Luuserihäirkkö vastailee itelleen

hahahhhhhhh

Luuserihäirkkö vastailee itelleen ja spämmää ketjujaan..

on elämä käyhää kun ei ole mitään muuta kuin notkua täällä spämäässä

30

284

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hahahhhhhhh

      Tiedemiehet epäilevät että mammuttien joukkotuho johtui
      liiasta makaronien ahmimisesta sillä umpijäässä olleen
      mammutin peräsuolesta kaivettiin 180 kiloa fossiilisoitunutta
      MyllynParas makaronia.

      Tiedote siperiasta päättyy.

    • bhbhhjijijij

      Kohta aion kuunnella youtubesta "Affirmations: Win the Lottery. Guided Meditation for Luck Winning Lottery. Improve odds 1000% " ja meditoida itselleni oikeat numerot euro jackpotissa ja voittaa 86 miljoonaa. Saatte kaikki sitten jokainen multa euron, niin voitte käydä ostamassa pari pussia makaroonia.

    • ftftfr

      nuin!! nyolissi vejetty ehtooannos makarollia sinappikaasulla sekä lirautin rutosti kechuuppija myäs siihe kylkee.suapas nähä mitä unija näkkyypi
      meinaaoli nii tajunnanpoistosatsi herkkuwa että voi mooses!!
      kohtsiltee oekasen pitkin pittuuttaa ku 1 keittämätön spaketikomponentti.herräilen
      huamenissa siinä 11.sta taino 14.sta aikaan meipi

      onkoni teiän tarpeen herätä lain?

    • ikijuh

      Kun syö vain makaryyniä

      onkoteilläkinnäin

      18.4.2017 18:11
      ei tarvi vessapaperia ollenkaan. Näinmeillä ainakin, olemme syäneet 5 vuotta makaryyniä eikä tarvi käydä vessassa.

    • ygygygg

      makaroonihan on paleltunut

      käytännönssä

      20.4.2017 15:23
      Makarooni "herää eloon" veden kiehumislämpötilassa.
      T.oi, oletteko joskus huomanneet

    • okokiju

      köyhänä on köykästä

      kylläon

      22.4.2017 12:30
      Ei ole kuin omat murheet. Rikkaana ois toistenkin, ois köppästä.
      Onks suomi24köykyys palstaa?
      T.mäki-makaronila

      MathAndRllAgnel

      mathandroll

      21.4.2017 21:45
      Tapaamme pian.

      Soitan osasini, loppuun asti.

    • gvgvhbhbg

      hei, nyt keksin justiinsa äskön

      oopiumviljelijä

      22.4.2017 21:03
      mitä tapahtuu köyhän avatessa suunsa? no kärpäsethän sinne tähtää. köyhän onni on kiinni liskoista, opiskelin nimittäin liskon knappailevan kärpäsiä. tuo on mulle iha uus juttu, vau.



      t.köyhän hammasterveys,

    • drdrrdrd

      ei hävetä

      3.7.2014 12:12

      Punajuuri kurkku kirjoitti:
      Kyllä suurin osa hävikistä muodostuu siitä syötäväksi kelpaavasta ruokamäärästä, jonka kauppias kuskaa roskiin päivittäin.
      Roskiin menee ruokaa, joka ei ole vielä edes ylittänyt parasta ennen päivämäärää, suoraan hyllystä.
      Youtube videokanavalta löytyy kyllä paljon todistemateriaalia kauppojen tuhlaavaisuudesta.

      Vielä tuohon perustoimeentuloon liittyen...
      Onko ihminen työkykyinen, jos on kroonisesti jatkuvasti väsynyt, tuki-ja liikunta elinvaivoja eli selkä kramppaa ja kipeytyy rasituksessa, jalat kipeytyy jo alle 1 km kävelymatkasta.
      Eihän tällaisista vaivoista pääse millekään työkyvyttömyys eläkkeelle, vaan viranomaisten mielestä ihminen on edelleen työkykyinen.
      Kyllä jokainen ihminen omien tuntemusten perusteella tietää, kykeneekö työhön vai ei, varsinkaan jos työharjoittelun kokee jo ylivoimaiseksi, niin kuinka tällainen ihminen pärjää huomattavasti kiireisemmässä ja vaativammassa oikeassa työelämässä, jos ei pärjää edes työharjoittelussa.
      Eikös työnhakijan vaatimuksiin juuri kuulu olla työmarkkinoiden käytettävissä ja työkykyinen. eikä mikään vajaatyökykyinen.
      Ei siitä lääkärit kirjoita mitään lausuntoa työkyvyttömyydestä, vaan ennemminkin naureskelevat, syyttävät laiskaksi ja sanovat, että enemmän liikuntaa.
      Kyllä se on koventunut tämä yhteiskunta heikko osaisempia kohtaan.
      Helppohan se on täysin terveiden haukkua itseään heikompia laiskoiksi.
      Eivät haukkuisi, jos itse olisivat sen heikomman saappaissa.

      Todellisuudessa suomessa on tulottomia ihmsiä, sitä on aivan turha alkaa muuta väittämään.
      Jos joku muuta väittää, niin onko sekin jotain uutta kateutta, ei luulisi olevan.
      Näytä lisää

      Varastan leipää joka päivä

    • fcfcfdx

      hyväkastikeeee

      25.4.2017 12:52
      Hyvä kastike kuulemma tulee noille peräsuolimakaroneille ni juoda sahti vierrettä ja sen jälkeen hyvät ripulit kattilaan en itse kokeile kun on makaronihomojen hommaa.

    • ghghhgh

      Järjenköyhät syövät pelkkää makaronia

    • njnjhbgt

      Noil Pikavipin ottajil on ainakin Buaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhh

    • mnbghyuikjh

      Pötkis hermostui kun paljastui makorooni-spämmääjäksi.

      Miten gradu etenee?

    • okoklokiju

      häirikköPötkis haluaa tämän ketjun piiloon. Siksi massiivinen spämmäys palstalla.

    • fcfxdsew

      5vee häirikköPötkis haluaa tämän ketjun piiloon. Siksi massiivinen spämmäys palstalla.

    • bggbgbg

      kääntyy suu

      Nälkäkurkiainen

      2.5.2017 18:13
      Tänään n-kurkiainen lähestyi alelaaria. Liekkö sitten saatu jo ennakolta tietää kohteessa, että n-kurkiainen olisi tulossa, mutta alelaari oli tyhjä. (tosin saattoi olla, että tyhjentäjä nainen oli juuri muutamaa sekuntia ennen käynyt hakemassa tuotteiston, koska se pyöri vielä laarin ympäristössä) (joten ajoitus saattoi olla tällä kertaa vain sekunteja myöhässä?).
      Ainoastaan kasvistuotepuolella oli punalappuisia e-tarvikkeita laarissa. Ja varsin hyviä tuotteita. Sitten kuitenkin n-kurkiainen osti valmista ateriaa 2.95€ kokonaisedulliseen hintaan. Grammien ollessa lähes 200. Pyörykkäinen, patata ala uunipannu, sienten salaatti ja pepperkermakastike olivat ostoksen sisältö. Laatuluokituksella bueno 10 . Sitten onnenpotkut jatkuivat, koska n-kurkiainen sai uudet sukat, 3kpl hintaan 2.95€. Ja niistä voi riittää ilon riemua jopa talveen asti, jos ei kävele hinkkaavalla tavalla, joka kuluttaa sukkia ennenaikaisesti. Vaikka investoinnit olivat todella kalliit ja söivät todella ison loven arjen halintaan on kuitenkin ehjät sukat aina mukavammat kuin monet reikäiset päällekkäin. Samoin kermapepperkastike on aina ilon ja riemun asia.

    • plplokiu

      Työnhaku maistuuuu

      lorvailutloppuu

      3.5.2017 19:33
      Kyllä nyt lorvailu loppuu kiäh kiäh kiäh.

    • rdrdede

      psykangradu

      26.10.2015 8:18
      Har har har kakkaa tulee taas pyllystä...
      hbgvfr

    • kmkmmmkk

      duuniasullekasduunisulle

      7.5.2017 21:01
      penikoille benzoja, häiriköille hanskoilla hakata hakuja, työhakuja, kuja, työvoimapulakuja.

    • dxdxdxdx

      kokotkotkot

      12.5.2017 18:15
      kot kot kot kot kot, kukko kiakuu kiakuuuu kot kot kot saimpas kanan kiinni ja nyt muna pyllyyn.

    • uhuhuuhhu

      Tällaistasontaa täähäirikkö suoltaa tänne jatkuvasti...
      Makaroneista kantautuu miellyttävä ääni kun ne ropisevat lattialle.Tämä hermoja hivelevä saundi olisi nyt pikimiten laitettava avaruusmatkalle luotaimen mukana vieraisiin sivilisaatioihin kertomaan laadukkaasta Myllyn Paras tuotekehittelystä virtaviivaisine muotoinensa.
      Keitetyt makaronit voisi survoa jääpalamuotteuhin ja pakastaa.
      Kesäkuumalla saisi virkistävän janojuoman kun tiputtaisi
      vesilasilliseen muutaman jäätyneen makaronikuution.Työnnä persreikääs jäisiä makaroneja kiäh kiäh kiäh kiäh...
      Älä heitä vanhoja sukkia pois!
      Vanhat sukat voi käyttää moneen kertaan makaroniteepusseina.
      Ja maailma pelastuu.

      Laita pari ruokalusikallista makaroneja vanhaan sukkaan
      ja upota sukka muutamaksi minuutiksi kiehuvaan veteen
      niin saat virkistävän juoman jonka voit halutessasi maustaa
      hunajalla tai sokerilla.

    • paskamodero

      pitäis varautua miten akku, kytkenkö itseni piuhoilla rasiaan? työssä on hyvä puoli, mihin hukkuu huoli, kommunismi kompuroi, kuoli.

      t.työnkeinotlan-mäkikommunistipuolueenmakaroonikattilanpotkasijanen-yläkumoon, sukunimeltäni.

    • oioioioio

      Minä keräsin tänään tuoreita heiniä ja koivunlehtiä. Niitä syön päivittäin, olen kuin lehmä syön heinää. Vettä oöölle. Muuhun ei ole varaa. Sipilä vei rahoistani itselleen ylipuolet joten hän saa varmasti kyljyksiä.
      Toivottavsti heinää riittää pakasteeseen, jotta saa talvellakin syödä. Nukun 1
      20 tuntia vrk ettei nälkä pääse yllättämään.

    • loloololooo

      Johan olet taas trollin kehittänyt... että ihan rahat loppu ja olet tietokoneella. Varmaan kirjastossa tietokoneella...

    • vgvgvgvgvv

      Vielä lisäkysymys: Mitä keskustelua tuo muka on? Yhtä asiaa olen aina näissä julkisissa Suomi24-keskustelupalstakeskusteluissa ihmetellyt: Miksi minulle tuntemattomat anonyymit aloituksia näillä Suomi24-palstoilla julkaisevat julkaisevat tekstejä minun kaltaiseni ulkopuolisen luettavaksi, jos tarkoitus anonyymeilla internetin häiriköillä on kiusata toisensa tuntevia julkisessa internetissä? Kertooko tuo kaikki siitä, että "somessa"pitää olla niin maireana, että vihaa puretaan sitten tuntemattomiin Suomi24-palstoilla? Ja mitä pahaa mä muka olen tehnyt, kirjoittamalla satunnaisesti & aina nimettömiä &naamattomia kommentteja tällä tavalla tänne Suomi24- julkisiin keskustelupalstakeskusteluihin? Vastaus: en mitään, kosken ole koskaan ollut edes koko tän Suomi24- foorumin jäsen ja kirjoittanut sen mukaan, mitä tulee mieleen tuntemattomien nimettömien anonyymien kommenteista. Harva on osannut kirjoittaa asiallisesti, surullista. Ehkä kandeis valita joku muu kuin suomenkielinen palsta, jos ei ymmärrä mitä kirjoittaja sanoo.

    • lololololoooo

      Söisivät vähemmän, rahaa säästyisi ja laihtuisivat. Moni köyhä on suorastaan sairaalloisen lihava.

    • ijijiiji

      Loma myönnetty ja se vietetään työleirillä kiäh kiäh kiäh kiäh kiäh.-ei kerkiä tylsistyyn lomaan kiäh kiäh kiäh

    • cffcfcfcccf

      ipsit ja muut teollissotkut vievät ihmisiltä muistin oikeista ruuista.
      Tässä äkkiä menen perunoita ostamaan ja keitän ison kattilallisen, saa niitä pyttipannuja enemmänkin.
      Makkaraa, munia ja sipulia jo onkin kaapissa.

    • lolloloop

      Pulmu sokeria. Se on mun juhannusruoka. Makea vie nälän tunteen, ettei tarvi ostella ruokaa.

      • Makkaronimestari

        Olen kehitellyt kasvissyöjille makaronista ja porkkanoista valmistettus grillimakkaraa.
        Sen kauppanimeksi tulee Marcelino Makkaroni.


    • lplpplpp

      Eipäs ku pihvii grillii...hähähähä.
      Nautintoaineita vain ne ansainneille. Parasiiteille pelkkää vettä.
      oikeus on muttei velvollisuutta....ja itse voi kyllä valita.
      Minä. juhannus ei ole ohi eikä vappu.
      Minä en oo ihan vielä.. neljä paukkuu yks aito lonkero 4 neljättä halpiskaljaa..kyl alkaa vähän "vaikuttaa"..näin vietän juhaNUKSEN..AATON
      kai jos sinne joku "arvokala" eksyy. Mitä mieltä? kai köyhällä on oikeus hankkii ruuan myös ihan OMATOIMISESTI.. käymättä hiilihydraattivarastolla?? Kyllä olen tosissani.
      Minä syön riisinjyviä ja kastiketta koska kaljaan meni niin paljon rahaa ettei ruokaa voinut ostaa.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      246
      3913
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2318
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2131
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      92
      2039
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      93
      1704
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1401
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1311
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1297
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      306
      1241
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe