Miehille kysymys?

AjattelenTuotaMiestä

Tiedän jo, että kysymys on sellainen... että vastauksia tulee, jotka ovat huo...ttelua. Kysyn kuitenkin. Pelkään, että jotain oikeaa menee ohi! Pelkään, että mitään ei ole ollutkaan!

Jos mies olet kiinnostunut varatusta naisesta, ollut jollain tasolla pitkään. Olet itsekin varattu. Kaikesta huolimatta ihastusta, kiinnostumista ilmassa. Teillä on mukavaa ja helppoa yhdessä. Jätätkö toimimatta? Osoitatko itse jollain tapaa vihreää valoa? Jos Miten? Mitä merkkiä odotat naiselta? Pelkäätkö jos nainen on todella varakas? Miten osoitat kiinnostusta ja mahd. aloitetta naiselta?

6

507

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • OmaPesäPuhtaana

      Itse ainakin jätän väliin. Varsinkin jos on varattu.
      On vain sellainen periaate aina, etten koske työkavereihin enkä varattuihin(vaikka olisivat huonossa suhteessakin).
      Mutta tapansa tietenkin jokaisella. Jos joku haluaa sekoittaa pakan edellä mainitulla taavalla, niin mun puolesta ainakin sotkekoot ihan vapaasti. Ainakin jos itse en joudu mihinkään välikäsiin tms tapauksen tiimoilta.
      Eli esimerkiksi paikkaamaan työkaverin työvuoroja, jos on hummailemassa varatun työkaverinsa kanssa salaa jossain tai esim. sen varatun kumppani tulee työmaalle selvittämään asioita jne jne.

    • Annamerkki

      Odottaisin merkkiä,aloitetta

    • Annamerkki

      Minulla juuri menossa tuollainen tilanne,kyseessä varattu nainen ja minä varattu Mies.
      Minulle ei olisi pitänyt käydä noin,mutta kävi kuitenkin eli ihastuin valtavasti ja kun tiesin että rouva elää huonossa parisuhteessa.
      -Taistelin vastaan ja välttelin
      -Nainen tuli juttelemaan ja oli tietoinen minun kiinnostuksen kohteista yms..
      -Minä vuorostaan tekemään tikusta asiaa
      -henkeviä keskusteluja
      -molemmat välttelee,Nainen tuijottaa kauempaa ja seurailee mun tekemisiä
      -taas synkkaa molemmat juttutuulella
      - eri työpisteissä ei nähdä pitkäänaikaan,välttelyä ,mutta sitten kun jutellaa pitää murtaa jää ja Nainen rentoutuu ja juttelee.
      -ainut homma jota olen tehnyt on ,että kehun Naista ja sen ominaisuuksia,mutta en jaksanut pitemmän päälle kun ei tullut vuorovaikutusta.
      Todennäköisetii Nainen testasi omaa viehätysvoimaansa minuun,onnistui kyllä .on off tyyppisen toiminnan takia olen vetäytytynyt ja keskittynyt muihin asioihin.
      se siitä sitten,vois kyllä jotain merkkiä antaa jos kiinnostais,mutta nyt näyttää ihan selvältä että Naista ei kiinnosta.

      • Eiseainameeniinkään

        Kiinnostaa kyllä, mutta pelkään, että sotken vaan asiani entistä pahemmin, jos mies vaikka vastaisikin tunteisiini. Minulla on aika hankala tilanne yksityiselämässä juuri nyt, monenlaista isompaa huolta, joten vetäydyn. Silti toivon, että tulisit taas juttelemaan. Itselläni ei ole energiaa minkäänlaiseen aloitteeseen tällä hetkellä.


      • näinminulla

        Täällä yksi työkavriinsa kiinnostunut, itse en uskalla näyttää tunteitani ja koitan olla kylmä. Pelottaa koska molemmat varattuja ja työkaveriuskin. Jos välillämme sattuisi tapahtumaan enemmänkin, pelottaa kuinka työkaveriutemme kävisi (vaikka osa minusta kokee niiiiiin paljon halua miestä kohtaan) . Toisaalta vaikka mies on näyttänyt kiinnostuneisuuttaan (mikäli en kuvittele) esim. kehumalla kauniiksi, minun on vaikea uskoa että on kiinnostunut...


    • 7787787

      Luotto siinä menee,vähän joka suuntaan. Mietin mitä sellaisesta ihmisestä ajatellaan, työpaikalla, varattua......

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      60
      5957
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      24
      3764
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      230
      2053
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1810
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1256
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1249
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      298
      1049
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      990
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      919
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      868
    Aihe