Litoa määrätty kenellekkään,jolla on vajaatoiminta

Litoinen

Niin kysymykseni kuuluu, onko Litoa määrätty kenellekään, jolla on jo valmiiksi kilpirauhasen vajaatoiminta?
Itsellä käyty jo lukuisa määrä lääkkeitä läpi, ja hyvää ei ole löytyntyt. Vauhdikkuuteen on kyllä lääke löytynyt, eli se saadaan pysymään pois, mutta olen ollut nyt masennuksen syövereissä jo pidempään.
Tuon Litonhan pitäisi siihenkin auttaa, tai sitten ei.
Lamictal menee tällä hetkellä.
Ennen lääkitystä mulla oli vauhdikkuutta elämässä, ja raha-asiat tuli sotkettua semmoiseen solmuun, etten selviä niistä . Ulosotto kestää 15 vuotta :(.
Tässä sotkussa on nyt pyöritty kolme vuotta ja Lito on kohta ainoa lääke jota en ole kokeillut, tosin en ehkä sitä halua kokeillakaan. Mun elimistöä on jo tarpeeksi lääkkeillä sotkettu :(, oikestaan pelkään, että se Litokin vielä kokeillaan.
Siksi toivoisin, että tuo kilpirauhasen vajaatoiminta olisi syy miksi sitä ei aloitettaissi.

5

135

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Trubaduuri123

      Mulla meni vuoden lito kunnes kesällä tuli lito myrkytys ja munuaisten vajaa toiminta. Itse en suosittele kyseistä lääkettä. Aika myrkkyä. Mutta kuullut et jollekin sopii. Yksilöllistä aina.

    • Minäkin_

      Pidä suusi kiinni, niin ei ole ajatuksenrientoa.
      Älä hosu, niin ei ole vauhdikkuutta.
      Liiku hitaasti, harkitusti, vakaasti, miehekkäästi, vaikka oletkin nainen, niin et ole vauhdikas.
      Puhu harvoin ja silloinkin vain vähän, tavuja vain, niin olet hiljainen
      Opettele saidaksi, niin paranet
      Niin et tarvitse edes litoa

    • Litoinen

      Yksi ohje sinulta unohtui....mitä siihen kamalaan masennukseen, joka tässä on se suurin ongelma., ja johon pelkään sitä Litoa määrättävän .Hullun nauruako, no sitten olen taas hullu...ja saan ainakin jotain nappia..

    • Minäkin_1

      Jos et ole punatukkainen, sinulla ei ole enää viisaudenhampaita, olet oikeakätinen, jne Iltalehden normaalikriteerit määrittelee, ei syytä masennukseen. Olet normaali, koska kuulut maailman ihmisten enemmistöön. Turhaan sieltä erottautumaan, olet silloin vähemmistöä, ja jaksaaksesi tarvitset diagnooseja ja hoitoja

    • positiivisenkautta

      mulla on kilpparin vajaatoiminta ja lito ja lamictal molemmat menee. ei ole ollut ongelmia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      201
      3338
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2161
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2071
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1935
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1598
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1361
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1251
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe