On chatissa hyviäkin puolia

elämänsuloa

Minä löysin ihanan ihmisen elämääni sieltä viime vuonna ,sen jälkeen jäi chat. Onko kellään samanlaisia kokemuksia?

22

404

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • turusttullaan

      Minulla, jo 13v sitten löysin sieltä ihmisen jonka rinnalla olen vieläkin.

      • elämänpoluillaa

        Ihana asia, koskaan ei voi tietää missä se" kulta" tulee vastaan. Ei parjata aina chattia


      • pollelpoolle

        Ei chattia parjata vaan joitakin ihmisiä sieltä .


      • ettäsilleen

        Tämä ei ollut tarkoitettu parjata ihmisiä chatissa ,niitä kirjoituksia on aivan liian paljon täällä:( Huomaan että muusta ei osata kirjoittaa


    • luo.katon

      Millä oikeudella?

    • Chattifreenikko

      Onko ihminen aito vai mielikuvituksen tuote?

      • en-elä-virtuaalissa

        Mielikuvitus maailmassa en elä. Täysin aito ihminen jonka kanssa elän ja vietän aikaani:)


    • antaapalaa

      Jos sätistä löytää "ihanan" ihmisen niin siitä seuraa että sitten ne molemmat ovat sätissä, eivät pysty eranemaan liveen. Ollaan muka niin rakastavaisia ja hehkutetaan. En sanoisi sitä rakkaudeksi, jos sätissä kuhertelee, mutta se siitä seuraa, jos kaksi addiktia löytää toisensa.

      • rakkaudellaa

        Lopetimme molemmat heti kohta chatissa käynnin , emme kumpikaan siellä aikaamme vietä . Kun kohtasimme olimme noin kolme viikkoa siellä ja poistuimme. Ylellä ei ole mitään hehkutettu .en ollaan tehty livessä:)
        Oletko kateellinen kun noin kirjoitat?


    • Kuittennii

      roikut täälä sättäämässä,,, kaikkea ei ehkä ole kuitenkaan kerrottu

      • Hyvästii

        En roiku chatissa. Tämä päättyy minun kohdalta tähän , koska täällä käännetään kaikki hyvä asiatkin negatiiviksi .piste


      • hihiiiiii

        Sinulla huono itsetunto kun et voi myöntää toisen onnea


    • joseitajua

      Turha tuolla on rehvastella jos ei edes tajua chatin tarkoitusta ja käyttöä. Treffit on ihan eria asia, chatissa keskustellaan. Ei vaan tahdo mennä perille, kaikille.

      • höpöoot

        Kyllä chat on yhdenlainen treffipalsta joillekin, suoria pyyntöjä tulee naisilta ja miehiltä . Tiedän sellaisia jotka on löytäneet jopa aviopuolison chatista. Ihminen voi tulla vastaan missä vaan , ilman etsimättä.


      • Mielikuvaton
        höpöoot kirjoitti:

        Kyllä chat on yhdenlainen treffipalsta joillekin, suoria pyyntöjä tulee naisilta ja miehiltä . Tiedän sellaisia jotka on löytäneet jopa aviopuolison chatista. Ihminen voi tulla vastaan missä vaan , ilman etsimättä.

        Vain mielikuvituksessa.


      • elämänvaltatie

        Olet todella positiivinen ihminen :)


    • Benqquw

      Mun mielest parasta on ku on tollasia ketä myy fidget spinnereit tai niinku käy ulkomail ja sit tääl antaa chattareil mahiksen voida ostaa todelline maailman uutuus mitä ei muuten viel Suomest sais tavallisest ostaakaa

    • työkaveri

      Tiedän myös ihmisen, joka on löytänyt kolme muijaa täältä. Kaikkien kanssa vietetty niin onnellista perhe-elämää, jälkikasvuakin löytyy.
      Kaks on jo päättynyt pettämiseen, kolmas päättymässä. Chattiä eikä muita naisia mies jätä.
      Minkäs sitä kaveri luonteelleen mahtaa, kerran pettää, aina pettää, näin.

      • elämänilooo

        Samanlaisia pettäjiä löytyy myös mistä vaan, ei chatissa kaikki ole pettäjiä... minulla on mies eikä nainen.. liitot päättyy vaikka ei chatista olekaan ihminen jonka on tavannut ..nautin onnestani


      • Jotakinkivaajuttuatähän

        Chatin tason tuntien ja chattareiden lisääntyessä keskenään voi vain todeta, että menemme kohti ideoluutiota. Surullista.


    • Chat on tapaamsipaikka siinä missä joku muukin. Ja tosi hienoa että joku on löytänyt kumppaninkin chatista. Onnea ja menestystä kaikille aitoja ihmissuhteita löytäville. Toiset löytävät ystäviä, kavereita ja toiset kumppaninkin, miksi sitä pitäisi aliarvostaa. Miksi halutaan määrittää chat ainoastaan irralliseksi virtuaalihöpötyspaikaksi, mikä antaisi luvan kaikenlaiseen vastuuttomaan käytökseen. Jokaisen nikin takana on kuitenkin ihminen ja se nikki edustaa sitä ihmistä, ja sen nimenomaisen ihmisen arvoja.

      • kesääootellen

        Kiitos mitä kirjoitit, olen yks onnellinen ja tämän onnen toi chatti :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1749
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1654
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      71
      1495
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      60
      1493
    5. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      102
      1414
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      57
      1382
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1349
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1192
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1140
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1124
    Aihe