jalkojen välissä ;)

        Hyvät jatkot sinulle ja harrastuksellesi!

        Kiitos myös sinulle aidosta vastauksesta.Olisipa kaltaisiasi naisia enemmän olemassa niin suhdeasioissakin seksin saralla olisi asiat paljon paremmin.Kevättä sinulle:)


      • PilluaRiittääKavereille
        macking kirjoitti:

        Kiitos asiallisesta vastauksestasi! Noinhan se on, että aina ei avio/avoparit ole samaa mieltä seksin määrästä, kestosta ja tavasta. Itse aikoinani jouduin aina(!) tekemään aloitteen silloisen mieheni kanssa ja hän usein kieltäytyi. (Ja en ole ylipainoinen tai ruma.) Todella turhauttavaa! On sitä naisillakin halut, jotka ihan konkreettisesti tuntuu siellä jalkojen välissä ;)

        Hyvät jatkot sinulle ja harrastuksellesi!

        Mieheni kanssa naimme 1N 2-4M kerrallaan.
        Olisi mukava saada kaltaisesi mies mukaan.
        Pilluni kostui jo lukiessani.
        On pakko soittaa pari kaveria tyydyttämään pilluni tarpeet.
        Mieheni on töissä mutta luvallansa saan naida tuttujen kanssa myös ilman häntä.


      • Jaan.PilluaniHalukkaille
        senseees kirjoitti:

        Naisella ei saa olla mitään omia haluja, vain miehellä saa olla halut. Nainen on tehty sitä varten, että hän antaa silloin kun mies sitä haluaa.

        Minulle on suotu oikeus haaveilla ja nauttia miesten kimppanainnista.
        Saan myös tuoda miehiä kotiin naimaan kanssani.


    • vahanolisitarvetta

      Hei, kirjoituksesi kuulostaa mainiolta. Olen itse hieman samankaltaisessa tilanteessa: Vaimoni ei välitä seksistä (ole välittänyt seksistä oikeastaan koskaan), ja mulle se on ollut monta vuotta ihan ok. Oon saanut tyydytettyä itseni käsipelin itsekseni. Mutta nyt on alkanut tuntua, että se se riitä enää. Olen käynyt nuorilla tsekkiläisillä keikkatyöläisnaisilla, jotka ovat olleet ihania. Ongelma on vain se, että pienituloisena rahaa ei olisi laittaa tähän harrastukseen kovin usein. Treffipalstoilta vastausta ei tule, ja baareista iskeminen on ollut aina jotenkin teennäistä ja vaivalloista.

      • mini-sika

        "Vaimoni ei välitä seksistä (ole välittänyt seksistä oikeastaan koskaan)"

        Sinä olet kyllä tyhmä kuin linttaanastuttu sandaali. Mennä nyt tietoisesti naimisiin naisen kanssa joka ei välitä seksistä! Taidat olla varsinainen takahikiän reppana.


    • rajattu_nautinto

      Ylempänä eräs kysyi onko kyse pelkästä in-out menosta. Tuossakin on kyse enemmästä, sillä haluttavaan naiseen painautuminen vaikka dogissa antaa huomattavasti enemmän kuin vain "mekaanista" tyydytystä.

      Itsesuojeluvaisto

      Yksi haaste harrastuksessa escottien (ei kokemusta), kanssa on se, ettei edes voi toteuttaa kaikkea nautinnolista mitä 100%:n seksuaaliterveessä parisuhteessa parhaimmilaan olisi mahdollista.

      Mies voi parhaimmilaan saada itselleen taudin pelkästään omien sormiensa kautta, joilla on ensin hyväillyt taudinkantajan mirriä (maksullinen tai ei ) ja sitten siirtää sormensa penikselleen, vaikka vain kumia pykälään laittaakseen. Varman päälle pelatessa tulisi laittaa kumi heti kun erektio on päällä ja vasta sitten edeteä pidemmälle.

      Sitten tilapäisissä suhteissa vaikkapa suojaamaton suuseksin antaminnekin on riski terveydelleen, eli ei niin rentoa, monipuolista ja nautinnollista puuhaa kuin seksi parhaimmillaan voisi olla. Ainakin itselleni hyvä / täysi rentoutuminen on vaikeaa jos en voi olla varma kumppanin terveydestä.

