Miksi esität viileää

tyhmääollacool

jos olet kiinnostunut jostakin?

31

1490

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mahdottomuudessa

      Itsesuojelumekanismi.

      • tyhmääollacool

        Suojelet itseäsi rakkaudelta, peukut sille!


      • ndfhtyeer
        tyhmääollacool kirjoitti:

        Suojelet itseäsi rakkaudelta, peukut sille!

        Rakkaus tappaa. Hitaasti tai nopeasti, mutta varmasti. Siksi siitä on hyvä pitäytyä erossa.


      • nolostlove

        No onneks on tinder, se on ihmisille jotka haluavat suojella itseään.


      • kylläkylläkylläjees
        ndfhtyeer kirjoitti:

        Rakkaus tappaa. Hitaasti tai nopeasti, mutta varmasti. Siksi siitä on hyvä pitäytyä erossa.

        Rakkaus on koira helvetistä


    • suojelee.itseään

      Suojelee itseään ettei kukaan voisi haavoittaa.

    • tulivaanmieleen

      Kannattaa elää yksin erakkona elämä sitten jos ei uskalla näyttää tunteita ehkä satunnaisia baaripanoja väliin piristämään arkea. Ainahan voi käydä salilla jos tylsää.

    • Kiinnostaviaihmisiäharva

      Tuskinpa sit on kiinnostunut siinä/vakavammassa mielessä :D.

    • Hapate

      Pieni määrä hapatetta hapattaa koko taikinan.

    • vaikkakuinkiinnostaa

      Varattuna vaikeaa.

      • Usko.rakkauteen

        Älä tee siitä vaikeaa! Elämää tämä on!


    • katseleyössä

      Tyhjyyden täyttää vai rakkaus

    • Vaanminusta

      Koska tiedän että suhde on mahdoton jostain syystä. Ei johdu hänestä.

    • Vierasmiesonvikatikki

      Ehkä kaikki on sitä itsensä suojaamista, kaikelta mahdolliselta/mahdottomalta.
      Ei elämän tarkoitus ole se että, ehtii maata mahdollisiman monen miehen kanssa.
      Vaan jokaiselle naiselle seksi on hyvin henkilökohtainen asia ja alue jota muut eivät saa määrätä ja sorkkia. Eri kulttuurissa ei tällä liene väliä.
      Se on kuin mustan miehen ihmetys. Hei, miks olet niin Cool, kun pari vuorokautta oltiin harrastettu kiihkeää seksiä.
      Seksi tappaa jos sitä on liikaa elämässä.

    • josonesteitä

      Olosuhteista se vaan yleensä johtuu.

    • emmäätiä

      Jälkiviisaus on ihan parasta. Tyhmää tai ei,meni kait liian myöhään ,liian vähän, liian viileää... ,nopeasti kaadettu voi olla nopeasti ohi.

    • Työpaikantummanainen

      En tiedä toisen ajatuksia. Ihan viileänä on vaikeaa, mutta yritän.

    • ykswaan

      Se on jotenkin niin noloo olla niin ihastunut, sitä ei vaan halua et se näkyy, siks esitän coolia.

    • coolasacucumber

      Koska olen ice ice baby?

    • Countrygirl_

      Koska mies on varattu, ja haluan vaikutttaa vaan hyvältä työkaverilta vaikka pinnan alla piilee jotain ihan muuta.

    • Jamuutkin

      Vain rakkaus ja pelko saavat sinut toimimaan

    • Jokunainenjostainn

      Se on itsesuojelua. Enkä edes välttämättä esitä vaan alan käyttäytyä viileästi ihan luonnostaan jos on paljon tunteita pelissä (alitajuista itsesuojelua?)
      Jos olen vain kiinnostunut, en esitä viileää.

    • vanhanasittenvituttaa

      En uskalla näyttää tunteitani hänelle,koska pelkään että hän vetäytyy. En uskalla näyttää hänelle tunteitani, koska hän voi vastata niihin ja pelkään että hän näkee minkälainen todella olen ja hylkää minut. En uskalla näyttää hänelle tunteitani, koska joutuisin kohtaamaan omat kipupisteeni ja pelkoni. En uskalla näyttää hänelle tunteitani, koska en usko että kukaan voisi pitää minusta. En uskalla näyttää hänelle tunteitani, koska hän voisi alkaa nauramaan. En uskalla näyttää hänelle tunteitani, koska olen läheisriippuvainen, eikä minulla ole voimaa muuttaa elämääni, vaan uhraan itseni muiden hyvinvoinnin eteen. jne. jne...minkä lapsena oppii sen vanhana taitaa.

      • Kysymysvaan

        Jos et uskalla näyttää hänelle tunteitasi niin uskaltaisitko kirjoittaa hänelle asiasta?


    • ihastunutsalaa

      Sama olen alkanut "esittää" viileää ja välttelevää, koska tunteita ei saisi olla ja ne on syventyneet. Varattuja molemmat

    • epävarmuuttakin

      Sanoisin tähän, että siihen vaikuttaa esimerkiksi ympäristö. Itse pidän kovasti yhdestä ihmisestä, jonka kanssa on kiva jutustella ja hän on itse asiassa ihan tietämättään valanut minuun uskoa vastakkaisen sukupuolenkin hyvyydestä ja muutoinkin kannatellut ja olen jopa uskaltanut olla tavanomaista rohkeampi, kiitos hänelle. Mutta tässäkin olen havainnoinut, että jotkut on jo rakennellut asiasta enempää.
      Sitten ympäristö, jossa ihastunut olen on itselleni vieraampi ja se luo minulle tietynlaista epävarmuutta. Ja ei kukaan varmaan loukatuksi halua tulla.

      • epävarmuuttakin

        Tuli myös mieleen, että voisiko ympäristö havaita jotain, joka itseltä jää huomaamatta.


    • naisentunnustus

      Minulla on huono itsetunto, siksi esitän viileää. Minulla oli turvaton lapsuus, jonka johdosta minusta on tullut läheisriippuvainen ja en osaa puhua tunteista/näyttää tunteita. Siksi työnnän kaikki miehet pois elämästäni, olen liian hankala luonne kahden ihmisen väliseen suhteeseen.

      • tyhmääollacool

        Rehellinen vastaus, pisteet siitä. Itsellä vähän samankaltainen tilanne.


      • eiihantuostajohtuvaateil

        Eihän tuossa ole mitään logiikkaa, jos on ollut turvaton lapsuus tai lapsuus, jossa on tarvinnut selviytyä paljon itsenäisesti niin yleensä silloin tulee suhteissa välttelevästi kiintyneeksi, joka aiheuttaa kyllä ongelmia herkästi suhteeseen, mutta se ei ole läheisriippuvuutta.


    • Seontärkeintä

      Olen ihastunut erääseen. Ja hänkin minuun

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      246
      3963
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2328
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2131
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2046
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      94
      1713
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1401
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1311
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1297
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1252
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe