Nyt sä tiedät, mitä haluan!

VihjeetOvatSelkeät

Sun silmissäsi näkyi äsken vähän väsymystä, huolta ehkä jopa tarvetta halaukseen sekä hellään huolenpitoon. Voi, kunpa saisin katsoa noihin silmiin useammin. Helliä ja huolehtia sinusta. Herätät minussa kaikki tunteet hellyydestä, himoon ja turhautuneisuuteen, iloon sekä huoleen. Ihan väkisin hillitsen itseni, etten koputa huoneesi oveen ja kysy on sulla hetki aikaa? Haluaisin painua sinua vasten, hengittää kaulasi ihon tuoksua. Antaa käteni vaeltaa ihollasi... ja sä saatat aavistaa tämän kaiken... tai voithan pitää tätä vaan hassuttelunakin.....mutta et anna mitään vinkkiä. Se on varmasti silloin niin, että en ole mieleisesi... tai sitten olen.....

21

1014

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • teetöitä

      hahahhahahaaaaaaa..............

    • JosOletHän

      Ajattele, kaikki tuo ja enemmänkin vain yhden koputuksen päässä...

      • VihjeetOvatSelkeät

        En voi koputella. En ennen, kun hän antaa ymmärtää että haluaa niin.


      • Kopkopkop

        Entä jos antaa ymmärtää, mutta ei ymmärrä antaa?


      • VihjeetOvatSelkeät
        Kopkopkop kirjoitti:

        Entä jos antaa ymmärtää, mutta ei ymmärrä antaa?

        Juuri tuon vaaran tiedostan ja en koputtele. Mies voi ottaa ohjat myös käsiinsä jos haluaa?! Ja hyvää kannattaa odottaa... eikö?


    • MinäEnOleRobotti

      Kerro jotain tunnisteita?

      • VihjeetOvatSelkeät

        Henkilö on mies :D puhuttiin tänään kahdesta eläimestä... ;)


      • siltiepäilee
        VihjeetOvatSelkeät kirjoitti:

        Henkilö on mies :D puhuttiin tänään kahdesta eläimestä... ;)

        Eläimiä suorastaan vilisi jutuissamme ;-)


      • VihjeetOvatSelkeät

        Vilisikö vain jutuissa vaiko kuvissa tai videoissa? Eläimellistä menoa....


    • IhaniMmalle

      Voiko ihanampaa viestiä olla jollekin! <3 Tunnen samoin erästä erityisen ihanaa miestä kohtaan, mutta uskon sen olevan täysin yksipuolista. Kun edes hetken saisin olla hänen ja hän minun..

      • SalaaSinunOlisin

        Salaa voisin olla sinun ihana M nainen ;)


    • MiesVaantre

      Iske silmää

      • VihjeetOvatSelkeät

        En osaa. Oikeesti, en osaa!


      • MiesVaantre

        Pyydä kahville


      • NainenVaanNääs

        Niin, jos se on ne kahvit ansainnu :P


      • VihjeetOvatSelkeät

        En kehtaa pyytää! Sen mä kyllä osaisin! Tiellä on niin monta muttaa... Mä olen voinut itse ihastuksissani tulkita hänet ihan väärin ja sitten joutuisin nolostuksissani häviämään maan alle!


      • merkkiNimimerkki

        Onko teillä töissä mitää kahvihuonetta, voisit ohi mennen joskus kysyä että tuutko kahville, oon just menossa? Start simple ja sillee :)


      • VihjeetOvatSelkeät

        On ja käydään usein yhdessä "sattumalta" kahvilla... Taidetaan molemmat tietää toistemme aikataulut. Usein, kun hän näkee, että menen kahville, tulee hän hetken kuluttua myös.


      • herkuttelevat

        Onko näin tapahtunut useinkin.


      • NainenVaanNääs
        VihjeetOvatSelkeät kirjoitti:

        On ja käydään usein yhdessä "sattumalta" kahvilla... Taidetaan molemmat tietää toistemme aikataulut. Usein, kun hän näkee, että menen kahville, tulee hän hetken kuluttua myös.

        Pyydä työpäivän päätteeksi kahville?


      • VihjeetOvatSelkeät
        herkuttelevat kirjoitti:

        Onko näin tapahtunut useinkin.

        Mielestäni kyllä. Juttelemme paljon, kun olemme kahdestaan ja hassuttelemme. Toisia, kun toisia paikalla hän on välillä aika pidättyväinen... välillä kyllä avointa flirttiä toisista huolimatta.

        Mä vaan olen niitä nössöjä naisia pohjimmiltani eli odotan mieheltä ihmettä. Tule ja ota! Puolikuun Ota minut nyt taitaa tiivistää ajatukseni...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      977
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      880
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      734
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe