S-Marketin punaiset -30% tarraset

tarkanMarkanAika

Tässä taas, siis taas, loppuviikosta kaupassa käydessäni oli tuotteita ''alennuksessa'' punaisin -30% lappusin. Osa-aikatyöläisenä ja en niin vaativana ostan näitä ''edullisempia'' tuotteita. Koetan aina sitten kassalle tullessani laittaa tavarat hihnalle sillä tavalla että tarjouslappu näkyy varmasti myyjälle. Nyt tein myös niin, kolme tuotetta oli varustettu punaisin lapuin ja kaikki oli peräkkäin hihnalla , mutta kun asetin koria pinoon, myyjä pyöräytti kaksi niistä tuotteista sillei että laput jäivät alapuolelle ja veti lukijasta täydellä hinnalla, yhteen laski alennuksen. Seurasin tätä sivusilmällä ja olin aivan varma että teki tämän tarkoituksella. Olin niin ällikällä lyöty että en sanonut mitään, maksoin ja otin kuitin ja katsoin ulos mennessäni, ja vain yksi alennettu ostos. En mennyt tekemään reklamaatiota koska alan kyllästyä siihen. Samasta syystä olen palannut vuoden aikana useita kertoja kassalle, alkaa vain KYLLÄSTYTTÄÄ. Miksi laittaa lappusia jos ei asiakas niistä saa alennusta..??

6

413

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • smarketti

      Tähän voisi auttaa toi uusi www.nonono.io palvelu, sinne voi kirjottaa julkisen palautteen nimimerkillä. Näyttää myös yritykset tulleen vastaamaan kovinkin nöyrästi ja hyvittäneet virheet.

    • eiuskois

      Samoin on käynyt minulle. Ei mitään alennusta kun luin kuittia kotona.

      • tyhmääsakkia

        Tännehän tuosta kannattaa itkeä eikö ole munaa sanoa kassalla suoraan jos vedätetään??


      • uggghh
        tyhmääsakkia kirjoitti:

        Tännehän tuosta kannattaa itkeä eikö ole munaa sanoa kassalla suoraan jos vedätetään??

        Hyvä-uskoinen ja sini-silmäinen asiakas kun luottaa kaupassa saamaansa palveluun niin ei kehtaa heti maksun jälkeen alkaa kuitti kädessä tsiikailla hintoja. Kotona sitten tarkastellaan ja tämä on varmaan yleistä useissa kodeissa mutta siitä vaietaan. Olen alkanut miettiä ettäkun puhutaan myymälävarkauksista ja että niiden estäminen vaikeaa. Silloin mietin että koettaako kauppiaat tällä tavoin paikata varkauksista johtuvia tappioitaan, kuka sen sanoo heidän motiivinsa.... Varkaudet on helppo nollata, jos vaan halutaan se tehdä. On kuitenkin väärin alkaa periä rehellisiltä ja tunnollisilta asiakkailta täyttä hintaa alennetuista ja jo vanhoista elintarvikkeista, jos motiivi onkin noin alhainen kun aiemmin kirjoitin, tai oli mikä oli, ei se anna hyvää kuvaa kauppiaasta. Se kuuluisa sanontahan kuuluu ''kauppa perustuu aina petokseen kun tavaraa myydään voitolla''...mutta siihen asti se on hyväksyttävää kun sen normaali moraali suo. Mutta jos kerrotaan että saat halvemmalla niin annettaisiin silloin, eikä sorruttaisi siihen moraalittomaan petokseen. Nimittäin joka kerta kun menee punainen lappu ohi lukijan, kuittaan sen kymmenkertaisena seuraavalla kauppakäynnillä, en varkaudella, vaan sillä hieman moraalittomalla tavalla mitä kauppiaskin harrastaa. Menee tavaraa kassan läpi ovh'ta huokeammin, ja ilman punaisia tikettejä :)


      • halpuutusta

        vaiha kauppaa, itse käyn k- Super marketissa, siellä on -50 punaisia lappuja.


    • hintansaväärti

      Itse alkanut tarkistaa jo kaupan sisällä ettei aina tarvitse palata takaisin . Melko usein vääriä hintoja ja oikaisen , tosin on ruvennut kyllästyttää aina vaikka asiasta sanonkin .

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      88
      3728
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      588
      3531
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      43
      3432
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      52
      2187
    5. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      13
      2151
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      320
      1936
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1905
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      159
      1657
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      26
      1361
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1332
    Aihe