Maksoin mutten saanut tuotteita

Tainala

Tilasin kahdet kivan näköiset kukkasandaalit Bonita.fi sivuilta. Mainostaa vieläkin mm. Facebookissa. Maksoin pankkini kautta, mutta tuotteita ei vaan ole tullut. Ensin tuli kyllä emaileja mm. tilauksesi on käsitelty ja olemme lähettäneet tilauksenne. Olen lähettänyt useita S-posteja asiakaspalveluun - ei mitään vastausta . Uhkailun jopa rikosilmoituksella - ei mitään reaktioita. Onko kenelläkään vastaavia kokemuksia - mitä voisin tehdä?

40

2921

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bonitafi

      Taitaa olla www.bonita.fi huijarifirma tai sit ei. Oliko sivuilla minkäänlaista mainintaa toimitusajasta? Tallinnassa näyttää toimivan mutta taitaa tuotteet tulla jostain muualta? Toki jos on mainittu että toimitusaika esim 3viikkoa ja nyt on mennyt viikko niin sinun pitää odotella. Vai kauanko aikaa on kulunut?

    • ewewewewew

      Olen kuullut viimeaikoina paljon vastaavia juttuja bonitasta. Omakohtaista kokemusta ei ole.

    • huijausta

      Kukkasandaalit tilasin minäkin kyseisestä firmasta, taitaa jäädä saamatta!! ÄRSYTTÄÄ!!

      • huijausta

        Kaikki negatiiviset viestit mitä tänään on kirjotettu bonitan sivuille, on kummasti poistettu!! Eli ihan huijari firma!!!


    • Annastiina60

      Sama täällä. Teen juuri rikosilmoitusta.
      Ilmoitan myös pankiini, koska maksoin luottokortilla kukkasandaalit.

      • huijausta

        Nyt ei pääse enää edes kommemtoimaan Bonitan sivuille!! Ihan huijari firma!!


      • Tonttutyttö

        Tätä olen vähän pelännytkin. Olen odotellut tilaamaani jouluaiheista kaulinta, vaan ei ole kuulunut. Olin ajatellut tilata kaulimen lohdutuslahjaksi ihmiselle joka rakastaa joulua, mutta tuleva joulu on raskaan puoleinen ikävän tapahtuman johdosta.

        Rahallisesti menetys on vain 21,89, mutta potuttaa aika tavalla.


      • Tilaaja

        Odotan tuotteita. Kuulemma lähteneet Tallinnasta 5.11. mutta en ole saanut edes seurantakoodia tilauksesta, katsotaan saapuvatko koskaan. Sain vastauksen kyselyyni ja väittävät paketin lähteneen.


      • Tympääntynyt

        Minäkin tilasin 2 tuotetta. En maksanut niitä heti ja nyt olen odottanut kuukauden. Kyselin tilauksen perään ja lasku tuli mutta tavaroita ei ole näkynyt. Onneksi en ole maksanut...


      • Rauhankallio

        Sama täällä. Tilasin marraskuun alussa, maksoin kaksi viikkoa sitten , eikä mitään kuulu. Harmittaa kun annoin pettää itseäni. Olen tilannut paljon netistä, ihan asuinpaikkani takia, eikä koskaan ole tällaista tapahtunut facebook sivuila joku Bonitan työntekijä ilmoitti, että tuottaat ovat lähdössä tilaajille 21.11.. Mitään ei kuitenkaan ole kuulunut. Luulen, että huijarifirma. Jos ensi viikolla ei kuulu mitään, teen rikosilmoituksen ja ilmoitan iltalehdille, että ihmiset osaavat varoa.


      • Rauhankallio

        Olen tullut siihen tulokseen, että Bonita on aika laillapuhdas huijarifirma. Pitänee tehdä rikosilmoitus, vaikka en usko poliisin rupeavan tutkimaan asiaa. Omia tilauksiani ei ole kuulunut. Olen kyllä hämmästynyt jos vielä saan tilaamani tuotteet. Mitenkähän saisi estetyksi Bonitan mainostamisen netissä. Olen lähettänyt facebook sivustolle ilmoituksen huijauksesta, mutta enpä tiedä kuinka se vaikuttaa. Älkää hyvät ihmiset tilatko mitään Bonitalta. Älkää ainakaan maksako tuotetta.


    • HyvinPettynyt

      Tilasin vaivaisenluuhun silikonisuojat kolme viikkoa sitten, mitään ei ole kuulunut.

      • bonita.fi

        Onko tämä firma bonita.fi suomessa?


      • Nomore

        Virossa


    • Pirjom60

      Ja minä lähetin kukkasandaalit takaisin enkä saanut koskaan rahojani takaisin! Tämä tapahtui huhtikuussa. Pitäisi saada sanaa eteen päin, että kyseessä on huijarifirma.inunkin negatiivinen kommenttini poistettiin fb-sivuilta.

      • Mummumaija

        Tilasin kantapään silikoni suojat 17.11.17! Rahat kelpasi, mutta tuotetta ei ole kuulunut!


    • nhbgvf

      http://bonita.fi/fi/tietosivu

      Bonita Suomi (palautus)
      JET-Logistics
      Kalmistu tee 26 (ladu 40)
      11216 Tallinn
      Estonia

      Puhelinnumeroa ei ole ilmoitettu.

      Onkohan tuo osoitekaan oikea? Kiinniittää huomion, että maksutapana ei ole Paypalia, joka on suositeltavin tapa. Tällöin luottokortilla maksu on seuraavaksi paras. Reklamoinnin kautta rahojen saanti vie tosin enemmän aikaa. Pankkisiirrolla tai debit-korteilla maksu ei ole ollenkaan suositeltavaa, koska rahoja ei normaalisti saa takaisin. Rikosilmoituksen voi tehdä, mutta poliisilla ei ole aikaa tutkia pieniä juttuja. Jos ilmoituksia tulee enemmän voi poliisi alkaa tutukia. Todennäköistä on kuitenkin, että rahoja ei saa takaisin.

    • nhbgvf

      Nuo ovat kiinalaista tavaraa. Voi tilata edullisemmin ebay.com tai Aliexpressin kautta. Löytyy isommat valikoimmatkin. Itse olen tilannut Kiinasta monelaisia pohjallisia, kanta- ja holvitukia, kinesioteippiä jne. akillesjännevaivoihin ja palantaarifaskiitin hoitoon. Hyvää tavaraa murto-osalla Suomen tai EU:n hintoihin verrattuna. Jalkineita en uskalla tilata, koska sopivuus on liian iso riski ja laatu.

    • humpuukiaon

      Eilen sain jakeluna facebookiin sivun ja yritin tilata liikavarvassuojusta tarpeeseen, muttei tilaus onnistunut, jotenkin ei paytrail-maksu mennyt läpi. Kun luin nämä keskustelu, hyvä ettei mennyt läpi.

      • bonitaonhujari

        Tein myös 3.7 tilauksen ja 4.7 ilmoitettiin että tilaus on lähtenyt mutta eipä ole näkynyt eikä s.postiin vastata. Laskun kyllä lähettivät Klarnan kautta heti ja nyt olis jo eräpäivä mutta enhän minä mitään maksa ennenkuin tilattu tuote on mulla. Postistakin kävin kyseleen mutta eivät voi tehdä mitään kun ei ole seurantanumeroa. Huijarifirma on näköjään.


      • Ihmekitinää

        Haistappa vittu. Ei ole huijari firma. Lyödäänkö vetoo?


      • Huijaus

        Tilasin ja maksoin kolme joulukaulinta, lokakuussa n.60e. Mitään ei ole kuulunut :(


    • Suuttunut

      Tilasin just kanssa tavaraa viikonloppuna ja maksoin suoraan tililtä. Mitään vahvistusta ei ole tullut eikä sähköposteihin vastata. Tais mennä hyväntekeväisyyteen ne rahat.

    • hölmöihminenn

      Pyydä rahat takas, tee rikosilmoitus, ota yhteyttä kuluttajaneuvontaan. Onko kivijalka myymälää? Mikset ostanut laskulla?

      • ymmärtämätön

        Tänään tuli Klarnalta koko tilauksen summasta muistutus lasku, jossa 5 euron veloitus unohtamisesta maksaa. Olen odottanut laskua, arvelin, et tulee sitten kun ovat selvittäneet palautukseni. Bonitalle ei mene sähköpostikaan, yritin vastaa "komennolla" kysellä miksi lasku tuli koko summasta, jos kerran tilaukseni on palautettu postista noutamatta jättämisen takia. Kirjoittivat minulle 20.7. 17 Tarkistankin, jäikö saapumisilmoitus sinulta huomaamatta vai palautitko paketin tarkoituksella? Palautin vajaan 20 euron hintaiset varvastuet 9.7.17, siitä on postin kuitti, mutta en saa sitäkään lähetettyä sähköpostin liitteenä koska posti ei lähde. Pitäisikö laittaa Klarnalle? Onko sinne E-mailia, en ole tutkinut? Nyt loppui tilaamiset verkon kautta minun osalta. Entä jos en maksa koko laskua ja pidän tavarat palautusta lukuun ottamatta? Jos ei kerran saa mistään kautta selvitettyä, se on sitten puntit tasan, vai tuleeko ulos otto?


    • Eetee2

      Huijarifirma se on.

    • urheiluhulllu69

      Rikosilmoitus tehty. Eka otin yhteyttä kuluttajavirastoon. Odottelimme 3 viikkoa. Sit tein rikosilmoituksen. Yhteensä olen odotellut 5kk

    • Sosks

      Samoin kävi myös minulle.
      Tilasin tuotteet mutta eivät ole tulleet.
      Viesteihin ei vastata kun yritin perua tilauksen. Klarnalta tulee räväysmaksuja kun en maksanut kaan koska yritin perua tilauksen.
      Hemmetin moista huijausta 😠
      Onko vinkkejä mitä voisin tehdä.
      Marssinkp poliisilaitokselle tekemään rikos ilmootuksen.??

      • Liibalaadoja

        Mene tekemään rikosilmoitus www.bonita.fi. Tee samalla myös suomi24 sivusta. Se tässä varmaan isompi rikollinen on kun antaa kaikenmaailman huijaritekstiä julkaista.


    • rimpiiiinen

      Aaasia kunnossa.

    • eikoskaanenää

      No niin, olisipa pitänyt ensin käydä täällä, eikä tilata :(
      Sinne meni rahat ja piste.
      Täytyypä tehdä rikosilmoitus!

    • vaivasenluut

      Olen tilannut varvassuojukset,mutta tuotteita ei ole tullut,mutta lasku kylläkin.
      Onko tosiaan huissausta? Minkäänlaista tietoa ei ole tullut firmasta.

      • Vaivasenluut

        Laitoin sähköpostia Bonitalle ja sain heti vastauksen ja tilaamani tuotteet tulivat tänäån.Siellä on ollut ruuhkaa toimituksessa. Luotto ei mennyt!! Hom ! Positiivistakin joukkoon!


      • huijariyritys-bonita

        Varvassuojuksia odottanut kotio saapuvaksi jo 7 vkoa....


    • Varvassukat

      Sama juttu täälläkin - tilasin varvassukat, joita ei ole tullut. Lasku tuli Klarnalta. Täytyykin yrittää tämän Klarnan kautta saada tietoa tästä firmasta.
      Jotain hämärää tässä on, koska sähköpostilla ei saa yhteyttä. Laskun maksan kyllä normaalisti, ettei kasva korkoa eikä mene ulosottoon, mutta alan sitten kyllä selvittämään asiaa.

      • Kääntöpannu

        Sain kahdessa erässä tilaamani tuotteet, taitavat kerätä ensin isomman erän tilauksia ja tehdä sitten suoraa valmistajalta tilauksen kun toimitusaika oli kovin pitkä


    • Rauhankallio

      Tilasin kaksi kaulinta marraskuun alussa ja sain ne lopulta tänään 21.12. Ilmoituksen sain eilen. Eli todella pitkä toimitusaika ja muutenkin vastaukset asiakaspalautteeseen epäuskottavia . Valitettavasti tuotteet tulivat niin myöhään, että lapsenapset saavat ne vasta joulun jälkeen. Mutta hyvä joka tapauksessa, että en tullut huijatuksi. Bonitalta en kyllä koskaan enää osta, enkä suosittele muillekaan. Ja tutkin vastaisuudessa tarkemmin firmat, joilta tilaan tavaraa.

    • Anonyymi

      Tänään tuli noin kolme viikon jälkeen tilaamani ja maksamani kaksi huppari paitaa, kuvassa aivan ihanat mutta ihan lakanakangasta ovat, ja vrikään ei täsmännyt, tuli ruskea valkoisen tilalle 😡 maksoin klarna kautta joten sitä kautta ilmeisesti pystyy kaupan perumaan ja saamaan rahat takaisin. Paketti tuli kiinasta

    • Anonyymi

      Tilasin bonita.fi sivuilta raaputuskartan, no ensin epäilin koko hommaa koska en pystynyt seuraamaan tilaustani, maksoin tilaukseni tilauksen yhteydessä klarnalle.
      No lähettelin sähköpostia kun eipä kuulunut pakettia, mutta sieltä tuli seuraavanapäivänä vastaus ja lähetyksen seuranta kuva, että toimitus kestää max. 11pv. No niinpä tuo tuli sitten n.2 viikossa. Mutta tuli postin rynttäämänä, paketti oli oikeinkin hyvin suojattu ja pakattu, mutta postipa oli sen kuitenkin murjonut rikki.
      No eipä kun taas sähköpostia että lähetänkö rikkinäisen paketin takaisin vai mitä tehdään?! Mutta sieltäpä tuli heti vastaus ei tarvitse lähettää ja maksuni palautetaan 2päivän kuluessa. Ja niin todella kävi sain rahani takaisin ja kaikki meni siten hyvin, vaikka petyin postin toimintaan että tarvii runnoa tukeva putkipakettikin. Että minulla kävi ainakin hyvin :) kaupat Bonita.fistä

    • Anonyymi

      Bonita.fi myy kiinassa valmistettuja tuotteita kovaan hintaan. Ostin pipon Bonita.fin kautta ja hain kuukautta myöhemmin postista paketin joka oli lähetetty kiinasta. Menin aliexpress.com sivustolle ja sieltä löyty identtinen tuote samalla C.C. logolla hintaan 2,83€ sis. postikulut. Bonita.fi myy pipon hintaan 12,95€ postikulut 6,94. Eli älkää ostako Bonita.fistä. He ovat vain kallis välikäsi. Saman ostajaturvan saa tilatessa Aliexpressiltä kuin esim. Klarnalla tai luottokortilla maksaessa.
      Tuote ei edes ollut kovin laadukas kuten mainoslauseessaan sanovat ja lisäksi oli liian pieni.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5078
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3327
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1472
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      182
      1307
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      1000
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      908
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      748
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe