Kiitos paljon, kiusaajat, KAIKESTA!!!

KiitollinenEI

Täytän tänä vuonna jo 25 vuotta ja EDELLEEN kärsin koulukiusaamisen vaikutuksista, kiitos yläasteen kiusaajille 10 VUODEN TAAKSE!!

Olen yrittänyt opiskella. Kävin lukion ja nyt olen yliopistossa. Ja tänään, kun kävelin yliopistolle, sain paniikkikohtauksen.

Täysin samanlaisen paniikkikohtauksen kuin yläasteella joka aamu. Ja miksikö? En tiedä.

Kun kaikki muut opiskelijat nauravat ja hymyilevät keskenään ja odottavat innolla tulevaisuutta, minä olen aina se, joka JOPA KÄVELLESSÄÄN kohti yliopistoa joutuu taistelemaan paniikkikohtausta vastaan.

Ajattelen yliopistollakin, että kaikki vihaavat minua, että kaikki puhuvat selkäni takana ja että kaikki juoruilevat minusta.

Tiedän, ettei asia oikeasti ole niin. Tiedän sen, koska kukaan ei tunne mua koko yliopistossa. Aiemmat traumat nuorten/nuorten aikuisten kanssa ovat kyllä pitäneet huolen siitä, etten pysty olemaan ihmisten seurassa OLLENKAAN!

Tiedän, että asia olisi pitänyt hoitaa jo yläasteella jossain terapiassa, mutta sain vain kuulla koulun kuraattorilta, ETTEI HÄNELLÄ OLE AIKAA!!!!!

Mutta tänään todella ärsytti se, että olen jo 25-vuotias JA VIELÄKIN ELÄN SAMOISSA TUSKISSA.

Joten, jos sinä kärsit, mene psykologille, keskustele joka viikko ammattilaisen kanssa, VAIKKA VÄKISIN!

Koska ei ole kivaa elää samat asiat mielessä vielä 100 VUODEN PÄÄSTÄ!!!!!!!!

Niin, ja KIITOS KIUSAAJAT!

7

277

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaikkionhyvin

      Psalmi 37

      12. Jumalaton punoo juonia vanhurskasta vastaan ja irvistelee hänelle vasten kasvoja.
      13. Herra nauraa jumalattomalle, hän tietää, että tilinteon päivä tulee.
      14. Jumalattomat paljastavat miekkansa, jännittävät jousensa kaataakseen köyhän ja avuttoman, surmatakseen suoran tien kulkijat.
      15. Mutta heidän miekkansa osuu heidän omaan sydämeensä ja heidän jousensa särkyy.

      • Oletko uskovainen? Poistu.


    • 3Euro70

      Jos et vuosikymmenessä jo aikuistu, sitten vika on sinussa itsessäsi.

      • KiitollinenEI

        Jos ei ymmärrä aikuistumisen ja paniikkikohtauksen eroa, kannattaa ehdottomasti aikuistua.


    • loläläilmotakytille

      jos olet 25 niin miksi olet nuoret osiossa?

      • Tyypillisin määritelmä on määritellä se ihmisen toiseksi kaksitoistavuotiskaudeksi, jolloin nuoruus alkaisi 13-vuotiaasta ja päättyisi 24-vuotiaana. Noin 20–35-vuotiaita kutsutaan joskus nuoriksi aikuisiksi.


    • Hei!

      Hyvä että jaoit kokemuksesi, sillä joku tätä lukeva voi olla juuri samassa tilanteessa kuin sinä 10 vuotta sitten. Kannustit muita samassa tilanteessa olevia juttelemaan ammattiauttajalle, mikä on hyvä neuvo. Muista että sinullakin on mahdollisuus vielä mennä juttelemaan esimerkiksi koulupsykologille asiasta, koska olet yliopiston opiskelija. Jos asia painaa mieltä niin kannattaa käydä juttusilla. Paniikkikohtauksiin on saatavilla apua.

      Mukavaa keväänjatkoa, t. Sartsa ja Sampsa Nettisaapas

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5088
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3337
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1472
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      182
      1307
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      1010
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      908
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      758
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      717
    Aihe