      Ihmettelenikin miten maksulliset pitävät ja kykenevät pitämään huolta omasta terveydestään.

      • Taasnäitäjurpoja

        Jos on noin vainoharhainen taudeista niin sitten kannattaa lukittautua 4 seinän sisään.Voithan saada sen taudin sitten vaikka kassaneidin sylkipisarasta.Voi hyvä sylvi.Suuseksista taudin saaminen on todella epätodennäköistä.esim hiv tarttuvuutta suuseksistä ei ole vielä pystytty edes todistamaan todeksi.Yhtäkään tapausta maailmassa ei ole vielä varmistettu suukontaktissa tarttuneeksi.


      • rajattu_nautinto
        Taasnäitäjurpoja kirjoitti:

        Jos on noin vainoharhainen taudeista niin sitten kannattaa lukittautua 4 seinän sisään.Voithan saada sen taudin sitten vaikka kassaneidin sylkipisarasta.Voi hyvä sylvi.Suuseksista taudin saaminen on todella epätodennäköistä.esim hiv tarttuvuutta suuseksistä ei ole vielä pystytty edes todistamaan todeksi.Yhtäkään tapausta maailmassa ei ole vielä varmistettu suukontaktissa tarttuneeksi.

        Hienoa, kiitos tuosta tahdikkaasta ja aikuisesta reaktiosta sanailuineen. Poikkeppa tuossa s24 'seksuaaliterveys' osiossa julistamassa tuota huolettomuuden (lue edesvastuuttomuuden)ja / tai ingnoranssin ilosanomaasi.

        Ohessa sitten hieman faktaa aiheesta, jota on helposti halutessaan saatavilla ympäri nettiä mm. lääketieteellisiltä sivustoilta:

        * http://www.terve.fi/seksi/suuseksi-ja-suojautuminen

        * http://www.is.fi/terveys/art-2000001102600.html

        * http://m.iltasanomat.fi/kysy-seksista/art-2000000863192.html

        * http://www.hammaslaakariliitto.fi/fi/suunterveys/suun-sairaudet-ja-tapaturmat/hampaiden-ja-suun-sairaudet/sukupuolitaudit-suussa


    • jokulammastukkataas

      Siellä taas joku perjantailöylykauha perseessä.Jos tieto riippuu suomen valtamedian eli iltalehtien varassa niin kannattaisikohan mennä jonnekkin ihan muualle.Vaikka kirjastoon hetkeksi tutkimaan onko sitä järkeä lainkaan.Ihmisillä hirveetä hysteriaa sukupuolitaudeista ,ettekö te pässit oikeasti osaa etsiä ja lukea asioita muualta kuin näiltä paskapalstoilta.

    • PilluaRiittääKavereille

      Oli kiinnostavaa lukea miehistä jotka haluavat monta kertaa päivässä housut katui ajatuksesta.
      Harrastamme mieheni kanssa seksi päivittäin 1-2 kertaa päivässä ja kimppa seksiä
      1N 2-3M kerralla. Viikonloppuisin ja myös viikolla yleensä keskiviikkoisisaunotaan.
      Voisi harkita..........

    • Ei mul oo mitään sun tekemisiis vastaan, päinvastoin, sopii ihan hyvin mulleki.

      Jäin vain ajattelee, et ooks laskenu ny jälkikäteen, et kumpi olis tullu halvemmaks; erota 30v. sitte (ja hankkii nainen joka antaa seksii vähintään sen 3x/pv ilmaiseks) tai nyt 30v. jokapäiväpanojen jälkeen, ku sä oot käyny panee meidän maksullisten siskojen kaa (jos sä ny sen 3x päiväs yleensä kykenet panee, vaik haluisitkin)..??

    • pannaanhanporissakin

      Hommassa on just se pieni juju että vaimon hyvien tulojen takia minulla on varaa käydä huorissa.Jos olisin jonkun muun kanssa saattaisi olla ettei olisi taloudellisia mahdollisuuksia moiseen huviin.Nyt onneksi puolisolla niin mukavasti tuottava bisnes että pääsen itse nauttimaan niitä hedelmiä siinä ohessa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      276
      2974
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      76
      1538
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1470
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      1270
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1190
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1187
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1077
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe