Alaston mies pakettiautossa Kuusankoskella

dfgjgklgiti

Heiluttelee sisällä pakussaan naukion koulun pihalla tikkaria ja pyytää nuoria poikia ja tyttöjä pakuunsa. Kuka mies tämä on?
Soitettu poliisille.

35

1277

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juujaei

      Onhan se hyvä jos sillä olisi aikomus rikokseen, että on ilmoitettu ennaltaehkäisevästi.

      Mutta tikkarin heilutteluhan ei ole rikos, tekee sen vaikka sitten keskellä toria, kaupan edessä jne.

      • juujaei

        Nii, siis toki kokonaan alasti oleminen on kiellettyä julkisilla paikoilla. Mutta tikkarin heiluttelu ei ole rikos, koska siinä ei olla alasti.


      • Tarkennustakovaadit

        Entä alastomana pakettiautossa heiluttamassa tikkaria ja pyytämässä pikkulapsia kyytiin? Menisitkö?


    • Juujaa1

      Kai otit rekkarin ja muistathan auton mallin?

    • gangstalkking

      Onko aloittajalla valokuvaa autosta tai jotain muuta vastaavaa?

      Vai onko tämä taas niitä vainojuttuja joissa luodaan hurja tapahtuma, sitten johdatellaan epäilykset yhteen henkilöön, kasvatetaan ympäristön painetta ja lopulta pyritään saamaan haluttu vainon kohde syylliseksi?

      • keksittyjuttu

        Ja videoidaan autoa ja laitetaan jyytuubee ja odotellaan käräjiä.


      • kohtasaattekuvia

        Kaikki väittivät naiseksi pukeutuneen miehen kuusaalla olleen keksittyä juttua. No, kaikki lopulta uskoivat kun laitoin kolme kuvaa miehestä. Paikalliset todellakin ummistavat silmät ei mukaville asioille.


      • kusymysmerkkii
        kohtasaattekuvia kirjoitti:

        Kaikki väittivät naiseksi pukeutuneen miehen kuusaalla olleen keksittyä juttua. No, kaikki lopulta uskoivat kun laitoin kolme kuvaa miehestä. Paikalliset todellakin ummistavat silmät ei mukaville asioille.

        Miten naiseksi pukeutunut mies voi olla epämukava?


      • ihmettelijätäs

        Linnankundien jälkeen määrää poliisi. Sit seuraavaksi tavalliset kansalaiset. Miten muka tyhjä ilma voisi määrätä, kysyn vaan?

        Koska olen lukenut täältä, ettei manneja ole alueella. Kuulemma ajettu pois.


    • jormaaaaaa

      Olipa iso uutinen.

    • buhahhahhahaha

      kouvostoliiton paskahousuvasikat taas vauhdissa.
      kyllä nyt huollestuttaa,
      kukka hatussa ja silleest.

    • reiluapitääolla

      Mikä helv. ihmisiä nykyään vaivaa? Minun isä kun haki minua ala-asteelta ja kun perjantaina oli karkkipäivä, hän heilutti auton ikkunasta tikkaria tai karkkipussia monesti kaukaa jo kun menin autolle.

      Onneksi ihmiset olivat viisaampia, eivätkä typeriä syyttäjiä. Jos joku olisi syyttänyt isääni, jos ei se olisi saanut tuomioo aiheettomast ilmiannost, niin minä tällähetkellä murskaisin sen luut kevyen rehellisen reilusti, vaikka olenkin 25-35 vuotta nuorempi keskimäärin, kun itse olen nyt 40-45v.

      • Kuusaallavissiinormaalii

        Oliko hänkin alasti?


    • outoaporukkaaa

      "vaikka olenkin 25-35 vuotta nuorempi keskimäärin, kun itse olen nyt 40-45v."

      siis täh ??? mitäköhän sä sekoilet?

      • reiluapitääolla

        Nii, olen itse nyt 40-45v kun en tarkkaa ikääni tähän laita. Mutta kun minä olin ala-asteella niin mun isä oli n.35 ja varmaan myös muiden isät oli samaa luokkaa tai vaik 25-35v riippuen milloin saanu lapsensa.

        Ja mun isä kun mulle heilutti karkkia autosta ja tikkaria. Niin jos muiden kakaroiden isät olisi mun isää pefofiiliksi syytelly, olisin nyt itse murskannut luut mun isän kiusaajilta.

        Niin olenhan niistä kiusaajista 25-35v nuorempi tai voi olla että olen vaan 15-20v nuorempi. Riippuu ihan siitä milloin saanu lapsensa kukin.

        Niin kyllähän minä 40-45 vuotias poika uskallan kovistella mun isän ikäisille vaikka ne vanhempia kuin minä. Eli olen sankari.


    • itsetekisinniin

      no en minä näe siinä kovistelussa mitään pahaa.
      onhan ne sua varttuneempia ja vanhempia.

    • jälleenvitsiä

      Enpä usko että heiluttelee. Ei kukaan nyt keskellä päivää tuollaista tekisi paikassa missä on ihmisiä, kameroita ymv. jäämättä kiinni.

      • Rauha.taas.maassa

        MieS on otettu kiinni. Oli juuri linnasta vapautunut linnakundi jolla aikaisempaa pedofilia taustaa.


    • s----

      Ootko ite ollu siellä, kun toistuvasti tässä ketjussa asiaa vähättelet tai sen kiellät?

    • Onkonudistitäällä

      Miehellä i ollut oma pakettiauto käytössä. Miehen henkilöllisyyttä selvitetään.

    • Ohhhhhh

      Alaston mies oli uimahallissa saunassa missä oli myös lapsia. Hui kuinka kauheaa.

      • joooooooooooo

        Kilpirauhasen häiriö,ei vo i pitää vaatteita hikoile liikaa.


    • säätöävaille

      Pitää sanoa sille että säätää ilmastointia, ettei ole niin kuuma. Ei tartte sit alasti olla. Tulee vielä väärinkäsityksiä.

    • Huihuihui

      Oho! Voi kun kauheaa. Maailma kaatuu.

    • muusyy

      Eipä siintä ole vaaraa kelleen, eikä se kellee kuulu jos omassa autossa on alasti tai pilkkihaalarit päällä. Yksityisaluetta ja sekin kertoo jo jotain yksityisalueesta, että poliisikin tarvitsee kotietsintäluvan, jos autoa tutkii jonkin asian yhteydessä.

      Ja kun ei tapausta kukaan tiedä, onko kyseisellä väitetyllä tapauksella mennyt termostaatti, ilmastointi jne. rikki tai muuten vaan on kuuma.

      Mut tyhmät syyttelijät ei tietty tajua sitä mahdollisuutta, vaan omien himojen mukaan keksii muista samaa.

      • alastomuus.normaalia

        Olen runkannut yleisellä parkkipaikalla poliisiauton vieressä omassa autossani mutta ei tullut edes sakkoja.


    • kokkaan.alasti

      Kylläpä oli taas typerä ketjun aihe. Jos joku on autossa ilman paitaa, niin ei se ole alasti. Vai kävitkö vieressä katsomassa ja näit että oli housutkin pois? Ja vaikka olisikin alasti, niin eipä se kelleen kuulu.

    Ketjusta on poistettu 37 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      226
      3537
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2191
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2091
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1965
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      87
      1650
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1381
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1281
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1267
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe