Oikeustieteilijöiden MBTI

Olisi mielenkiintoinsta tietää mikä on oikiksessa opiskelevien ja sinne pyrkivien yleisin mbti-persoonallisuustyyppi?
Ilmianna
Jaa

7 Vastausta

Kyllä se on opiskelijoilla ja valmistuneilla ehdottomasti mediaanina ISTJ ja ESTJ. Sen lisäksi joukkoon mahtuu aina kaikkea maan ja taivaan väliltä.
Ilmianna
Jaa

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

Ilmianna
Jaa
Mitä väliä opiskelijoiden ja opiskelemaan pyrkivien persoonallisuustyypeillä on, kun valmistuneet ovat pitkälti kusipäistä sakkia kaikki.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Se on totta. Kaikkien tässä maassa pitäisi opiskella ja valmistua psykologeiksi tai liikunnan opettajiksi, sillä nämä molemmat ovat joviaalia, yhteiskunnallisesti tuottavaa ja kaikenymmärtävää joukkoa. Heille muiden hyvinvointi menee oman hyvinvoinnin edelle.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
MBTI-testi ei siis paljasta mitään persoonallisuushäiriöitä yms. Jokainen tulos on 'oikea' ja kaikilla on vahvuutensa. Testi kertoo millaisia prosesseja käyttäen ihminen arvioi ja havaitsee asioita.
Ilmianna
Jaa
Olen INTP ja opiskelen parhaillaan oikiksessa. Minulla on yksi maisterin tutkinto jo ennestään.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Olen ESFP, tohtori ja minulla tuleva OTM on jo kolmas loppututkinto.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
MBTI Älykkyysjärjestys:

1. INTP/INTJ
2. INFP/INFJ
3. ENTP/ENTJ
4. ENFP/ENFJ
5. ISTP/ISTJ
6. ISFP/ISFJ
7. ESTP/ESTJ
8. ESFP/ESFJ
Ilmianna
Jaa

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Oikeustieteilijöiden MBTI

Olisi mielenkiintoinsta tietää mikä on oikiksessa opiskelevien ja sinne pyrkivien yleisin mbti-persoonallisuustyyppi?

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta