Miksi jotkut jää huonoon suhteeseen?

katsellutvierestä

Toinen haukkuu ja nimittelee ynnä muuta ja näyttää ettei arvosta toista. Silti jää. Voiko olla niin poljettu itsetunto, että jää kun ei usko parempaan?

49

1929

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuolemaerottaa

      Monilla on jälkikasvua ja se onkin suurin syy ehkä.

      • sivustasanon

        Ero olisi parempi. Lapset kärsii vanhempien huonosta suhteesta. Lapset ei ehkä sano siitä koskaan mitään, mutta jäljet se jättää. Tiedän kokemuksesta...


      • p.reikänen

        Omaisuuskin voi olla yhteistä ja jaon jälkeen ei enää saa ostettua riittävää asuntoa itselleen.


      • Syytjaseurakset

        Siis joku jää huonoon suhteeseen ja samalla jollekin haukkuu ja nimittelee puolisoaan? Ei hemmetti kyllä kai sille jolle haukkuu ja nimittelee huonoksi puolisoksi toista on se että saa pesää ja ymmärrystä kun on niin huonossa suhteessa? Ei kai muutoin voi olla että yksi ihmettelee toisen jäävän huonoon suhteeseen? Miten ne lapset voivat huonossa suhteessa? Huonostihan siinä voidaan kaikki silloin. Lopeta kuule varatun ymmärtäminen ja älä anna sille. Helpottaa se sitä huonoakin suhdetta.


      • Miks.aina.ero
        sivustasanon kirjoitti:

        Ero olisi parempi. Lapset kärsii vanhempien huonosta suhteesta. Lapset ei ehkä sano siitä koskaan mitään, mutta jäljet se jättää. Tiedän kokemuksesta...

        Kyllä lapset kärsii niistä vanhempien eroistakin. Sitä vaan ei millään myönnetä.
        Koska se osuu niin monen omaan nilkkaan. Eihän se ole normaalia, että lasten täytyy rampata vuoroin isällään ja äidillään. Tottua näiden uusiin puolisoihin, lapsiin ja sukulaisiin. Miksi se ero on aina parempi?
        Miksi lapsille ei voisi opettaa, että aina elämässä riitoja tulee. Mutta ne voi sopia ja pyytää anteeksi. Miksi opettaa aina, että katkotaan heti välit ja erotaan, jos tulee erimielisyyksiä ja riitaa. Millaisia lapsia kasvaa tälläisillä opeilla?


    • fiftysixtyfortyfifty

      Siihen tottuu ja turtuu. On niitä hyviäkin puolia siinä toisessa ei vain pelkästään niitä paskoja juttuja.

      • parempaakuinhuonosuhde

        Mutta miksi joidenkin on pakko seurustella? Itse olen huomannut, että yksin on todella hyvä olla.


      • sitähänse
        parempaakuinhuonosuhde kirjoitti:

        Mutta miksi joidenkin on pakko seurustella? Itse olen huomannut, että yksin on todella hyvä olla.

        Lähiriippuvuus.


      • mekkk
        parempaakuinhuonosuhde kirjoitti:

        Mutta miksi joidenkin on pakko seurustella? Itse olen huomannut, että yksin on todella hyvä olla.

        Voi yksin hyvä olla mutta mites sen seksin ja läheisyyden laita ja ei normaali henkilö voi olla montaakaan viikkoa ilman seksiä.


      • RAAKA-ARSKA1
        parempaakuinhuonosuhde kirjoitti:

        Mutta miksi joidenkin on pakko seurustella? Itse olen huomannut, että yksin on todella hyvä olla.

        Jep! kyllä siltä rupee näyttään, parempi yksin kuin jatkuvan vit.....kettuilun kohteena.
        kyllä poikamiehenä sentään sai jotain melkein kerran viikossa/ parissa , ei toivoakaan nykyään paitti se jatkuva v...tuilu/arvostelu sitä kyllä löytyy.....onhan se kiva tuo yhteinen velka ja kämppä melkein 200m2 mitä on omin pikku kätösin vääntänyt onneksi velka on siedettävä kun olen kaikki itse tehnyt!Terveiset entisille poikamiehille (TEHKÄÄ AINA AVIOEHTO! ON VÄLTTÄMÄTÖN NYKYÄÄN! kaikenlaisia kusipäitä on liikenteessä ihan OIKEESTI.


      • mekkk
        RAAKA-ARSKA1 kirjoitti:

        Jep! kyllä siltä rupee näyttään, parempi yksin kuin jatkuvan vit.....kettuilun kohteena.
        kyllä poikamiehenä sentään sai jotain melkein kerran viikossa/ parissa , ei toivoakaan nykyään paitti se jatkuva v...tuilu/arvostelu sitä kyllä löytyy.....onhan se kiva tuo yhteinen velka ja kämppä melkein 200m2 mitä on omin pikku kätösin vääntänyt onneksi velka on siedettävä kun olen kaikki itse tehnyt!Terveiset entisille poikamiehille (TEHKÄÄ AINA AVIOEHTO! ON VÄLTTÄMÄTÖN NYKYÄÄN! kaikenlaisia kusipäitä on liikenteessä ihan OIKEESTI.

        Otappa kerran muijaltaasi luulot pois ja sanot että en kotona kuutele yhtään vittuilu ja seksiäkin pitää olla niin voi rauhoittua tai sitten lähtee mutta älä anna naisten pomoptella itseasi.


      • Rikkanarokassa
        mekkk kirjoitti:

        Voi yksin hyvä olla mutta mites sen seksin ja läheisyyden laita ja ei normaali henkilö voi olla montaakaan viikkoa ilman seksiä.

        Voi olla monta vuottakin. Kysymys on asenteesta. Kaiken voi lopettaa, tupakoinnin, alkoholinkäytön, seksin, jotkut lopettaa oman elämänsäkin.
        Ne, jotka filosofoivat huonosta parisuhteesta tai seksin puutteesta, eivät ole todellista elämää koskaan eläneetkään. Kyllä ihmiselle voi elämän edetessä tulla vastaan asioita, jotka ovat tosi rankkoja ja jättävät jälkensä lopuksi ikää. Siinä silloin helposti joku huono parisuhde on pelkästään rikkana jo ennestään pilaantuneessa sopassa.


      • voisikokutsuasisuksi
        mekkk kirjoitti:

        Otappa kerran muijaltaasi luulot pois ja sanot että en kotona kuutele yhtään vittuilu ja seksiäkin pitää olla niin voi rauhoittua tai sitten lähtee mutta älä anna naisten pomoptella itseasi.

        Tuohan on rasistien mielestä mamujen puhetta... pysykää vaan siellä tossun alla ja kestäkää kaikki henkinen ja fyysinen kidutus kuin suomalaiset miehet....


    • AntaaOllamitäo

      Ei jaksa enää, eikä huvita..

    • haaveilussakyllä

      Elämä ei ole täydellistä. Täydellistä kumppania ei ole olemassakaan.

    • vaikkeitilaiskaan

      Sitä saa mitä tilaa.

    • Mulla ainakin oli kaveri jona ei eronnut. Just sen takia ku luuli ettei saa parempaa. Ja sit perus syyhän on se jos toinen on narsisti.

      • Vaihtaasukkiamiten

        Eikö juuri tuo ettei tiennyt saavansa parempaa kun eroaa ole se että kakkonen kuvittelee olevansa se parempi vaihtoehto?


    • Tuskinpanointapahtuu

      Siis kohtelee jo toista huonosti toisten kuullen? Seuraat sivusta niinkö? Missä tuo haukkuminen ja nimittely tapahtuu? Pihalla? Mistä tiedät tuollaista tapahtuvan. Ettet ole se kakkonen jolle petturi haukkuu ja nimittelee ja ihmettelet miksi jää huonoon suhteeseen? Minä en kyllä olisi kaverina parille jossa toinen käyttäytyisi noin ala arvoisesti kumppaniaan kohden muiden läsnäollessa. Tuskin on totta kirjoitat taidat olla niitä kakkosia jotka kuulopuheiden varassa. En tunne yhtään paria jotka tuolla tavalla kohtelisivat kumppaniaan. Ala arvoista toimintaa. Tuskin siis tottakaan.

      • hjhkhkhk

        Kakkosellekin voi näytellä koko homman. Ja ihan totena he sen ottavat, koska jostain syystä saavat tyydytystä siitä, kun ovat päässeet rusinoita syömään pullasta. Hairahtunut mieheni on ainakin kerran tehnyt noin. Haki kakkostaan töistä ja vei töihin, satuin kerran soittamaan, kun tämä ihanuus istui siinä, jossa itse normaalisti istun. Mieheni alkoi huutaa puhelimeen, kun olin ehtinyt luuriin moi sanoa. Esitys upposi ilmeisesti hyvin ja vahvisti sitä kuvaa, joka minusta oli haluttu antaa. Saapuivat määränpäähän ja kuulin, kuinka ovi paukahti kiinni ja yhtäkkiä mieheni alkoi puhumaan aivan eritavalla, ääni pehmeni ja alkoi kysellä, että mitä minulla oli asiaa, aivan kuin eri ihminen ja ihan sen saman puhelun aikana. Ajattelin, että minkä näyttelijän maailma oli hänessä oikein menettänytkään.
        Minulle tuo näytelmä ei mennyt läpi ja toisaalta ihmettelen, että mikä saa kakkosen haluamaan miestä, jonka ihan kuulee puhelimessa ivaavan, ei ilmeisesti mieleen välähdä, että voi tehdä saman kakkoselle, kun kyllästyspiste on saavutettu. Eli ei kannata koskaa uskoa kuulopuheisiin eikä mihinkään pettäjän puheisiinkaan, koska valehtelu on heillä verissä, sillä eihän koko hommasta tulisi mitään ilman valehtelua.


      • merkitönsisko

        Sinä nimim.Tuskinpanointapahtuu. Tunnet siis kaikki Suomen pariskunnat vai? Koska, sinä et tunne yhtään pariskuntaa, jossa puoliso kohtelee miestään/vaimoaan jatkuvasti huonosti, niin sellaisia pariskuntia ei voi olla olemassa. Katsos, on muitakin kuulijoita ja näkijöitä kuin pääsi täyttävät kakkoset. Esim. miehen tai vaimon sisar tai veli. Veljeni vaimo ainakin ivaa ja loukkaa veljeäni ihan avoimesti, vähättelee kaikin tavoin. Jos veljeni vähänkin sanoo vastaan, huuto kovenee kunnes päättyy pitkään mykkäkouluun. Näin on jatkunut piiiitkään. Lapsetkin aikuistuneet. Olen sukulaisista ainoa, joka vielä pidän perheeseen yhteyttä, ihan veljeni tähden, vaikka minuakin on vaimo kieltänyt olemasta veljeen yhteydessä. Lieneekö vaimonsa narsisti, ainakin ilkeä.


      • mekkk
        merkitönsisko kirjoitti:

        Sinä nimim.Tuskinpanointapahtuu. Tunnet siis kaikki Suomen pariskunnat vai? Koska, sinä et tunne yhtään pariskuntaa, jossa puoliso kohtelee miestään/vaimoaan jatkuvasti huonosti, niin sellaisia pariskuntia ei voi olla olemassa. Katsos, on muitakin kuulijoita ja näkijöitä kuin pääsi täyttävät kakkoset. Esim. miehen tai vaimon sisar tai veli. Veljeni vaimo ainakin ivaa ja loukkaa veljeäni ihan avoimesti, vähättelee kaikin tavoin. Jos veljeni vähänkin sanoo vastaan, huuto kovenee kunnes päättyy pitkään mykkäkouluun. Näin on jatkunut piiiitkään. Lapsetkin aikuistuneet. Olen sukulaisista ainoa, joka vielä pidän perheeseen yhteyttä, ihan veljeni tähden, vaikka minuakin on vaimo kieltänyt olemasta veljeen yhteydessä. Lieneekö vaimonsa narsisti, ainakin ilkeä.

        Sitkee sissi veljesi ja jossain vaiheessa pimahtaa ja laitta muijaansa kunnolla turpiin tai sitten ruopeaa pitämään puoliaan ja siitähän se oerheriita syntyykin ja jotkun miehet vain alistuu kun ei pidä oikeusistaan kiinni.


    • rikonkaavan

      Monta vuotta huonosti mennyttä suhdetta on jo piintynyt tapa. Ei näe muutakaan vaihtoehtoa.

      • Onkonäintotta

        Ai meinaat että ei jaksa ruveta eroamaan vuoksesi kun on niin laiska ja piirtynyt? Anna mun kaikki kestää! Kertoo kyllä paljon tuon suhteen sisällön?


    • kestääsenkin

      Empä tiijä. Jos niillä onkin niin vahvalla pohjalla suhde, ettei hätkähdä haukkumisesta.

      • Tietääköseedes

        Täytyy kyllä olla vahvalla pohjalla kun toinen käy peittämässä ja toinen sen tietää. Ei voi muuta sanoa.


      • OmaAsiansa
        Tietääköseedes kirjoitti:

        Täytyy kyllä olla vahvalla pohjalla kun toinen käy peittämässä ja toinen sen tietää. Ei voi muuta sanoa.

        Mahdollisesti. Ei kuulu meille.


      • eirju

        Lapset kärsii huonosta suhteesta ja suhteessa tärkeää molemminpuolinen kunnioitus.


    • Näinmullameni

      Minulla ainakin oli just tuo syy että pelkäsin (japelkään) etten koskaan löydä ketään toista ja sitten pelkäsin myös sitä mitä tapahtuu jos laitan suhteen poikki. Mut nyt se on tehty eikä koskaan enkä koskaan enää samaan paskaan alistu.

      • hulluseon

        Joo,mun "äiti" eli vain biologinen-akka joka synnytti mut meni naimisiin isäni kanssa vain siksi että sai äpärälapselleen koulunsa rahoittajan.Tää akka ryösti ja manipuloi meidän perhettä 23-vuotta ja sen jälkeen nautti lesken-eläkettä.Se ois voinut häipyä mutta ei häipynyt härskienkään temppujensa jälkeen koska isä oli Asperger/kroonista väsymysoire-yhtymää sairastava kilttiluonteinen äijä joka maksoi niitä näitä mukisematta vastaan,ei meille lapsille vaan sille akalle.Ja se äpäräkin siivesti ja huijasi,valehteli äitinsä ja itsensä puolesta Kangasalan asemalla sukulaisille,ja aina syypäänä oli joko me oikeat isäni lapset tai isä.Se ei kyennyt itse hoitamaan itselleen ja äpärälleen kotia saati muuta,äpärä ja akka olisivat kansalaiskoulun ja kunnantalon avustuksilla olisi vain maanneet ja räkineet kattoon.Äpärä on täys-dorka,väittää Hervannan Sanomissakin olleensa ufossa...!!!Molemmat olivat täyskahjoja huijaavia narsisteja,heidän huijauksistaan kun on jäljet jääneet,ja sitä se äpärä pelkää!!!PELKÄÄ PALJASTAJAA !!!


    • asialieneeselvä

      Ihminen on niin laiska muuttamaan mitään. Sehän näkyy hyvin siinäkin, että ei viitsitä käydä äänestämässä. Mieluummin itketään kuin tehdään mitään asian hyväksi.

    • Hyvässäsuhteessa

      Voiko sekin vaikuttaa kun löytyy näitä varatun ymmärtäjiä jotka antavat ja mahdollistavat sen seksin saannin toiselle. Eli annatte mahdollisuuden varatulle joka nauttii useammasta yhtä aikaa. Se mihin se sitten jäisi jos käräyttäisitte tuollaisen varatun niin ei tarvisi parkua ja ihmetellä huonoa suhdetta ja varsinkin kun siihen jää. Kun ei tiedä paremmasta niinhän se oli? Voi itku potku raivari!

    • Totuudentorvena

      Erotkaa kaikki vaan, sehän on muotia, ettei enää mitään erimielisyyksiä sovita, eikä pyydetä anteeksi. Opettakaa tämä tyyli myös lapsillenne. Heti pitää erota jos tulee riitaa. Näinhän te opetatte lapsiannekin toimimaan tulevaisuudessa ihmissuhteissaan. Lapset kärsii muka katsellessaan huono vanhempien suhdetta.
      Mutta ei muka kärsi yhtään eroistanne. Siitä, kuinka eron jälkeen pompotellaan lapsia äidiltä isälle ja vaaditaan lapsia sopeutumaan uusiin kumppaneihin ja mahdollisesti heidän lapsiin ja uusioperheeseen sukulaisineen. Luuletteko tämän olevan yhtä helppoa lapsille, kuin teille? Sopeutukaa itse elämässä enemmän, niihin avioliittojenne vastamäkiin ja parisuhdeongelmiin. Älkää laittako lapsianne sopeutumaan, teille mieleisien ja nopeiden ratkaisujen seurauksiin.

    • oleihmisiksi

      Arvostus ja kunnioitus jos puuttuu niin suhde vetelee viimeisiään.
      Itse tsekkaan heti alussa naisesta tämän aspektin.

      Eli jos kohtelee miestä eli mua alussa jo asenteella "mämämä ja mun kaverit, mä tiedän, mä tunne, sä oot ihan hyvä mut mä määrään" niin heihei.

      Sama juttu jos suhteen alkupuolella tai suhteessa tulee noita esille.
      Se on täysin eri asia kuin riitely yms.
      Jos toista ei arvosta niin se näkyy käytöksessä, pelataan valtapelejä. pikkumaisuuksiin tartutaan, kiukutellaan yms. pentumaista.

      Itsellä ainakin intohimot nousee kun nainen vaikuttaa fiksulta ja mahdollisesti on hieman herttainen eikä ole olenkovahuora tai olentalonemäntä asenne.

      Mikä taas ei tarkoita alistumista miehen tahtoon todellakaan.

      Ihmiset ovat niin heikkoja ja solmivat suhteita sekä ovat niissä koska pelkäävät olla yksin sekä haluaisivat munaa pimppaan.

    • Tuskinonniin

      No täytyy myöntää että on huono suhde kun vierestä katselet ja kuuntelet moista suhdetta. Saa todellakin ihmetellä miksi jää? Oisko syynä se ettei se ole kertonut toiselle olevansa huonossa suhteessa? Ai niin tiedettävästi haukkuu sitä niin kelle? Ei muutoin tarvi ihmetellä asiaa jos on vain sulle kertonut ja sinä ihmettelet asiaa. Eikö nyt jonkun avulias pitäisi tuohon puuttua? Huono tapaista suhteilu kun kukaan ei jaksa edes seurata?

    • Hiihtokelitjatkuu

      Ehkä ihminen on vain tottunut siihen, eikä osaa nähdä millainen se terve seurustelusuhde on ja miten pitäisi tulla kohdelluksi, jotta olisi arvostettu. Oma paha olo kielii siitä, ettei kaikki ole kohdillaan joko oman käytöksen tai toisesta johtuvan käytöksen vuoksi. Suhteistaankin oppii paljon tai sitten ei ja suhteesta toiseen samat ongelmat vaan toistuu. Vain itseään ja omaa käytöstään voi muuttaa, mutta toisen et, ainostaan kertoa hänelle miksi on paha olla ja mikä pahaa oloa tuottaa, vastuu omasta muutoksestaan on hänellä itsellään.

      • pitääollarohkea

        Totta on se, että vastuu on itsellä. Monet kuitenkin yrittävät ulkoistaa sen onnellisuutensa.


    • ristoReipasLahti

      kun akka ei anna pesää syystä tai toisesta alkaa liukumäki jolloin ero on väistämätön ,,,ainakin minun arvomaailmassa,,,,mutta arvomaailmoja on yhtä paljon kun on ihmisiä.................... ! minulla on eron harkinta etenemässä ja jos asiaan ei tule ratkaisevaa muutosta EROAN....... vai olisiko oikeammin sanoa me molemmat etsimme uuden polun erilklään toisistamme.................... Mutta ohjeistan niitä jotka ovat samassa tilanteessa............................pyrkikää ensin puhumaan a ongelmistanne.............. avoimin kortein......

    • gjjgjfgjgj

      monet turhat tappelut voisi välttää kun parit älyäisivät erota ajoissa.

    • ymmärtämätöntylsimys

      Olen tuollaisessa suhteessa. Ero on ollut hyvin lähellä. Näköjään mulla on hyvä sietokyky. Olen sopeutunut tähän. Se kai helpottaa ettei nähdä koko ajan.

      • Lähiriippuvainenko

        Minä olen myös tuollaisessa suhteessa. Tutustuin suomi24 treffisivulla mieheen, jonka profiilissa luki "peili ei ole mennyt rikki siihen katsoessa". Kävimme molemmat läpi tahoillamme avioeroa entisistä puolisoista, minä yhteisymmärryksessä exäni kanssa, hän katkeroituneena. exänsä kanssa. Menimme naimisiin kahden vuoden kuluttua, vaikka "kellot kilkattivat" monta kertaa että kaikki ei ole ok tässä suhteessa. Silti jäin. Ajattelin vain, että kyllä tämä tästä muuttuu parempaan suuntaan kuten hän aina jaksoi muistuttaa minua. En halunnut luovuttaa, en halunnut uskoa että tämä suhde olisi tuhoon tuomittu. Halusin uskoa parempaan aikaan. Ups and down we went. Yritin keskustella hänen kanssaan kertoen pahasta olostani, yleensä parisuhteestamme. Hän ns karkasi joka kerran tilanteesta joko vessaan tai katsomaan teksitv:tä. En jutellut syyllistävästi vaan rakentavasti. Turhaan. Lopulta vuosi sitten muutin omaan asuntoon uskottelemalla hänelle, että tulemme paremmin toimeen kun asumme erillämme ja tapaamme toisiamme vaikka viikonloppuisin. Molemmilla omaa aikaa, omilla käytöstavoilla.
        Nyt olen onnellinen. Joka päivä töistä kotiin tullessani sanon "ihana tulla kotiin". Kukaan ei veetuile, hauku, nalkuta astianpesun jälkeen altaaseen jääneestä pesuvaahdosta yms joista en pysty tässä kertomaan. Tapaamme kerran viikossa toistemme luona yöpyen, vain yhden yön, jonka jälkeen palaan kotiini, omaan rauhaani.
        En enää yritä keskustella, olen vain. En enää rakasta häntä, ihastuin kai hänen ulkonäköönsä ja siihen että hän halusi olla kanssani vaikka olinkin isokokoinen, jenkkakahvoineni. Joskus kaipaan kosketusta, mutta muistutan itseäni mitä olen kokenut, halu häviää pikku hiljaa. Ehkä joskus löydän ihmisen jonka kanssa rakkaus ei ole ehdollista.


    • entoivojatkoa

      Ehdollinen rakkaus kuulostaa aika hyvältä määritelmältä täälläkin. Jos en tee niin näin ja noin sekä ole näin, en ilmeisesti ole ansainnut rakkautta ja arvostusta? Olen ansainnut ainoastaan arvostelun. Ja koska en kykene olemaan klooni tai täydellinen ihminen, olen ansainnut vain haukut.

      Ihminen voi olla siitä kummallinen otus, että se jaksaa toivoa sitä parempaa. Ja kun on hetkittäin parempaa, luulee että muutos on tullut. Vaikka mitään muutosta ei ole tullut. Minä sanon suoraan että olen pysynyt tässä suhteessa ainoastaan lasten sekä taloudellisten seikkojen takia. Erottua taloudellinen taso olis ollut sellainen, etteivät lapset olis mahtuneet asumaan minun kanssa (iso perhe). Ei ole myöskään ollut sellaista ansiotasoa, jolla olis voinut perheensä yksin elättää. Kun viimeinen muuttaa pois kotoa, luulen että tulee sopuero. Tätä suhdetta en usko pariterapian tms pelastavan, kun paskaa on tullut niskaan viimoset 20 v. Onneksi on lapset, ystävät, työ ja harrastukset, pysyy selväjärkisenä.

    • yksiselitys

      No minäpä kerron. Eksyt tänne palstalle, saat lukea ja huomata kuinka ihania ihmiset ylipäätään on. Täynnä loukkaavia ja ilkeitä viestejä. Kotiolot perseestä, mutta huomast että kaikki muut on samanlaisia.

    • Näinkin

      Lasten vuoksi kestää paljon kun he ovat pieniä. Voi jäädä suhteeseen mutta antaa samalla mitalla myöhemmin takaisin. Mistä ap. tiedät jos hän antaakin jo takaisin. Jos nimittelijä ei siitäkään opi, yleensä suhde kuolee ja erotaan.

    • eihyvääpäiväää

      En ole ikinä, onneksi ollut suhteessa, jossa toinen olisi nimitellyt tai haukkunut ainakaan sillä tavoin kuin täällä tapahtuu. Mutta suhteen voi pilata niin monella muulla tavalla ja käytöksellään muutoin niin itseä kuin lapsia kohtaan. Valitettavasti niin paljon nähnyt, että eipä olisi koskaan uskonut itselle osuvan, mutta sitähän elämä on. Niin eihän sellaiseen kukaan loputtomilsi ajoiksi jää, siihen väsyy ennenpitkää. Toisaalta mitäpä sitä muutakaan tulevaisuudelta odottaa, jos näitäkin juttuja täältä lukee.

    • Ykköseltäkakkoselle

      Joo eikö ole kakkonen ole vittumaista kun jää. Samaa tässä ihmetellyt miksi jää. Olen kyllä jo monta kertaa näyttänyt ovea. Ei lähde ei sitten millään. Koska sinua ei ole enää kuvioissa mukana. Kummalle se siis valehtelee? Sinä siellä ihmettelet miksi jää ja minä en saa sitä lähtemään.

      • morjestajoo

        Sulla ei taida olla kaikki muumit pulkassa, joka helkkarin päivä näitä kyttäyksiä.


    • StrugglingForward

      Huono itsetunto, yksinäisyys ja suurimpana tekijänä lapsenusko rakkauteen ja toiseen ihmiseen. Näin omalla kohdallani. Nyt sitä sitten kasaillaan sirpaleita. Toivon että elämä vielä joskus jotain aitoa toisi. Aurinkoista päivää kuitenkin.

    • Jaajolal

      Jos ei ole edellytyksiä parempaan, niin voi olla ,että saa vaikeamman parin tilalle. Mikäli ongelma ei ole korjaantunut ja henkilökohatsella tasolla kroonistunut.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      66
      6402
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4123
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      268
      2543
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2000
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1508
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1367
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1080
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1026
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1011
    Aihe