Kaahailu alkanut taas

Rivitloonkuuuluujanäkyy

Onpas jollakin taasrahaa kuluttaa renkaita ja bensiiniä ja tuottaa rengassavua ja melusaastetta
Jättäkää heikkilänmäki rauhaan

22

1027

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • penttihilkuri2

      Siinähä köyhä katot

    • rallikuski

      eikö kestä hermo edes heikkilänmäellä? pistä enskerralla korvatulpat ja silmät kiinni. tämä rallihan vasta alkaa kun ei edes ole alkanut vielä.

      • Asukaskarstula

        Häpeä. Taidat olla ajotaidoton kaahari. Nauran kun ajat ojaan.


    • Porstua

      Minä näin sen sutimise, ajokkina oli saappi

      • saappeilua

        Olko oikeen soappi 96? Siinähän on vakionakin tehoa niin paljon, että helposti männöö asfaltti rullalle.


    • ggdklk

      Kuka siellä ny enää kaahaa jos kylän kuuluisuus ja nopein rattimies on linnassa?

    • skjghhhg

      Mulla on Karstulan päättäjille ilmainen ehdotus: Kortteliralli. Tämä siis tapahtuman nimeksi. Korttelin ympäriltä liikenne suljetaan. Sitten osallistuneet ajavat aika-ajot omilla autoillaan. Ei jää epäselvyyksiä kuka on nopein. R-Kioskin mutkaan voidaan laittaa tutka ja siihen nopeiten ajaneelle palkinto. Aika-ajojen perusteella voidaan ajaa finaalissa kaikki yhtäaikaa tai sitten pareittain kuten rallikrossissa. Kortteliralli voitaisiin järjestää kahdesti vuodessa, kesällä ja talvella. Tai joka viikonloppu esim. Lisäksi Riuttasalmen sillalla voisi järjestää virallisia kiihdytyskilpailuja merkiltä merkille että loppuisi kuulopuheet.

      • Kops

        Odotas, minä laitan rahani likoon että suosituin automerkki on bmw, pikkupiliset ratissa


      • Handjob
        Kops kirjoitti:

        Odotas, minä laitan rahani likoon että suosituin automerkki on bmw, pikkupiliset ratissa

        Eli sinun täytynee hankkia ainakin 2 bemaria että saat tuppiku**isi kasvamaan


    • ajokorttipois

      Joo ja kohta alakaa moottoripyörien kiihdytysajot. Kysyn vaan... missä on poliisit tutkineen?

      • kiihdyttelijä

        Kysy vaan


    • Rajottajarallia
    • työssäkäyväihmetteliä

      Työttömällä on aikaa ja rahaa ostella autoja sun muita laitteita ja ajaakin niillä ehtii milloin vain ja pensiiniinkin riittää rahat.
      Pitäisiköhän itsekin lakata käymästä ansiotyössä.

    • lahtisenheikkijamellakka

      Soittoa polliisit ja het

      • kyläpoliisinpuolesta

        Poliisille vaiko verotttajalle


    • suufjjj

      Onko se yks jätkä kuvannu enää viimeaikoina ylinopeuksiaan youtubeen? Se miltä lähti kortti ku poliisit tunnisti videolta?

    • Turenki

      Kukas Karstulassa kaahas eilen päissään ojaan? Ala-ikäinen tais olla? Sininen auto?

    • Afhuecn

      Voi rattijuopot.....

      • suohhjjjh

        Pojat on poikia, ja pitäähän sitä harrastuksia olla kato.


    • KenOnHän
    • Kehityspajalla

      Ehdottomasti hidastetöyssyjä lisää kaksi kappaletta, Siimeksen pajan ja ison liikenneympyrän välille!

    • kaasujalkahiki

      Mä tahdon kiihdytttäääääääääää

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2161
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1938
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1888
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1690
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1498
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1180
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe