Huh, tyttöystävän ex on irakilainen!

YO21

Opiskelemme molemmat toista vuotta yliopistossa ja olemme nyt seurustelleet puoli vuotta. Eilen lauantaina olin yökerhossa ja törmäsin kavereihin, joihin olen tutustunut tyttöystäväni kautta. Juttelimme hetken niitä näita ja sitten siihen tuli irakilaisen näköinen tyyppi ja kaikki menivät hiljaisen oloiseksi. Hän vaihtoi muutaman sanan seurueen tyttöjen kanssa ja sitten häipyi. Ihmettelin kun he katsoivat minua hiukan oudosti ja sitten sain puristettua heiltä tiedon että irakilainen oli tosiaan seurustellut tyttöystäväni kanssa kun hän oli hieman nuorempi. Yllättäen tämä mies on tietty vanhempi ja elää kuulemma kelan rahoilla Suomessa. Yritin hymähtää ja näytellä, ettei asia muka vaivaa minua mutta totta kai se vaivaa ihan hitosti. Eniten itse asiassa häiritsee että olemme jutelleet ihan avoimesti existämme mutta jostain syystä tätä irakilaista ei ole koskaan mainittu. Lisäksi jouduin nyt vähän noloon asemaan yhteisten ystävien silmissä, kun tietävät ettei minulle ole kerrottu.

Tyttöystäväni on nyt opiskelijavaihdossa Australiassa ja olemme soitelleet Skypellä suunnilleen joka toinen päivä. Tänään olisi taas sovittu soittopäivä mutta en tiedä mitä sanoa, itse asiassa ei hirveästi huvita edes soittaa. Kysymykset ovat pyörineet päässäni koko yön, pitäisikö sanoa suoraan mitä tapahtui ja mitä ajattelen asiasta? Siitä seuraa tietysti riitaa jota on vaikea käsitellä näin etänä. Pitäisikö kysyä mitä hän aikoinaan on oikein ajatellut noihin aikoihin? Nyt kun olemme olleet etäisyyden päässä toisistamme niin olen alkanut taas huomata muiden tyttöjen kutsuvia katseita ja hymyjä. Miksi minun pitäisi jatkaa jonkun kanssa joka on osoittanut noin huonoa arvostelukykyä, kun yliopistomme on täynnä kauniita ja nuoria naisia, joilla ei todennäköisesti ole tuollaista menneisyyttä?

Sori jos teksti on hieman sekavaa huonosti nukutun yön jälkeen ja muutenkin fiilikset ovat vähän niin ja näin. Halusin vain kirjoittaa ajatuksiani ennenkuin alan purkamaan tätä tilannetta.

44

1160

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • koitajaksaa

      Voi sinua ressukkaa, kovat ovat huolet sinulla ja jos noin on, niin miten pärjäät, kun elämässä tulee hieman tuota suurempia ongelmia. Tsemppiä nyt sit vaan.

      • YO21

        On tässä elämässä paljon kovemmistakin selvitty, perheessä on ollut syöpää jne. Mutta haluan tulevalta elämänkumppanilta rehellisyyttä enkä mitään epämääräisiä painolasteja menneisyydestä. Eli voisitko poistua takavasemmalle, kiitos.


      • koitanytjaksaa
        YO21 kirjoitti:

        On tässä elämässä paljon kovemmistakin selvitty, perheessä on ollut syöpää jne. Mutta haluan tulevalta elämänkumppanilta rehellisyyttä enkä mitään epämääräisiä painolasteja menneisyydestä. Eli voisitko poistua takavasemmalle, kiitos.

        Jos täällä ruikutat moisesta asiasta voit olla valmis kaikenlaisiin kommentteihin. Jokaisessa perheessä on ollut syöpää ja kaikenlaista murhetta, jonka rinnalla tuo sinun aloituksesi on aika kevyttä.
        Muutenkin sinua ei ilmeisesti häiritse muut exät kuin vain yksi on ollut irakilainen. Voi sinua ressukkaa, koita kestää.


      • YO21

        Elämänkumppanin valinta on tärkein asia ihmiselle, joku päivä tulet huomaamaan sen. Ja "jokaisessa" perheessä ei ole ollut syöpää, herää nyt elämään. Jos sinulla ei ole mitään asiallista kommentoitavaa niin voit poistua takavasemmalle, kuten sanoin. Lue tuo aloitus niin huomaat miksi asia häiritsee, ja jos lukemisen ymmärtäminen tuottaa vaikeuksia niin hanki apua keskittymisongelmiisi.


      • koitahanrelatanytvaan
        YO21 kirjoitti:

        Elämänkumppanin valinta on tärkein asia ihmiselle, joku päivä tulet huomaamaan sen. Ja "jokaisessa" perheessä ei ole ollut syöpää, herää nyt elämään. Jos sinulla ei ole mitään asiallista kommentoitavaa niin voit poistua takavasemmalle, kuten sanoin. Lue tuo aloitus niin huomaat miksi asia häiritsee, ja jos lukemisen ymmärtäminen tuottaa vaikeuksia niin hanki apua keskittymisongelmiisi.

        Niin toki on, mutta huvittaa avautumisesi palstalla, että voi voi, kun selviääkin että mainitsematon exä onkin ollut irakilainen ja tyttöystävälläsi on ollut SINUN mielestäsi huonoa arvostelukykyä kumppanin valinnassa? Hänhän on tehnyt sen valinnan, etkä sinä. Hänellä on ollut poikakavereita ennen sinua ja itseasiassa ne entiset suhteet eivät edes kuulu sinulle, jos ollaan ihan rehellisiä. ja mitä vikaa irakilaisessa on? Onko jotenkin huonompi ihmisenä kuin esim. sinä tai joku muu suomalainen kullijulli?

        P.S. Elämänkumppanin valinta on tärkeä asia, mutta tuollaiset vatvomiset pitäisi jättää omaan arvoonsa, jos olet löytänyt sen oikean! Enhän minä nyt tarkoittanutkaan sanasta sanaan, että joka ikisessä perheessä on syöpää, koitahan relata nyt vähän. Mielestäni kommentointini on ihan asiallista, ja täällä saa sanoa oman mielipiteensä asiaan kuin asiaan. Minä nyt en peräänny minnekään takavasemmalle, olen yhtä oikeutettu kirjoittamaan tänne kuin sinäkin ja sitä paitsi, kun tänne kirjoitat ja ruikutat mokomasta asiasta, kestä myös kaikki mitä sinulle vastataan. Luin aloituksen ja sinua häiritsee kaikkein eniten, että tyttöystäväsi exä on irakilainen ja sinulle ei nyt ole sitä kerrottu. Uudelleen voin sanoa sinulle, että pienet ovat murheesi, mutta toki jos se sinua helpottaa, että olet huomannut muiden yliopistotyttöjen katseita, niin hyvinhän sinä tästä ongelmastasi pääset yli ja tuskin niillä kellään ole tällaista menneisyyttä huonon arvostelukyvyn vuoksi, että on seukannut irakilaisen kanssa.

        P:S. Minulla ei ole keskittymisongelmia ja olen ymmärtänyt ihan täysin mitä kirjoitit ja vastasin sinulle, että koita kestää ongelmasi kanssa, kun maailmassa on edessä vielä vakavampiakin murheita ja ongelmia niin kuin yleensä ihmisen elämässä on.
        Eikä siitä nyt kannata noin hernettä vetää nenukkiinsa, jos joku sinua hieman neuvoo.


      • täysikasvuinen

        Ei se nyt ihan noinkaan mene... Tuossahan sanottiin että ENITEN häiritsee se ettei kerrottu, sitten se että oli työtön irakilainen ja kolmanneksi että joutui noloon välikäteen kavereiden kanssa. Minä kyllä laittaisin tuollaisen tapauksen vaihtoon. Ja miksi sinä muuten nimittelet suomalaisia kullijulleiksi? Taitaa sinunkin historiasta löytyä vastaavaa jos aletaan kaivelemaan kun noin agressiivisesti kirjoitat aiheesta.


      • vaihtoovaihtoon
        täysikasvuinen kirjoitti:

        Ei se nyt ihan noinkaan mene... Tuossahan sanottiin että ENITEN häiritsee se ettei kerrottu, sitten se että oli työtön irakilainen ja kolmanneksi että joutui noloon välikäteen kavereiden kanssa. Minä kyllä laittaisin tuollaisen tapauksen vaihtoon. Ja miksi sinä muuten nimittelet suomalaisia kullijulleiksi? Taitaa sinunkin historiasta löytyä vastaavaa jos aletaan kaivelemaan kun noin agressiivisesti kirjoitat aiheesta.

        Minun mielestä tässä häntä häiritsee nimenomaan se, että kaveri on ollut irakilainen, ja tämä on ollut vanhempi mies ja vielä elää kelan rahoilla.
        Jos kaveri olisi ollut suomalainen, tuskin aloittaja olisi sitä tullut palstalle vatvomaan.
        Myös lause, että likalla on ollut huono arvostelukyky valitessaan joskus irakilaisen, paljastaa aloittajan kiukun.
        Minäkin laittaisin tuollaisen kuin aloittaja on, vaihtoon.


      • täysikasvuinen

        No tuskin olisikaan tullut palstalle vatvomaan suomalaisen osalta, kyseessä kun on monikulttuuripalsta. Työttömät suomalaisetkaan eivät muuten ole deittipalstojen kuuminta hottia eli ei sekään tilannetta parantaisi.

        Siinä kyllä luki myöhemmin mikä ENITEN häiritsee, mutta saahan sitä jokainen rakennella mielessään mitä teorioita haluaa.


      • juurimitesetuossakirjoit
        täysikasvuinen kirjoitti:

        No tuskin olisikaan tullut palstalle vatvomaan suomalaisen osalta, kyseessä kun on monikulttuuripalsta. Työttömät suomalaisetkaan eivät muuten ole deittipalstojen kuuminta hottia eli ei sekään tilannetta parantaisi.

        Siinä kyllä luki myöhemmin mikä ENITEN häiritsee, mutta saahan sitä jokainen rakennella mielessään mitä teorioita haluaa.

        Sen ymmärrän, jos aloittaja itse on monikulttuurisuussuhteessa ja haluaa keskustella asioista muiden samanlaisessa tilanteessa/elämänvaiheessa muiden kanssa, mutta kun hänen suomalaisella tyttöystävällään sattui olemaan irakilainen exä jossain vaiheessa, mikä häntä häiritsee kovastikin ettei meinaa saada nukuttua.

        " Yllättäen tämä mies on tietty vanhempi ja elää kuulemma kelan rahoilla Suomessa. Yritin hymähtää ja näytellä, ettei asia muka vaivaa minua mutta totta kai se vaivaa ihan hitosti. Eniten itse asiassa häiritsee että olemme jutelleet ihan avoimesti existämme mutta jostain syystä tätä irakilaista ei ole koskaan mainittu. Lisäksi jouduin nyt vähän noloon asemaan yhteisten ystävien silmissä, kun tietävät ettei minulle ole kerrottu."
        "
        Nyt kun olemme olleet etäisyyden päässä toisistamme niin olen alkanut taas huomata muiden tyttöjen kutsuvia katseita ja hymyjä. Miksi minun pitäisi jatkaa jonkun kanssa joka on osoittanut noin huonoa arvostelukykyä, kun yliopistomme on täynnä kauniita ja nuoria naisia, joilla ei todennäköisesti ole tuollaista menneisyyttä?"

        Nämä lauseet kertovat sen, että häntä häiritsee tottakai ettei ole kaikkien poikakaverien olemassaoloa kerrottu sekä se, että mies sattui olemaankin irakilainen. Eipä tässä mitään teorioita rakennella, käsitellään asiaa juuri siten miten se tuossa aloituksessa kerrotaan.


      • Lomakuikelo
        koitahanrelatanytvaan kirjoitti:

        Niin toki on, mutta huvittaa avautumisesi palstalla, että voi voi, kun selviääkin että mainitsematon exä onkin ollut irakilainen ja tyttöystävälläsi on ollut SINUN mielestäsi huonoa arvostelukykyä kumppanin valinnassa? Hänhän on tehnyt sen valinnan, etkä sinä. Hänellä on ollut poikakavereita ennen sinua ja itseasiassa ne entiset suhteet eivät edes kuulu sinulle, jos ollaan ihan rehellisiä. ja mitä vikaa irakilaisessa on? Onko jotenkin huonompi ihmisenä kuin esim. sinä tai joku muu suomalainen kullijulli?

        P.S. Elämänkumppanin valinta on tärkeä asia, mutta tuollaiset vatvomiset pitäisi jättää omaan arvoonsa, jos olet löytänyt sen oikean! Enhän minä nyt tarkoittanutkaan sanasta sanaan, että joka ikisessä perheessä on syöpää, koitahan relata nyt vähän. Mielestäni kommentointini on ihan asiallista, ja täällä saa sanoa oman mielipiteensä asiaan kuin asiaan. Minä nyt en peräänny minnekään takavasemmalle, olen yhtä oikeutettu kirjoittamaan tänne kuin sinäkin ja sitä paitsi, kun tänne kirjoitat ja ruikutat mokomasta asiasta, kestä myös kaikki mitä sinulle vastataan. Luin aloituksen ja sinua häiritsee kaikkein eniten, että tyttöystäväsi exä on irakilainen ja sinulle ei nyt ole sitä kerrottu. Uudelleen voin sanoa sinulle, että pienet ovat murheesi, mutta toki jos se sinua helpottaa, että olet huomannut muiden yliopistotyttöjen katseita, niin hyvinhän sinä tästä ongelmastasi pääset yli ja tuskin niillä kellään ole tällaista menneisyyttä huonon arvostelukyvyn vuoksi, että on seukannut irakilaisen kanssa.

        P:S. Minulla ei ole keskittymisongelmia ja olen ymmärtänyt ihan täysin mitä kirjoitit ja vastasin sinulle, että koita kestää ongelmasi kanssa, kun maailmassa on edessä vielä vakavampiakin murheita ja ongelmia niin kuin yleensä ihmisen elämässä on.
        Eikä siitä nyt kannata noin hernettä vetää nenukkiinsa, jos joku sinua hieman neuvoo.

        Oletko joku kamelikuskin rakastaja, kun vedit itse herneen nenään noin pahasti? :D


    • rekyyli

      Arabin kanssa seurustellut nainen ei ole kelvollista seuraa kenellekään. Tosin stadissa sellaisen pimun, joka ei olisi touhunnut ählyn kanssa, löytäminen, on nykyään vaikeaa.

      • dsfgdfsgdhffg

        Harhaluulo ettei mokutytöt kelpaa surkimuksille - heillehän nimenomaan kelpaavat kun ei ole vara valita toisin!
        Jos on vähänkin vara valita niin ne mokuttajat ovat täydellinen evvk, muiden vähäjärkisten tapausten kanssa.


    • Ensekaantuisi

      Hnenkisesti pilalla,, noi suvakit. ja tauteja....

    • Sgjli

      Tyttöystäväsi on siis ollut aika nuori ja ihastunut. Lisäksi tuo Irakilainen vaikutti olevan hyvissä väleissä tytön kaverien kanssa. Kysypä kavereilta, mitä mieltä he ovat tuosta miehestä? Ehkä hän ei ole kertonut, koska tietää miten reagoisit. Sinun ei tarvitse pitää siitä että hän jätti kertomatta, eikä sinun tarvitse pitää siitä exästä. Voit kuitenkin laittaa asiat oikeisiin mittasuhteisiin.

      • täysikasvuinen

        Niin mutta miten nuori ja naiivi sitä voi olla... Pitäisiköhän kuitenkin odottaa seurusteluhommien suhteen sen verran täysikasvuiseksi ettei sotke asioitaan? Ja tuossa on kyllä vanhemmissakin vähän vikaa, riippuen siitä miten nuori tyttö on ollut.


    • Raaka-_-Watson

      Kannattaa nostaa kytkintä ennenkuin saat kokea allahu akhbarin

      • 1God

        Google kääntäjän mukaan: "allahu akhbar" = "Jumala Uutiset".

        ei vaan ole ihan oikea Jumala tuo allah, vaan epäjumala !

        yhtä lukuunottamatta kaikki muut jumalat ovat epäjumalia.


    • fdghgfchgf

      Järjetöntä sensuuria taas, jotain rajaa.

      Itse elän valkoisen miehen länsimaisessa kulttuurissa ja en halua siihen mitään eksoottisia säröjä, alkukantaisia uskonnollisia sivujuonteita, siksi seurustelen vain samanlaisen ajatusmaailman jakavien kanssa.
      Muut voivat olla ihan rauhassa jatkaa olemista jalla habibi jalla lalla. Kukin tyylillään.

    • arvostelu

      Olen samaa mieltä: tyttöystäväsi on osoittanut huonoa arvostelukykyä – sinun suhteesi.

      • OliHyödyllistäVaiEi

        Olipa hyvin perusteltu kommentti...


    • Parikiinalaista

      Ajatella, että ihmisillä voi olla menneisyys! Näin vanhemmiten en edes halua tietää mitä sieltä löytyy, jos viihdyn ihmisen kanssa. Ulkomaalaisen tai kenen tahansa tuntemattoman kanssa ei myöskään koskaan voi olla varma asioiden paikkansa pitävyydestä.

    • virostrongavoid

      virolaisen kanssa hengaillut vastaa täysin samaa. En voi uskoa, että yksikään itseään kunnioittava liikkuu tuon rosvokansan edustajan kanssa

    • vinkkejäsinulle

      Mieti ja harkitse rauhassa mitä teet!
      ero ei ole välttämättä se paras vaihtoehto, jos kuitenkin välität tästä tyttöystävästä ja haluat tulevaisuuden hänen kanssaan? sehän ei muuta mitään se toisen entinen elämä, etenkin kun tyttöystävälläsi ei ole esim. toisen miehen lapsia elätettävään. Mutta jos jo uudet naiset houkuttelee, niin sitten ehdottomasti ensin jätät ja vasta sitten etsit uuden! Uudelle kumppanille ei yleensä kuulu mitenkään ne aikaisemmat kumppanit, tai siis vaikka siinä mielessä että olisiko se jotenkin parempi jos tyttöystäväsi ex olisi vaikka entinen suomalainen työtön vankilakundi eikä irakilainen?

      Mitä jos et olisi saanut tietää asiasta koskaan? oletko jutellut asiata tyttöystäväsi kanssa ja onko hän suhtautunut asiaan miten? voisitko itse kuvitella seurustelevasi huippukauniin ulkomaalaisen naisen kanssa ja kertoisitko eron jälkeen asiasta heti uudelle suomalaiselle tyttöystävällesi?

      Voit ajatella asiaa myös siltä kantilta että tyttöystäväsi on avarakatseinen ja suvaitseva, hän on ajatellut antaa mahdollisuuden irakilaiselle mutta juttu ei toiminut, joten hän ei jäänyt roikkumaan ainakaan! on liikaa suominaisia jotka jäävät roikkumaan huonoon mieheen, oli kyse sitten ulkomaalaisesta tai ei, niin liian moni hyväksyy huonon kohtelun. Jos nyt kuitenkin päädyt eroon, niin puhu asiat selviksi tee se reiluilla konstein edes soittamalla ja älä anna vain tuota syyksi että "sinulla oli ulkomaalainen ex!!!" Keksi jokin parempi syy kuten se välimatka!

      • YO21

        Hei, tässä AP uudestaan. Pahoittelen kun annan tilannepäivitystä hiukan eri viestin yhteydessä mutta halusin vastata nimenomaan tähän. Kiitos ensinnäkin kaikille vastanneille ja nyt elämä hymyilee taas: soitin seuraavana päivänä ja sovimme että meidän juttumme on loppu ja pääsiäislomat tuli vietettyä oikein mukavassa naisseurassa. Taytyy vain toivoa ettei näin värikkäitä yllätyksiä ole vähään aikaan tiedossa.

        Tässä viestissä oli muutama kohta joihin halusin vielä kommentoida: joo, tottakai häiritsisi myös se, jos tytön ex olisi työtön vankilakundi, tosin ei tietenkään niin paha kuin ”entinen työtön vankilakundi” kuten kirjoitit. Jos on esim. talousrikoksesta ollut vankilassa, sovittanut tuomionsa ja nyt työelämässä niin asiahan olisi ihan fine. Sitapaitsi tuskin se tyttö silloin vankila-aikana olisi häntä tapaillut.

        Toinen asia oli nuo hyvin ylimalkaiset kommentit ”oli kyse ulkomaalaisesta tai ei” sekä ”sinulla oli ulkomaalainen ex” tuossa viestin loppupuolella. Kyse ei ole mitenkään ulkomaalaisvastaisuudesta, olen itsekin ollut USA:ssa vaihto-opiskelijana, samoin Australiassa olin aikanaan pitkällä lomalla ja edelleenkin osa niistä ihmisistä on hyviä kavereitani. Tietysti he tulevat länsimaisesta kulttuurista joten ovat arvomaailmaltaan meitä lähempänä kuin irakilaiset, joilla on kansainvälisesti hieman kyseenalainen maine ja tämä tapaus nyt sattui valitettavasti olemaan siihen stereotypiaan osuva Suomen veronmaksajien rahoilla elelevä kaveri. Mutta ei kannata rakentaa mitään ”ulkomaalaiset” vs. suomalaiset kinasteluita sillä ulkomaalaiset ovat ihan ok.

        Ja kolmaskin asia pisti silmään, (ja sorry kun vastauksesta tulee näin pitkä, mutta käsitellään nyt kaikki kerralla) eli tuo kommentti ”jos seurustelisit huippukauniin ulkomaalaisen kanssa”. Edelleen jatkuu tuo ylimalkainen ulkomaalaiset -luokittelu ja toisekseen, ei ollut missään kohtaan mainittu että hän oli mitenkään komea (minähän nimittäin näin hänet) mutta tuohon kommenttiin oli arvolatauksena liitetty oletus että mies olisi automaatisesti hyvännäköinen koska irakilainen, mikä kyllä pudottaa uskottavuutta muultakin keskustelulta. Ei se ole yhtään sen parempaa stereotypiointia kuin sanoisi jokaisen irakilaisen olevan huonompi ihminen pelkästään etnisyytensä perusteella. Eikä siinä muuten ole pitäisi olla ongelmaa jos joku seurustelee rikkaan ja komean irakilaisen kanssa joka on kenties korkeasti koulutettukin, mutta nyt vaan ei ollut tällainen tapaus, kuten hyvin harvoin onkaan.


      • Etansainnuthäntä

        Miten voit olla noin pinnallinen. Et tiedä edes miehen taustoja ja tuomitset. Järkyttävää ajatella, että on olemassa tuollaisia ihmisiä kuin sinä.


      • NytHerätys

        Siis mitä..? Taustat tulivat jo selville aloituksessa ja muissa viesteissä. Mies on työtön ja elää Suomessa Kelan rahoilla. Sitä aikuiset ihmiset tarkoittavat kun puhuvat taustoista. Mitä muita "taustoja" olisi pitänyt tietää, isän ja äidin nimet kenties?


      • käsitteet.selviksi

        "avarakatseinen ja suvaitseva" = silmittömästi omaa valkoista rotua vihaava rasisti


    • lkjsdfglskd

      Ehdottomasti pitää sanoa, mitä tapahtui ja mitä ajattelet asiasta. Muu olisi epärehellisyyttä, ja sitähän sinä et halua.

    • allahröhröh

      Minusta tyttöystävän olisi pitänyt kertoa ex-suhteistaan ja sitä suuremmalla syyllä jos suhde on ollut irakilaisen kanssa. Se kyllä osoittaa erittäin suurta arvostelukyvyn puutetta. Ihme että tyttöystäväsi on edelleen hengissä, itse asiassa. Minä kyllä laittaisin tyttöystävän kierrätykseen heti jos kukaan enää pilaantunutta lihaa haluaa.

    • Kysyhäneltä

      Minusta ei ole hyvä syy jättää toista sen takia ettei ole maininnut yhtä eksää. Kysy suoraan tuota häneltä, ei ole muuta parempaa vaihtoehtoa. Eihän tuo sinun huoli ja ihmetys häviä itsestään ellet saa vastausta tuohon..? Pakko teidän on ottaa tuo puheeksi jokatapauksessa jossain vaiheessa. Voi olla että hänellä on joku ihan ymmärrettävä syy, minkä takia ei ole maininnut mitään, et voi tietää ennenkuin kysyt.

    • Saaraaaa

      Hei haloo. Kaikkihan me ihmisiä ollaan ja omaa parasta ajatellaan ja valehdellaan jokainen. Ole iloinen et tyttöystäväsi on ihminen. Ei sovi noin pikkumainen olla. Kuulostaa raukkamaiselta

    • Vaihtokannatus

      Välittömästi vaihtoon, laitat vaan skypellä viestin, että totuus tuli julki etkä aio pilata omaa elämääsi arvostelukyvyttömään naiseen.

    • Vkjt

      Mikähän ongelma tässä nyt on jos kerran tyttöystäsi ex on ihminen. Ei sentään koira. Jatka elämääsi jos kerran mitään hätää ei ole. Ei me tässä sodan keskellä olla eikä sun tartte ojaa kaivaa työkses joten aika mitätötä

      • sdfdsasdfsdadsaf

        muslimiarabimamu. Vähän sama asia kuin jos naiselle selviää, että mies on pannut satoja prostituoituja ja raiskauskin on kontolla. Historiahan ei naiselle kuulu. Vai miten se meni ?


      • Lomakuikelo
        sdfdsasdfsdadsaf kirjoitti:

        muslimiarabimamu. Vähän sama asia kuin jos naiselle selviää, että mies on pannut satoja prostituoituja ja raiskauskin on kontolla. Historiahan ei naiselle kuulu. Vai miten se meni ?

        Meillä kaikilla on menneisyytemme, ketään ei voi omistaa. :)


    • Totuuseipeity

      Oletko uskaltanut kertoa nykyiselle tyttöystävälle, että exäsi on seurustellut irakilaisen kanssa? Voi tulla pakit sulle kun kerrot..

    • Minnnaaa

      Valihtijan jätteen jää karahka. Elämä opettaa noin nuorta vielä. Kyllä sen uuden kin täydellisyyden takaa menneisyys paljastuu. Tällä kertaa saattaa olla vaikka exänä Perulainen katusoittaja. Harmi ettei jotkut oikeasti rakasta vaan vaihtaa lennosta toiseen. Ethän omaa äitiäsikään voi toiseen vaihtaa. Niitä oikeita on vain 1

    • Kkkkkkkkggg

      Vaihtoon. Minä en mitään kehitysmaalaisen jämiä huolisi missään olosuhteissa. Kertoo tuosta enemmän kuin arvaatkaan. Saat kaiken lisäksi jonkun syöpä papillooman tuolta.

    • 453345

      Mitä tuolla suurien kaupunkien keskustojen yöelämässä kulkiessa huomaa, niin monen suomimiehen tulevaisuus on kyllä aika pitkälti mamujen jälkiliukkailla olemista.
      Onneksi en elänyt nuoruuttani tähän maailman aikaan.

      • ChinaDragon

        Taitaa olla usein toisinpäin. Pakolaisten kainalossa kun näkee usein niin iäkkäitä rouvia jotka ovat saaneet sisäänsä monen miehen lastit jo ennen ensimmäistä pakolaista.
        Pakolaiset elävät suomalaisten jälkiliukkailla, vaikka yleensä kerrotaan että halutaan neitsyt.
        Pakolaiset ja normaalit maahanmuuttajat kannattaa hieman erottaa toisistaan. Normaalisti maahan muuttaneilla on enemmän ikäistään seuraa.


      • erftghujklö
        ChinaDragon kirjoitti:

        Taitaa olla usein toisinpäin. Pakolaisten kainalossa kun näkee usein niin iäkkäitä rouvia jotka ovat saaneet sisäänsä monen miehen lastit jo ennen ensimmäistä pakolaista.
        Pakolaiset elävät suomalaisten jälkiliukkailla, vaikka yleensä kerrotaan että halutaan neitsyt.
        Pakolaiset ja normaalit maahanmuuttajat kannattaa hieman erottaa toisistaan. Normaalisti maahan muuttaneilla on enemmän ikäistään seuraa.

        Sitä iäkkäämpää naista käytetään oleskeluluvan, asunnon ym. saamiseen ja nuoria pimuja sitten varsinaiseen tarkoitukseen. Aloittajan pohdiskeluun sanon, että kertoo paljon naisen arvostelukyvystä, jos on sekaantunut muslimimieheen.


    • mokualu

      Tuo tosiasia, että naisesi on toiminut muslimien makuualusta, ei tule häviämään mielestäsi jos menette naimisiin tai muuten ryhdytte vakavaan suhteeseen. Se on fakta joka kalvaa suhdettasi siihen asti, että eroatte. Ajattele asia niin kuin se todellisuudessa on. Sinulla on vakkaripano. Ei muuta.

    • Roksi

      Eiköhän ole parempi että eroatte.
      Tunnut olevan kovin keskenkasvuinen. Kukaan oikea aikuinen mies ei pohdi tuollaisia asioita. Onhan sinullakin exiä, vai mitä.
      Vain hyvin epävarman, epäkypsän miehen mieltä jää kaihertamaan moinen asia. Pelkäätkö että olet huonompi sängyssä kuin se irakilainen? Tjms? Pelkäätkö että tyttösi on jäänyt kaipaamaan miestä ja sinä et kelpaa?

      Ei kukaan itsestään varma mies pohdi tuollaisia. Erotkaa. Anna itsellesi aikaa kasvaa aikuiseksi. Luovu sairaalloisesta mustasukkaisuudesta.

      Ei siinä ole mitään ihmeellistä jos joku komea irakilainen mies ja suomalainen nuori nainen rakastuvat toisiinsa. Se on ihan luonnollista. Ja jos sitten tulee ero, niin sekin on luonnollista, juttu vaan ei pelannut.
      Jos itse rakastut ulkomaalaiseen tyttöön ja seurustelet hänen kanssaan , pidätkö itseäsi sen jälkeen saastuneena? Voitko enää sen jälkeen ruveta seurustelemaan suomalaisen tytön kanssa vai oletko niin likaantunut ettet voi enää koskea suomalaiseen?

    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1635
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      16
      1499
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      66
      1398
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      34
      1363
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      49
      1314
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1238
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1136
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1104
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1092
    Aihe